Teniszblog

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről...

Erről szóltunk

agassi (18) ancic (2) arias (2) arn (6) atp (3) azarenka (4) baghdatis (7) becker (3) berdych (2) blake (5) borg (7) bryan bryan (3) cahill (2) chakvetadze (2) chang (2) chela (2) cilic (3) clijsters (7) connors (3) coria (2) corretja (2) courier (2) czink (7) davenport (2) davis kupa (2) davydenko (2) del potro (11) dementieva (9) dent (2) de villiers (2) djokovic (38) dokic (3) edberg (3) federer (88) ferrer (4) ferrero (3) fish (5) garros (5) gasquet (4) gaudio (4) gilbert (3) golovin (2) gonzalez (9) graf (8) gulbis (4) haas (3) hamburg (3) hantuchova (5) henin (5) henman (3) hewitt (14) hingis (2) isner (3) ivanisevic (4) ivanovic (19) jankovic (10) kirilenko (2) kuerten (4) kurnyikova (3) kuznetsova (4) lendl (2) ljubicic (4) lopez (2) malisse (2) marosi (2) mathieu (5) mauresmo (7) mcenroe (14) monfils (3) moya (8) murray (26) nadal (79) nalbandian (3) navratilova (4) nestor zimjonic (2) párizs (6) páros (6) peer (3) robredo (7) roddick (20) sampras (11) sanchez vicario (2) santoro (7) serena (28) sharapova (4) simon (2) stepanek (5) szafin (21) szafina (24) szávay (35) találós kérdés (5) tipsarevic (2) tomic (2) tsonga (11) vaidisova (3) venus (15) verdasco (15) wawrinka (2) wilander (8) wimbledon (2) woodbridge (2) wta (2) youzhny (2) zvonareva (4)

Képek

Az anyukákról akartam írni

2008.06.05. 20:02 :: Bordin

Csak nem láttam egy apukát se.
Vagy lehet, hogy láttam őket, csak nem tudtam, hogy azok voltak?
Egyáltalán van Anának, Jelenának, Dinarának papája?
Hogy Szvetáról már ne is beszéljek.

29 komment

Címkék: ivanovic jankovic kuznetsova szafina

A bejegyzés trackback címe:

https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr44858739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teasüti 2008.06.05. 20:20:21

Ananak ha jól emlékszem az AO-n ott volt az egész családja, meg talán Jelenának is.
Szvetáról olvastam, hogy kicsit távol került a szüleitől:-(

stanzi17 2008.06.05. 20:25:10

elég sok teniszt néztem az utóbbi időben, de én pl Nadal szüleit sem láttam soha, Federerét egyszer vagy kétszer asszem, Nole családját a US Openen mutatták sokat, a többiekét talán nem is! de a csajoknál szinte senkit...(kivéve Ivanovic + Jankovic mamákat)

stanzi17 2008.06.05. 20:25:50

jah meg ilyenek hogy Williams papa stb...(oh ezt kihagyni:D:D:)

Oldmen 2008.06.05. 20:42:16

Jurij Sharapov is ott volt, kivételesen normálisan felöltözve(nemterroristacuccban), és nem adott jeleket.. :)

Who's the better? 2008.06.05. 21:24:29

Versenyzők

Kétféle teniszező létezik.
Az egyik a támadóbb, amelyik minden pontot megtámad, kíméletlenül küzd, még a vesztett helyzetekben is hisz magában és soha nem adja fel. Ide lehetne sorolni Maria Sharapovát, a Williams nővéreket, Rafael Nadalt, Tsongát és Ana Ivanovicot is.
A másik a védekezőbb, nem öl meg minden pontot, nem célja 6:0ra nyerni mindig, megelégszik a győzelemmel. Pl Roger Federer, Jankovic, Pierce,stb.
Nem feltétlenül az első típus a jobb és a követendőbb. Sharapova nem egyszer bemutatta mennyire hidegen hagyja magán kívül bárki mégha a bokáját töri ki, oda sem néz. És nem egy semleges szurkoló zsebében nyílt ki a bicska amikor a come onok üvöltésével próbálja demoralizálni egyik a másikat.
Jelena Jankovic a római döntő után a sírdogáló Cornethoz ment és vigasztalta, bele se merek gondolni sharapova vagy a csoportjának tagjai mit tettek volna. Számomra a mai szerb-elődöntő legszebb pillanata a Jankovic "really well done girl" mondata, és az azt követő ölelés. Jó volt látni ezt és lecke egypár játékosnak hogy néha magukon kívül másfele is nézzenek. Ha így lenne talán nem lenne Sharapova a legnépszerűtlenebb játékosok listájának élén...

