Teniszblog

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről...

Erről szóltunk

agassi (18) ancic (2) arias (2) arn (6) atp (3) azarenka (4) baghdatis (7) becker (3) berdych (2) blake (5) borg (7) bryan bryan (3) cahill (2) chakvetadze (2) chang (2) chela (2) cilic (3) clijsters (7) connors (3) coria (2) corretja (2) courier (2) czink (7) davenport (2) davis kupa (2) davydenko (2) del potro (11) dementieva (9) dent (2) de villiers (2) djokovic (38) dokic (3) edberg (3) federer (88) ferrer (4) ferrero (3) fish (5) garros (5) gasquet (4) gaudio (4) gilbert (3) golovin (2) gonzalez (9) graf (8) gulbis (4) haas (3) hamburg (3) hantuchova (5) henin (5) henman (3) hewitt (14) hingis (2) isner (3) ivanisevic (4) ivanovic (19) jankovic (10) kirilenko (2) kuerten (4) kurnyikova (3) kuznetsova (4) lendl (2) ljubicic (4) lopez (2) malisse (2) marosi (2) mathieu (5) mauresmo (7) mcenroe (14) monfils (3) moya (8) murray (26) nadal (79) nalbandian (3) navratilova (4) nestor zimjonic (2) párizs (6) páros (6) peer (3) robredo (7) roddick (20) sampras (11) sanchez vicario (2) santoro (7) serena (28) sharapova (4) simon (2) stepanek (5) szafin (21) szafina (24) szávay (35) találós kérdés (5) tipsarevic (2) tomic (2) tsonga (11) vaidisova (3) venus (15) verdasco (15) wawrinka (2) wilander (8) wimbledon (2) woodbridge (2) wta (2) youzhny (2) zvonareva (4)

Képek

Rafa az elődöntőben

2009.04.23. 20:24 :: szpetra

Hát ebből nem lesz egyenlítés. Nalbi megőrizte pozitív mérlegét Rafa ellen, hiába verte ugyanis Almagrót két szettben ma, visszalépett a holnapi Nadal elleni negyeddöntőtől csípősérülés miatt. Így a világelső játék nélkül jutott a négy közé. Még a végén elkényelmesedik, mert a mai Rochus elleni meccs is inkább csak átmozgató edzés volt, holnap Tonival ütni kéne egy keményet.

51 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr591082696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ettumifilii 2009.04.23. 20:40:09

toni jól teniszezik amúgy?

koczka85 2009.04.23. 21:07:21

hát Rafának nincs nehéz dolga.Először Gil, után Rochus most meg senki.ezzel szemben Fer keezdett Lapenttivel, most Berdych és utána valószínűleg Gonzo.szép névsor.Ráadásul a közönség...no komment (kevesen voltak és azok is csendben). értem én, hogy Nadal a világelső, meg salakkirály, na de akkor is, Fer sem gyenge, spanyol és Berdych előzetesen sem tűnt könnyű ellenfélnek, vagyis egy szoros mérkőzésnek nézett ki(és az is lett).meccs közben néha körül is nézett, mintha azt figyelte volna: hééé emberek, én még itt vagyok, és játszok, rám nem vagytok kíváncsiak?én azért szívesen ott lettem volna, és hangosan kiabáltam volna a Vamos Fer-t.na mindegy...a meccsről meg csak annyit, hogy kiszenvedte.remélem ennél fog jobban is teniszezni, mert ennél több kell majd.

koczka85 2009.04.23. 21:20:07

Gonza nyert. Ő a következő. Jó kis meccs lesz.

szabi0713n 2009.04.23. 21:51:45

@koczka85: Azt gondolom Verdát azért nem szeretik Barcelónéban,mert madridi.Asszem a kommentátorok is mondtak valami ilyesmit,de én is erre tippeltem.

