Teniszblog

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről...

Erről szóltunk

agassi (18) ancic (2) arias (2) arn (6) atp (3) azarenka (4) baghdatis (7) becker (3) berdych (2) blake (5) borg (7) bryan bryan (3) cahill (2) chakvetadze (2) chang (2) chela (2) cilic (3) clijsters (7) connors (3) coria (2) corretja (2) courier (2) czink (7) davenport (2) davis kupa (2) davydenko (2) del potro (11) dementieva (9) dent (2) de villiers (2) djokovic (38) dokic (3) edberg (3) federer (88) ferrer (4) ferrero (3) fish (5) garros (5) gasquet (4) gaudio (4) gilbert (3) golovin (2) gonzalez (9) graf (8) gulbis (4) haas (3) hamburg (3) hantuchova (5) henin (5) henman (3) hewitt (14) hingis (2) isner (3) ivanisevic (4) ivanovic (19) jankovic (10) kirilenko (2) kuerten (4) kurnyikova (3) kuznetsova (4) lendl (2) ljubicic (4) lopez (2) malisse (2) marosi (2) mathieu (5) mauresmo (7) mcenroe (14) monfils (3) moya (8) murray (26) nadal (79) nalbandian (3) navratilova (4) nestor zimjonic (2) párizs (6) páros (6) peer (3) robredo (7) roddick (20) sampras (11) sanchez vicario (2) santoro (7) serena (28) sharapova (4) simon (2) stepanek (5) szafin (21) szafina (24) szávay (35) találós kérdés (5) tipsarevic (2) tomic (2) tsonga (11) vaidisova (3) venus (15) verdasco (15) wawrinka (2) wilander (8) wimbledon (2) woodbridge (2) wta (2) youzhny (2) zvonareva (4)

Képek

Mi lesz ebből Roger?

2009.04.03. 21:03 :: Bordin

A hírek szerint amikor Andy kikapott Rogertől, az öltözőben összetörte valamennyi ütőjét. Roger ennek a tevékenységnek picit korábban fogott neki. Már meccs közben. Ki tudja, hol áll meg.

Djokovics-Federer 3/6 6/2 6/3
 

70 komment

Címkék: federer djokovic

A bejegyzés trackback címe:

https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr441044733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ettumifilii 2009.04.03. 21:09:39

roddick azért törte össze az ütőit mert iszonyatosan akart nyerni és mindent megtett mégse sikerült.....federer meg azért törte össze mert nem volt kedve 30 fokban, szélben teniszezni a centeren és kiakadt mert megalázónak érezte h így szétesett és kiábrándultságában törte szét az ütőt.....szerintem van különbség

szabi0713n 2009.04.03. 21:16:04

Roddickban és Federerben csak az a közös vonás,hogy mindketten teniszezők.Semmi más közös nuncs bennük,én sem hasonlítgatnám őket össze.De hogy Roggal mi van?Azt csak a Jóisten tudja,vagy még ő sem.

borsz 2009.04.03. 21:19:50

Ahogy Roger levonult a pályáról... sztem a Wilson képviselője előveheti a raktár kulcsát:)

fuzzy_dunlop · http://ombrello.hu/ 2009.04.03. 21:22:16

lehet, hogy elveszítjük. először éreztem ezt és nem akarom ezt, mert az élete része a játéka. kit érdekel, hogy mit csinált Roddick az öltözőben 16.-ok veresége után. mindegy. kész vagyok.

fuzzy_dunlop · http://ombrello.hu/ 2009.04.03. 21:23:02

magyarul: lehet, hogy elveszítjük. először éreztem ezt és nem akarom. mert az életem része a játéka

FedererRafa 2009.04.03. 21:25:17

Fed mikor törte ütőjét?

gabeka 2009.04.03. 21:26:13

Én leírhatatlanul szomorú vagyok, és el vagyok keseredve. Igen, nekem is ez a kérdés jár a fejemben, hogy mi lesz ebből, mi lesz így???? :(:(:(
Nem próbálok magyarázatot találni, meg elemezgetni, mert nincs értelme... :( Azért Hajrá Federer!!!!!