stanzi17 2008.06.05. 21:48:36

kétféle teniszezőt lehet nagyon nem szeretni:
az egyik aki hiszizik és ütőtöröget meg hasonló apróságokat csinál.. pl Djokovic, Gonzalez, Szafin etc.. hihetetlen, hogy ennyire nem tudja kontrollálni magát egy meccs alatt, szerintem nincs annál rossza, mint ha valaki elkezdi pusztítani az ütőt, ami pedig nem ártott neki...max ő nem tudta használni ahogy kell. az ilyen ember miért nem magát ütőgeti?????

a másik akik olyan mérhetetlenül bunkók, hogy azt már elmondani sem lehet.
csatlakozom az előttem szólóhoz Sharapova az aki ide illik. Nem tudom, hogy van-e nála őnzőbb játékos a ranglistán..sőt még férfi mezőnyben sem tudnék ilyet mondani

ezért én nem tenném egy lapra Sharapovát az (előző komment)elsők között megemlítettekhez, na jó még a Williamseket odatenném mellé...
De a másik három abszolút teljesen más..igaz hogy támadnak meg nincs veszett labda , de van hogy az ellenfélnek ők maguk adják meg a pontot (lásd.:Nadal, talán Bellucci elleni meccsen de biztos, hogy valamelyik idei Garros meccsén)mert tudják hogy ez van majd jön egy másik ami az övék lesz....
Másrész Sharapova eddíg mást sem csinált csak hitt magában (saját maga bevallásában) aztán meccslabdáról fordított ellene Szafina...Nem tom ki kommentálta az ellene való meccset, de említette, hogy egy db orosszal sincs jóban...(hát ha a honfitársaivan nem, akkor kivel?)
de ezt sem csodálom, nem egy szeretnivaló ember....

Who\'s the better? 2008.06.05. 21:55:37

Nadal a játéka miatt ment oda az egyik legsportszerűbb de a többiekre ez nem feltétlenül igaz. Jó tudni hogy van még olyan (mert hát ritka) aki nem szégyell veszíteni és képes nemes gesztusokra amikor mások gyilkos pillantásokat vetnek és halkan de vmi sértőt mondanak... Emberileg is lehet nézni őket és olyankor egy világelsőség, grand slam győzelem, is eltörpül emellett, ez tanulható de van akivel született, valaki meg tanulhatja bármeddig egy come onig jut

teasüti 2008.06.05. 22:07:19

Stanzi17: Sharapováról!
Egy GS tornán, talán 2006-ban a USO-n vettem észre, hogy Amerikainak akarja magát mutatni, de Orosznak érzi magát és gyakorta a "vamos" felkiáltással hergeli önmagát.
"Vamos, C'mon, Davaj" Sztem Ő maga sem tudja.
Az apukája meg sztem akkor lépte túl az amúgyis arrogáns önmagát, amikor idén az AO-n, egy egyezményes jellel bíztatta lányát, hogy fejezze be a meccset Henin ellen. Most akkor csoda, hogy Sharapova ilyen?
Ugyanakkor 2 éve, amikor Golovin lesérült ellen Wellsben, akkor nagyon kedvesen segített Tatinak, és vitte a táskáját.
Sztem ez a nem túl kedves lány image leginkább az édesapja rossz hatása. Persze ez csak az én véleményem.

Az ütők zúzása engem kevésbé zavar, (régi Safin FAN vagyok:-)) de Nole állatias viselkedése sztem nem túl guszta.

énna 2008.06.05. 23:12:26

hát sztem Maria negatív megítélése nagyban köszönhető a kommentátorknak is és egyben a jól bevált sztereotípiáknak. az sem igaz hogy egyetlen orosszal sincs jóban. Kirilenkóval mindig is nagyon jóban volt és ha észre vettétek volna Vesnina ott is volt az egyik meccsén. C'mon-nal demoralizál...melyik játékos nem teszi? hozzá tartozik a játékoz. nem hiszem, hogy egy profi teniszezőnek meg kéne ijedni egy-eygy hangos kiáltástól. az meg hogy önző, sztem nektek is feltűnt, hogy ez EGYÉNI sport. nyerni akar. ennyi az egész. a pályán nem kedves, de nem is ellenszenves. sztem. a kézfogásnál mindig korrekt ha nyer ha veszít. a Vamos, C'mon, Davaj-ról meg csak annyit, hogy a mai teniszvilágban már mindenki ordibál mindent. ;)

Oldmen 2008.06.06. 00:18:06

Mikor 2004-ben megnyerte Wimbledont akkor még egy szimpatikus fiatal lány volt, felrohant az apjához, próbált telefonálni, sírt örömében.., mostanra megváltozott, teljesen kicserélődött, és ahogy mondjátok nagyon magánakvaló lett.. De van aki így is kedveli. Én nem.

popp 2008.06.06. 00:25:30

stanzi17, én pedig szeretem a balhés arcokat, McEnroetól Ivanisevicsen át Szafinig. Megjegyzem André fiatalkori kevésbé eredményes valóját is jobban birtam, mint azt a csontprofi Agassit, aki pályfutása második felére lett.

