Teniszblog

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről...

Erről szóltunk

agassi (18) ancic (2) arias (2) arn (6) atp (3) azarenka (4) baghdatis (7) becker (3) berdych (2) blake (5) borg (7) bryan bryan (3) cahill (2) chakvetadze (2) chang (2) chela (2) cilic (3) clijsters (7) connors (3) coria (2) corretja (2) courier (2) czink (7) davenport (2) davis kupa (2) davydenko (2) del potro (11) dementieva (9) dent (2) de villiers (2) djokovic (38) dokic (3) edberg (3) federer (88) ferrer (4) ferrero (3) fish (5) garros (5) gasquet (4) gaudio (4) gilbert (3) golovin (2) gonzalez (9) graf (8) gulbis (4) haas (3) hamburg (3) hantuchova (5) henin (5) henman (3) hewitt (14) hingis (2) isner (3) ivanisevic (4) ivanovic (19) jankovic (10) kirilenko (2) kuerten (4) kurnyikova (3) kuznetsova (4) lendl (2) ljubicic (4) lopez (2) malisse (2) marosi (2) mathieu (5) mauresmo (7) mcenroe (14) monfils (3) moya (8) murray (26) nadal (79) nalbandian (3) navratilova (4) nestor zimjonic (2) párizs (6) páros (6) peer (3) robredo (7) roddick (20) sampras (11) sanchez vicario (2) santoro (7) serena (28) sharapova (4) simon (2) stepanek (5) szafin (21) szafina (24) szávay (35) találós kérdés (5) tipsarevic (2) tomic (2) tsonga (11) vaidisova (3) venus (15) verdasco (15) wawrinka (2) wilander (8) wimbledon (2) woodbridge (2) wta (2) youzhny (2) zvonareva (4)

Képek

Jelena

2008.08.28. 17:29 :: Bordin

 

Az olimpia hevében azt hiszem talán sokan átsiklottak egy esemény felett, ami lehet, hogy pont ennyit ért (mármint egy átsiklást), de azért az is lehet, hogy mégsem.
Tudniilllik, hogy Jelena Jankovic negyedik nekifutásra csak világelső lett.
Ha csak egy hétre is, nem többre.
Voltak már a női tenisznek hasonló tudású világelsői, úgyhogy a tényen magán azért ne döbbenjünk meg annyira.
Csak hát ők legalább nyerni tudtak.
Ha Jelena legalább egy GS döntőt összehozott volna, akkor érteném.
Nem az idén, hanem életében.
Ha mondjuk megnyerte volna Ana ellen azt a Garros elődöntőt, ahol vezetett a döntő szettben.
Akkor érteném.
Ha nehezen is.
Így viszont csak arra tudok gondolni, hogy nagyon hiányoznak Henin pontjai a ranglistáról.
Meg hogy iszonyat mázlija volt.


 

 

48 komment

Címkék: henin jankovic

A bejegyzés trackback címe:

https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr94858792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iverson2 · http://www.pcguru.hu/pcguru/blog/iverson2/ 2008.08.28. 17:35:11

Henin hiányát most érezni leginkább :(
Kell egy kis IQ is a játékhoz.

stanzi17 2008.08.28. 17:43:50

Ana ha kicsit még szokja a dolgokat, igazán nagy világelső lehet...van neki esze ehhez a játékhoz, csah hát ugye a:hullámzás és a mentális összeesés...
Szerintem ezért is hiányzik nagyon Henin játéka, mert ő aztán nem hullámzott...egyenletes teljesítménye volt, még akkor is ha kikapott (ami annyira nem is történt sok alkalommal) de hát a csúcson hagyta abba...akik mögötte voltak, most hajthatnak...:D:D

Hajrá Ana!!!!

James Crusher 2008.08.28. 18:01:08

Hajrá Masha :)

Lindike 2008.08.28. 18:11:49

Egyet értek azzal, amit Gábor írt! Nekem is nagyon hiányzik Justin Henin ebből a mezőnyből.

