Roger végül mégis elfogadta a szabadkártyát Monte Carlóba, így jövő héten ott lesz Monacóban. Máris érdekesebb lesz így a verseny, hiszen Roddick kivételével a teljes Top 10 elindul hétfőn az első nagy salakos tornán. Kíváncsi vagyok, mi vitte rá Rogert a döntésre, de mindenesetre nem rossz gondolat. Végülis az elmúlt három évben döntőt játszott Monte Carlóban, de jelen pillanatban ez számít legkevésbé.
Ps: A late wild card nem azt jelenti, hogy bárkivel összesorsolhatják, természetesen megkapja a második kiemelést.
Roger mégis megy kaszinózni
2009.04.09. 18:48 :: szpetra
63 komment
Címkék: federer
A bejegyzés trackback címe:
https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr951056359
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
hunchback 2009.04.09. 19:03:09
Talán az indulásért járó komoly összeg "zsebbe"(tudom, ilyen nem létezik :)), a helyszínen élvezett nagy népszerűsége, a rengeteg megvédendő pont vehette rá az indulásra, VAGY végre megjött az esze és megpróbál küzdeni a fiatalokkal. Rafa ellen úgy készülni, hogy keresek egy balkezest aki ügyesen pörgeti a labdát, nem ér egy kalap .... se.
teniszfan 2009.04.09. 19:10:39
Nem értem ez az egész mire volt jó, minnek kellett ez a huza-vona? totál olyan, hogy azért csinálta, hogy megint mindenki csak erről beszléjen.
Szerintem ez nem korrekt eljárás, nem volt sérült, meg beteg így abszolut indokolatlanul járatja mindenkivel a bolondját.
Vagy lehet ez taktika? De mire, vagy ki ellen?
De azért jó hogy indul, alig várom már hogy kezdődjön
Nincs kedvetek tippelni, hogy ki nyeri?
Mindenki egy nevet mondhat, azén meglátjuk jövő vasárnap hogy ki volt jós közülünk?
Szerintem ez nem korrekt eljárás, nem volt sérült, meg beteg így abszolut indokolatlanul járatja mindenkivel a bolondját.
Vagy lehet ez taktika? De mire, vagy ki ellen?
De azért jó hogy indul, alig várom már hogy kezdődjön
Nincs kedvetek tippelni, hogy ki nyeri?
Mindenki egy nevet mondhat, azén meglátjuk jövő vasárnap hogy ki volt jós közülünk?
ettumifilii 2009.04.09. 19:35:42
@teniszfan: sztem nadal nyeri, a meglepetésember a négy között pedig verda lesz, federer negyeddöntőben kipottyan...de a sorsolás után többet lehet majd mondani
sylar_88 2009.04.09. 19:37:02
szerintem elgondolkodott a dolgokon, és úgy döntött hogy igenis harcba száll a "fiatalok" ellen, pontokat kell védenie, és végre meg kéne már megverni legalább az egyiket a másik 3 közül
sylar_88 2009.04.09. 19:43:19
ja és ki nyer?
hát, a józanész azt mondja Rafa, de mivelhogy ez még csak első salakos verseny lesz, minden megeshet... Murray szerintem ha nem esik ki korán, akkor legalább a döntőig megy, Roger meg Djoker pedig ki tudja mit fognak produkálni...
meglepetés elődöntősök vagy egy meglepetés döntős mindig előfordulhat, de az első 4en kívül szerintem másnak nincs esélye a végső győzelemre
hát, a józanész azt mondja Rafa, de mivelhogy ez még csak első salakos verseny lesz, minden megeshet... Murray szerintem ha nem esik ki korán, akkor legalább a döntőig megy, Roger meg Djoker pedig ki tudja mit fognak produkálni...
meglepetés elődöntősök vagy egy meglepetés döntős mindig előfordulhat, de az első 4en kívül szerintem másnak nincs esélye a végső győzelemre
viktor78 2009.04.09. 19:55:24
hát,hát.
az év elején attól volt hangos a sajtó h Federer kihagyja MC-t..az utolsó pillanatban mégsem.lehet h tényleg észbe kapott h nem biztos h el kellene csak úgy veszíteni 600pontot,inkább versenyezzünk,harcoljunk,ez salak.nem tudom.a sorsolást megvárnám én is mielőtt hosszabb véleményt mondanék.
