Teniszblog

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről...

Erről szóltunk

agassi (18) ancic (2) arias (2) arn (6) atp (3) azarenka (4) baghdatis (7) becker (3) berdych (2) blake (5) borg (7) bryan bryan (3) cahill (2) chakvetadze (2) chang (2) chela (2) cilic (3) clijsters (7) connors (3) coria (2) corretja (2) courier (2) czink (7) davenport (2) davis kupa (2) davydenko (2) del potro (11) dementieva (9) dent (2) de villiers (2) djokovic (38) dokic (3) edberg (3) federer (88) ferrer (4) ferrero (3) fish (5) garros (5) gasquet (4) gaudio (4) gilbert (3) golovin (2) gonzalez (9) graf (8) gulbis (4) haas (3) hamburg (3) hantuchova (5) henin (5) henman (3) hewitt (14) hingis (2) isner (3) ivanisevic (4) ivanovic (19) jankovic (10) kirilenko (2) kuerten (4) kurnyikova (3) kuznetsova (4) lendl (2) ljubicic (4) lopez (2) malisse (2) marosi (2) mathieu (5) mauresmo (7) mcenroe (14) monfils (3) moya (8) murray (26) nadal (79) nalbandian (3) navratilova (4) nestor zimjonic (2) párizs (6) páros (6) peer (3) robredo (7) roddick (20) sampras (11) sanchez vicario (2) santoro (7) serena (28) sharapova (4) simon (2) stepanek (5) szafin (21) szafina (24) szávay (35) találós kérdés (5) tipsarevic (2) tomic (2) tsonga (11) vaidisova (3) venus (15) verdasco (15) wawrinka (2) wilander (8) wimbledon (2) woodbridge (2) wta (2) youzhny (2) zvonareva (4)

Képek

Fecske

2009.04.01. 14:37 :: szpetra

És hogy Miamiban tényleg dúl a vad, párás, tikkasztó hőség, azt képileg is alátámasztjuk, hogy átérezzétek a szegény, izzadt teniszezők küzdelmeit.

9 komment

Címkék: tipsarevic

A bejegyzés trackback címe:

https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr321039809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Esticsapás 2009.04.01. 14:44:53

Elmesélem a tegnapi álmom, komolyan ezt álmondtam:

Szóval:..azt álmondtam, hogy felhúztam az órát valami meccsre, de nem igazán tudtam felkelni. Csak felriadtam, amikor azt láttam a tv-ben, hogy Rafa összeesett a meleg miatt és kezelték. Visszaaludtam álmomban. Aztán megint felriadtam (álmomban-álmomban), ahol azt láttam, hogy Rafa félmeztelenül teniszezik, de ezt olyan természetesnek vettem, merthogy nagy a meleg. És nem tetszett Rafa félmeztelenül. No, eddig az álom. Egyébként keltem hajnal háromkor, Rafa felöltözve teniszezett.
Talán kezeltetni kellene magam :(

piszy 2009.04.01. 15:10:28

Jankot nem szívesen nézegetem félmeztelenül.
Ellenben....

SANNA 2009.04.01. 17:15:39

Esticsapás: :D jó kis álom

vikiszeged 2009.04.01. 18:17:49

@Esticsapás: és te fiú vagy lány vagy?
Csak mert a női nem szokott félmeztelen Rafakról álmodni...
Ha ffi vagy, lehet, hogy zavar, hogy a többségnek tetszik Rafa teste, és neked nincs olyan izomzatod, olyan örült rajongóid, akik nem csak a polót szednék le rólad, ha tehetnék. Lehet, hogy féltékeny vagy?
Ez 1 pici, nem bonyolult álomfejtés volt. :)

szabi0713n 2009.04.01. 18:57:51

@Esticsapás: Én is álmodam már Nadallal és Federerrel is.A Nadalálomra már nem emlékszem,de Rogerral nyaraltam.Úgyhogy "talán kezeltetni kellene magam" : üdv a klubban!

Esticsapás 2009.04.01. 21:02:48

@vikiszeged: Hogy lány, na az barokkos túlzás :)
Van egy ismerősöm, aki nagy álomfejtő. Azt mondta, szerinte időben (?) kellene lefeküdni és nem nézni a TV-t. Teniszt semmiképp. Akkor megszűnik minden rémálom.
És azt is mondta, félmeztelen férfiakkal álmodni sok pénzt jelent. Én erre azt mondom: úgy legyen :)

Petrának: van olyan, hogy nagyonállat. Én javaslom a nagyoncikit is!

vikiszeged 2009.04.03. 11:05:10

@Esticsapás: a "barokkos túlzás" helyett barackos túlzást olvastam :))) lehet, hogy kezeltetnem kellene magam, legalább a szemészeten :)))))))))
Izenem a te nagy álomfejtődnek, hogy lehetlent ne mondjon teljesíthetetlen dolgot neked (se).:)
Ja, és az "időbenről" csak annyit, hogy ha megengedhetem, akkor délután szundizok és akkor mi van a korai lefekvéssel, ha már kialudtam magam?
Amúgy meg rossz alvó vagyok.
A sok pénz és stb furcsaságok olyanok mint a horoszkóp, soha nem hittem benne.

vikiszeged 2009.04.03. 11:08:05

@Esticsapás: lehet, hogy nem is a szememmel, hanem a fáradtasággal kellene foglalkoznom a fogalmazásom átolvasava...de ugye érted? ugye ? :)
süti beállítások módosítása