Namostmegmondom 2008.08.28. 19:25:09

Divat lett az utóbbi időben leszólni Jankovicot csak mert úgy szerezte meg a világelsőséget, hogy nem nyert Grand Slamet előtte. Erről szerintem nem ő tehet maximum a jelenlegi pontrendszer. Mit tehetett volna?? Mire gondolhatott vajon ? Hát most nem játszok erőn felül hogy véletlenül se legyek világelső, csak majd ha nyertem egy grand slamet, nehogy felbőszítsem a tensizrajongók táborát.
"Voltak már a női tenisznek hasonló tudású világelsői", tisztelt nagytudású cikkíró Szabó "Üvöltök a befutónál" Gábor. Az már régóta közismert, hogy pártatlan közvetítésre eleve képtelen, de nem értem Jankovic tudásával mi a baj. Talán az, hogy ő nyerte a legtöbb meccset tavaly, de ezek közt nagy grand slam győzelem nincs? Talán az, hogy 4 grand slam elődöntőjét elbukta? Talán az, hogy sérülésekkel küzdve, erőn felül játszott egész évben? Talán az, hogy nem rendelkezik olyan szervával, mint a mezőny nagy része? Talán az, hogy nem olyan gyönyörű mint honfitársa Ivanovic?
Jankovic csupán 23 éves borzasztóan fiatal bőven lesz lehetősége még Grans slamet nyerni. Nem mondják azt, hogy kész bezár a bazár világelső lettél, nincs grand slamed itt az idő ócsároljunk. Tény hogy a legnagyobb siker egy gs győzelem, de ha valaki a grans slamnél kisebb tornákon jól szerepel szerintem megérdemli a világelső címet. Példaént Mauresmo és Clijsters akik szintén nem nyertek gst, tudom de legalább döntősök lettek van rá válasz de bárkinek juthat a nyeretlen világelső címe. Ezt már senki sem veheti el. Szomorúan jegyzem meg, hogy divat lett Szabó Gábor komentátor szavát minden tekintetben elfogadni. Elkeserítő, hogy felismerte,hogy befolyásolhatja a nézőket Jankoviccal vagy bármelyik sportoló(úszó!)val kapcsolatban. Nem kell mindig olyan nagyot akarni a cikkírásban, mert sokszor elég szánalmas. Örömmel várom válaszát!

hansenboy 2008.08.28. 19:28:20

Sztem Jankovic az a tipikus "melós" teniszező /legjobban talán Davydenko-hoz tudnám hasonlítani/, aki sok tornán elindulva és ott folyamatosan szinte konstans módon jó teljesítményt nyújtva elég sokáig menetel (gy.k.: a nála gyengébbeket megveri, a nála tehetségesebbektől kikap). Az már csak az idei szezon érdekessége, hogy ezzel a folyamatosan jó teljesítménnyel is képes volt felérni a világranglista élére.

Egyébként az itt is említett Ivanovic-Jankovic RG elődöntő is tökéletesen példázta azt, hogy míg Ana egy hatalmas - ugyanakkor hullámzásra hajlamos - őstehetség, addig Jelena számára végig úgy alakult a meccs, ahogy az Anán múlt... Ahogy a DSZ végén Ana feljebb kapcsolt, arra már nem volt válasza a másik szerbnek...

Amúgy meg Davaj Demi a világelőségért is ;) Ő lenne a leginkább, aki megérdemelné, a sorozatos kudarcok és a tavaly tavaszi sérülése után... És van is rá reális esély is sztem, na de ez itt már OFF...

Bocs, ha terjengős voltam ;)

EurosportImádó 2008.08.28. 20:12:29

Namostmegmondom ezt most megmondtad de azért tudjad már hogy miket irsz Szabó Gábornak! Ö az eurosport vezetö kommentátora 96 óta miota megalakult a magyar nyelvü eurosport! Szerintem szinvonalasan közvetit nem ugy mint egyes "lekvár" kommentátorok akik csak dörmögnek a mikrofonba olyan unalmasan hogy elalszik az ember! Szerintem ahhoz hogy élvezhetö legyen egy sportmüsör ahhoz kell egy jó kommentálás is!

