Teniszblog

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről...

Erről szóltunk

agassi (18) ancic (2) arias (2) arn (6) atp (3) azarenka (4) baghdatis (7) becker (3) berdych (2) blake (5) borg (7) bryan bryan (3) cahill (2) chakvetadze (2) chang (2) chela (2) cilic (3) clijsters (7) connors (3) coria (2) corretja (2) courier (2) czink (7) davenport (2) davis kupa (2) davydenko (2) del potro (11) dementieva (9) dent (2) de villiers (2) djokovic (38) dokic (3) edberg (3) federer (88) ferrer (4) ferrero (3) fish (5) garros (5) gasquet (4) gaudio (4) gilbert (3) golovin (2) gonzalez (9) graf (8) gulbis (4) haas (3) hamburg (3) hantuchova (5) henin (5) henman (3) hewitt (14) hingis (2) isner (3) ivanisevic (4) ivanovic (19) jankovic (10) kirilenko (2) kuerten (4) kurnyikova (3) kuznetsova (4) lendl (2) ljubicic (4) lopez (2) malisse (2) marosi (2) mathieu (5) mauresmo (7) mcenroe (14) monfils (3) moya (8) murray (26) nadal (79) nalbandian (3) navratilova (4) nestor zimjonic (2) párizs (6) páros (6) peer (3) robredo (7) roddick (20) sampras (11) sanchez vicario (2) santoro (7) serena (28) sharapova (4) simon (2) stepanek (5) szafin (21) szafina (24) szávay (35) találós kérdés (5) tipsarevic (2) tomic (2) tsonga (11) vaidisova (3) venus (15) verdasco (15) wawrinka (2) wilander (8) wimbledon (2) woodbridge (2) wta (2) youzhny (2) zvonareva (4)

Képek

A mai negyeddöntők elé

2009.04.02. 18:49 :: Bordin

Csak azért mert volt aki már tegnap nagyon reklamálta.
De sajnos a mai negyeddöntők csak ma lesznek mai negyeddöntők, míg a tegnapi negyeddöntők tegnap voltak negyeddöntők. Ez a mai negyeddöntők sajátja.
S mivel a hardcore fanok egyre nagyobb számban látogatják a blogunkat, hála Istennek, gyorsan szeretném leszögezni, nem azért nem írtam tegnap Nadalról, Verdaról, Murrayról meg JMDP-ről mert egy elvetemült Roger fan vagyok, hanem mert ma játszanak.
És nem azért írtuk azt Noleról ma amit, mert utáljuk, vagy haragszunk rá, hanem mert ez a véleményünk.
Egyáltalán, akármit is írunk akárkiről,azt nem azért írjuk mert szeretjük vagy utáljuk, hanem azért mert azt gondoljuk, hogy úgy van.
Amitől persze korántsem biztos, hogy tényleg úgy is van.
Szóval Murray-Verda, és Rafa -JMDP.
Előbbi már volt az idén elég emlékezetesre is sikeredett, írtunk is róla bőven. Egy ami szerintem nagyon fontos és ami annak a meccsnek a legnagyobb tanulsága, és ami talán akkor nem is jött át eléggé az az, hogy Verdának nagyon is megvan a játéka ahhoz, hogy megverje Murrayt. Keveseknek van meg ennyire. Talán az egész mezőnyben nem nagyon tudnék még egy ilyen labdabiztos agresszort mondani. De azért ehhez a győzelemhez a legjobbja kell ezt ne feledjük. Vagy valami ahhoz közeli.
De ez még mindig kecsegtető helyzet azokhoz képest, akiknek a legjobbjuk is kevés.
Rafa elvileg tutti befutó Del Potro ellen, nem azért mintha JMDP legjobbja esetleg nem volna elég, hanem azért mert jelen állás szerint, az argentin lehet megmarad Robredo szintjén.
Ő ugye olyan, hogy akiknél jobb azokat általában megveri, ha jó formában van akkor mindig. Del Potro is hasonló, neki eddig ugye Davytól Roddicktól felfelé senkit sem sikerült. Mondjuk azért tegyük azt gyorsan hozzá, hogy elég fiatal még, egy győzelem elég lehet ahhoz, hogy átlendüljön ezen a buktatón, és akkor aztán tényleg mindenki retteghet.
Addig azonban, vannak akik sérthetetlennek tűnnek.
Bár az is igaz, hogy a kérdés lehet, hogy csak az, hogy ki lesz közülük az első.
Szerintem nem Nadal.