jó gondolatnak tartom valahol h elindul
az év elején attól volt hangos a sajtó h Federer kihagyja MC-t..az utolsó pillanatban mégsem.lehet h tényleg észbe kapott h nem biztos h el kellene csak úgy veszíteni 600pontot,inkább versenyezzünk,harcoljunk,ez salak.nem tudom.a sorsolást megvárnám én is mielőtt hosszabb véleményt mondanék.
jó gondolatnak tartom valahol h elindul
noriega77 2009.04.09. 20:05:03
Úgy látszik, az az ütőtörés megtette a hatását. Itt már nem lehet bénázni, sérültet jelenteni, tornákat kihagyni. Fogcsikorgatva kell küzdeni minden pontért. Ha kell.
Forget keep smiling, Rog!
Forget keep smiling, Rog!
ettumifilii 2009.04.09. 20:22:44
@noriega77: ráadásul még jó hatással is lehet rá, hogy nincs veszítenivalója mert ugye nem akart eredetileg indulni, bár azért lehet h a 600 pontot annak fogja föl
teniszfan 2009.04.09. 20:23:47
Ja az én tippem lemaradt, na hát akkor megteszem a tétem:
szerintem Djoker! Hú vagy nagyot nyerek vagy totál bukás!
szerintem Djoker! Hú vagy nagyot nyerek vagy totál bukás!
sylar_88 2009.04.09. 20:30:08
az a 600 megvédendő pont az valójában 700, mert tavaly 350-et kapott a döntős, és a duplázás miatt 700 esik ki ;)
FedererRafa 2009.04.09. 20:36:52
jó, hogy indul. imádom a játékát. talán elődöntőig eljut.
Jeli · http://hilaryhq.gportal.hu 2009.04.09. 20:38:50
az én szavazatom nadalra esik.
De remélem, h nem fog nyerni. Bárcsak Rog vs Murray döntő lenne.
De remélem, h nem fog nyerni. Bárcsak Rog vs Murray döntő lenne.
gazdi17 2009.04.09. 21:06:28
@FedererRafa: Talán...
noriega77 2009.04.09. 21:51:15
Nadal nyer, mert neki lesz a legkevésbé fontos ez a torna a nagyok közül. Nem boncolgatom, úgy is értitek.
noriega77 2009.04.09. 21:55:32
@ettumifilii: Tudod, én azt hiszem, azzal, hogy mégis elindult igenis van veszítenivalója, és nem is kevés.
szabi0713n 2009.04.09. 21:59:06
Én remélem Rafa nyer!
Rog indulásának örülök.Remélem ez a "nem indulok-indulok"nem Rog kapkodós életének újabb állomása,hanem eggyértelmű oka volt rá.Kívánok egy Rog-Rafa döntőt.
Rog indulásának örülök.Remélem ez a "nem indulok-indulok"nem Rog kapkodós életének újabb állomása,hanem eggyértelmű oka volt rá.Kívánok egy Rog-Rafa döntőt.
FedererRafa 2009.04.09. 22:04:48
Ez a kép mikor és hol készült Rogerről? Szerintem nadal nyer, Murraynek a játékán meg fog látszani, ha itt kiesik az elődöntő előtt. Ha nem esik ki, salakon is topon lesz, és év végére 2. lesz.
Cathy07 2009.04.09. 22:12:59
@FedererRafa: Hát logikusan tavaly Monte Carloban. De tényleg ott és akkor:)
De lehet neked bizonyíték kell és nem ígéret(ez nagyon gyenge szégyellem is magam de lázas vok) www.theage.com.au/news/tennis/impressive-federer-storms-into-monte-carlo-semis/2008/04/26/1208743299193.html
De lehet neked bizonyíték kell és nem ígéret(ez nagyon gyenge szégyellem is magam de lázas vok) www.theage.com.au/news/tennis/impressive-federer-storms-into-monte-carlo-semis/2008/04/26/1208743299193.html
agimano 2009.04.10. 01:42:42
kosz Petra, hogy megvalaszoltad a WC kerdest, mert ezen gondolkoztam, hogy akkor most elso (masodik) korben Rafaval fog-e jatszani, vagy a tabla aljan lesz-e, ez a verzio szimpatikusabb:)
en Rafara tippelek, de feltem kicsit
en Rafara tippelek, de feltem kicsit
kata797 2009.04.10. 07:46:42
tippelni kell:-)
nem tudok.én azt érzem h lesz a legjobb négyben olyan akit nem várunk oda.