EurosportImádó 2008.08.28. 20:14:59

Nem mellesleg keljél fel minden nap 2 héten át hajnali 1-kor majd miután ezt tulélted akkor meg a forditottja aludj el hajnali 4-5 kor 2 héten át! Mert Szabó Gábornak ezt kellet csinálnia folyton mivel atlétika,úszás most meg US Open.

EurosportImádó 2008.08.28. 20:16:49

Meg ez amit irt Szabó Gábor ez nem egy ujságba megjelenö cikk hanem egy blogos írás amibe saját véleményét ugy irja meg ahogy akarja. Aztán meg a többiek vagy helyeslik vagy nem

Namostmegmondom 2008.08.28. 21:33:32

Kezdetben még szimpatikus volt Szabó Gábor közvetítése. De az idők folyamán a gyengébbnél is gyengébb szintekre süllyedt. Manapság mindigképes alulmúlni magát. Nem általánosságban értve hanem én nem emlékszem hogy régebben nyíltan szurkolt valakinek. Vagy én tévedtem és ilyen ha pártatlan. Elvárható lenne egy kommentátortól, mitöbb vezető komentátortól, hogy ilyen alapdolgot-ami mellesleg egy mezei kommentátornál is alap- elsajátítson.
A másik Sharapova becsmérlése. Értem én hogy nem a legszimpatikusabb ember a pályán, de néha a dolgok mögé is lehetne látni. Nem pedig ítélkezni. Pár év múlva az eurosport teniszközvetítését csak a federer és ivanovic szurkolók fogják nézni, akiknek a kedvenceit fényezik.Hajrá!!

gykata 2008.08.28. 21:51:16

Ki becsmérel és kicsodát???? Tudod, mit jelent az, hogy valakit "becsmérelni"? Ha meg már stílusról beszélgetünk, mutas példát, légyszi, és akkor majd mindenki jól jár és tanulhat tőled.

EurosportImádó 2008.08.28. 22:31:17

Jajj de játszd meg magad,rengeteg kommentátoron látszik h nem pártatlanul kommentál. Példaként ott van Czollner Gyula,Palik LAci meg még sok más akinek már a hangsulyából is ki lehet hallani h kinek drukkol... ennyi
Annak meg örülök h Szabó Gábor Federer drukker.

EurosportImádó 2008.08.28. 22:32:03

Ugy igy van Gábor?! Én kiállok ön mellett!

CSR 2008.08.28. 22:45:26

Namostmegmondom:
"Divat lett az utóbbi időben leszólni Jankovicot csak mert úgy szerezte meg a világelsőséget, hogy nem nyert Grand Slamet előtte. Erről szerintem nem ő tehet..."
Erről tényleg nem. De arról már igen, hogy NEM NYERT MÉG GS-t! Sőt, még döntőt sem játszott. Vajon miért...? :) És a világelsősége is pünkösdi kiskirályság volt csupán.

"Elkeserítő, hogy felismerte, hogy befolyásolhatja a nézőket."
Igen. Tényleg. Biztos világuralomra tör!!! :) Még jó, hogy MotoGP-t nem közvetít, mert ott van egy kedvencem és elképzelni is szörnyű mi lenne, ha befolyásolna. Nyiltan drukkolna mondjuk Stonernak és én is Stoner drukkerré válnék. Vááááá...!!!

Egyébként én meg úgy látom, hogy DIVAT lett pusztán érzelmi alapon leszólni valakit, aki szakmai szemmel nézve nyilvánít véleményt dolgokról.
Vagy szerinted ez a post azért született, mert Szabó Gábornak nem tetszik Jankovic, mint nő, esetleg Ivanovic jön be neki jobban? Mert akkor azt kell mondjam, - szerintem, férfi szemmel, szakmailag - ebben is igaza van. :D

Egyébként ahogy észrevettem a Federer fetisiszták azért kritizálják, mert szerintük Nadal drukker, a Nadalosok meg azért mert szerintük meg Federer fan.
De csak most, csak itt, csak neked, elárulom az igazságot, mert én átlátok a szitán: Szabó Gábor a Federer és Nadal istenítésével valójában csak a Djokovic imádatát próbálja leplezni. :P
És a világuralmi terveit se feledjük. Hát még ilyet... Felháborító!