Az ütőtörés meg a feszültség levezetésére szolgál, fölkapja a vizet tag, összetöri az ütőt aztán így levezeti a feszültséget és máris nyugodtabban áll oda a következő ponthoz. Egyébként nem mindig ugyanolyan egy ember a pályán, mint az életben.

Itt van Djokovics, aki elképesztően jóarc lehet az életben, zseniálisan parodizálta Roddickot vagy Sarapovát. És ő az, aki a meccsek után mindig elismerően és tisztelettel beszél ellenfeleiről. Sőt, például az Australian Open döntője után is elnézést kért a sportszerűtlennek tűnő megnyilvánulásaiért. A maiak közül Marat után ő a kedvencem.

Egyébként nyilatkozatai alapján Ivanisevics is egy barátságos fickó volt. Talán életem legnagyobb tenisz flashét is ő adta, amikor már teljesen esélytelenül mégis megtudta nyerni Wimbledont.

kisvacak 2008.06.06. 02:26:54

Én azt hittem, maroknyi (de minőségi) kis fórumunkon kívül élő ember nem drukkol még Maratnak kis hazánknak, de itt lépten-nyomon megnyilvánulnak ilyen elvetemültek :D :D Üdv néktek, sorstársak!
Számomra a másik billegő megítélésű lány Ana Ivanovics. Kedves-aranyos, folyton mosolyog - civilben. De ahogy a pályán _folyamatosan_ örül és ünnepel minden pontnál, amit az ellenfél ront, az nekem elég necces. Az ilyet nem szeretem.

kisvacak 2008.06.06. 02:27:27

Messzire jutottunk az anyukáktól :D

emmie 2008.06.06. 09:04:54

Stanzi17--> Fed apukája ott volt Hamburgban, együtt nézték a Nole-Rafa meccset. Rafa szülei a múlt hét vmelyik meccsén, talán pénteken voltak láthatóak, de Barcelonában is ott voltak, sőt azt hiszem az apukája Miamiban is. Nole családját Monte Carloban lehetett látni, ha nem tévedek. (mintha ott történt volna, h. a Fed elleni meccsen out-ot kiabáltak be egy labdamenetnél....)

danieli 2008.06.06. 09:37:47

stanzi: Djokovicnak a szüleit állandóan mutatják és a Nadal famíliát is bár az anyukáját még sosem láttám... a másik: Djokovic azért viszonylag ritkán tör ütőt, és bár nem mondom, hogy az jó dolog, de vhogy kikell adni a feszültséget, ha nem ütőtöréssel, más kevéssé szimpatikus cselekedettel

better: azért Nadalt nem sorolnám a támadó játékosok közé, mégha nem is olyan védekező mint amilyennek beállítják néhányan

f.fredericks 2008.06.06. 10:02:24

Valamelyik postban már írtam, hogy én azért szeretem Safint, mert nagyon emberi. Gondoljunk csak bele mi mit tennénk egy meccsen, ha olyan helyzetben lennénk mint ő. Hát én tuti egy egész havi Fischer ellátmányt porrá zúznék (bár azt azért nem olyan könnyű). Amúgy érdekes, mert 5-6 éve Lleytont nagyon nem szerettem. De mostanra szimpatikussá vált. Igaz most már nem hangzik el annyiszor az ellenfél rontásainál a come oooon:)
Én nem tudom ki hogy van vele de a mai fiatalok között nincsen nagyon szerethető arc. Tsonga és Monfils nekem nem nagyon szimpi, és Djokovic se a szívem csücske.

stanzi17 2008.06.06. 16:36:01

ha bárkinek úgy jött le hogy utálom Sharapovát...nem...csak nem szimpi..ez van..senkit nem akartam mesérteni, nekem ez a véleményem...
másik, elhiszem én hogy feszültséglevezető az ütgetőtördelés, de (ez is magénvlemény) szeritem ez sem túl szimpi megmozdulás...ettől senki sem lesz rosszabb játékos a másiknál...
Köszi emmie, akkor én nem hallok olyankor amikor mondják néha, hogy kit mutat a kamera...