Tarquin Winot 2009.04.03. 21:29:44

Ugyan nagy Fed drukker vagyok, megnézem minden meccsét, de a mostani Nole elleni vereség után már kikívánkozik belőlem néhány kritikai megjegyzés. Egyrészt Federert nemcsak úgy tartották számon, mint a világ legjobb támadó, hanem, mint a
világ egyik legjobb vagy talán legjobb védekező játékosát. Az utóbbi időkben azonban a védekezés "képessége", vagy inkább a védekezésre való hajlandóság szinte teljesen kihalt a játékából. Lehet
mondani persze, hogy öregszik, nincs már kedve annyit szaladgálni, gyorsan akarja befejezni a pontokat, de lassan kezd olyanná válni, mint egy kényszeres rögeszmés, aki három ütésváltás után
mindenáron be akarja fejezni a pontot, mindenáron nyerőket akar ütni, még a legreménytelenebb helyzetekből is. Ezért üt olyan elképesztően sok ki nem kényszerített hibát. Ezeknek legalább a 80-90%-a
a mindenáron nyerőket ütni akarásból származik. És nem tudom megérteni, hogy egy olyan intelligens játékos, mind Fed, miközben érezhetően nem megy neki a játék és zsinórban megütötte a 4., 5. nyerő
próbálkozását teljesen sikertelenül, akkor miért nem próbál meg egy picit visszaveni, esetleg átengedni a kezdeményezést, abból kontrázni, nem pedig észnélkül mindenáron a látványos nyerőkkel erőlködni.
Másrészt, és valószínűleg ezzel legtöbben nem fogtok egyetérteni, de az, hogy képtelen magának egy állandó edzőt keríteni, mostmár: gőg. Sajnos nem tart már ott, hogy egymagában fejben tudjon megoldani mindent. És ezt be kellene látnia. És nem azért, hogy valaki levegye a válláról a pszichés nyomást, hogy esetleg meg tudjon osztozni vkivel a felelősségen. Hanem aki állandóan ott van mellette,
akivel visszanézik, kivideózzák, kielemzik a mérkőzéseit, végigkövetik ugyanilyen aprólékosan a legfontosabb ellenfelek minden lehetséges taktikai elemeit, aki tanácsokkal tudja ellátni, aki beláttatja
vele hol, mit és miért hibázik a játékában. Akivel meg tudná osztani, hogy mi játszódik le benne a rezzenéstelen arckifejezések mögött. Remélem előbb-utóbb feltámad! Nagyon drukkolok neki!!!!

borsz 2009.04.03. 21:30:20

@FedererRafa: Ezen a meccsen? A 3. szettben, nézd a sport2-n még csak a másodiknál járnak.

FedererRafa 2009.04.03. 21:33:45

Igen. Köszi borsz, jól gondoltam.

borsz 2009.04.03. 21:36:19

@Tarquin Winot: Az edző kérdésben teljesen egyetértek veled, ennek már korábban is hangot adtam.

fuzzy_dunlop · http://ombrello.hu/ 2009.04.03. 21:37:32

@Tarquin Winot: nem értek egyet. ausztráliában fantasztikusan védekezett Berdyc és Nadal ellen egyaránt. a döntőben sem ezzel volt baj. hanem, hogy szétesett. múlt héten murray ellen és még egy csomószor amikor az ellenfelei nem használták ki. (verdasco, roddick) nagyon nagy baj van. van, hogy egyszerűen egy labdát nem tud átütni.