 

66 komment

Címkék: murray nadal del potro verdasco

A bejegyzés trackback címe:

https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr701042343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borsz 2009.04.02. 19:22:51

Remélem Mári sokszor fogja használni azt a bizonyos "f" betűs szót, mert az azt jelenti, hogy Verda alázza :)

viktor78 2009.04.02. 19:26:52

akkor ma, ma van!:-)jöjjenek Nadalék!
vagyis Nadal megy a döntőbe,azt hiszem ez nem kérdés
Verdasco-Möri...hát hát,hajrá Verdasco!ha megverné újra Mörit az nagy dolog lenne.de vajon meg tudja-e verni?MEG!!!!!!ha Möri egy kicsit is flegmáskodik..akkor vége lesz DE Möri biztos h vissza akar vágni az AO-ért.nagy meccset várok-bár én akármikor nagy meccset vártam az mind "elmaradt"-
megnéznék egy Nadal-Verdasco elődöntőt megint:-)

kata797 2009.04.02. 19:29:14

@borsz:
:-) már megint jót szóltál:-))

az a Nadal-Verdasco elődöntő nagyon jó lenne.
Potro megy haza ma.remélem Möri is követni fogja.

szabi0713n 2009.04.02. 19:31:28

Köszönjük szépen a beharangozót.
Rátok senki sem haragszik,csak ma nagyon sokan ráértünk blogolni és már beszéltünk volna a mai naprol is.
Rafával kapcsolatban kívánom,hogy legyen igazad,és ne ő legyen Martin fordulópontja.Nekem Rafa a kedvencem,de nem győzött meg az elmúlt két meccsén.Túl sok baja volt.Remélem összeszedte magát.
Hát Murray és Verda...a hét kérdése.Már a torna kezdete előtt találgattuk ki veri meg a skótot.Remélem ma erre vélaszt kapunk:Verdasco
Ma a vamosok napja lesz:VAMOS RAFA! VAMOS FERNANDO!

noriega77 2009.04.02. 19:31:30

Rafa annyira nem is kérdés, csak idő kérdése, mármint játékidő.
Sokan írták, hogy a meglepetésember Verda lesz. Sztem ő már nem lehet az. Nem azért mert verte Murray-t, akkor a skót nem volt felkészülve rá. Most néztem meg a döntő játszmát az AO-ról, (csak hogy mennyit is kockáztassak a bwin-en) kevésen múlott, bréklabdákon ide-oda, de Verda sokkal jobban koncentrált, és mire Murray rájött, hogy támadnia kell a győzelemhez, már vége is volt.
Sztem most sem lesz elég a skóttól a kontrajáték, nyilván mert Verda kockáztat, nyerő ütésekre játszik, és ha jól megy neki, akkor akár két játszma is elég lehet neki. Kicsúszott labdákon aggódó, bíróval veszekedő Murray nem nyerhet. Ez tényleg múlhat csak azon, hogy ki erősebb fejben.

tamás567 2009.04.02. 19:39:59

ahogy látom Nadal nem kérdés..elődöntős
@noriega77:
Murray-Verdasco:
a FEJ..ez lesz a legfontosabb ma
Verdasco nagyon pontosan tud játszani,erősen és feje is van hozzá.Murray ha passzív lesz akkor mehet haza és ha idegbeteg lesz.Verdascot nem becsüli le azért oda fogja tenni magát.
kíváncsi leszek és várom is a meccset.hajrá Verdasco és Nadal

hát igen ma nagy forgalom volt napközben is a blogon...vannak teniszezők akikről lehet vitázni!biztos h holnap is lesz miről/kiről beszélni

noriega77 2009.04.02. 20:02:04

Még valami: Federer ellen IW_ben mintha azt láttam volna, hogy kicsit nyomasztja a teher Verdát. Persze nem az esélyességé, hanem hogy sokan várják tőle azt az atomteniszt, ami bárki ellen elég lehet, meg a finom ütéseket, amivel Nadalt is túráztatta. Biztosan meg vannak a saját elvárásai is, ez így a "nagyok" ellen nem lehet könnyű. Tényleg csak érzem, nem is biztos, hogy jól fejeztem ki magam.