Toniról meg valahol azt olvastam,hogy régen teniszezett és pingpongozott.Persze azért Rafának nem lenne elég vele ütögetni,de majdcsak valamelyik helyes spanyol fiú segít rajta.

sylar_88 2009.04.23. 21:54:26

neee NALBY!!!...ezt...nem...hiszem...el :(
nagyon bíztam benne

noriega77 2009.04.23. 22:27:14

Sztem Nalbi csak évi egy meccset vállal Nadal ellen, azt meg letudták IW-ben.

Verdával nem csak az a baj, hogy madridi, de súlyos Real szurkoló is, és ez Barcelonában sok jót nem jelent az álmoskönyvek szerint.
Amúgy Gonza ellen sokkal stabilabban kell játszania, nem lehet lelazsálni egy játékot sem, a chilei hamar megérzi a vérszagot. Az ellenfél játszmalabdájánál hálóba paskolni egy labdát egy méterről, ráadásul úgy, hogy Berdych kb. a lelátóról nézte, az kemény volt. A meccs elején és végén azért villantott a blog kedvence.

Sztrego 2009.04.23. 23:31:16

Rafa is Real szurkoló...

Emica 2009.04.23. 23:45:41

Verda meccse előtt kb. fél órával kezdődött a másik pályán Lopezé. Talán az angyalibb arca odavonzotta a közönséget. ;-)
Nalbinak biztos volt valamilyen problémája az elmúlt hetekben,mert pocsék statisztikákat produkált. Ma mindenki bántja Őt.Bár elfogult vagyok,de szeretném megvédeni.Egy elhúzódó sérülés el tud ám fajulni bármikor. Én egyszer úgy rántottam meg a vállam,h akkor nem is éreztem. Viszont 3 óra múlva minden előjel nélkül majd leszakadt.Üvöltöttem a fájdalomtól. Fél év fiziko után lett csak a régi. Rafa meg ígyis-úgyis tornát nyer. Nalbi és Rafa jóbarátok, nem tudom elképzelni,h kitalált sérülés lenne.Akutt gyulladás-a torna orvosa szerint.

Charro 2009.04.24. 00:26:42

@koczka85: volt szerencsém a helyszínről végignézni Rafa, Verda és González meccsét és kénytelen vagyok megerősíteni: bár a három közül (sajnos) messze Nadalé volt a legunalmasabb (Rochusnak össz-vissz a második szett elején volt pár épkézláb ütése), utána érthetelen gyorsasággal ürült ki a centerpálya. Ellenben az oldalsó kis pályán González meccsén még késő este is jó hangulatot csinált az a pár tucat (zömmel chilei) szurkoló, aki ott maradt. Ezek a spanyolok már csak ilyenek, nem tudják igazán felfogni, milyen jó dolguk van. Mondjuk most még én se nagyon. :)

noriega77 2009.04.24. 07:51:53

@Sztrego: Mármint Real Mallorca? :D

szandra24 2009.04.24. 07:59:20

Valahol olvastam tegnap, hogy Nadal azt nyilatkozta, hogy egyáltalán nem örül annak, hogy így jutott elődöntőbe, mert Nalbival salakon még sosem játszottak, és ez nagy kihívás lett volna számára, továbbá azt is mondta, hogy Nalbi ellen számára mindig érdekes játszani, és nagyon sajnálja, hogy ez történt vele, reméli mielőbbi gyógyulását. Legközelebb kivel játszik?

piszy 2009.04.24. 08:26:59

@Charro:
Ezt nem mondod komolyan, hogy te tényleg kint vagy/voltál?
Megesz a sárga irigység.
Hogy kerülsz te oda? :)

borsz 2009.04.24. 08:39:09

@noriega77: Nem. Real Madrid.

Fene a jó dolgukat a pofátlan spanyoloknak, én is kiakadtam, hogy ennyire nem kiváncsiak Verdára, nem is érdemlik meg, hogy egy ilyen tornát nézhessenek.

noriega77 2009.04.24. 09:44:41

@borsz: You're right, Madridista a srác, de a Real Mallorcának is szurkol. Azt hittem inkább Barca-drukker, a (másik) nagybátyja, Miguel Angel is ott nyomta. (Mondtam már, hogy Rafa sem tökéletes:D) Mondjuk a játéka jobban érdekel.