FedererRafa 2009.04.03. 21:42:12

Kedves Tarquin! Szerintem Fed sosem erőlködik.

fuzzy_dunlop · http://ombrello.hu/ 2009.04.03. 21:45:21

@FedererRafa: Berdyh ellen még bele is nyögött. persze ő máshogy erőlködik. de ez most sajnos teljesen lényegtelen, mert mindenki tudja, hogy nem arról van szó, hogy leszarja. hanem, hogy akarja és NEM MEGY. de hogy ennyire nem????

FedererRafa 2009.04.03. 21:47:54

@fuzzy_dunlop: Ez igaz. De én mégsem hiszem, hogy ő erőlködött volna akkor. Nem fér össze az elegáns, könnyed játékával. Persze ez csak az én hülye véleményem. :D

szabi0713n 2009.04.03. 21:53:25

@FedererRafa: Szerintem ezt a szót félreéred.Erölködik,inkább erőtteti.Be akarja ütni,nem megy.Megint be akarja ütni,megint nem megy.Sokadszorra be akarja ütni,sokadszorra nem megy...

borsz 2009.04.03. 21:57:50

@fuzzy_dunlop: @FedererRafa: Mind kettőtőknek igaza van és talán pont ezért nem megy hiszen az erőlködés nem Roger játéka (ezt Rafa tudja mesteri szinten). És pont ezért kéne valaki aki megmutatja neki mit tegyen amikor nehezebben jönnek a pontok és sajnos egyre többször ez a helyzet.

borsz 2009.04.03. 22:03:40

@FedererRafa: Na láttad, klasszikusan szép űtőtörés volt:)
Legalább ezen a meccsen ezt szépen csinálta.

mesii 2009.04.03. 22:06:18

Ahogy vki írta itt, nekem is "életem része" Roger játéka, minden ilyen alkalommal megszakad a szívem. Tudjuk mi van tavaly óta stb stb, lehet elemezgetni stb stb. Hányszor szokták a riporterek szajkózni, hogy milyen unottan játszik, szenved, csak le akar jönni a pályáról. Nem tudom, talán mert én imádom, sosem éreztem ezt, csak azt, hogy az ő testbeszédén nem látszik, hogy mennyira akar, de attól, hogy unottnak tűnik, küzd ő ám ott belül. Aztán ma, ott a 3. szett elején, a kismilliomodik elvágott tenyeres után... ma először éreztem azt, hogy mintha nem akarná, nem érdekelné, nem küzdene. És elkezdtem rá haragudni. És akkor a következő labdamenet után odavágta az ütőt. Én 8 év alatt sosem láttam ütőt törni. És hálás voltam. Mert ez ékes bizonyítéka, hogy akar ő... csak nagyon-nagyon nem megy. És igen, vmit most már nagyon tenni kéne.
De hogy "gőg" lenne az edzőkérdés, azt abszolút nem hiszem. Csak olyan emberrel van értelme együtt dolgoznia, akiben 1000%ban megbízik, akiről elhiszi, hogy olyat tud neki mondani, amiből hasznot húzhat. Csak azért, hogy legyen mellette vki, fölösleges.
Talán a makacs jobb szó:-) De azon meg nehéz változtatni, meg tudom érteni:-)

FedererRafa 2009.04.03. 22:12:16

Úgy emlékszem 2005-ben törte utoljára az ütőjét, szintén vmi keménypályás versenyen.

borsz 2009.04.03. 22:30:33

Azért azt még mindig nem értem, hogy a bíróval miért nem fogott kezet

mesii 2009.04.03. 22:34:38

@borsz: jaja, nekem is feltűnt... de szerintem nem direkt... mintha már nem is lett volna ott lélekben, mikor vége lett... nagyon el akart tűnni... mert nem hiszem, hogy bármi okból haragudott volna bíróra, nem olyan meccs volt...
mondjuk az ember azt hinné, bennük van "reflexként" a kézfogás:)