gazdi17 2009.04.02. 20:06:39

Remélem valaki Murray egóján egy kicsit farag mostmár,mert el van szállva magától az utóbbi időben,mondjuk van, amikor van mire, de ez nem most van szerintem....ha ez az ember ráadásul pont Verdasco lenne annak még jobban örülnék...ma estére Vamos Rafa és alap,hogy Vamos Verda!!!

szabi0713n 2009.04.02. 20:11:06

@noriega77: Értem mire gondolsz.Verdától én is többet vártam Rog ellen.Bennem is felmerült,hogy attól függ a mai meccs,hogy melyik verzió játszódik le Nando fejében:
megvertem az ao-n,most is megverem
a francba!mindenki azt várja,hogy megverjem.
Szerintem ez a meccs is fejben dől el.A múltkor Murray fejben alulmaradt...

kata797 2009.04.02. 20:18:33

a Federer elleni meccsen én is többet vártam volna..és lehet h Verdasco is többet akart és tudta h nagy az elvárás vele szemben.Möri is sebezhető főleg fejben valahogyan ki kellene hozni a sodrából ...bár nem ez a legszebb taktika tudom.
az biztos h az is számít hogy egy GS-n verte meg Mörit.annyira még nem ismerem Verdasco lelki világát és hogy mennyire bírja a nyomást ma picit okosabbak leszünk!

borsz 2009.04.02. 20:21:00

Márit kihozni a sodrából? Mit szólnátok a szélgéphez?

FedererRafa 2009.04.02. 20:22:38

ez a verda is csúnya fiú, meg nem is szimpatikus. :D Én murrájnak drukkolok..bocsi srácok meg csajok. :D

FedererRafa 2009.04.02. 20:23:16

@kata797: hova? Argentinába? Ne mondd... Murráj nem skót?:D:D:D

FedererRafa 2009.04.02. 20:24:33

@gazdi17: Ez igaz, de azt mondják, a tudáshoz szerénység párosul :)

kata797 2009.04.02. 20:27:16

@borsz:
jó ötlet:-))

@FedererRafa:
ezt nem szó szerint kell érteni...követni fogja a repülőtérre!

sylar_88 2009.04.02. 20:41:34

csak röviden...
Verdasconak megvan a játéka ahhoz, hogy akárkit megverjen, de Murray nem fogja hagyni hogy mégegyszer megtréfálja
Del Potro pedig gyáva ahhoz hogy legyőzze Nadalt
én ezt ezennel borítékoltam, de szerintem nem vagyok egyedül :)

FedererRafa 2009.04.02. 20:54:47

Azt mondod, első 4 lesz az elődöntőben?

fuzzy_dunlop · http://ombrello.hu/ 2009.04.02. 21:12:00

nyílván mindenki a véleményét írja, furcsa lenne ha nem ez történne.
sztem Del Potrot még korai leírni, de egyenlőre valóban totál esélytelen a legjobbak ellen.
Murray simán nyer ma. Nem lesz 50C és két szettes a meccs.

FedererRafa 2009.04.02. 21:14:01

Ez az Azarenka jó játékos. Kicsi olyan, mint sharapova, a játékstílusa, a hangja. :D
Egyébként szimpatikus. Nyer?

agimano 2009.04.02. 21:43:11

@FedererRafa: Murray ezt mondta a sajtotajekoztaton a Massu elleni meccs után:

"Well, all the Spaniards….I mean the Argentinians like to….." ez a leiratban mondjuk igy van: Lost of the Spanish players and Argentinians, they like to....