Az meg egyértelmű, hogy mindenhol elsősorban rá kíváncsiak az emberek, ebben is előzte már Federert, de tegnap nem lehetett szívet melengető dolog ezzel szembesülnie Verdának.

szabi0713n 2009.04.24. 09:50:33

Én is sajnáltam tegnap Verdát,de majd Madridban biztos agyonimádják majd a helyi kedvencet.
Charro tényleg Barcelónában vagy?AH!De jó neked!

noriega77 2009.04.24. 10:49:50

Ami nagyon durva még tegnapról: ha Davigyenkó nem veri Lopezt, hétfőn top 10-en kívül találta volna magát, a három muskétás beelőzte volna. Bár Simon akkor is elé kerül, ha Davy megnyeri a tornát.

szandra24 2009.04.24. 11:23:11

Több helyen olvastam, hogy nem voltak/voltatok megelégedve a tegnapi kommentátorok munkájával. Én nem láttam sajnos a tegnapi közvetítéseket - bár Verdát szívesen megnéztem volna - és szeretném tudni, hogy mi történt, hogyan kommentáltak, mi volt az, amit sérelmeztek többen, kik kommentáltak.
Egyébként szörnyű ahogy itt olvasom, hogy Nando meccsére nem voltak kíváncsiak a spanyolok, de hiszen honfitársuk, az olyan lényegtelen, hogy hol lakik és melyik focicsapatnak szurkol. Én ezt a felfogást nem fogom soha megérteni...

noriega77 2009.04.24. 12:12:16

@szandra24: A kommentátorok: tragédia. Ha a sport tv továbbra is komolyan gondolja az éltenisz közvetítését, és nem csak tölteléknek gondolják a fociszünetekben, akkor ezt is át kell gondolniuk. Az egy dolog, ha valaki profi játékos volt, ha nem tudja szavakba önteni a véleményét, vagy legalább azt hogy éppen mit lát, akkor nem oda való. Az pedig, hogy a világ jelenlegi 61. játékosát ilyen szinten verbálisan alázza valaki a mikrofon mögül, az gyomorforgató. Nadal sem alázta, nem arra ment, csak nagyon megverte. Monte Carlo döntő: TB és Kaplár F. azon vitatkozik percekig, hogy hányadik gémben volt 40-15 Djokónak. Ezek szerint ott vannak ketten és nem jegyzetelnek. Nem minden érdekes statisztikát mutatnak meg a képernyőn a helyszínről, és néha TB már a meccs előtt pontosan tudja (mert ért hozzá), mire kell figyelni, akkor legalább azt strigulázza valaki!

Emica 2009.04.24. 12:41:45

@noriega77: engem a két lány,Andi és Erzsi 'kommentálása'tud feldühíteni. Jóformán még a játékosok nevét sem tudják. TB és Kaplár engem szórakoztat,azt meg kifejezetten élvezem,amikor valamin hajbakapnak.

Emica 2009.04.24. 12:42:52

@noriega77: engem a két lány,Andi és Erzsi 'kommentálása'tud feldühíteni. Jóformán még a játékosok nevét sem tudják. TB és Kaplár engem szórakoztat,azt meg kifejezetten élvezem,amikor valamin hajbakapnak.

piszy 2009.04.24. 13:17:21

@noriega77:
Mit jelent az, hogy alázták Rochust? Miket mondtak?

szandra24 2009.04.24. 13:22:55

Én is konkrétan erre vagyok kíváncsi.

