Teniszblog

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről...

Erről szóltunk

agassi (18) ancic (2) arias (2) arn (6) atp (3) azarenka (4) baghdatis (7) becker (3) berdych (2) blake (5) borg (7) bryan bryan (3) cahill (2) chakvetadze (2) chang (2) chela (2) cilic (3) clijsters (7) connors (3) coria (2) corretja (2) courier (2) czink (7) davenport (2) davis kupa (2) davydenko (2) del potro (11) dementieva (9) dent (2) de villiers (2) djokovic (38) dokic (3) edberg (3) federer (88) ferrer (4) ferrero (3) fish (5) garros (5) gasquet (4) gaudio (4) gilbert (3) golovin (2) gonzalez (9) graf (8) gulbis (4) haas (3) hamburg (3) hantuchova (5) henin (5) henman (3) hewitt (14) hingis (2) isner (3) ivanisevic (4) ivanovic (19) jankovic (10) kirilenko (2) kuerten (4) kurnyikova (3) kuznetsova (4) lendl (2) ljubicic (4) lopez (2) malisse (2) marosi (2) mathieu (5) mauresmo (7) mcenroe (14) monfils (3) moya (8) murray (26) nadal (79) nalbandian (3) navratilova (4) nestor zimjonic (2) párizs (6) páros (6) peer (3) robredo (7) roddick (20) sampras (11) sanchez vicario (2) santoro (7) serena (28) sharapova (4) simon (2) stepanek (5) szafin (21) szafina (24) szávay (35) találós kérdés (5) tipsarevic (2) tomic (2) tsonga (11) vaidisova (3) venus (15) verdasco (15) wawrinka (2) wilander (8) wimbledon (2) woodbridge (2) wta (2) youzhny (2) zvonareva (4)

Képek

Üldözők napja

2009.04.04. 09:11 :: szpetra

Akármit is gondolunk róla, Andy Murray nagyon keni a teniszt az utóbbi 8 hónapban. Az elmúlt 5 mestertornán 4-szer jutott döntőbe, idei harmadik tornagyőzelméért küzd vasárnap, és ez azért eredményességre vall.
Kicsi Delpo állítása szerint az éjjel túl sokat filózott a Rafa elleni győzelmén, így picit holdkórosan kezdte a meccset, el is bukta hamar az első szettet, de aztán összekapta magát. Andynek nem lehetett könnyű a második szett végén, a közönség egy emberként Delpózott, meg is nyerették az argentinnal a játszmát. Az erő csak eddig tartott, a döntő szettben már ngyon fáradt volt JMDP, úgyhogy Murray ezt okosan kihasználva bemasírozott a döntőbe. (Mondjuk Delpo 2/4-nél rezzenéstelen arccal ült le játék közben ápolást kérni, amikor Murray bréklabdához jutott, bár mentségére szóljon, hogy már úgyis mindegy volt és tényleg görcsölt.)
Szóval Murray zúz rendesen, és Noléval megmutatták, hogy van élet a dobogó alján is. Delpo pedig jövő héttől ötödik a világranglistán. Növekszik, egyre nagyobb és sötétebb az árnyék Rafa és Roger mögött. Bár lehet, hogy a salak mindent átír.
Na de elég a drámai mondatokból, jó ez a tenisznek.

41 komment

Címkék: murray del potro

A bejegyzés trackback címe:

https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr811045318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Geysap 2009.04.04. 09:24:20

Vegig Federernek szurkoltam, ennel a meccsnel HMDP - nek, aki nem birta Mari nyomasat. Most nincs mas, mint Nolenak szurkolni. Ugyan verje mar meg ezt a Marit.
No, ezt szepen leirtam ;))))
Elkotelezett Federer tamogato vagyok - Nolet, es HMDP-t sem szeretem annyira, de Mari a csucs ellenszenvenben. Ha Szamomra nem kedves jatekos legyozte kedvencemet, akkor legalabb legyen annyi oromom, hogy megveri az altalam legellenszenvesebb jatekost legyozi. Ez marika - es ilyen helyzetben nem nagy keres ugye? ;))))

noriega77 2009.04.04. 09:27:17

Bizony dicsérni kell Murray-t, mert ezt a meccset is simán hozta, a három játszma ellenére. (Az érdekes volt, hogyan kapta elő Delpo az első adogatásait a második játszmára.
Ha elmúlt volna az eufória még nagyobb meccs lehetett volna.)
Nem tudom, Gyokovics megtalálja-e a Murray elleni játékot, vagy csak a jó széljárásban bízhat?