stanzi17 2008.08.28. 22:46:28

hűha, megint szidjuk a kommentátorokat napot ülünk:) (na tudom én, hogy csak véleménnyilvánítás folyik magas színvonalon...ami nem is baj...de a mód!!!!! Örüljünk, hogy vannak olyan kommentátorok többekközött mint Szabó Gábor, aki feláldoz egy csomó időt erre a blogra...Tehát nekik köszönheti mindenki aki itt véleményt nyilvánít, hogy van eggyátalán hova véleményezni...
talán ezt is lehetne értékelni......

Baló György 2008.08.28. 23:11:30

Hová tűnt Szávay?

James Crusher 2008.08.28. 23:27:16

Megnézi az Empire State Building-et :D

Gréta 2008.08.29. 01:21:25

Jankovics hihetetlen hullámzó, meg tud verni bárkit, de ki is tud kapni bárkitől... Az, hogy GS döntő nélkül első lett az valóban inkább a jelenlegi női tenisz színvonalának kritikája. Ezek szerint nem volt nála konzisztensebb...
Ivanovics sem sokkal jobb, mint látjuk.

Lindike 2008.08.29. 08:33:51

Kedves Namostmondodmmeg!

Ha már elfogultságnál tartunk, Te mit is csinálsz?
Elfogultan kritizálsz valakit! Szóval, asszem erről ennyit!

EurosportImádó 2008.08.29. 08:41:07

Na ennyit a kis lúzer IVANOVICRÓL!
2.körbe kikap egy olyan teniszezőtöl akinek a nevét én még életembe nem hallottam! Üzenem Szántó Petrának hogy máskor lehetöleg ne minden 2.mondatába mondogassa azt h világelsö mer ez elég égő dolog:)

EurosportImádó 2008.08.29. 08:42:15

MEg én alapból a nöi teniszt alig alig nézem a férfi tenisz a legjobb egy már eleve hogy 3 nyert szettre meg a meccs sokkal izgalmasabb.
Federer mikor játszik a 2.körben és ki ellen?

Federer81 2008.08.29. 10:40:08

EurosportImádó!
Federer az Artur Ashe-en játszik, Thiago Alves ellen a nap második mérkőzésén, Jankovic meccse után! Kb olyan 19:00 óra körül, ha Jankovic nem szerencsétlenkedik...:D
Go Roger!

Federer81 2008.08.29. 10:45:45

Itt a napi program, itt jobban áttekinthető:
www.usopen.org/en_US/scores/schedule/index.html?promo=topnav

EurosportImádó 2008.08.29. 11:53:44

Köszike Federer81! Akkor 7-töl tapadás a tévére:)

stanzi17 2008.08.29. 12:06:35

de legalább nem (itteni idő szerint) hajnali 4órakor játszik... végre valami jó is a mai napban:)

Federer81 2008.08.29. 12:09:56

Nem biztos, hogy 7-kor, de ott körül kezdődik, de persze függ a Jankovic meccstől is. A Federer meccs után meg jön a Djokovic-Kendrick meccs! Go Roger!

stanzi17 2008.08.29. 14:13:53

egyetértünk, GO Roger:)

Teasüti 2008.08.29. 21:55:19

"Kezdetben még szimpatikus volt Szabó Gábor közvetítése. De..... "

Drága namostmegmondom! ....de.... aztán rájöttél, hogy a csajodnak bejön Gábor hangja és egyénisége, ezért megutáltad:DD Ezzel sok pasi van így...az enyém is, de van aki ezt intelligensen kezeli;)

stanzi17 2008.08.29. 22:53:30

megérkezett Teasüti...és mindenkit kioszt:):):):):):)hajrá...

giorgio_boy 2008.08.30. 00:48:31

és talán ez nem is olyan nagy baj :P

stanzi17 2008.08.30. 10:40:30

nem mondtam hogy baj.....sőőőt:)

karoka 2008.08.30. 12:34:43

Kedves Namostmegmondom!