McKracken 2009.04.03. 22:38:40

Azt gondolom, amit látunk, az természetes folyamat. Teniszben nagyon nehéz a csúcson lenni folyamatosan. Előbb-utóbb eljön a visszaesés. Ehhez hozzájárul Fed-nél, hogy sosem volt nagy küzdő, ha nem jött a meccs könnyedén, akkor szenved és a nagy csatákban a végén veszít (vs Rafa Wimb, AO, vs Safin Ao, vs Bandi MC). Emellett ugye: edzőhiány, arrogancia, makacsság, no gameplan, Mirka, mint pszichológus és most talán egy kis has (?).
Ennyi siker után, 28 évesen nehéz a vereség. Persze. Csak kevesen tudtak 30 év körül világszínvonalon maradni (Connors, Agassi), Pete-nek sem sikerült tartósan(csak egy utolsó rúgás 2002 USOpen).
Ne legyenek illuziónk 2009-re: salakszezon következik, majd jön a baba. Fed-nek ez nem nagyon fog menni.

fuzzy_dunlop · http://ombrello.hu/ 2009.04.03. 22:45:31

@mesii: nem volt lelkierőm kifejteni. ahogy írod. talán az a három év nagyot égetett belül. (figyelem, motiváció). nagyon akar, de vhogy mégis fejben adja fel. két rossz ütés 5-1!!!!-nél és annyi. már úgy nézem minden meccsét hogy nehogy rontson kettőt, mert bármi lehet.

Cathy07 2009.04.03. 22:45:33

Federer soha nem volt az az ütőtörő fajta. Sokszor volt nagyon durci, de idáig én még nem láttam eljutni. Nagyon sajnálom, hogy ezen megy keresztül, de azért sztem rengeteg teniszező írna alá, hogy egy 1000 tornán kikap az elődöntőbe. Csak sajnos nem ezt a színvonalt szoktuk meg az utóbbi időben és ő sem. Megoldást én nem tudok mondani, hogy tudnék, de ez tényleg kiábrándító. Nagyon sajnálom és remélem összeszedi magát, nem száll be az Ági-féle liftbe, aki szerencsére kiszállt belőle és elindult felfelé a lépcsőn(huuu de költői vok, ezen estén:)) Lehet vele kéne beszélgetnie:)
Roddickomról meg annyit hogy remélem nem törik össze ettől a vereségtől, és tud olyan szépen játszani, mint ahogy azt indén tette.

fuzzy_dunlop · http://ombrello.hu/ 2009.04.03. 22:47:56

@McKracken: pont az elmúlt évben küzdötte a legnagyobbakat. és sztem ennyi arrogancia, ego kell ehhez a játékhoz.
a pocak? mikor mindenki gyúr? na ebben érzem, hogy nincs motiváció

colorfull 2009.04.03. 22:49:17

Ehez nem tudok mit hozzátenni.
Kikapott.
Nagyon kikapott.
nem jó szót használok. Elvesztette e meccset, és nem Nole nyerte meg.Ez a nagy különbség. Ahogy az első szettben játszott, az volta régi, igazi Roger. Az aki a 2. és 3 szettben játszott az a világ legjobb 20 játékosa közé sem való. Sajnálom, hogy ezt kellett írnom, mert nagyon tisztelem, szeretem Rogert, de ez a mai teljesítménye kritikán aluli volt.
nagyon sajnálom, mert sokkal jobb mecset vártam. eredménytől függetlenül.

evitar 2009.04.03. 22:51:39

Látszik végig rajta, hogy nagyon akar, Ö magába fojtja az idegességét. Nagyon félek, hogy visszavonul. Bár, így nem érdemes fojtatni. Szerintem ki kellene hagyjon valamennyit, keresni egy edzőt, egy pszihológust, sokat elemezni és együtt dolgozni és úgy visszatérni. Ílyen állapotban nem szabad szerintem tovább menni, nem fog tudni egy nagy csatát sem behúzni, sajna...