Nadalt odavárom a döntő köré-döntőbe.
Möri nekem még "fekete ló",nem tudom milyen lesz Ő salakon idén.nyugodtan játszhat nincs veszítenivalója.
Federer-ha az elmúlt versenyekből indulunk ki-eredménye nekem most sorsolás függő.nem érzem h döntős lenne
Nole-neki iszonyat sok veszítenivalója van.negyeddöntőt-elődöntő mindenképpen várok-
nem tudom ki fogja nyerni.senkire sem merem azt mondani h Ő fogja.
nem tudok.én azt érzem h lesz a legjobb négyben olyan akit nem várunk oda.
Nadalt odavárom a döntő köré-döntőbe.
Möri nekem még "fekete ló",nem tudom milyen lesz Ő salakon idén.nyugodtan játszhat nincs veszítenivalója.
Federer-ha az elmúlt versenyekből indulunk ki-eredménye nekem most sorsolás függő.nem érzem h döntős lenne
Nole-neki iszonyat sok veszítenivalója van.negyeddöntőt-elődöntő mindenképpen várok-
nem tudom ki fogja nyerni.senkire sem merem azt mondani h Ő fogja.
piszy 2009.04.10. 08:56:09
Én is Rafára tippelek, de fejben nagyon össze kell magát szednie.
A sorsoláson sok fog múlni.
Vamos Rafa!
A sorsoláson sok fog múlni.
Vamos Rafa!
piszy 2009.04.10. 09:32:10
@ettumifilii: Fejben mindig összeszedett volt (gondoljunk csak a Nalbi elleni meccsre), de nekem JMDP ellen nagyon szétesettnek tűnt.
Geysap 2009.04.10. 09:43:01
Lehet, hogy a sokat fantazialunk, es nem tortent mas - beszelt McEnroe-al, aki ezt tanácsolta neki - sok massal egyutt.
ettumifilii 2009.04.10. 09:45:46
@piszy: sztem csak elfáradt
Turambar 2009.04.10. 09:55:58
@ettumifilii: szerintem meg azért kapott ki, mert aznap rosszabbul játszott, minT JMDP, és ennyi. Nehogy már minden veresége taktika megfontolás legyen... :)
Amúgy nem tudom, h lehet Rafát megfogni salakon. Esetleg valamelyik, közvetlenül az RG előtti tornán elbukhat, de nehezen tudok mást elkpzelni az MC győzteseként. Remélem, azért Roger elküzdi magát a döntőbe! :)
Amúgy nem tudom, h lehet Rafát megfogni salakon. Esetleg valamelyik, közvetlenül az RG előtti tornán elbukhat, de nehezen tudok mást elkpzelni az MC győzteseként. Remélem, azért Roger elküzdi magát a döntőbe! :)
ettumifilii 2009.04.10. 10:15:21
@Turambar: nem minden, de arra a meccsre konkrétan úgy ment ki h akkor sincs nagy baj hogyha veszít....úgy meg ugye nem könnyű nyerni....amúgy ha megfigyelted rafa elszokott engedni egykét meccset a salakszezonban h a roland garrosra fitt legyen....mint pl. 2007ben fed ellen a hamburgi döntőt, vagy tavaly a ferrero elleni meccset(igaz akkor sérült is volt).....mondjuk tudom, hogy ezzel a kommenttel heves vitákat fogok gerjeszteni de mind1
piszy 2009.04.10. 10:23:30
@ettumifilii:
Jajj, de nehéz elképzelni Rafáról, hogy "elenged" egy-egy meccset!!
Ettől függetlenül elképzelhető.
Jajj, de nehéz elképzelni Rafáról, hogy "elenged" egy-egy meccset!!
Ettől függetlenül elképzelhető.
noriega77 2009.04.10. 11:02:36
@ettumifilii: Ugye, nem mondjátok...
Megfordítja a meccset, 3/0-ra megy a döntő szettben és akkor jut eszébe, hogy mit is beszélt meg Tóni bátyóval.