Massurol csak annyit kell tudni, hogy chilei, nehogy Murray eltevedjen a repuloteren:)))

szabi0713n 2009.04.02. 21:46:33

Hát ezek a lányok nem bírnak egymással.Pedig drukkoltam Azarenkának.Mondjuk még megnyerheti.

agimano 2009.04.02. 22:06:48

@szabi0713n: megnyerte:)

borsz 2009.04.02. 22:07:28

Rendesek voltak a csajok addig húzták míg véget nem ért a Magyarország-Finnország hokimeccs, a magyarok győzelmével :)
Ez normál helyzetben is óriási dolog, Ocskay Gábor halála után egy héttel, a temetés másnapján pedig szavakat se találok rá.
Mint már oly sokszor most is szeretném a srácoknal megköszönni ezt a hihetetlen élményt.

Geysap 2009.04.02. 22:42:32

Gabor - jol irtad, de en meg nem fogalmaztam igy meg."elvetemült Roger fan vagyok". Ami a mai realitasokat tukrozi Rog tomenytelen, es "amerikai modon" viselkedo ameriakai nezo elott gyozott Rodick ellen. Tehat van mar egy elodontonk :Roger-Djokovic - sztem Federer megeszi a szerb fiut. Ma a JMDP - Nadal meccsen Nadalt tartom nyeronek, de mindketten okozhatnak meglepetest... Marika - Verdasco meccsen Verdat latom eselyesebbnek. Igy egy Verda-Nadal (nagyobb esellyel O) elodontot varnek. Ha nem igy lesz - tevedtem, de akkor is erdekes elodontok ele nezunk...

agimano 2009.04.02. 22:59:14

na Del Potro elvette Nadal adogatasat

szabi0713n 2009.04.02. 23:06:14

Ma túl jó Martin,Rafa pedig nem figyel.Bukta az első szettet.
Vamos Rafa!

FedererRafa 2009.04.02. 23:07:52

Szerintem 4:3-nál rossz oldalt válaszott, és ennyi.. Emiatt lett volna a szettveszteség?

agimano 2009.04.02. 23:08:05

kar, hogy nem irtam vegul meg a meccs elott be, hogy szerintem ez a meccs nem lesz egy olyan setagalopp Nadal szamara, mint ahogyan azt a korabbi eredmenyek predesztinalhatnak. Remelem azert nyer, de sajnos ereztem, hogy valami ilyesmi fog kisulni ma ebbol.

Geysap 2009.04.02. 23:23:08

@agimano: "Ma a JMDP - Nadal meccsen Nadalt tartom nyeronek, de mindketten okozhatnak meglepetest..." ------lehet, hogy tenyleg lesz meglepetes. Nadal elegge exaltaltnak tunk.
Ha JMDP igy csinalja tovabb is befuthat (bar Nadal kitartobb, csak most hibazik)

Lehet, hogy HMDP - es Marika, vagy Verda (inkabb Verda) lesz az elodontoben. - most ezt meg megjoslolni sem lehetne)

gazdi17 2009.04.02. 23:27:22

Nadalnak mostmár kezd egy kicsit elege lenne JMDP-ból...végre elkezdett játszani,kát,hogy várni kellett rá másfél setet:( de mostmár akkor Vamos Rafa!!!

gazdi17 2009.04.02. 23:28:31

Lehet,hogy elhamarkodtam ezt a mondatot:)de azért reménykedjünk,hogy összekapja magát

agimano 2009.04.02. 23:38:01

Lets go Rafa, Lets go:) felszivta magat:)

pescade 2009.04.02. 23:51:05

most látszik igazán, mennyire nem gép Nadal, hogy került hullámvölgybe, aztán hogy tekerte fel a hangerőt, adott rá még pár lapáttal, lendületbe jött, jobban kezdett játszani. És mivel ezt ma mindenki ellen meg tudja csinálni ha kell(ha meg nem, hozza-tartja a maga ritmusát), érthető a ranglistán elfoglalt helye.

szabi0713n 2009.04.02. 23:55:09

Azért izgalmas meccs lett ebből.A srácok jól kiverték a szememből az álmot.Legalább Murrayékat is meg tudom nézni.
VAMOS RAFA!

pbgi 2009.04.03. 00:22:16

Azt hiszem, hogy ezt a 2:05-nél kezdődő labdamenetet (15-40) még fogjuk látni "nagyonállat" címszó alatt...

Count Adyn 2009.04.03. 00:39:26

Na mostantól még izgibb lesz:)

Count Adyn 2009.04.03. 01:14:15

És Nadal kivégezve!