LGfan 2009.04.03. 22:54:10

Neki csak a "reszli" jut idén:D

LGfan 2009.04.03. 22:59:53

@borsz: Az volt, így csak Safin tudja, szivet ábrázolt az ő ütője is:D
Még háromszor megkellett volna tipornia, az lett volna az igazi! 2007 Nadal ellen kezdődött, ott is a széllel, na meg az ellenféllel volt a baja! Így folytatja összedől, mint egy homokvár.

borsz 2009.04.03. 23:00:04

Gondolkoztatok már azon, hogy nyárra várják a babát amikor is szinte egymást érik a GS-ek, vajon kihagyja valamelyiket, vagy esetleg szögre akasztja az ütőjét.

gabeka 2009.04.03. 23:01:10

@evitar: Sztem semmi esetre sem szabad visszavonulnia. Kikapott oké. Nem játszik jól. Gödörben van. De azért ne vonultassuk már vissza.
Ja és sztem az, h arrogáns, az túlzás, és egyáltalán nem jó kifejezés arra, ah ő viselkedik...
Az biztos, hogy segítségre van szüksége, h fejben erős legyen.

Cathy07 2009.04.03. 23:01:58

Federer nem olyan típus aki megszegi ígéreteit. Londonig ígérte magát, szerintem ezt be is tartja. Benne van még bőven jó pár GS.

LGfan 2009.04.03. 23:04:39

@Ladyashley: Nole, Murray és Nadal essen ki előle, csak akkor:D

Gábor:

"Elég meleget, 28-30 fokot ígérnek, ellenben felhős időt széllel, ami azt hiszem már inkább Djokót segíti. Roger vereségeinek java részét szélben szenvedte el.
Nem igazán szereti, bár ezzel szerintem elég sokan vannak így."

Maximálisan bejött!

LGfan 2009.04.03. 23:06:04

@gabeka: Tudok egy jó edzőt, évi 10 milla E-ért elvállalja és megtanítja mindenre.

Jose Mourinho:D

noriega77 2009.04.03. 23:08:07

Azzal az ütőtöréssel remélem valami véget ért, és valami elkezdődött, mert ez ÍGY nem kellene, hogy tovább menjen.

Szerződtessen egy edzőt (tudom, két hónap alatt hányszor mondtuk ezt), akivel együtt nevetnek vagy együtt törnek ütőt, aki felelősséget érez iránta, mert most ilyen kell.
Hagyja otthon Mirkát (ok az van rá, ugye), vagy Monte Carlóval együtt felejtse el a Roland Garrost is, lazítson Wimby-re. Nem hiszem el, hogy nem látja, hogy ez nagyon nincs jól.

Cathy07 2009.04.03. 23:09:01

@LGfan: Nem feltétlenül és én Márit még nem sorolnám ide. Még nem bizonyított GS-n. Tavaly is jól játszott a US Openen ahol aztán csúnyán el lett kenve a szája.
Nole meg...kiszámíthatatlan.

borsz 2009.04.03. 23:11:09

@LGfan: Legalább a 11-es menni fog:)), sőt még a lest is érteni fogja.

noriega77 2009.04.03. 23:13:40

Bocs, valaki számolta a hullámvölgyeket? Én már nem bírtam követni.
Az egyértelmű, hogy zavarta a szél, de csak fél óra után? Oké, jött fel Nole, mint a talajvíz, de egy agyban erős Federer visszaküldte volna.

borsz 2009.04.03. 23:16:56

@noriega77: Hullámvölgy? Sztem ez elég sík volt lehet, hogy egy szinttel magasabb volt az első szett de utána...

Cathy07 2009.04.03. 23:17:46

Q. Do you feel you can overcome the problems you have at the moment, or you feel that you may need some help from a coach or from somebody else?

ROGER FEDERER: I’ve had like five coaches in the last two years.