viktor78 2009.04.04. 09:39:30

nem láttam a a Mári meccset.de gondoltam h Potro picit elfáradt Nadal után.végül is 3szettre mentett,én azt mondom h nyugodtan meg lehet Potrot dícsérni azért amit itt Miamiban tett.
a döntő:
Nole nem játszott rosszul tegnap,voltak nagyon szép megmozdulásai,és a hálónál meg szerintem fantasztikusan játszik!!!meglátjuk h Mári mit csinál Nole 2.szerváival,mert Djokovicnak jók a 2.adogatásai sok írtak róla h sok pontot tudott nyerni így,bár Mári azt mondta h le tudja kezelni a "nagy hármas" második adogatásait.
biztos h mind a ketten győzni akarnak és meg akarják mutatni..valószínű h több és hangosabb lesz a szerb tábor a lelátón,akik néha Nolénak is ártanak..
most nem az első két emelté a döntő hanem a 3.és 4.kiemelté.és az már biztos h Nole nem veszítette el a 3.helyét még.

tamás567 2009.04.04. 09:54:19

most nézem h a döntőt sem élőben adják..nem igaz!
sport 2:
23:00Tenisz
ATP 1000, Miami, döntő

és én úgy tudom h 19órától lesz magyar idő szerint a döntő

Count Adyn 2009.04.04. 09:57:56

Nekem eddig nem volt szimpi valahogy Del Potro, leginkább mert hasonlít egy hülye sorozat szereplőre:
www.canmag.com/images/front/tv/scrubs3.jpg

De ilyen tenisszel le lehet küzdeni ezt, ha igy folytatja:D

kata797 2009.04.04. 10:31:39

idén Murray a 3.győzelméért küzd.nyert egy 500as versenyt és egy 250-es
Djokovic pedig az idei 2.döntőjét fogja játszani.Ő egy 500-as versenyt nyert.

nagyobb 500as versenyt eddig Möri nyert,Roddick,Djokovic,egy salakost Almagro
és az eddigi egy 1000-est Nadal és az AO-t.

Esticsapás 2009.04.04. 10:33:58

@tamás567: Szerintem a női páros döntő kezdődik ottani idő szerint 12,30-kor, ami itthoni szerint 18,30. Azaz praktikusan 19,00-kor kezdik el. Utána lesz csak a férfi döntő. Bár időben ez valóban nem jön össze sehogy.

szabi0713n 2009.04.04. 10:35:43

@Geysap: Egyetértek!Én végig Nadalnak drukkoltam,de ha már megverte őt HMDP,akkor nyerhette volna a tornét is.Nem így lett,elfáradt:Hajrá Djoko!!!
A lányoknál is ugyanez van.Ha már Azarenka megverte Ágit,nyerjen.Csak neki még van esélye rá.

kata797 2009.04.04. 10:41:46

@szabi0713n:
én is így gondolkodom.aki megveri a kedvencemet az nyerje meg a versenyt.de eddig nem verték meg a heti kedvencemet,és remélem nem is fogják..tegnap azt mondtam a Federer meccs elött h ha reálisan gondolkodom és nem elfogultan akkor Federer nyer...de ki gondolta h Federer ennyire maga alatt lesz.most azt mondom h Möri egy picivel talán esélyesebb,de Mörinél soha nem lehet tudni..

kata797 2009.04.04. 10:43:06

a női döntő ma lesz:

ORDER OF PLAY - SATURDAY, APRIL 4, 2009

STADIUM start 12:30 pm
[1] S Williams (USA) vs [11] V Azarenka (BLR) - WTA SINGLES FINAL
A Fisher (AUS) / S Huss (AUS) vs M Mirnyi (BLR) / A Ram (ISR) - ATP DOUBLES FINAL

a férfi döntő pedig holnap lesz!

noriega77 2009.04.04. 10:47:24

@Esticsapás:
Nem lesz élő a közvetítés, vagy ha igen akkor bekapcsolódnak, bár a csúsztatás kicsit jobb nekik, mert a szünetekben hosszabban reklámozhatnak, majd eldöntik nekik mi a jó.