Látom, hiányoznak a meccsek, mert túl sokat agyaltok..... :-D
Megfordítja a meccset, 3/0-ra megy a döntő szettben és akkor jut eszébe, hogy mit is beszélt meg Tóni bátyóval.
Látom, hiányoznak a meccsek, mert túl sokat agyaltok..... :-D
ettumifilii 2009.04.10. 11:07:59
@noriega77: jójó persze hamár megtudja nyerni akkor megnyeri de nem úgy megy ki a pályára h most mindeképpen nyerni kell....amúgy igazad van hiányoznak a meccsek
piszy 2009.04.10. 11:09:59
@noriega77: Nagyon hiányoznak a meccsek, pedig nem panaszkodhatunk, mert csak 1 hét marad ki majdnem mindig.
Uncle Tonit csípem nagyon. :)
Uncle Tonit csípem nagyon. :)
McKracken 2009.04.10. 11:36:07
@ettumifilii:
Ez szinte biztos, a 2007-es hamburgi döntőt 1000%, hogy elengedte Rafa. Az első játszmát még nyerte, hogy azért legyen valami eredményféle, majd vége. Itt volt a salakpályás rekord és tudták, hogy nem mehet az RG-re ezzel a lábában, fejében.
Ugyanezt éreztem Del Potro ellen is a végén. Szerintem a tie-breaket sem akarta már, de valahogy mégis kijött.
Mindig akkor csinálják ezt Tony bácsival, mikor elég sok meccset nyer Rafa zsinórban. Furcsa talán, de ez is azért van, hogy még jobbak legyenek, így leveszik a nyomást, nincs akárhány meccses nyerőszéria rekord és több idő van pihenésre. Lehet vad elképzelés ez, de borítékolom, hogy Rómában lesz idén is az a meccs, ahol veszít, mondjuk a negyeddöntőben.
Ez szinte biztos, a 2007-es hamburgi döntőt 1000%, hogy elengedte Rafa. Az első játszmát még nyerte, hogy azért legyen valami eredményféle, majd vége. Itt volt a salakpályás rekord és tudták, hogy nem mehet az RG-re ezzel a lábában, fejében.
Ugyanezt éreztem Del Potro ellen is a végén. Szerintem a tie-breaket sem akarta már, de valahogy mégis kijött.
Mindig akkor csinálják ezt Tony bácsival, mikor elég sok meccset nyer Rafa zsinórban. Furcsa talán, de ez is azért van, hogy még jobbak legyenek, így leveszik a nyomást, nincs akárhány meccses nyerőszéria rekord és több idő van pihenésre. Lehet vad elképzelés ez, de borítékolom, hogy Rómában lesz idén is az a meccs, ahol veszít, mondjuk a negyeddöntőben.
noriega77 2009.04.10. 12:02:30
@McKracken: Abban lehet valami, hogy egy meccsre úgy megy ki, hogy nem szakadok meg a győzelemért, és ha elvesztem nincs tragédia, de a büszkesége akkor is felülkerekedik, érdemes visszanézni a Delpo elleni reakciókat. A meccs után nem volt különösebban megtörve, de személyes tényezőket is említett a vereség okaként.
Azt viszont nem tudom, hogy egy döntőt elenged-e Rafa. Sosem szerencsés a riválisok önbizalmát növelni, és 2007-ben még nem volt jobb a mezőnynél, hogy így gondolkodjon. Meccs közben alakulhat úgy, hogy nem hisz valaki már a győzelemben, de Rafánál...
Azt viszont nem tudom, hogy egy döntőt elenged-e Rafa. Sosem szerencsés a riválisok önbizalmát növelni, és 2007-ben még nem volt jobb a mezőnynél, hogy így gondolkodjon. Meccs közben alakulhat úgy, hogy nem hisz valaki már a győzelemben, de Rafánál...
Geysap 2009.04.10. 12:35:11
ATP - MONTE CARLO
Dear Fans
I have decided to accept a wildcard into the Monte-Carlo Rolex Masters tournament that begins on Monday. I will head there this weekend to start the clay court season.
Thanks to all of you for your continued support.
All the best,
Roger
Dear Fans
I have decided to accept a wildcard into the Monte-Carlo Rolex Masters tournament that begins on Monday. I will head there this weekend to start the clay court season.