“It’s been a tough last year or so, especially in the hardcourts. My game never really clicked except for the US Open where I thought I played great. I think when I was finding my form again, the back problem hit me. It was unfortunate, you know, but thank God the hardcourt season is over.”

evitar 2009.04.03. 23:18:25

gabeka: egyetértek Veled, semmi esetre se vonuljon vissza, én sem azt mondtam. Én még nagyon sokáig szeretném a pályán látni, és szerintem még van is benne, lehet Ő még a csúcson. De az a véleményem, hogy ki kellene egy kicsit hagyjon, salakon most úgy sincs esélye, ilyen állapotban meg pláne. Dobja az egész salakos szezont, pszihológus, edző a szünetben, és mentálisan erősen csinálja tovább. csak így van jővője, mert annak nincs értelme, hogy csak a vereségeket gyüjtse, ez kikészítené Őt, és ezért vonulna vissza. szerintem...

noriega77 2009.04.03. 23:22:55

ROGER FEDERER: I’ve had like five coaches in the last two years.

Hát ez is elég nagy baj.

noriega77 2009.04.03. 23:27:41

@borsz: Mondasz valamit, játékokra nem érdemes lebontani a dolgot, de amikor semmire hozta az adogatását két ásszal, egy picit kezdtem reménykedni, hogy nem lesz sima. (Vagy akkor csak szélcsend volt?:D)

borsz 2009.04.03. 23:33:20

Valaki szóljon Rogernek, hogy azért mert néhányszor lefényképezik bizonyos edzővel/edzőkkel és a sajtó ír róluk azért az nem ugyanaz mintha lenne edzője.

Cathy07 2009.04.03. 23:37:09

Teniszről többet, nála jobban nem hiszem hogy sokan tudnak. Egyszerűen a lelki gátakat kéne kiirtani belőle.(gondolok itt a 14. GS győzelemre, megverni Nadalt, RG nyerni és megverni Nadalt) És erre nem tudom ki lenne alkalmas.

Djokofun 2009.04.03. 23:37:10

És arról miért nem ír senki hogy Djokovic...?Nem kell Rogit annyira sajnálni,a legnagyobbaknál is előfordul hogy nem megy egy darabig a játék,van ilyen.Én borzaszto boldog vagyok és remélem hogy ez a széria kihozza Nolet az ő kis mélypontjábol.Nagyon tisztelem Rogit ezért ezuton gratulálok neki a maihoz még ha ez most kicsit ironikusan is hangik(de 100%-ig minden rosszindulat nélkül),és remélem hogy Djoko nyeri a tornát kicsit még ennél is jobb játékkal mert ez még mindig nem az igazi Nole.Hajrá Nole!!!Jóéjt.

noriega77 2009.04.03. 23:44:17

@Djokofun: Ki kell, hogy ábrándítsalak: azért beszélünk Federerről, mert ő volt rossz és nem Gyokovics jó. Murray most nem egy mai Federer és nem egy tegnapelőtti Tsonga. Inkább abban érdemes reménykedni, hogy JMDP veri Murray-t, de ő még Nadalnál is rágósabb falat tud lenni.