Teljes mértékig egyetértek veled! Jelena a világelsőséget jogosan kapta meg, az hogy nem nyert még GS-et szerintem nem baj , hisz nem feltétel ehhez! Akinek oedig nez nem tetszik, úgy sem tud ellene tenni semmit!
Gondoljunk csak bele!
Jelena betegen, fáradtan, cslaádi probmáktól terhelten is kiáll, küzd, s a lehető legtöbbet megtesz azért, hogy nyerjen. Szerintem ez is nagy dolog.
A WTA pontszerzéses ranglistán a pontok mannyisége a mérvadó, s nem az, hogy mit nyert meg, vagy mit nem. Aki figyelemmel követi a teniszt, annak feltünhet, higy Jelena idén kevesebb tornán idult, mint tavaly, s így is az élmezőnyben maradt. Valószínűleg nem véletlen!

Janković tenisztudását csak az kritizálhatja, aki többet tud nála. Feltűnő, hogy ő nem tipikus erővel játszó játékos, a stílusa pedig nem támadó. Mivel ő általában védekező, s a kontrára játszó teniszező nem annyira látványosak a megmmozdulásai, mint mondjuk egy Serenanak, Marijanak, vagy Ananak. De amit ő csinál azt a mai mezőnyben ő csinálja a legjobban!!!

Nem vagyok egy Jelena fun, de világelső, szerintem, nem utoljára volt!

Gabee 2008.08.30. 14:32:30

Én valamilyen szinten igazat adok Namostmegmondom-nak, mert az tényleg zavaró pl. Jelena meccse alatt, hogy folytonosan azt hallod, hogy a kommentátor csak azt harsogja, hogy ilyen szar, olyan béna a szervája, a következő körben biztos kiesik stb...

Nekem Jelena a kedvencem, és nem egy meccs alatt hallottam már a kedves kommentátorok szitokáradatát...zavaró, nagyon is, főleg, hogy nyíltan ellene szurkolnak. A pártatlanság az alapja az egész szakmának véleményen szerint és ezt tartsuk is be...

Itt most nem Szabó Gábort kritizálom, mert fejet hajtok előtte, de akkor is...legyünk pártatlanok...sokkal élvezhetőbbek lennének így a meccsek.

stanzi17 2008.08.30. 14:54:06

de hát kérem a kommentátorok is emberek..van véleményük és kimondják, beleviszik a saját érzéseiket a dologba. szerintem nem baj hogy nem teljesen pártatatlanul kommentálnak.
én még nem éreztem zavarónak azt hogy lehordtáka sárga földig a kedvenc játékosomat, mert szarul játszott...biztos megérdemelte.

Franyez 2008.08.30. 21:48:28

Nekem Sveta kedvencem! Eddig senkinek nem volt ő afnaj rajtam kívül és őszintén Sveta sem vmi olyan teniszező mint Marija vagy Ana h minden nap tele van velük a sajtó!!

De én még soha nem hallottamh vmelyik kommentátor szidta volna....


Én naon birtam jelenát h nem azt a szimpla mindennapi teniszt jáccotta mint a mezőny 90%-a csak aztán voltam Budapesti Fed Cup-on.... és háát azóta aenyhén szólva utálom. Lehet és én tudom h van mire beképzeltnek lennie de ennyire... és a sajtóban még soha nem hallottam h kritizálták volna a személyisésgét mint mindjuk Marijának! Akkor milyen lehet Maija?? :O

giorgio_boy 2008.08.30. 23:22:17

hát igen... a Fed Cupon én is voltam és mindenki mástól simán begyűjtöttem akár 2 aláírást is... Jelena kiosztott 5öt a 4 nap alatt.. valahogy én is szereztem egyet...

Teasüti 2008.08.31. 16:52:02

Sziasztok!

