Teniszblog

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről...

Erről szóltunk

agassi (18) ancic (2) arias (2) arn (6) atp (3) azarenka (4) baghdatis (7) becker (3) berdych (2) blake (5) borg (7) bryan bryan (3) cahill (2) chakvetadze (2) chang (2) chela (2) cilic (3) clijsters (7) connors (3) coria (2) corretja (2) courier (2) czink (7) davenport (2) davis kupa (2) davydenko (2) del potro (11) dementieva (9) dent (2) de villiers (2) djokovic (38) dokic (3) edberg (3) federer (88) ferrer (4) ferrero (3) fish (5) garros (5) gasquet (4) gaudio (4) gilbert (3) golovin (2) gonzalez (9) graf (8) gulbis (4) haas (3) hamburg (3) hantuchova (5) henin (5) henman (3) hewitt (14) hingis (2) isner (3) ivanisevic (4) ivanovic (19) jankovic (10) kirilenko (2) kuerten (4) kurnyikova (3) kuznetsova (4) lendl (2) ljubicic (4) lopez (2) malisse (2) marosi (2) mathieu (5) mauresmo (7) mcenroe (14) monfils (3) moya (8) murray (26) nadal (79) nalbandian (3) navratilova (4) nestor zimjonic (2) párizs (6) páros (6) peer (3) robredo (7) roddick (20) sampras (11) sanchez vicario (2) santoro (7) serena (28) sharapova (4) simon (2) stepanek (5) szafin (21) szafina (24) szávay (35) találós kérdés (5) tipsarevic (2) tomic (2) tsonga (11) vaidisova (3) venus (15) verdasco (15) wawrinka (2) wilander (8) wimbledon (2) woodbridge (2) wta (2) youzhny (2) zvonareva (4)

Képek

Napi idézet - 0421

2009.04.21. 14:22 :: szpetra

Nagyon babonás vagyok. Például térfélcsere után mindig figyelek arra, hogy én álljak fel először a székből. Ha ez mégsem sikerül, akkor arra figyelek, hogy ne lépjek rá a vonalakra. Pályán kívül is vannak állandó babonáim. Például ha megnyerem az első mérkőzést egy tornán, akkor megpróbálok mindent úgy csinálni a héten, ahogy aznap csináltam. Ugyanazt eszem, ugyanabba az étterembe megyek, stb. Mondjuk ez néha baromi unalmas tud lenni. Amikor 1996-ban megnyertem a rotterdami tornát, az első mérkőzésem előtt steaket és salátát vacsoráztam egy étteremben. Győztem az első fordulóban, utána visszamentem ugyanabba az étterembe, leültem ugyanahhoz az asztalhoz, és ugyanazt rendeltem. Megnyertem a tornát végül, de nem a trófea miatt voltam igazán boldog, hanem hogy végre ehettem valami mást is steaken és salátán kívül.

Goran Ivanisevic

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr661077682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borsz 2009.04.21. 14:43:34

A hülye:)
Bár érdekelne Rafa mértani pontossággal beállított üvegeinek miértje, ill. a mostani tornán azt néztem, hogy a salakban lévő Monte Carlo felíratra még véletkenül se lépett rá, inkább átugrotta.

agimano 2009.04.21. 15:29:05

@borsz: Nadal tortenetet en is meghallgatnam:) amugy nem csak a Monte Carlo feliratra nem lep ra, hanem semmilyen vonalra, ha jobban megnezed. Amikor jatszik, akkor igen, de amikor megy a palyara, vagy lejon, sosem lep ra, ez sokszor nem latszik jol, mert nem mutatjak a labat, csak azt latod, hogy hulyen hullamozva megy. Meg a masik, hogy torulkozot rak az uto ala, bar ezt mostanaban nem csinalja mindig. Amikor bejon a palyara, akkor is mindig torulkozot terit az olebe, mielott betolja azt a zselet.

.:Zoltán:. 2009.04.21. 16:03:26

@agimano: Azon gondolkodtam, hogy szerintem akkor is top10-es játékos lenne, ha labdamenet közben sem lépne rá a vonalakra...
:D

noriega77 2009.04.21. 16:21:37

@borsz: Ahogy senki sem lehet tökéletes, így Nadal kicsit kényszeres, megvannak a rituálék, amiket le kell, hogy játsszon. Ezek a fogódzkodók, biztos pontok, amikre szüksége van a pályán. Ezek többnyire nem is tudatosulnak. Ha egyszer alsógatyó nélkül jönne ki, akkor is húzogatná.

Ivanisevic: mit gondolhattak a pincérek?

