Teniszblog

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről...

Erről szóltunk

agassi (18) ancic (2) arias (2) arn (6) atp (3) azarenka (4) baghdatis (7) becker (3) berdych (2) blake (5) borg (7) bryan bryan (3) cahill (2) chakvetadze (2) chang (2) chela (2) cilic (3) clijsters (7) connors (3) coria (2) corretja (2) courier (2) czink (7) davenport (2) davis kupa (2) davydenko (2) del potro (11) dementieva (9) dent (2) de villiers (2) djokovic (38) dokic (3) edberg (3) federer (88) ferrer (4) ferrero (3) fish (5) garros (5) gasquet (4) gaudio (4) gilbert (3) golovin (2) gonzalez (9) graf (8) gulbis (4) haas (3) hamburg (3) hantuchova (5) henin (5) henman (3) hewitt (14) hingis (2) isner (3) ivanisevic (4) ivanovic (19) jankovic (10) kirilenko (2) kuerten (4) kurnyikova (3) kuznetsova (4) lendl (2) ljubicic (4) lopez (2) malisse (2) marosi (2) mathieu (5) mauresmo (7) mcenroe (14) monfils (3) moya (8) murray (26) nadal (79) nalbandian (3) navratilova (4) nestor zimjonic (2) párizs (6) páros (6) peer (3) robredo (7) roddick (20) sampras (11) sanchez vicario (2) santoro (7) serena (28) sharapova (4) simon (2) stepanek (5) szafin (21) szafina (24) szávay (35) találós kérdés (5) tipsarevic (2) tomic (2) tsonga (11) vaidisova (3) venus (15) verdasco (15) wawrinka (2) wilander (8) wimbledon (2) woodbridge (2) wta (2) youzhny (2) zvonareva (4)

Képek

Come on!

2008.05.31. 19:04 :: szpetra

Lleyton és David odatettek egy korrekt kis ötszettest a Suzanne Lenglen salakjára.
3 óra játék után döntő szett 2-1. Térfélcsere után Lleyton indul fogadni. Odaér ahhoz a ponthoz, ahol hallótávolságon belül kerül Tony Roche. A mester feláll a tömegből, Lleyton ránéz. Mindenki feszülten figyel, fülel, sasol, és várja, hogy megtudja a titkot: mi az az egy mondat, amivel az edző ilyenkor segíteni tud, vajon mit tanácsol ebben a kiélezett helyzetben? Támadd a második szervát? Legyél agresszívebb? Többet kéne feljönni a hálóhoz? Próbáld meg leütni a pályáról?
Nem. Tony Roche csak odakiáltotta neki azt a két szót.
De Lleytonnak ennyitől is felcsillant a szeme.

16 komment

Címkék: hewitt roche ferrer

A bejegyzés trackback címe:

https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr92858712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

giorgio_boy 2008.05.31. 19:26:18

Imádom a stílusotokat :):)

Bur Kata 2008.05.31. 22:15:27

Nem lehet azt kérni, hogy a Szabó Gábor sem Federer sem Nadal meccset ne közvetítsen? Ahogy telnek az évek egyre szebetűnő (a szurkoló számára meg élvezhetetlen) hogy Szabó"Federer" Gábor mindíg 2 embernek szurkol ezeken a meccseken-Roger Federernek és Rafael Nadal aktuális ellenfelének...

HAT 2008.06.01. 09:31:52

Szerintem az nem baj, ha a komentátor az ellenfelek közül akármelyiknek drukkol és azt el is mondja. Ettól lesz (lehet) egyéni a kommentár. A lényeg az, hogy igazságos legyen. Azaz például Federer hibáját és Nadal szép dolgait megfelelően értékelje.
Szerintem Szabó Gábor ezt jól csinálja. Engem nem zavart a tényleg észrevehető szimpátiája.
Az erőltetett semlegesség élettelen lenne.

f. fredericks 2008.06.01. 10:06:23

Hát én nem tudom hogy vagytok vele, de SZG még mindig semlegesebbnek tűnik mint a Kaplár F., Taróczy kettős. Amilyen nyáladzást ők levágnak Wimbledonban egy-egy Federer vagy Nadal meccsen hát az gyomorforgató. Ezért nagyon nem is nézek Wimbledont bár az egyik top10-es meccsem ott volt egy első körös Karlovic-Hewitt meccs (ha már a post róla szól:D)

Bur Kata 2008.06.01. 14:54:46

Persze hogy jobb Szabó mint Kapi és barátja de az még nem jelenti azt hogy ez az etalon. Topor Csaba a legjobb és nem igaz hogy semleges csak rosszul lehet kommentálni az ő példájából kiindulva.