Nem tudom, ki hogy van vele, de annyit mutatták Nole papáját, hogy én Murray-nek fogok szorítani, tegnap még nem gondoltam volna.

discretio 2009.04.04. 10:54:30

Szerintem möri árnyéka hamarosan utoléri Rafát. Tényleg nagyon hasonló a játékuk és kevesebb kox van benne, mint a spanyolban.

Djokovics nem nyeri meg ezt a tornát, azt gondolom.

VamosRafa 2009.04.04. 11:06:25

Nadal kiesett ugyan, de megvan ennek azért oka. Nyerte az IW-t és közel a salakos szezon. Itt Miamiban is egész sokáig eljutott, nincs miért szégyenkeznie, azok után főleg nem amit Menyussal csinált az IW döntőben:D Szóval szerintem még hasznos is lehet, h kiesett, így több ideje lesz pihenni ami nagyon ráfér. Egyébként sztem nem kell az egekbe fényezni Menyust főleg azért nem, mert ha megnézitek idén a két igazán fontos tornát Rafa nyerte. Szal Vamos Rafa, mindjárt itt a salakszezon;) Csajoknál meg remélem Serena nyer, mert ő jelenleg a legjobb női játékos.

viktor78 2009.04.04. 11:07:27

@noriega77:
mi az összefüggés Nole papája és aközött h kinek drukkolsz?
arról nem Nole tehet h hányszor mutatják a papáját vagy a tesóját vagy az edzőjét..
bár mindenki annak drukkol és azért amiért kedve van.csak ez az az összefüggés nekem kicsit fura.
De Te tudod,nem számonkérés ne értsd félre

zoltán34 2009.04.04. 11:10:22

@VamosRafa:
Möri hogy is nyerte meg azt a bizonyos döntőt Rafa ellen??!!Rafa mintha picit sérült lett volna..bár a győzelem az győzelem!

@noriega77:
"Nem tudom, ki hogy van vele, de annyit mutatták Nole papáját, hogy én Murray-nek fogok szorítani, tegnap még nem gondoltam volna."

tényleg érdekes összefüggés.:-)

tamás567 2009.04.04. 11:15:24

azon gondolkoztam h akik Federert szeretik meg teniszt is egyben azok most Nolénak drukkolnának inkább vagy Mörinek?
Nole legyőzte Federert azért lehetne rá "haragudni" de igazából Federert veszítette el a meccset és Möri meg ugye az egyik a "nagy" ellenfél Federer számára..
ez csak egy felvetés.semmi jelentősége sincs csak kíváncsi lennék.

noriega77 2009.04.04. 11:22:53

@viktor78:
Persze, semmi gond.
Kis magyarázat: én nem vagyok az a szurkoló típus, próbálom mindig megtalálni a szépet a játékban, valakiében többet, máséban kevesebbet találok. Murray a flegmaságával néha visszavesz az elismerésemből, Nole a menstruációs görcsivel is szimpatikusabb, és a játékát is jobban élvezem (mondjuk nem a mostanit), de az a szomorú, (bár tudom, a szüleiről nem tehet) a papa puszta látványa nekem nem fér bele egy teniszmeccs körítésébe. Ez van nem tehetek róla. (Azt hiszem, zoltán34 kapásból értette, lehet, hogy nem vagyok egyedül, ha igen, akkor sem szégyellem.)

VamosRafa 2009.04.04. 11:26:28

@zoltán34:
Jó, h mondod, így igaz, Menyus csak egy lesérült vagy egy hullafáradt Rafát tud megverni(Tavaly US Open elődöntő asszem). És salakon is csak akkor lehet őt legyőzni ha sérült. Tavaly asszem egyszer kapott csak ki salakon, mégpedig Rómában és naná, h sérűlt volt. Szerintem jelenleg egy egészséges, kipihent és motivált Rafát senki sem tud megverni ebből a mezőnyből.

noriega77 2009.04.04. 11:37:17

@VamosRafa:
Totál igazság, hogy Rafának nagyon át kellene gondolnia a versenynaptárát, ami kötelező az kötelező, de most már senkinek sem kell bizonyítania, hogy ő a legjobb, be kell osztania az erejét és vigyáznia kell a testi épségére. Ráadásul Delpo után személyes okokat is említett, más se hiányozna most neki, mint egy plátói szerelem. :D

FedererRafa 2009.04.04. 11:37:53

Igaz. most tényleg olyan "ánbítüből".