Thanks to all of you for your continued support.
All the best,
Roger
sylar_88 2009.04.10. 12:42:21
@McKracken:
szóval szt mondod, hogy ha Rafa Király kikap, az csak azért lehet, mert valójában nem is akart nyerni? tehát akkor ő valójában verhetetlen, és az ellenfelek csak nagy szerencsével nyerhetnek ellene? ez tényleg meredek :D
szóval szt mondod, hogy ha Rafa Király kikap, az csak azért lehet, mert valójában nem is akart nyerni? tehát akkor ő valójában verhetetlen, és az ellenfelek csak nagy szerencsével nyerhetnek ellene? ez tényleg meredek :D
McKracken 2009.04.10. 13:22:01
@sylar_88: Nem ezt mondom. Azt mondom, hogy néha lead egy-egy meccset a későbbi jobb szereplés érdekében. Rafa nem verhetetlen, csak vannak alkalmak, amikor megnyerhetné a meccset, ha nagyon akarná, de nem teszi.
sylar_88 2009.04.10. 13:36:41
@McKracken:
Ha tényleg lead néha meccseket, akkor az számomra nagy csalódás lenne Rafával kapcsolatban. Igaz hogy nem vagyok a rajongója, de nagy sportembernek tartom, mert(szerintem) soha nem adja fel, és mindenki ellen úgy harcol, mintha az élete függne rajta. A meccsleadás az Djoker taktikai fegyvertárába tartozik, Rafa nem olyan...
Ha tényleg lead néha meccseket, akkor az számomra nagy csalódás lenne Rafával kapcsolatban. Igaz hogy nem vagyok a rajongója, de nagy sportembernek tartom, mert(szerintem) soha nem adja fel, és mindenki ellen úgy harcol, mintha az élete függne rajta. A meccsleadás az Djoker taktikai fegyvertárába tartozik, Rafa nem olyan...
LGfan 2009.04.10. 14:06:37
Mi vette rá, természetesen a Rolex!
Ki más? Kötelező, ha a sponzora előírja, márpedig berátom ottleszel és játszol!
Valamint a 600 pont is közrejátszik, amit megkellene védenie!
Ki más? Kötelező, ha a sponzora előírja, márpedig berátom ottleszel és játszol!
Valamint a 600 pont is közrejátszik, amit megkellene védenie!
LGfan 2009.04.10. 14:09:26
Riválisok önbizalmát növeli, van benne valami, mert szerintem nem önszántából megy M.Carloba! Pár hete még azt nyilatkozta, nincs benne a felkészülési naptárában!
Hap egy überbrutál sorsolást, nem jut a 8-ig sem!
Hap egy überbrutál sorsolást, nem jut a 8-ig sem!
szabi0713n 2009.04.10. 15:17:17
@sylar_88: Bocs,hogy beleszólok a beszélgetésbe,de egyszer Taróczi Balázs is megemlítette,hogy :"Rafa mindig addig jut el egy tornán,ameddig akar".Szerintem is manipulál némileg,engem ez nem zavar. (Rafa drukker vok) Viszont az hülyeség,hogy őt nem lehet meverni.Szerintem HMDP megverte Miamiban.Az előtte levő két meccsan is rosszul játszott,igaz azokon még tudott nyerni.Mondta is miután kiesett,hogy azért nem tudott Miamiban jól játszani,mert személyes gondjai vannak.
hunchback 2009.04.10. 16:00:35
Azt gondolom, tévedés hogy Nadal bármelyik meccsét is "leadja". Ez ugyanis csak a vesztes típusú versenyzők sajátja. Sosem nyert volna nagy tétre menő szoros csatákat, ha csak megfordulna a fejében, hogy mire lehetne ráfogni egy vereséget. A "nagyok" minden fordulóra adott energia szintet tudnak ráfordítani( szellemileg, ill. fizikailag), mivel szeretnének az utolsó körökben is életben lenni. Akinek kisebb céljai vannak az nyugodtan befektethet sokkal több energiát egy korai meccsbe és ha megnyeri, neki már jó.
sylar_88 2009.04.10. 16:13:07
@szabi0713n:
Hát nem tudom... nem vagyok Rafa szakértő, ugyhogy inkább nem is vitatkoznék hosszasan erről. Szerintem nem jellemző rá a taktikázás vagy a kiengedés, de hát ki tudja mik zajlanak le a színfalak mögött...