giorgio_boy 2008.06.01. 15:08:57

Na hát látom ebből itt össznépi kommentátor-szapulás lett... szerintem hagyjuk őket hadd végezzék a munkájukat és mielőtt bíráljátok őket, csináljátok jobban...

giorgio_boy 2008.06.01. 15:13:56

Biztos vagyok benne hogy ez a blog azért jött létre hogy szórakoztasson minket... a kommentátorokkal kapcsolatos véleményeiteket sztem az eurosport fórumán mondjátok el, mert nyilván kell a kritika is csak hát nem itt :S

stanzi17 2008.06.01. 15:20:42

szerintem ad egy hangulatot a kommetátor a meccs alatt...meg sok olyan dolgot mondanak el ami a réggebi meccsekre vonatkoznak stb... ugyhogy jól csinálják

Éva 2008.06.01. 15:53:33

Engem is sokszor zavar az elfogultság, (ilyenkor lehalkítom őket) de megértem, ha a kommentátor másnak drukkol, mint én. Sajnos én csak magyarul beszélek, ezért nagyon hiányolom a versenyzőkről szóló színes, érdekes híreket, rövid nyilatkozat-összefoglalásokat, mert ezek révén jobban megismerhetnénk a versenyzőket.

Bikkin 2008.06.01. 15:54:17

Szerintem sem baj, ha a kommentátor akármelyik játékosnak szurkol, az viszont már annál inkább, ha ezt kifejezésre is juttatja. Persze az külön kérdés, hogyan teszi ezt. (Id.) Knézy példaul született tapló volt riporterként, de a koronát mégis az tette fel, ha nem is értett a kommentált sportághoz. Néhány - szerencsére kis számú - teniszközvetítése ide sorolható.
Ezért a Taróczy-Kaplár páros valóban rosszabb; Gábort csak hangosan csendre intem néha, előbbiek hamburgi közvetítése során azonban hosszan káromkodtam, és csak azért nem vettem le végleg a hangot, mert a játék hangjának hiánya többet ártott az élménynek, mint amennyit a szövegük elmaradása használt.
Nekem az etalon még ma is Vitray; néha belőle is érződött, kinek drukkol, ám ez legkevésbé sem volt penetráns.
Ami meg Gábort illeti, az ő helyenként piszkálódó, gunyoros stílusa sem lenne rossz - ha Roger nem lenne alóla kivétel.

Gabe 2008.06.01. 16:39:23

Szerintem nagyon ritka az olyan, amikor egy kommentátor egyáltalán nem elfogult. A stílus nem mindegy. Sztem Sz. Gáborral nincs semmi baj...:) Jobban szereti Federet mint Nadalt, ez tény. De nem hiszem h annyira zavaró lenne..Engem legalábbis nem zavar.Magasan ő a legjobb, a teniszt tekintve! Akkor érzi ezt igazán az ember,mikor nézi Wimbledont Kaplár F.-fel... na majd akkor visszasírjuk őt!!:)

Bikkin 2008.06.01. 16:50:28

No igen, a riporter elfogultságának is kiélvezheti a szakértő néző az előnyeit. Például külön jólesik a káröröm, amikor a kedvence az, aki épp vesztésre áll.
Bár remélem, ezen a tornán Roger le tudja majd győzni Nadalt, vagyis nem kerül ilyenre sor.

Kata 2008.06.01. 19:38:47

Gratulálok a bloghoz, nagyon tetszik, csak így tovább!

Nekem speciel semmi bajom nincs a kommentátorokkal. (Lehet, hogy azért mert én is a Federer-szurkolók táborához tartozom?) Külföldi közvetítéseken "edződött" szertorna-rajongó vagyok (USA-tól Spanyolországon keresztül egészen Kínáig...) Szerintem az NBC triója alulmúlhatatlan... (meg az egész közvetítésük úgy en block) Na az olyan, hogy sokan inkább lehalkítják a TV-t. Ha valaki talál rosszabbat, az szóljon.

stanzi17 2008.06.02. 17:22:09

Ha von olyan valaki, aki mindkettőnek szurkol akkor siessen és a döntőre még odaérhet Párizsba;)
én speciel mindakettőt imádom és komoly gondban vagyok amikor együtt döntőznek..(viszont én nem megyek Párizsba):)

Anna 2008.06.02. 22:16:25

Én azt gondolom, hogy messze az Eurosport kommentátorai értenek a legjobban a teniszhez, és ők a legfelkészültebbek!!! Szabó Gábort meg egyenesen imádom!

Bikkin 2008.06.03. 15:49:22

Én csak nőnemű riportereket imádok. :)
süti beállítások módosítása