VamosRafa 2009.04.04. 11:49:51

@noriega77:
Jaja így van. Igazából néha nemértem miért terheli le ennyire magát(vagy terhelik le őt? Pl Tony Nadal???) és miért nem képes egy nagyobb győzelem után kiereszteni a gőzt, pihenni egy nagyot.
Amúgy ezt a plátói szerelem nem világos nekem Rafánál, ha jóltoom van barátnője és jól megvannak. De aztán kitudja..:)

kata797 2009.04.04. 12:35:31

Nadal tényleg túl sokat vállal..és az Ő térde nem a legjobb sajnos.a USO körül Ő fáradt szokott lenni vagyis nem Ő hanem a lába.
Nadal fantasztikus dolgokat vitt véghez az tény!

FedererRafa 2009.04.04. 12:38:25

Andy Murráj a legjobb játékos....
aki nem nadal :D

FedererRafa 2009.04.04. 12:41:12

utálom williemszt....
goooooooooooooooooo Viktoria

kata797 2009.04.04. 12:43:23

@noriega77:
ha neked nem szimpatikus Nole-papa és a családja az rendben van,ezzel nincs gond,Te így látod.
Nole családjával vannak fenntartásaim-nem a tesókkal-de megpróbálok nem foglalkozni velük.
bár amióta itt van a család azóta szépen halad előre Nole.és ha ez kell ahhoz h nyerjen akkor üljenek csak ott.bár a tegnaphoz egy rossz Federer kellett-de én azt mondom h Nole nem jászott annyira rosszul,sőt jól játszott azért,jó volt a hálónál,és azért jöttek a fonákok és a tenyeresek-

VamosRafa 2009.04.04. 12:50:47

@FedererRafa:
Mi bajod Serenával? Én pont,h bírom:D

FedererRafa 2009.04.04. 12:53:12

@VamosRafa: Nem tudom. Az a két csaj szenvedős, erőlködős teniszt játszik. Nem játszanak szépen, ők maguk sem túl szépek.
Bocsi. :D

VamosRafa 2009.04.04. 13:01:44

@FedererRafa:
Mondasz vmit, de nekem bejön amikor Serena leüti az ellenfelet a pályáról. Meg nemcsak a külsőt kell nézni. Ha azt nézném akkor csak Anának drukkolnék:D

reka9319 2009.04.04. 13:01:45

Én sem szeretem a Williams lányokat. Jól játszanak,ez tényálladék. De nem szépen.
És én szeretem Murray-t,ne kérdezzétek miért,nem tudom. Tényleg elég flegma,de lehet még fel kell nőnie egy kicsit.Biztos. És(nem is kezdünk így mondatot.) nagyon jól játszik idén,sokat dolgozik érte.Megérdemli az eredményeket,de van még mit tanulnia a pályán való viselkedési formákról a lelkemnek.

FedererRafa 2009.04.04. 13:15:40

Igen. azért vagyunk mi itt, hogy beszélgessünk, tárgyaljuk ki, kit nem szeretünk, ki a kedvencünk. Nem kell megmagyarázni. Nekem Murráj a favórite, meg Dent.

reka9319 2009.04.04. 13:20:07

Nekem is Murray az örök kedvenc.De szeretem Gonzalezt meg Hewitt-ot is. Lányoknál meg Ági,meg Ana,Safina.:D bár nem kérdezte senki:D

kata797 2009.04.04. 13:30:35

én nem láttam a Möri meccset és most se tudom majd nézni,de a Möri meccsen is annyira fújt a szél mint a Nole-Federerén?vagy csendesedett mármint a szél.

sylar_88 2009.04.04. 13:33:33

Igen, a salak át fog írni mindent, konkrétan a világranglista a 2.-tól az 5.-ikig át fog rendeződni...

zoltán34 2009.04.04. 13:33:52

"Szóval Murray zúz rendesen, és Noléval megmutatták, hogy van élet a dobogó alján is. "
ez jó!azért együk hozzá h Möri a negyeddöntőig nem találkozott egy kiemelttel sem..ami nem az Ő hibája.szerencséje volt itt is mint Iw-ben,mert ott is elég könnyen jutott el az elődöntőig.
De hangsúlyozom ezt azért mondom h lehúzzam Mörit.csak szerencse is kell néha

tamás567 2009.04.04. 13:37:43

@sylar_88:
Federer Monte Carloban sok pontot fog bukni,Nole is sokat bukhat ha rosszul játszik,viszont ha menni fog neki akkor nem lesz baj,Möri meg azt mondta h szereti a salakot,majd meglátjuk.aztán h Potro,Tsonga Simon és a többiek mit fognak alakítani salakon az kiderül.