pescade 2009.04.24. 13:38:59

"lézeng a pályán", "el sem indul a labdákért", ilyenek, nem tudom, én nem bánom, ha - okkal, megalapozottan - néha élesebben fogalmaznak a kommentátorok, az jobban idegesít, amikor csak azért beszél valaki, hogy mondjon valamit, plusz kapláref, aki rendszeresen belebeszél a játékba. Amikor még hiradós bemondó volt - rendszerváltás előtt -, tőle lehetett hallani amúgy a legszebb bakit: "a két német állat" mivelhogy félreolvasta a súgógépet (fiatalabbaknak: a helyes megfejtés az "állam" lett volna).

koczka85 2009.04.24. 13:48:02

@Charro: most komolyan,te kint vagy??? Exkluzív helyszíni beszámolót nem kaphatnánk, ahol kicsit többet, mást tudhatunk meg, mint a bámulatos kommentátoroktól?
jah, és még egy kérdés: a fernandoverdasco.net oldalon is van egy Charo nevű hozzászóló, az is te vagy?

noriega77 2009.04.24. 14:06:19

Azon élcelődtek, hogy nyer-e négy játékot a meccsen, aztán később már, hogy nyer-e négy labdát a második szettben Rochus, ilyesmi. Én sem szeretem, ha valaki úgy áll Nadallal szemben, mint borjú a vágóhídon (bocs megint ezért a hoasonlatért), de mindennek van határa.

Most kezdtem nézni Davigyenkóék meccsét, azt mondja TB: majd a játszma végén a statisztikából kiderül, milyen jól röptézett Stepanek. Balázs, azt várhatod, Barcelonában nem vezetnek ilyen statisztikát, csak a nézők kedvéért, nem kellene papír ceruza?

szandra24 2009.04.24. 14:15:39

@dd aka kertagrár: @noriega77: köszi a tájékoztatást! :)
Ez valóban szánalmas... Van a sport tv-nek legalább 5 kommentátora, akiket beültetnek teniszt közvetíteni, plusz ott vannak a szakkommentátorok, és így sem jön össze nekik egy színvonalas kommentálás.

Bencike91 2009.04.24. 14:32:45

szerintem a legnormálisabban még Noszály szokott közvetíteni-ugye ő szakkomentátorként- bár eléggé hadar....Kaplár meg utálja Nadalt...nekem sem a kedvencem, de azért elég unottan közvetíti az ő meccseit....

noriega77 2009.04.24. 14:57:30

@Bencike91: Igen, Noszály Sasa nagyon kielemzi az ütéseket és a miérteket, ha megérted akkor egész érdekes.

Közben Davigyenkót nagyon belehozta a játékba
Stepanek, rég láttam ilyen jó egész pályás teniszt. Úgy is kezdtünk elfeledkezni az oroszról a sérülése alatt, ez jól jött emlékeztetőnek.

Charro 2009.04.24. 15:10:07

@koczka85: nem, az nem én vagyok. :)

Exkluzív beszámolóval Rafa meccséről nem tudok szolgálni, mert amikor bejutottam, olyan heves szívdobogás kapott el az izgatottságtól, hogy majdnem a nagy erőkkel felvonuló Mapfre embereinek kellett ellátniuk, és eltartott egy ideig, míg magamhoz tértem. (Gyakorlatilag lehetetlen belépőhöz jutni, nekem is teljesen véletlenül hullott az ölembe.) Pont ezért lepett meg a helyiek érdektelensége, de hát hozzá vannak szokva a jóhoz... Nem gondolná az ember, hogy pont a spanyolok ilyen szenvtelenek, de ugyanez megy a focimeccseken is, lefújják a meccset és két perc alatt kiürül egy 90 ezres stadion is, elképesztő.

Rafa meccse igazából csak a bevonulásig kötötte le a közönséget, utána inkább unták és elégedetlenkedtek a belgával, csak néha csattant fel viharosabb taps Rafa egy-egy megoldásánál. Verda meccse a nézőket is jobban megmozgatta, az a párszáz néző, aki kivárta a végét, azért sokkal komolyabban bíztatta Verdát, mint Nadalt kellett. (Sokan két szett vagy két játék között álltak fel és mentek haza.)