Hát nem tudom... nem vagyok Rafa szakértő, ugyhogy inkább nem is vitatkoznék hosszasan erről. Szerintem nem jellemző rá a taktikázás vagy a kiengedés, de hát ki tudja mik zajlanak le a színfalak mögött...
Emica 2009.04.10. 18:21:52
Egyetértek azzal én is,hogy Rafa a JMDP elleni meccset leadta,de amilyen állapotban vannak a térdei,nem csodálom,hogy kíméli magát. Nagyon fiatal még ahhoz,hogy mindenhol mindent beleadjon,aztán 2 év múlva járni se bírjon. A szememben ettől még nem lesz kisebb. A Római tornán,ami ha jól tudom keménypálya,én sem mernék fogadni rá.
Geysap 2009.04.10. 18:23:29
@LGfan: Nem hiszem, hogy Federert barki ra tudna olyanra venn, amit nem akar. Monte Carloba nem akart elmenni, de "erdekes modon" fenntartottak a helyet - szamitvan arra, hogy elmegy.
Szerintem Fed at akarja lepni azt az osvenyt, ami a "majdnem mindig nyerek, de megsem" cimmel illethetnenk.
Azt hiszem, hogy, ha nagyon akarja, es esetleg kap egy kis "hivatalos, nem hivatalos" (barati, vagy edzoi) segitseget, at is lepi.
Szerintem Fed at akarja lepni azt az osvenyt, ami a "majdnem mindig nyerek, de megsem" cimmel illethetnenk.
Azt hiszem, hogy, ha nagyon akarja, es esetleg kap egy kis "hivatalos, nem hivatalos" (barati, vagy edzoi) segitseget, at is lepi.
ettumifilii 2009.04.10. 18:52:17
@McKracken: mindenben egyetértek
@hunchback: szerintem ez nem vesztes vagy nyertes típus csak jó taktika, és önbizalom h ezután nem fog visszaesni
@sylar_88: nem csak azért lehet, ha vki jobban játszik mint pl. simon, murray, djokovic az utóbbi hónapokban akkor nincs szó leadásról....de kétségtelen h voltak olyan meccsei amiket egy fontosabb verseny érdekében,vagy csak a nyomás lehelyezése érdekében vesztett el, tökéletes példa a 2007es hamburgi döntő, nem akart 50 meccses győzelmi sorozattal menni a roland garrosra....de ugyanezt fednél is megfigyelhettük amikor 50 nyertes meccs után kikapott canastól 2007ben
@hunchback: szerintem ez nem vesztes vagy nyertes típus csak jó taktika, és önbizalom h ezután nem fog visszaesni
@sylar_88: nem csak azért lehet, ha vki jobban játszik mint pl. simon, murray, djokovic az utóbbi hónapokban akkor nincs szó leadásról....de kétségtelen h voltak olyan meccsei amiket egy fontosabb verseny érdekében,vagy csak a nyomás lehelyezése érdekében vesztett el, tökéletes példa a 2007es hamburgi döntő, nem akart 50 meccses győzelmi sorozattal menni a roland garrosra....de ugyanezt fednél is megfigyelhettük amikor 50 nyertes meccs után kikapott canastól 2007ben
Geysap 2009.04.10. 20:12:50
@McKracken: @McKracken: Aztamindenit, ez nagyon meredek!
Hat en is azt mondom, de neha a meredek is lehet igaz... En Federernek szurkolok (ha jatszik, ha nem :)) - Nadalt nagyra tartom, versenyzo, es "civil" mivoltaban egyarant. Azt, azert nem lehet kizarni, hogy egy kovetkezo, nagyobb tetu meccs miatt lazit.
De mindez nekem is meredek, mert Rafa (sajnos a serules veszelye miatt) minden meccset teljes elannal jatsza. Mindent bedob, neha meg tobbet is a kelletenel. Mar most az ev elejen lehetett latni jatekan, hogy terdei nincsennek rendben, de nem kimelte.
lehet, hogy kar volt polemizalni, e tenyleg "taktikai lazitasok" vannak egy GS elott pl. Ezt csak o tudhatja.
