Teniszblog

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről...

Erről szóltunk

agassi (18) ancic (2) arias (2) arn (6) atp (3) azarenka (4) baghdatis (7) becker (3) berdych (2) blake (5) borg (7) bryan bryan (3) cahill (2) chakvetadze (2) chang (2) chela (2) cilic (3) clijsters (7) connors (3) coria (2) corretja (2) courier (2) czink (7) davenport (2) davis kupa (2) davydenko (2) del potro (11) dementieva (9) dent (2) de villiers (2) djokovic (38) dokic (3) edberg (3) federer (88) ferrer (4) ferrero (3) fish (5) garros (5) gasquet (4) gaudio (4) gilbert (3) golovin (2) gonzalez (9) graf (8) gulbis (4) haas (3) hamburg (3) hantuchova (5) henin (5) henman (3) hewitt (14) hingis (2) isner (3) ivanisevic (4) ivanovic (19) jankovic (10) kirilenko (2) kuerten (4) kurnyikova (3) kuznetsova (4) lendl (2) ljubicic (4) lopez (2) malisse (2) marosi (2) mathieu (5) mauresmo (7) mcenroe (14) monfils (3) moya (8) murray (26) nadal (79) nalbandian (3) navratilova (4) nestor zimjonic (2) párizs (6) páros (6) peer (3) robredo (7) roddick (20) sampras (11) sanchez vicario (2) santoro (7) serena (28) sharapova (4) simon (2) stepanek (5) szafin (21) szafina (24) szávay (35) találós kérdés (5) tipsarevic (2) tomic (2) tsonga (11) vaidisova (3) venus (15) verdasco (15) wawrinka (2) wilander (8) wimbledon (2) woodbridge (2) wta (2) youzhny (2) zvonareva (4)

Képek

Jövő

2008.09.01. 16:41 :: Bordin

 

Mindig minden sportágban eljön a kollektív sopánkodás ideje.
Visszavonul ez vagy az, aztán siránkozik a fél világ, hogy nélkülük már bizony semmi sem lesz a régi.
Pedig ilyenkor az ember saját magát sajnálja leginkább.
Meg a kedvenceit persze egy kicsit.
De hát mindig jönnek újak.
Kedvencek is, szurkolók is.
A tenisszel sincs soha semmi baj.
Amikor McEnroe-ék befejezték, jöttek Beckerék aztán szépen lassan Pete és Andre. Utánuk a világvége helyett Federer és Nadal, kisvártatva Djokovic.
Azután jön majd Del Potro, Cilic, Nishikori meg még néhányan, akiknek a nevét sem ismerjük még.
Rendben lesz ez így.
Asszem.

 

20 komment

Címkék: del potro nishikori cilic

A bejegyzés trackback címe:

https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr100858805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lindike 2008.09.01. 17:55:03

Persze, egy ideig bánkódunk, sajnálkozunk, amikor XY visszavonul, de aztán rátalálunk egy új játékosra, aki valamiért szimpatikus lesz, és akinek elkezdhetünk szurkolni. ;)

Oldmen 2008.09.01. 18:16:18

:) Minden időszaknak megvannak a maga ikonjai, és bizony fáj ha elmúlik ez a szakasz.. és miért sajnáljuk ezért magunkat? Mert ilyenkor érezzük hogy öregszünk és ez már csak a múlt szép emlékében él tovább.. És mily csodás képek peregnek le előttünk.. Nem maradtunk ki belőle, mi láttuk. Együtt sírtunk, nevettünk, izgultunk, bánkodtunk, boszankodtunk Velük. Ezer köszönet Nekik a csodás másodpercekért-évekért, amiket okoztak és okozni fognak a jövőben is.

Celle 2008.09.01. 18:45:03

Pont ezt akartam mondani. :-) Hogy a legnagyobb baj az, hogy egyre fiatalabbak. Mint a rendőrök, a filmekben a hősszerelmesek meg a végzős diáklányok. Öregszünk, na! De kibírjuk. :-)))

stanzi17 2008.09.01. 18:45:42

Oldmen te most a szívemből szóltál... nem lehetett ezt szebben mondani...:)

Oldmen 2008.09.01. 20:14:12

Celle, bizony kibírjuk valahogy. :)
stanzi17. Ezt váltotta ki belőlem Gabi írása. :)

Ésatöbbiésatöbbiésatöbbi......

orsoly 2008.09.01. 20:40:38

Oké persze, jönnek újak, de akkor is azért kicsit mindig szomorú, ha valaki visszavonul.
Ja meg az öregedés :)))

VVega · http://halfpecssquad.blog.hu 2008.09.01. 21:50:14

Sam Querrey éppen Rafát szorongatja! A fene se gondolta volna. C'mon Sam! :D

(tök jó, hogy újra van teniszblog :)

stanzi17 2008.09.01. 22:04:37

VVega...:) még időben vetted észre:)
igen ez a meccs tényleg jó lenne, ha Sam nem akarna akkorákat belebikázni azokba a labdákba amik kicsit rövidebben jönnek vissza Rafától... szerintem simán meg lehetne Querrynek ez a meccs..mert Rafa nem játszik valami nagy formában...