Ettől eltekintve nagyon kulturált volt a közönség, még a közéjük kipattanó labdákat se tették el, hanem kivárták a következő labdamenet végét és visszadobták a pályára a labdaszedőknek. Láttam viszont magyarokat, akik épp azon tanakodtak, hogy az étteremből elhozott poharat eltegyék-e vagy visszavigyék. :)

Nekem az igazi élmény az egyik oldalsó pályán játszott González-Monaco meccs adta, az egy barátságos kis pálya volt, ahol még este fél 10 körül is nagyon jó hangulatot csapott az a pár tucat ortodox teniszfan, aki ott maradt. Élmény volt közelről látni a két dél-amerikait, hallani hogyan és miket kommunikálnak az edzőikkel.

Érdekesség még, hogy a centerpálya nagykijelzőjén folyamatosan számolják a torna alatt ütött ászokat, a nap végén olyan 427 körül jártak, ennyiszer 50 dollárt kap majd a torna után a Banco Sabadelltől a Fundación Pequeno Deseo nevű civil szervezet.

Ízelítőül egyelőre ennyi, a döntőre még megpróbálok majd bejutni, de sokkal nehezebb lesz szerintem, mint tegnap. És tegnap se volt könnyű. :)

Ha valakit érdekelnek képek, szóljon.

noriega77 2009.04.24. 15:23:21

@Charro: Írjál még, és küldjél Petrának Verdasco képeket minél előbb, esetleg az öltözőből.

Az ünneplésről: a spanyolok zavarban lehetnek, kinek is örüljenek, mert a kosarasaik, kéziseik, motorosaik, focistáik felváltva verik a világot, sztem ezt már megszokták a teniszezők kapcsán is. Bár Nadalnak már olyan kultusza van, hogy azt már nem lehet megúszni a világon sehol.

koczka85 2009.04.24. 16:04:17

@Charro: igen,igen érdekelnek a képek mindenről és mindenkiről.és várjuk a további helyszíni beszámoló(ka)t.

sylar_88 2009.04.24. 16:45:20

@Charro:
kösz a beszámolót :)
Tényleg még a jegyek beszerzése is nehéz? nekem szerintem még az is gondot okozna, hogy csak az oda-vissza utazást megoldjam, aztán akkor még nem is biztos hogy kapnék jegyet... ilyenkor kicsit elgondolkodok, hogy érdemes-e tervezgetni ilyen kiruccanásokat. Múlt héten WTA torna volt Barcelonában, ott is voltál ? :)


A sporttv-ről... szerintem a tegnapi meccseket semmivel se kommentálták rosszabul, mint általában. Amiket Rochus-ról mondtak, az elég közel volt a valósághoz. Megtippelték, hogy kb. 4 gémnél többet nem biztos hogy nyerni fog, lehet hogy nem volt túl elegáns előre elkönyvelni, de mivelhogy összesen 2 gémet, nyert, ezért a kommentátorok tippje mondhatni "hízelgő" volt.

szabi0713n 2009.04.24. 17:00:25

@Charro: Nekem is tetszett a beszámolód.Köszi szépen,és várom a folytatást.
A magyarok meg hozzák a formájukat....

ettumifilii 2009.04.24. 17:12:58

engem a montecarloi murray-nadal közvetítése zavart nagyon ahol a hatalmas teniszszakértő riporter, ilyeneket mondott 2.szett 5-2nél h :az utolsó pontok jönnek, az utolsó percei márinak, szegény márinak esélye sem volt még.........káplár ftől meg egy egész könyvnyi baromságot össze lehetne gyűjteni....pl amikor egy gyönyörű labdamenet végén egykedvűen mondja h: nemnemnem, meg h : hatalmasat hibázott

sylar_88 2009.04.24. 17:17:10

@szabi0713n:
"A magyarok meg hozzák a formájukat...."
ki tudja, lehet hogy voltak németek, olaszok, skótok, vagy szlovénok (vagy akárkik), akik szintén pohárcsórásról beszéltek, csak őket Charro nem értette :D
érdekes, én is magyar vagyok, de eszembe se jutna poharat csórni... múlkor pl. egy boltban véletlenül nem számoltak fel nekem egy üveg üdítőt 500FT-ért, és szóltam a pénztáros csajnak, hogy éppen saját magának készül kárt okozni... pedig ez egy olyan bolt volt, ahol akkor jártam először és vszinü utoljára is...