fuzzy_dunlop · http://ombrello.hu/ 2009.04.04. 17:01:10

szerintem sokan, akik most fújjolnak Murray-re egy két múlva drukkolni fognak neki. így megy ez mindig:)
Djoker fonákján sok fog múlni, mert tenyerest nem nagyon fog ütni...

noriega77 2009.04.04. 17:44:31

@kata797:
Murray meccsén nem nagyon fújt a szél, olyan 25 fok volt, ideális volt a helyzet, Murray-nek az ellenfél is.

Tudod az a baj, ismertem olyan embereket személyesen, mint amilyen (a megnyilvánulásaiból, gesztusaiból következően) lehet Nole-papa, egyszerűen nem akarok vele örülni, és inkább a másikhoz húzok, de ha Nole nyer jó játékkal, egy pillanatig nem bánkódom, mert a srác játékát meg nagyon bírom.
Ennyi. A tenisz a fontos. Igaz?

kata797 2009.04.04. 19:05:07

@noriega77:
egyértelmű h a tenisz a fontos!
akik ott vannak legelöl a ranglistán,ők mind nagyon tudnak játszani,ki ebben jobb ki abban.
aztán szerethetünk valakit azért mert egyszerűen szimpatikus mint ember,vagy éppen utálhatjuk,aztán ha jól is játszik és emberileg is közel áll az emberhez az adott játékos az a legjobb.
és ott vannak hozzátartozók feleségek,barátok,apa,anya....ők is nagyon befolyásolják az embert.pl.Nole mama-aki nagyot ártott a pici fiának-
nekem pl. Federer Mirkája nagyon nem szimpatikus,mindig telefon van a kezében,Federer meccsei alatt is és azt nyomkodja az utobbi időkben fa...val ül ott Federer meccsei alatt,nem azt mondom h ugráljon főleg most terhesen de nekem nem tetszik az Ő hozzáállása és ez szerintem pont olyan mint amiért Te nem kedveled Nole papát és ha már Nole,én a mamát nem kedvelem,tegnap a Federer meccsen tartotam is attól h nehogy beszóljon...és ami érdekes volt Nole sem csinált nagy öröm ünnepet mint Tsonga ellen és ez tetszett Tőle,talán érezte Djokovic is h ez Federer nem az akit várt.

Turambar 2009.04.05. 10:44:21

Totál hülyeség az, h Nadalt csak akkor lehet megverni, ha sérült vagy fáradt.
Amellett, hogy Nadal eleget bizonyított, mindig röhögök a Nadal rajongóknak ezen a véleményét, persze véletlenül sem győzheti le őt senki, mert aznap épp jobban játszik.
Ennyi erővel lehetne azt citálni, hogy roger csak azóta győzik le, amióta idősebb, lassabban mozog, mert hát ha úgy játszana, mint 2-3 éve, akkor senki nem lehetne ellenfele.
Szóval hüyeségek ezek a kifogás keresések. Nadal gyengébben játszott, JMDP meg leütötte a pályáró, és győzött, pont.

Az meg egyszerűen bekalkulálandó Nadal játékába, h a folyamatos fáradtságot meg sérülést nehezen tudja elkerülni, mert ilyen a stílusa, brutális, még mindig a fizikumon, és a rohangáláson alapuló tenisz.
(A javuló támadásai ellenére is.)
Ha nem ez lenne, nem érné el ezeket az eredményeket, így viszont természetes, h előbb-utóbb mindig kipurcan a 2-3. fontos tornájára, vagy az év második felére. Máshogy nem tudná megoldani.

FedererRafa 2009.04.05. 10:49:53

Szerintem most nem hülyeség. Most tényleg így áll a helyzet, kedves Turambar.
És ez ugyanolyan, mint Fed volt 2006-ban.
Van ilyen a profi teniszben is, ezt el kell fogadni. Gyakorlatilag idén nem lehet legyőzni, és kész. :P

Turambar 2009.04.05. 11:45:02

Sztem meg nem így van. Ennyit erről.
süti beállítások módosítása