Esticsapás 2009.04.03. 01:16:50

@Count Adyn: Hú, ez nem igazán szép kijelentés :(

Del Potro átlendült azon a bizonyos holtponton, ma sokkal jobb volt, mint Rafa.

pescade 2009.04.03. 01:17:28

atyaég, mekkora meccs volt. Legfőképp lélektani.

Geysap 2009.04.03. 01:19:14

@Count Adyn: HMDP (bar nem kedvelem) kivaloan jatszott. Kivancsi vagyok, ki lez az ellenfele az elodontoben Marika, vagy Verdasco. Ha nem faradta DP halalra magat, akkor ilyen jatekkal barmelyiket megveri...

zenka23 2009.04.03. 01:20:16

Igen, Del Potro jobb volt fejben.

Geysap 2009.04.03. 01:21:10

@dd aka kertagrár: DP helyen volt a lelke - jobban, mint Nadalnak. Tenyleg kivegzes volt...

pbgi 2009.04.03. 01:23:29

@Count Adyn: khm, azért ez egy döntőszett TB esetében elég necces megfogalmazás...

Del Potro nagyon jól játszott, de Nadal-nak dupla brékelőnyből hoznia kellett volna (minden körülmények között) a meccset. Nem tette.

Nagyon jó meccs volt, főleg az argentin parádézott a végén, márcsak ezért is meglepődtem volna, ha nem ő lép tovább.

Nadal pedig a parádés Indian Wells-i torna után nyilván tompábbá vált [kicsit elfáradt], kiváncsi vagyok, hogyan fogja bírni a 27 meccsesre tervezett 5 tornával (3 Masters + Roland Garros + 500-as Barcelona-i torna) fűszerezett 8 hetes salakszezont.

agimano 2009.04.03. 01:24:12

miert kezdte el mindneki Marikanak hivni Murrayt? ez a legszornyubb becenev, amit adni lehetett neki szerintem, Rogert sem hivjuk Rózsinak vagy Rózsikának

Lehet jobban jart Rafa, hogy kikapott, nem jatszott tul jol, neha eleg erthetetlen megoldasokat valasztott, es sokszor csak JMDP meg nagyobb hulyesege mentette meg. Amikor 3-0ra vezetett a harmadik szettben, azt hittem, hogy sima gyozelem lesz, nem tudom, mi tortent. Most lesz egy kis ideje pihenni, felkeszulni a salakszezonra, osszeszedni a gondolatait, stb. Szerintem Rafa elegge le van fogyva, olyan ki sovanyka, foleg utcai ruhaban. En ugy gondoltam, hogy jol fogja birni a nyomast, ami ranehezedik, de ezen a tornan vegig ugy gondoltam, hogy tul sok neki. Igazabol lehet, hogy nem a nyomas sok, nem latok bele a fejebe, de nekem ez volt az erzesem. Nem lehet minden versenyt megnyerni, szerintem nem baj, hogy nem nyert, csak szedje ossze magat a salakra:) kulonben seggbe rugom!

agimano 2009.04.03. 01:28:46

@pbgi: a salakszezon nagyon komoly lesz, az a rengeteg torna.... elore felek

Roger nem megy Monte Carloba, ez mekkora penzbuntetessel jar vajon?

amugy meg mindig eleg bena a versenynaptar, mert azt hiszem 4 db 500as tornan kell elindulni, es Nadal csak a barcelonai 500 salaktornan tud elindulni az 500as salaktornak kozul, az meg eleg hulyen van elhelyezve az 1000es ronak es a RG kozott... Nem nagyon lehet mit csinalni, bar en a helyeben ugyanugy, mint Roger megszegnem a szabalyokat es buntetest fizetnek... feltem Rafa egeszseget

Count Adyn 2009.04.03. 03:02:19

Sry, inkább a meglepetés mondatta velem, mikor ott a 6-5 nél nemtudta megcsinálni a meccslabdáit, azt hittem rövidítésbe Nadal lesimázza, ehhez képest meg:)