digitarc 2009.04.04. 00:58:10

Teljesen egyetértek McKracken-nel, + szerintem Fed már csak a rutinjából akar élni, vagyis azt gondolom hogy azt nem akarja belátni, hogy ez már a mai mezőnyben nem fog menni + már a fiatalok sincsenek betojva tőle + kopik minden téren, és mintha egy kicsit lustább, fásultabb is lenne. Reménykedni lehet persze, de nem látom reálisnak az esélyt hogy visszatérjen, ráadásul ha ugyanígy nem jönnek az eredmények akkor az önmegerősítés is elmarad majd, nem lesz ami lelkesítse. Az nem fogja hogy Roddickot megveri huszadszor, azt a hármat kéne, vagyis tornákat nyerni. Ahogy a Roddick elleni meccsét néztem, már azon sem lepődtem volna meg ha ott kikap.
Tavaly Wimb-ban indult ez az egész, ott már látszottak az első jelek, és ha utána a USOpenen nem az első GS döntős Mörivel meccsel, már a mostani helyzeten túllenénk.
Valamiért az az érzésem hogy Potrot sokan nem kedvelik, és ezért alá is becsülik, lehet nem szeretni a fizimiskáját, a stílusát, vagy bármilyét, lehet 'kultikus' egy olyan verés amit Fed-től kapott, de azt hiszem -annak ellenére, hogy Nadal sokak szerint nem játszott jól (szerintem sokkal nem játszott rosszabbul mint szokott, ha gonoszkodni akarnék: ilyen játékkal is meg szokta verni Fed-et)- amit a Petra is írt, szóval hogy döntő szett 0-3 duplabrékhátrány és négy kihagyott meccslabda után mégis megverte, azért az nemsemmi. Egy akármilyen Nadalt ezekután megverni nemsemmi. Én személyszerint azt láttam, hogy a meccs közben is tanult, ÉS most térek vissza Fed-re, ő már nem fog. A fiatalok sokkal-sokkal jobban akarnak tornákat, és Gs-eket nyerni, mint Fed.

Remélem nem úgy jönnek be a jóslataim mint Gábornak :) ha Potro elhiszi hogy ott a helye, és nem kalkulálunk a sérülésekkel, akkor lesz egy négyes a jövőben, nem biztos hogy ilyen sorrendben: Nadal, Murray, Djoko, Potro.

digitarc 2009.04.04. 01:17:42

Ja, és hogy a 'nagyok' közül nem Nadal lesz az akit először Potro megver, meg a robredozás,
hm...

fuzzy_dunlop · http://ombrello.hu/ 2009.04.04. 04:27:26

@Ladyashley: hál Istennek vége a kemény pályás szezonnak? amin a legjobb?
edző: három hete sem rajta múlott..

dagadtos 2009.04.04. 04:33:51

@LGfan: Tényleg minden 2007 wimbledionában kezdődött, nem értem, ezt miért nem szokás így kiemelni, de én is így érzem. Azt még behúzta, de azóta nem ugyanaz a Federer, mint előtte.

fuzzy_dunlop · http://ombrello.hu/ 2009.04.04. 05:02:18

a szél meg a nap. szerinte. a szelet sose bírta. sampras sem. de ma meg sem mozdult a lába. és úgy nem lehet.

discretio 2009.04.04. 05:59:10

Nagy Federer rajongóként én is sokszor gondolkodom, hogy mi a fene van vele. Én nem hiszek abban, hogy parázik..

Úgy érzem, hogy iszonyúan, extrem módon idegesíti, ha valami nem tökéletes. ( elsősorban, ha ő maga nem az de a külső körülményekre ez éppúgy fennáll( szél, nap, bíró , az ellenfél sérült esetleg stb )
Úgy érzem Federerben rengeteg indulat van alapjáraton is,( szerintem ez abból látszik, ahogy kérni szokta a sólyom szemet ,vagy ahogy simán levágja a földre a kiürült palackot stb ) ezt az indulatot, ami hirtelen "beugrik "
-újabban , már kis dolgoktól is - próbálja meg kordában tartani, ez megy a koncentráció kárára.

agimano 2009.04.04. 06:26:43

miutan eltorte az utot es leult a cserenel, 2 ures uveget is hatrabaszott, nekem nem tunt fel eddig, hogy ilyesmit csinalna, bar lehet, hogy azert, mert a tvben altalaban nem mutatjak, amig szunet van

noriega77 2009.04.04. 08:41:43

Verdasco esetében írtam egy érzésemről, ami megerősödött a Murray meccs után, Federer esetében is érzek egy szokatlan dolgot. Mintha egyre inkább csak "akadályokat" látna az ellenfeleiben. Ez motivációnak nagyon kevés, amikor a saját hibáid ellen majdnem többet kell küzdeni, mint a háló túloldalán állóval.