VVega · http://halfpecssquad.blog.hu 2008.09.01. 22:10:14

Jaja, szerintem az első szett után (ahol még nagyon ment neki) azt hitte, hogy simán megvan, és kicsit visszavett. Querrey meg ugye minden mindegy alapon játszik, és észrevette a sanszot. De Nadal lehozta a 3. szettet, szóval... :(

Oldmen 2008.09.01. 22:52:25

Ami azt illeti, ez enyhén szólva is pocsék egy világelsőtől.. De nyeri a meccset. :) Remélem ez volt a legrosszabb napja a US-en.

Oldmen 2008.09.01. 23:36:39

Én örülök hogy nyert, igaz elég kínkeservesen. :S

Off.
Asszem elteszem magam holnapra, az éjjeli műszak most nem valami jó.. nem köt le.. :(

Szép jó éjt Nektek, aki még marad, annak kellemes hajnalt. :)

Üdv.: Móni

Lindike 2008.09.02. 10:14:24

Én is örülök, hogy nyert tegnap Rafa! :)
De szerintem nem ő lesz a torna győztese, túl sokat játszott mostanában...

Caedy 2008.09.02. 10:41:24

Ha belegondolok, mikor elkezdtem érdeklődni a tenisz iránt ( nem mintha ett volna más választásom anya nagy teniszrajongó így nekem is nézni kellett - nem mintha bánnám :) ) akkor még Chang, Rafter , Sampras, Kuerten, Hewitt, voltak a nagyágyúk. Rafa Nole és a többiek sehol sem voltak :)

Szóval jól van ez így, én mindig találok aktuális kedvencet :)

Caedy 2008.09.02. 11:17:39

Így visszaolvasva elég hosszú időtartalmat fedtem le :P

giorgio_boy 2008.09.02. 14:08:58

hát úgy visszamenőleg 20 évet XD

stanzi17 2008.09.02. 14:38:59

én életem első teniszmeccsét Agassival láttam még eccer...akkor nem értettem az egészet és nem teccett.....aztán utána pont akkor láttam egy Federer meccset amikor világelső lett. Azóte le nem tudok szakadni a teniszről:):):)főőőőőleg ha Roger játszik

orsoly 2008.09.02. 15:31:40

Nekem az első rémképem a teniszről egy Steffi Graf meccs, asszem másodikos voltam :))) Nem kötött le és akkor még szorgalmas kisdiák révén megcsináltam inkább a házifeladatot :D :D

Caedy 2008.09.02. 20:07:50

Najóóó kicsit eltúloztam de tényleg "rajtuk" szerettem meg a tenisz!

Amúgy tudjátok ki hiányzik nekem kim Clijsters , őt csíptem.

Anaaaa 2008.09.03. 14:46:02

Szia Gábor!

Nem egészen ehhez a témához szeretnék hozzászólni, hanem egy érdekes cikk kapcsán írok, amit nemrég olvastam a Robredo-Djokovic meccsről. Nem tudom, hogy Robredo nyilatkozatát angolul kiadták-e, én egy spanyol sportújság(marca.com) oldalán olvastam a vele készült interjút. A meccs után élesen bírálta Djokovic sportszerűtlen viselkedését (jó, mondhatjuk, hogy savanyú a szőlő...), de szerintem igaza van: "Szerintem Djokovic egy showman, a pályán rengeteget bohóckodik és színészkedik. Ha elveszít egy szettet, egyből megfájdul valamilye; elveszti az első szettet, hívja a trainerét, aztán lever a második szettben egy hihetetlenül erős tenisszel, megnyeri a harmadikat is, még ekkor sincs semmi baja és ha a negyedik szett kezd veszélyessé válni a számára, akkor egyből történik vele valami. ... Mindig akkor kér ápolást, amikor éppen nem áll nyerésre, és egy idő után gyanússá válik, hogy nem jó szándákkal teszi mindezt. Nagyon gyakran kihasználja ezt a lehetőséget, mert a szabályok nem tiltják, úgyhogy ezeket a szabályokat kellene szigorítani. ... Djokovic megnyerte a mérkőzést, mert jobb volt nálam és ennyi. Viszont ezek a dolgai nem tetszenek. Szerintem becsületesnek kell lenni, játszani kell és futni. Én is ugyanolyan fáradt voltam, alig bírtam mozogni, fájt a lábam, de szerintem a meccs végéig úgy kell játszanod és futnod, mintha az életed forogna kockán, és ez szerintem nem mondható el mindkettőnkről..."

Én személy szerint nagyon kedvelem Djokovicot, rendkívül tehetséges játékos és természetesen nem csak a színészkedésnek köszönheti, hogy ott tart, ahol tart, de sokszor tényleg eljátsza ezt, amit Robredo is mondott. És a világ harmadik játékosához nem méltó ez a viselkedés. Tegnap Robredo jobban megérdemelte volna a továbbjutást, de sajnos belőle meg hiányzik a hit, nem tud úgy harcolni, mint a nagyok, ezért nem is jut magasabbra... Na majd legközelebb:).
Remélem nem untattalak, csak gondoltam megosztom Veled ezt a történetet és érdekelne, hogy Te mit gondolsz a dologról!
Vamos Rafa!:)
süti beállítások módosítása