Esticsapás 2009.04.03. 07:21:35

@agimano: A fenékbebillentéshez akkor menjünk ketten! Több év görcsölése után sikerült jegyet szerezni június 5, és 7-re az RG-re, megmondom őszintén Rafát szeretném látni mindkét nap!
Úgyhogy szedje össze magát, nagyon ajánlom! Szegény, nem is tudja micsoda nyomás alatt áll miattunk :)))

agimano 2009.04.03. 07:38:02

@Esticsapás: ehe, en meg Romaba megyek:)) jo szurkolast nekunk:))

agimano 2009.04.03. 07:39:21

7-e az a donto:) remelem

Esticsapás 2009.04.03. 07:49:48

@agimano: Igen. 5-én a két elődöntő, 7-én a döntő. Rosszmájú családom szerint itthon, a TV elől sokkal jobban lehet látni, mint onnan, ahova a jegyet kaptuk. De, nem foglalkozom ilyen "tenisztelen" megjegyzésekkel, örülök, mint a fene.

agimano 2009.04.03. 07:53:23

@Esticsapás: intezd el, hogy valaki vegye fel a meccseket, es akkor majd meg tudod nezni a tvben is. szerintem biztosan felejthetetlen elmeny lesz a helyszinen:) bizom benne:) a tvben biztos jobban lehet latni, de nem csak az szamit

Esticsapás 2009.04.03. 07:58:54

@agimano: Na, ezért szeretek ide járni, mert itt megértenek :)

agimano 2009.04.03. 08:22:58

amugy RG-ra nehez volt jegyet venni? mert tudom, hogy wimbledonra nehez, szoval nem az arara gondolok, hanem, hogy kisorsoljak, vagy hogy van ez?

Esticsapás 2009.04.03. 08:41:27

@agimano: Te, én nem tudom, hogy ott bent mi folyik. Először regisztrálni kellett (ezt már több éve megtettem). A jegyeket már decemberben kezdik árulni, de csak zárt körben, csak mindenféle bejegyzett tenisz-szövetségek, meg elnökök, meg a rák tudja ki vehetett. Március 1-től volt nyilvános.
Március 1-én éjfélkor leültem a gép elé, majd másfél órai kűzdelem után bejutottam a rendelési oldalra. Ekkor már csak - szinte minden "előreláthatólag" jobb napra - a 3 kategóriás jegy volt elérhető. De azt sem úgy, mint egy becsekkoláskor a repülőn, vagy egy normálisabb moziba :), hanem csak annyi, hogy 3. kategóriás. (Mondjuk van stadiontérkép a honlapon, látni, hogy azok hova szólhatnak). Szóval kiválasztod a napot, beírod hány jegyet kérsz. Aztán nem ám kapsz egy visszaigazoló emailt, vagy valamit. Frászt. Semmi. Ugyan, a kis foglalási ablakodban, amikor bejelentkezel, akkor megjelenik, hogy mikorra foglaltál és mellette valami olyan szöveg, hogy ügyintézés alatt.
Nekem 1 hét múlva vonták le a jegy árát a kártyámról, akkor küldték meg a jegyet is. Sajnos, nem egy királyi páholy, de ez van. Hogy mi alapján döntik el, nem tudom. Barátaink is ugyanilyen módon foglaltak, szóval volt lehetőségük foglalni, de valamiért nem jutott nekik jegy. Ugyan, azt előre közlik, ha csak egy kis zűr is van a kártyával, vagy a bankkal, a foglalást azonnal törlik, nem cicóznak. Tehát, gondolom túlfoglaltatják emiatt a meccseket.
Nekem ez volt a harmadik próbálkozásom, most sikerült.
Mivel 1 hétig semmilyen visszajelzés nem volt, folyamatosan zaklattuk őket, ami igen nehéz volt, mert igen meglepően az angolt alig-alig beszélték, bennem meg a 4 év gimis franciatanulás nem hagyott olyan mély nyomokat, hogy egy pohár víz kérése, valamit annak megkérdezése, hogy hol a metro, kommunikálni tudjak.
Mindig azt mondták, várjuk. Szóval 1 hét múlva jött a jegy, majd ilyenkor be kell állítani, hogy név szerint ki is megy a meccsre, mert majd még a bejáratnál erre az internetes bigyóra adnak külön belépőt. Kicsit túlhugyozták ezt a dolgot szerintem, de ez van.