Hat en is azt mondom, de neha a meredek is lehet igaz... En Federernek szurkolok (ha jatszik, ha nem :)) - Nadalt nagyra tartom, versenyzo, es "civil" mivoltaban egyarant. Azt, azert nem lehet kizarni, hogy egy kovetkezo, nagyobb tetu meccs miatt lazit.
De mindez nekem is meredek, mert Rafa (sajnos a serules veszelye miatt) minden meccset teljes elannal jatsza. Mindent bedob, neha meg tobbet is a kelletenel. Mar most az ev elejen lehetett latni jatekan, hogy terdei nincsennek rendben, de nem kimelte.
lehet, hogy kar volt polemizalni, e tenyleg "taktikai lazitasok" vannak egy GS elott pl. Ezt csak o tudhatja.
sylar_88 2009.04.11. 10:29:53
Szóval a 2007-es hamburgi döntő...
Érdemes volt azt szettelőnyből "odaadni" Rogernek, taktikai megfontolásból? na mindegy, részemről ennyi... :)
Érdemes volt azt szettelőnyből "odaadni" Rogernek, taktikai megfontolásból? na mindegy, részemről ennyi... :)
sanya17 2009.04.11. 10:54:53
Roger, és Pete között a leglényegesebb különbség, hogy Pete a közelébe sem került salakon (nagy tornákon) a döntőhöz...!
ettumifilii 2009.04.11. 11:02:09
@sylar_88: azért az a 6-0 sem reális szerintem
Turambar 2009.04.11. 14:57:57
@ettumifilii: egyáltalán nem értek egyet azzal, h Rafa 2007-ben pont Federer ellen elengedte a hamburgi döntőt. Miután rendesen végigjátszották 3 szettesben azt a meccset, ennek semmit értelme nem lett volna. Lélektanilag sem, mert lehet, h neki teher volt a veretlenség, de Roger meg lazán vérszemet kaphatott volna ettől.
ráadásul Federer sztem annyira jó taktikával és annyira jól soha nem játszott Nadal ellen, mint aznap.
Tehát nem értünk egyet.
ráadásul Federer sztem annyira jó taktikával és annyira jól soha nem játszott Nadal ellen, mint aznap.
Tehát nem értünk egyet.
Turambar 2009.04.11. 15:02:25
@ettumifilii: mint ahogy sztem nagy hülyeség a 2007-es hamburgi elméleted Nadalról, úgy szintén ugyanígy vélem 2007-ben Rogertől Canas viszonylatában. Egy meccsre volt, h megdönthesse a leghosszabb nyerő szériát, majd pont akkor fog eszébe jutni, h taktikai okokból kikap. Egyszerűen szarul játszott, Canasnak meg príma 3 hete volt akkor.
Turambar 2009.04.11. 15:05:20
@ettumifilii: Ha láttad a meccset, a 6:0 abban a helyzetben totál reális volt. Roger egyszerűen lejátszotta a pályáról a folyamatos szervaröptével, amit egész meccsen művelt, ráadásul sztem eéltének egyik legjobb szintjén (mármint ami a szervaröptét illeti).
Azt senki nem gondolja, h 4:0 után Nadal még nagyon gondolkodott abban, h ezt a döntőt megnyeri, de hogy a 6:0 mást nem is jelenthetne, csak hogy leadta a meccset, az rettentően elfogult Nadal irányába.
Ennyi erővel a Nalbandian elleni párizsi 6:0 is meccsleadás volt. :)
Azt senki nem gondolja, h 4:0 után Nadal még nagyon gondolkodott abban, h ezt a döntőt megnyeri, de hogy a 6:0 mást nem is jelenthetne, csak hogy leadta a meccset, az rettentően elfogult Nadal irányába.
Ennyi erővel a Nalbandian elleni párizsi 6:0 is meccsleadás volt. :)
Turambar 2009.04.11. 15:06:07
errata: "az rettentő elfogultság"
sylar_88 2009.04.11. 15:44:44
Szerintem arról van szó, hogy Rafa sincs vasból, őneki is lehet rossz napja, és akkor becsúszik egy vereség, mint pl. Hamburgban 2007ben, itt nem leadásról vagy taktikázásról van szó. De azért ne vitassuk el Roger érdemeit, mert ő pedig jól játszott akkor Hamburgban, meg egyébként is őneki az a legsikeresebb salakos tornája.