Geysap 2009.04.04. 09:16:43

@discretio: Teljesen egyetertek Veled. Sokszor leirtam mar, hogy "nagy Federer fan" vagyok. Megneztem a meccset, utana egy kicsit gondolkodta, megemesztettem a latottakat, es gyakorlatilag hasonlo kovetkeztetesre jutottam. Az meg zavart, de magyarazhato, hogy Fednel semmi motivacio nem latszott. Ezek mind psziches dolgok - es igen sokszor leirtam, hogy elobb magat kell valakinek legyozni, utana nyerni a meccset. Most Federer nem tudta, mi meg azt nem tudjuk, hogy a fejeben mi volt, amit le kellett volna gyoznie. Azt hiszem ez orok titok marad, ha el nem mondja (amit en nem tennek ;)

gabeka 2009.04.04. 10:59:45

@evitar: Igen, igazad van. Lehet a salakot nem kellene erőltetnie, mert az ottani sikertelenség (várható) még lejjebb húzná. Arra meg semmi szüksége sincs.

mesii 2009.04.04. 11:04:10

@Ladyashley: fura, hogy ezt mondja... mert hát az AUS Open-en úgy játszott, ahogy kell... csak aztán jött a döntő... de lehet, hogy inkább azt az egész 2 hetet törölte az agyából.

mesii 2009.04.04. 11:12:02

@gabeka: Roger salakos "sikertelenségéhez" csak annyit, hogy ez eddig is csak egy dologban mutatkozott meg - Rafát nem tudja megverni. De azóta már más pályán sem. Szóval, ilyen szempontból nem hinném, hogy a salakos szezon bármiben különbözni fog az eddigiektől. Elvégre, a tavalyi Roger nyert salakos tornát (még ha kisebbet is), játszott két salakos Masters döntőt, és Garros döntőt. És, ugye, ez megint csak az ő szintjén "rossz"...
Igaz, most úgy tűnik, idén siker lenne tőle egy ilyen salakos szezon.
Amúgy én bízom benne, hogy Del Potro is felnő hozzájuk, azért jó kis meccsek ezek így már... Izgibb, mint az egyeduralom:)

dagadtos 2009.04.04. 13:10:11

@FedererRafa: Nem! 2007-ben megérezte, hogy ez a kis izomgombóc füvön is meg tudja verni, és azóta nem ugyanaz.

vikiszeged 2009.04.04. 15:09:44

Sziasztok, sajnos én nem láttam a meccset. Valaki tudna esetleg 1 helyet megadni, ahol megnézhetném. Ha igen, előre is köszi.

csokicsaj77 2009.04.04. 17:52:26

Megtudom nézni az ütőtörést vhol? Előre is köszi!

victor vacendak 2009.04.04. 20:46:41

Sajnos még az ág is húzza. Midnen talajt lelassítottak az elmúlt években, ami Nadalnak és az alapvonaljátéknak kedvez. Ahol türelem és fizikum kell. Ami nem Fed asztala. Wimbledonban meg elég ha nem esik az eső, már is salakpályává alakul (a füvestenisz meg alapvonaltenisszé, szintén az elmúlt években). Innen kezdve nincs előnyben FEd, hiába a legjobb röptés, füvön sincs már erre az ütesre szüksége. Csak a bruszt, és a hosszú pont végén ki ront. Ez a modern tenisz.

Turambar 2009.04.05. 11:39:34

Szerintem baromság, hogy Roger ne lenne nagy küzdő.
Idén Berdych ellen, tavaly Tipsarevic ellen is bizonyította, h 5 szettes meccseket nehéz helyzetből meg tud fordítani, 2007-ben Nadal ellen Wimbledonban, 2008-ban is óriási küzdelem volt egy viszonylag gyengébb játékkal 0-2-ről visszajönni Nadal ellen 2 tie-breakben, még akkor is, ha bukta a meccset.
Ez nem nagy küzdés? Akkor nem tudom, mi az...
süti beállítások módosítása