érdekes, mert nekem régebben Nadal nem volt szimpi, aztán kicsit idősödtem és rájöttem, hogy mennyire emberi megnyilvánulásai vannak... semmi különös dolog csak mondjuk annyi hogy megereszt egy mosolyt vagy hasonló és nem pedig úgy áll, hogy nincs semmi érzés az arcán...
nade ez van
Vamos Rafa!! Allez Roger!!

koczka 2008.06.06. 17:12:34

mielőtt végigolvastam volna a kommenteket, azt hittem rajtam kívül elvétve lehet találni olyan elvetemült arcokat,akik a mi jó Maratunknak szurkol,mert nála nincs nyugis meccs,mert ha jól megy neki a tenisz,akkor is vannak olyan fordulatok a meccsein,hogy az ember lerágja mind a 10 körmét.én azon a bizonyos Federer-Safin semin szétizzadtam a tenyerem,a pulzusom 200 körül,nem hallottam ha hozzámszóltak...hát igen azok a régi szép idők,bár az a vicc,hogy nála akkor sem lepódne meg az ember, ha mondjuk az idei Us openen ott lenne a négy között...impossible is nothing:-)

f. fredericks 2008.06.06. 18:43:45

koczka: Ha az idei US Openen ott lenne a négy között akkor én ürítenék az egészségére egy üveg jófajta orosz vodkát!!!!:)

popp 2008.06.06. 21:20:16

Azzal ausztrál Szafin-Federer csak egy szintén AUO-s Sampras-Aggasi elődöntő vetekedhetett nívóban (a jó vizsgaidőszakos Ausztrál Openek :), már nem emlékszem melyik évből. Sajnos persze Borg-McEnroe vagy McEnroe-Connors derbikhez nem volt szerencsém.

Bikkin 2008.06.06. 23:20:33

Nekem van Borg-McEnroe-m. Mégpedig AZ A BIZONYOS 1980-as wimbledoni 5 szettes. :)

f. fredericks 2008.06.07. 06:52:03

Hát igen a Sampras-Agassi meccsek azok nagyon nagyok voltak. A mai Federer-Nadal semmiben sem hasonlítható hozzá. A Borg, McEnroe, Connors vonulat meg nekem is kimaradt:)

Éva 2008.06.07. 11:16:58

Nem birom az ütőtörést, a gyilkos nézéseket, a melldöngetést, a káromkodást, a köpködést. Federerről mindez elképzelhetetlen. Rendkívüli játékosi adottságai mellett kulturáltsága, szerénysége, az ellenfelek tisztelete miatt is szeretem őt. Szerintem emberi minősége is hozzájárul elképesztő mértékű sikereihez.

koczka 2008.06.07. 17:12:08

én viszont az ütőtörős, néha kiabálós, gyilkos pillantásos játékosokat csípem.de ezzel nincsen semmi baj,kinek a pap,kinek a paplan...

f.fredericks 2008.06.07. 20:20:15

Én is inkább az ütőtörős magával oroszul kiabálós formákat bírom. A Federer féle semmiérzelemolyanvagyokmintegygép típust meghagyom másnak.

Bikkin 2008.06.07. 21:08:21

Vannak azért ott érzelmek. Most Wilander műsorában volt visszatekintés a 2006-os és 2007-es döntőkre. Amikor véget ért, ugyanaz a kifejezés ült Roger arcán: a mélységes fájdalomé. Mintha egy cséplőgépbe keveredett volna, mely eltörte a tagjait. (Ez nem is áll oly messze a valóságtól.)
Ugyanaz a tekintet, egy év különbséggel.

Éva 2008.06.08. 11:45:02

Nézzétek meg az origon a RF Fan Club csodálatos képeit. Hogy ott nincs érzelem? Ugyan. Vagy említhetném a Monfils elleni győzelem pillanatát. (Soha nem felejtem el első és második GS győzelmét, amikor zokogott - és én is vele.)
Meggyőződésem, hogy azért lett ilyen teniszóriás, mert megtanult uralkodni az érzelmein, s képes lett minden energiáját a játékra összpontosítani. Úgy gondolom azonban, hogy az örökös győzelmi kényszer, s a sarkában lévő trónkövetelők nyomása már sok neki, ezért gyengébb idei teljesítménye.

teasüti 2008.06.08. 12:27:26

Éva:
2006 AO:-) Az is megható volt, amikor elsírta magát:-)
Meg idén, amikor az elbukott meccse után azt mondta, hogy; szörnyet kreáltam azzal, hogy folyton nyerni akartam" ez is nagyon megérintett.

Éva 2008.06.08. 14:53:37

Teasüti: engem is. Federer mélyen érző ember, aki gépnek látja, az téved. "Érzéketlenségéhez"még egy adalék: éhező afrikai gyerekeket támogat hosszú évek óta.
Hajrá Roger!
süti beállítások módosítása