agimano 2009.04.03. 09:10:56

@Esticsapás: durva, en is ilyesmiket hallottam. Jo sokan akarnak menni biztos. Nekem azt javasolta egy lany (hardcore holland teniszdrukker, akit Mariskanak hivak:))) ), hogy ha szeretnek teniszre menni, akkor menjek inkabb kisebb tornara, mert ott nincs olyan nagy orulet, mint mondjuk a grand slameken, hangulatosabb es a versenyzokkel is konnyebb esetleg talalkozni. Roma mindig is erdekelt, szoval nekem marad Roma:) en tobbek kozott amiatt aggodom, hogy nehogy kideruljon ott, hogy valami kamu jegyet vettem, mert nekunk is csak ott fogjak ideadni a voucher elleneben.

Esticsapás 2009.04.03. 09:18:59

@agimano: Roma is csuda klassz lesz, biztos vagyok benne. (Remélem a Nagy Gatyarángató is így gondolja).
Szerintem nem lesz gond a jeggyel, vettem én már NBI jegyet is így és minden rendben volt.
Egyébként épp most küldtek levelet, hogy promóciós jegyek vannak a londoni mesterversenyre. Szólj, ha érdekel!

ettumifilii 2009.04.03. 09:24:53

@Esticsapás: én egyszer voltam Romában, harmadik körre simán lehetett a helyszínen jegyet kapni, amivel a stadionokban is le lehetett ülni és a kisebb pályákon is lehetett járkálni......amúgy klassz kis hely

Esticsapás 2009.04.03. 09:32:28

@ettumifilii: Igazad van, amúgy is minden út Rómába vezet, nem? :)))

Én Rómával egyszer próbálkoztam, akkor valamiért nem sikerült, viszont jókat ettünk-ittunk. "Rossz" időben voltunk ott, Te jókor :)

Még Rotterdam lenne viszonylag elérhető, emberi áron. MC-ban egyszer voltam, baráti segítséggel, de én azt "normálisan" megfizetni nem tudom. Wimbledon horror árért, Spanyolország esélytelen a sok spanyol teniszrajongó miatt, jegy már azonnal elfogy mindenhova.

Néztem jegyet az USO-ra, de már 2 hónapja elfogyott. Rohadtul résen kell lenni...hihi...

ettumifilii 2009.04.03. 09:51:18

@Esticsapás: hát még belgráddal, umaggal, béccsel meg lehet próbálkozni bár azért szerbiába átmenni sosem egyszerű és problémamentes, umagról jókat mondanak, bécs viszont fedettpályás és annak nincs olyan hangulata.....még münchen lehet jó, oda kocsival is el lehet menni

agimano 2009.04.03. 09:53:16

@Esticsapás: hat koszi, de egyreszt eloszor megnezem Romaban milyen eloben a tenisz, aztan eldontom, hogy akarok-e meg menni, masreszt nincs annyira sok penzem ilyesmikre, szoval Londont most passzolnam:) (oda is kell menni valahogy, meg ott is kell lenni, meg kajalni is kell, es nem vagyok az a kempingezo, konzervbol evos fajta:) )

agimano 2009.04.03. 09:55:53

@ettumifilii: ezekkel az a baj, hogy nincsenek ott a legnagyobb jatekosok, 1000es tornara kell menni szerintem:) abbol meg Roma van a legkozelebb es oda konnyu is jegyet venni. (meg salakon van:))

Amugy, ha nagyon felvetne a penz elmentem volna egy monte carlo, barcelona, roma korutazasra iden:))

Esticsapás 2009.04.03. 10:11:01

@agimano: hó, ha nagyon felvetne a pénz, akkor most épp Miamiból irogatnék :)

Nehéz az európai lét tenisz szempontból, ha csak nem nyertél a lottón :(

Bár, tényleg azt néztem, hogy nem feltétlen pénz kérdés, egyszerűen már aznap valahogy elfogynak a jegyek. Ezzel vígasztalom sokszor magam. Mehetnék én...hihi...csak jegy nincs

Turambar 2009.04.04. 12:47:29

agimano: Roger semmi bűntetést nem fog kapni Monte Carloért, mert az egyetlen Masters, amit szabályosan ki lehet hagyni.
süti beállítások módosítása