ettumifilii 2009.04.24. 17:23:56

@noriega77: mi ez a nagy verda imádat? nekem a top 10ből ő a legkevésbé szimpatikus

szabi0713n 2009.04.24. 18:07:16

@sylar_88: Bocs,nem akartam senkit megsérteni.Én is szólni szoktam,ha nem jól adnak vissza.Néhány ismerősöm,aki spanyolban dolgozik mesélték,hogy a spanyol közhiedelemben a magyarok tolvajnép.Sokáig bizonyítaniuk kellett,hogy nem lopnak annak ellenére,hogy magyarok.Nagyon ciki volt nekik.Azt hittem ez köztudott,de lehet csak én hallottam.Mégegyszer bocs!

ettumifilii 2009.04.24. 18:18:57

@szabi0713n: én ezt még nem hallottam és nem hiszem h így lenne

Am. most Fülöp László és Machán Róbert közvetít és egész jók

szandra24 2009.04.24. 18:28:56

@ettumifilii: Igen, ők jók. Machán Róbertet mindig szívesen hallgatom, nagyon kifinomultan, összeszedetten, nagy szókinccsel beszél, és korrektül kommentál.

sylar_88 2009.04.24. 18:40:19

@ettumifilii:
a Verda imádatról szerintem kérdezd a blog nőnemű olvasóit, ők szerintem majd megadják a választ :D

@szabi0713n:
Semmi baj, nem sértődtem meg... nem tudom hogy valóban ez-e a helyzet, mármint hogy "a magyar lopni megy Spanyolországba", mindenesetre az általánosítás sosem szerencsés dolog. Ha pedig valamelyik "honfitársunk" ilyen neveletlen, akkor szégyelje magát. Főleg aki megengedhet magának egy nyaralást spanyolban, az ne lopkodjon poharakat, hanem inkább vegyen valami emléket egy boltban.
és ez mind nem ide tartozik, ugyhogy részemről befejeztem :)

szabi0713n 2009.04.24. 18:40:44

@ettumifilii: Sajnos én többektől hallottam és rosszul is esett akkor,de remélem nem volt igaz.Mégegyszer bocs!


Verda-Gonza hát nem semmi ez a két fiú!XD
Ez a barcelónai torna eddig legjobb mérkőzése.Nagyon szép tenisz....szerintem.
Vamos Verdasco!

ettumifilii 2009.04.24. 18:45:11

@szabi0713n: nincs gond, persze lehet csak sose esik jól ezt hallani.....az emberekben lévő, különböző népekkel szembeni előítéletek nagyon mélyen gyökereznek....

a meccs meg tényleg nagyon jó, reméljük h gonza nem fárad el a döntő szettre

szabi0713n 2009.04.24. 19:26:51

Gonza egy hajszállal,de behúzta.Szép meccs volt.Gratulálok neki.

ettumifilii 2009.04.24. 19:32:43

@szabi0713n: jó meccs volt tényleg bár drukkoltam verdának h hozza vissza a végén, de gonzalez elképesztően jól játszott az utcsó gémben

noriega77 2009.04.24. 20:31:30

Ez van, ha Gonzának a brahi ütései is bejönnek, de Verda azért elég görcsösnak tűnt nekem. Szép labdákat ütöttek, talán a chilei volt tudatosabb, és rafináltabb, meg nem is pukkadt ki, mint azt gondolni lehetett a döntő szett elején. Egyébként egy spanyol-dél-amerikai meccs szinte mindig élvezetes.