Valahogy még úgy érzem, hogy az első 3 helyen táborozó lányban, erősen benne van a (jújdejólenne) görcs. Henin nem semmi kalamajkát hagyott örökül a csajoknak.:-) Sharapova nem tudta cipelni a trón terhét. Ivanovic sem tudott mit kezdeni vele. Jankovic szegény meg annyira akarja, hogy bele fog betegedni.
Elena Dementieva az, aki nincs benne ebben az öldöklésben. Ő csak GS-t akar nyerni:) (és talán meg is tudja nyerni)

Szia Stanzi17;)

iverson2 · http://www.pcguru.hu/pcguru/blog/iverson2/ 2008.08.31. 19:00:19

Egy kis csillagpor Jankovicstól :9
"Amikor nem vagyok teljesen egészséges, nem megyek le spárgába - ki tudja, fel tudok e állni belőle..."

Jó tudni!!

Teasüti 2008.08.31. 19:27:05

:D Kim Clijsters után szabadon:)
Mariann kommentje egy Kimi meccs közvije alatt "hopp az első spárga megvolt" :D

Teasüti 2008.09.02. 19:25:57

Kinéz egy Dementieva vs Jankovic elődöntő!
Jankovic szerintem most sem fog döntőt ütni. Nem azért mert Demi annyival jobb, hanem azért, mert Demi verhetetlennek érzi magát. 80%-os első szervák, 1-2 DF, parádés védekezés, a világ egyik legjobb returnje és a sikerekből merített önbizalma Demit felrakja idén a trónra:)

Nagy Péter 2008.09.04. 16:28:14

Ha Marinak férfi n.szerve lenne, akkor fiu lenne, nem lány...

Nagy Péter 2008.09.04. 16:31:34

Jah és most hajrá Jelena!!!

Teasüti 2008.09.05. 16:49:43

havolna lógna:D ehszkész:)
..és hajrá Demi;)

Teasüti 2008.09.05. 16:54:25

Sztem nem beképzelt Jankovic, csak szimplán féltékeny Anára. Amolyan hamupipő story. A kevésbé mutatós jómódban felnőtt hercignő, és a szép de nehezebb sorsban felnőtt mostoha esete.
Ana Ivanovic egy bájos teremtés nem lehet nem kedvelni. Jankovicon sajna látszik az irigység. A homlokára van írva. Ezért vesztes alkat mert ettől nem képes elvonatkoztatni.

1technokrata 2008.09.08. 18:32:41

"[...] Sharapova nem tudta cipelni a trón terhét [...]"

Kedves Teasüti!
Kíváncsi lennék arra, hogy Te hogy boldogulnál a "trón terhével", az április óta ínszakadással játszó válladban...

Látom pár alapvető tényt sem ismersz, így ne is válaszolj, felesleges, lényegtelen ugyanis ebből generálódó bármilyen vita.

teasüti 2008.09.09. 19:12:19

Kedves 1technokrata !

Én pusztán annyit szerettem volna ezzel mondani, hogy Saharapova egyéniségét ismerve, valszeg jobban szeretett volna megküzdeni az első helyért. Maria Sharapova egy, amolyan harcos versenyző, aki szereti kiharcolni a sikert.
Természetesen a verseny pikánsabb lett volna, ha Ő is rész tudott volna venni. Azzal, hogy Henin visszavonult, egy amolyan káosz féleséget hagyott magamögött. Emiatt Én személy szerint sajnáltam szegényt:-(
Nem a kedvencem, de a 2007-es AO-n, ahogy Henin elenn játszott az fantasztikus volt.
Amikor a tavalyi USO-n az apukája kisétált a players boxból és otthagyta a lányát nagyon sajnáltam szegényt.
Elismerem Őt mint teniszezőt és remélem, hogy mielőbb beszáll a játékba, mert a mai női tenisznek szüksége van Maria Sharapovára.

Amennyiben sértőnek vélted a korábbi hsz-em, úgy elnézésedet kérem:)

teasüti 2008.09.11. 09:31:11

Mellesleg nem elszakadva van az az ín, hanem többszörös gyulladás utáni megrövidülésben (ami nem számottevő)

Ez az elvakultság jellemző rátok... semlegesnek lenni nem ér, mert aki nem kedveli Sharapovát az nem érti a teniszt. Pedig barátom értjük mi azt!

csá
süti beállítások módosítása