Miamiban pedig Del Potro szerintem meglepte Rafát, meg ráadásul Rafa nem is játszott lehengerlően, és ennyi elég volt, kikapott tőle.
Miamiban pedig Del Potro szerintem meglepte Rafát, meg ráadásul Rafa nem is játszott lehengerlően, és ennyi elég volt, kikapott tőle.
sylar_88 2009.04.11. 15:46:57
Roger lehetséges ellenfelei Monte Carlaban: Wawrinka, Simon, Djokvic/Verdasco...aztán a döntőben majd valaki
Hajrá! ;)
Hajrá! ;)
ettumifilii 2009.04.11. 15:48:18
@Turambar: ezt rosszul tudod nem volt egy meccsre tőle
ettumifilii 2009.04.11. 15:51:26
@Turambar: fed akkor 41 meccset nyert zsinórban, a leghosszabb győzelmi sorozat pedig 46 győzelem guillermo vilastól.....
egyébként láttam a nadal meccset és a megnyert első szett után gyakorlatilag nem akart.....én ezt láttam bocs
egyébként láttam a nadal meccset és a megnyert első szett után gyakorlatilag nem akart.....én ezt láttam bocs
ettumifilii 2009.04.11. 15:52:52
@Turambar: nem fáradtság miatt engedte el azt a meccset hanem, hogy véget a veretlenségi sorozata ne legyen akkora teher a roland garroson....addig mindenk azt találgatta h mikor fog már kikapni
Turambar 2009.04.11. 19:34:51
@ettumifilii: Ez önmagában is logikátlan: megnyeri 6-2-re az első szettet, Roger gyakorlatilag pályán sincs, úgy elüti mindenfelé a labdát, és amint egy picit belerősít magáhz képest, akkor Nadal dobja a meccset? Rafael Nadalról beszélünk? :)
Sztem egyszerűen arról van szó, h aznap Roger valahogy rátalált az ellenszerre salakon is, egy kíméletlen, és persze tökéletesen kivitelezett (mert máshogy nem megy) röptejáték képében, Nadal meg erre nem tudott mit reagálni.
Az ilyen: "Nadal dobta a meccset, hogy ne teherrel menjen az RG-re" elméletekben rejtetten az van benne, h Nadalt, főleg salakon, soha nem lehetne megverni, ha ő épp nem akarná. Ilyen sztem nincs.
Sztem egyszerűen arról van szó, h aznap Roger valahogy rátalált az ellenszerre salakon is, egy kíméletlen, és persze tökéletesen kivitelezett (mert máshogy nem megy) röptejáték képében, Nadal meg erre nem tudott mit reagálni.
Az ilyen: "Nadal dobta a meccset, hogy ne teherrel menjen az RG-re" elméletekben rejtetten az van benne, h Nadalt, főleg salakon, soha nem lehetne megverni, ha ő épp nem akarná. Ilyen sztem nincs.
Turambar 2009.04.11. 19:37:16
@ettumifilii: Akkor tévedtem, bocs.
Viszont egy tornagyőzelemre állt hozzá, amit nem hiszem, h kiengedett volna a kezéből, csak hogy terhet dobjon le. Utolsó tornája az IW előtt Dubai volt, fölényesen nyerte, előtte az AO, szettveszteség nélkül nyerte, előtte a TMC, fölényesen nyerte. És pont az IW-re úgy dönt, h elég volt, inkább kikap Canastól? :)
Canas nagyon jól játszott, Federer meg mélyen maga alatt volt (természetesen az addigi Rogerhez képest, azóta már járt mélyebben is), és ez az időszak Hamburgig el is tartott.
Viszont egy tornagyőzelemre állt hozzá, amit nem hiszem, h kiengedett volna a kezéből, csak hogy terhet dobjon le. Utolsó tornája az IW előtt Dubai volt, fölényesen nyerte, előtte az AO, szettveszteség nélkül nyerte, előtte a TMC, fölényesen nyerte. És pont az IW-re úgy dönt, h elég volt, inkább kikap Canastól? :)
Canas nagyon jól játszott, Federer meg mélyen maga alatt volt (természetesen az addigi Rogerhez képest, azóta már járt mélyebben is), és ez az időszak Hamburgig el is tartott.