Hogy milyennek tartanak minket a jobb sorsú népek, szívük joga. Talán nekünk is végig kellett volna rabolnunk néhány földrészt valami divatos vallás nevében, akkor nem minket oktatnának.

koczka85 2009.04.24. 22:03:47

@sylar_88: "a Verda imádatról szerintem kérdezd a blog nőnemű olvasóit, ők szerintem majd megadják a választ :D
nem tudok más nevében beszélni (és nem is akarok), de a Fer imádatról csak annyit, hogy én pl nem azért kedvelem, szurkolok neki, mert olyan nagyon jól néz ki, mert akkor már korábban is a kedvenceim között lett volna, hanem az AO-en nyújtott teljesítménye miatt. ott olyat produkált, olyan tűz, győzni akarás volt a szemében, amit ritkán lát az ember (és amit azóta egy kicsit hiányolok). Azóta sok mindent olvastam róla, hozzászólások, cikkek, interjúk.Abból nekem egy barátságos, szimpatikus, nagyon család centrikus srác képe jött le.Bár nem tudom ebből mi igaz, és hogy ez mennyire reális (jó lenne megtudni...), nekem ez róla a benyomásom. Szóval nem minden a külsőről szól.Bár az tény, hogy abban a mosolyban van valami...
és ami a mai meccset illeti Gonza ellen, az első szettben, főleg az első játékokban baromi rosszul játszott.és utána sem remekelt, szenvedett.aztán a 2. játszmában 4-3 chilei vezetés után valami történt, és mikor megnyerte a 2. szettet, azt hittem hogy innen nem veszíthet.tévedtem...viszont ha elfogulatlanul néztem volna a meccset, nagyon tetszett volna,de elfogult vagyok...
azért amit Gonza művelt a bírói ítéletek kapcsán, még akkor is ha igaza volt, nem volt igazán szimpatikus,sőt!
off: jégkorong-VB-n HAJRÁ MAGYAROK!!!

sylar_88 2009.04.24. 22:59:16

@koczka85:
Imádat alatt azt értettem, hogy pl. amikor Fernando félpucéran gyakorlós képei kerülnek fel a blogra (ami ellen semmi kifogásom sincs), stb. Ennek nyilván a lányok örülnek, nemde ? :)
Egyébként teljesen igazad van, az Ausztrál Openen bizonyított. Számomra eddig az a bizonyos AO elődöntő az év meccse volt, szerintem ez bőven elmondja hogy tisztelem-e a pályán nyújtott teljesítményét, vagy sem.

borsz 2009.04.24. 23:43:51

@koczka85: Ha már a jégkorongot említetted:)
az IIHF honlapján van fent (a szlovákok elleni meccs után)

"There are moments when history is made and Hungary certainly did that tonight in Kloten with their performance. They have nothing to be ashamed about. "

Hihetetlen, ahogy ezek a srácok a szívüket és a lelküket a jégre teszik.

noriega77 2009.04.25. 07:59:22

@borsz: Ezek a srácok a szívüket és a lelküket is a jégre teszik. Igazad van. De itt az A csoportban ez már édeskevés lenne. Ezek a srácok TUDNAK.

@sylar_88: Amit Verda produkált az AO-n, abban benne van minden ami nekem fontos a teniszben. Érdemes megnézni milyen őszinte reakciói voltak Nadal egy-egy szép ütése, vagy szerencsés pontja után. Az ellenfél tisztelete senkiről nem sugárzik így.

szabi0713n 2009.04.25. 12:44:05

Ami a jégkorongot illeti,láttam a szlovákok elleni meccset.Életemben előszőr néztem hokimeccset,de nagyon élveztem.Borzasztó büszke voltm a srácokra,és remélem eljutnak ameddig akarnak.
Ahogy koczka85 mondta:HAJRÁ MAGYAROK!
süti beállítások módosítása