Éva01 2009.04.21. 16:36:45

Nem figyeltétek meg, hogy Verda is ugyanúgy rendezgeti az üvegeket nagy gonddal, mint Rafa :-)))) ez valami spanyol "átok" ? :-))))
Azért a gatyahúzogatás elég gáz. Inkább átszokhatna valami másra.
Mondjuk Roddick meg előlről húzogatja állandóan. Illetve igazgatja :-)))

Na de ezeket elnézzük nekik, mert imádjuk őket.....

Geysap 2009.04.21. 16:47:17

@Éva01: Nem tudom, hogy lattatok-e Jack Nicholson - Helen Hunt foszerepevel (oscar dijat ert nekik) a "Lesz ez meg igy se" c. filmet. Ebben Jack egy "kenyszerbeteg" irot jatszott. otszor megnezte, hogy be van -e zarva az ajto, uj szappanokkal, x-szer mosott kezet, etteremben muanyag sajat evoeszkozokkel evett stb. Ez a tipikus kenyszerbetegseg - Amit Rafaek csinalnak, az nem sorolhato ide. Az babona, olyan, amit, vagy aminek toredeket mindenki megtalal magaban (A Jack filmet azert emlitettem, mert abban zsenialisan kitunnek ezek a kenyszere szokasok)

Tennisangel 2009.04.21. 17:34:13

Ez jó : ) Rafa meg a gatyahúzogatás...xD Tényleg kitalálhatna valamit helyette. Viszont gatyahúzogatás ide vagy oda mégiscsak a világelső : )

Geysap 2009.04.21. 17:54:51

Andy R. tokvakarasa se semmi. Tenyleg Fed mit csinal - az utocsreje uj labdanal, az ok. azt mar utanozzak, nekem a szerva varas a feltunobb, propellerkent forgatja az utojet...

hunchback 2009.04.21. 18:49:16

@Geysap: Roddicknál én apró lágyéksérvet sejtek. Bár orvos nem vagyok, de sokszor nem vág valami vidám arcot amikor "vakarózik".

piiirsz 2009.04.21. 18:59:21

@borsz: Rafa mindig ugy állitja be az üditője cimkéit (vagy mi az?:D) hogy mindig arra fele nézzenek ahol ő játszik a pályán. És tényleg nem lép rá semmilyen vonalra :) És mindig 8. játék után ütőt cserél :)
De ezekért is szeretjük őt sztem. :)

agimano 2009.04.22. 00:34:44

@piiirsz: a cimket en is olvastam, de szerintem nem igaz, mert mindig figyelem, es nem allitgatja at, hanem elorre neznek, csak atlosan kell egymastol lenniuk az uvegeknek, es allitolag egyforma szinten kell lenni a ket uvegben a viznek, de ezt sem tudom azert 100% biztonsaggal:))) egyszer olvastam egy nagyon jo cikket Nadalrol es a csaladjarol, tenyleg annyira jol meg volt irva... na abban megkerdeztek Tonitol, hogy o, mint eleg racionalis ember, mit szol ezekhez a hulyesegekhez, es azt mondta, hogy o probal ezekre nem oda figyelni, nem latja benne a racionalitast, ezert nem vesz rola tudomast:)

en vivtam, es egy idoben en is huzogattam a nadragomat, csak en nem a fenekembol, hanem a bal labamon, es nem tudom, miert csinaltam, de raszoktam, aztan mindenki mondta, hogy hagyjam mar abba, aztan leszoktam rola. ezek a nem lepek a vonalra, igy rakom le az uveget, ugralok a halonal, szerintem mind babonak, mert igy szokta meg, segit neki abba a szellemi allapotba kerulni, amibe o kerulni szeretne, rahangolodik ezzel a meccsre, de a nadraghuzogatas az tenyleg valamennyire kenyszeres, de persze nem kenyszerbetegseg, azt mar o is mondta, amikor ra mertek kerdezni, hogy abba hagyna, ha birná, de nem birja:))) persze biztos le tudna szokni rola, csak nem akar annyira, mert nem tudja, hogy ezt sokan gusztustalannak tartjak szerintem. Amikor Soederling egyszer kigunyolta, azt sem tudta szerintem hova tenni:)

szabi0713n 2009.04.22. 08:55:53

Söderling szerintem szabályosan beégette Rafát akkor.Nem volt éppen vicces szitu.Az nem lehet,hogy azért húzogatja a gatyáját,mert az bevág és ez zavarja.Elég nagy izmos feneke van,simán eltom képzelni,hogy beveszi a gatyát,és ez zavaró.

Ami Ivanisevicet illeti,tuti megtanulta,hogy máskor az első kör előtt valami finomabbat egyen.
süti beállítások módosítása