Teniszblog

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről...

Erről szóltunk

agassi (18) ancic (2) arias (2) arn (6) atp (3) azarenka (4) baghdatis (7) becker (3) berdych (2) blake (5) borg (7) bryan bryan (3) cahill (2) chakvetadze (2) chang (2) chela (2) cilic (3) clijsters (7) connors (3) coria (2) corretja (2) courier (2) czink (7) davenport (2) davis kupa (2) davydenko (2) del potro (11) dementieva (9) dent (2) de villiers (2) djokovic (38) dokic (3) edberg (3) federer (88) ferrer (4) ferrero (3) fish (5) garros (5) gasquet (4) gaudio (4) gilbert (3) golovin (2) gonzalez (9) graf (8) gulbis (4) haas (3) hamburg (3) hantuchova (5) henin (5) henman (3) hewitt (14) hingis (2) isner (3) ivanisevic (4) ivanovic (19) jankovic (10) kirilenko (2) kuerten (4) kurnyikova (3) kuznetsova (4) lendl (2) ljubicic (4) lopez (2) malisse (2) marosi (2) mathieu (5) mauresmo (7) mcenroe (14) monfils (3) moya (8) murray (26) nadal (79) nalbandian (3) navratilova (4) nestor zimjonic (2) párizs (6) páros (6) peer (3) robredo (7) roddick (20) sampras (11) sanchez vicario (2) santoro (7) serena (28) sharapova (4) simon (2) stepanek (5) szafin (21) szafina (24) szávay (35) találós kérdés (5) tipsarevic (2) tomic (2) tsonga (11) vaidisova (3) venus (15) verdasco (15) wawrinka (2) wilander (8) wimbledon (2) woodbridge (2) wta (2) youzhny (2) zvonareva (4)

Képek

Csak úgy

2008.09.08. 13:05 :: Bordin

 

Soha nem gondoltam, hogy erre a Nadal-Federeres balhéra reagálnom kéne, mint ahogy azt sem, hogy egy nézői levelet fel fogok ide tenni.
De most meggondoltam magam.
Nem bántásiból,hanem játszásiból.

Szóval ezt kaptam:

 

 

Tisztelt Szerkesztőség!  

Szeretném megkérni Önöket, hogy a ma esti US Open döntőt, amennyiben erre lehetőség van, elfogulatlan szakkommentátor közvetítse, mert szerintem nagyon fontos, hogy a riporter tárgyilagos legyen.
Tegnap a Nadal-Murray összecsapás során Szabó Gábor csak a jelenlegi világelsőt dicsérte, újra meg újra dicshimnuszt zengett róla!
Elismerem a teljesítményét, de nem szeretem Nadal játékstílusát, ezért egy idő után elnémítva tudtam csak követni a játszmát

Nagyra értékelem az Eurosport teniszközvetítéseit, de sokkal jobbak lennének, ha az adott játékban nyújtott egyéni teljesítményt emelnék ki, nem foglalkoznának azzal, hogy mennyi pénzt térítenek majd vissza a nézőknek, illetve nem kellene Rafa tömjénezését hallanom, főleg miután megérdemelten ki is esett! 

Köszönettel:

XY (alá van írva csak gondoltam innen kivágom)

Tanulság nincs.
Illetve van, csak azt én már rég tudom.

 

106 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr90858829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

POA 2008.09.08. 14:09:20

dagadtos 13.41-kor jegyzett levelének minden szavával teljesen egyetértek( kivéve a nőkről alkotott véleményét)! Csak azért nem fogalmazom meg magam, mert pontosan ugyanezt írnám. Gábort AKARJUK (a családban mindannyian)! Élmény a közvetítése, bármilyen sportról legyen szó. A LEGJOBB! Nemcsak a hozzáértése, hanem ahogy előadja, megfogalmazza,stb. Minden érdekel amiről beszél, a legjobbkor a legjobbat mondja. Federer rajongók vagyunk, de vele kapcsolatban is nagyon jól látja a dolgokat, minden szava helytálló: ha dícséri, vagy ha a nehézségeiről beszél. Köszönjük Gábor!

tcs 2008.09.08. 14:14:04

Mi az a "Nadal-Federeres balhé"?

Lindike 2008.09.08. 14:18:31

A tanulság szerintem az, hogy az ilyen levekkel nem szabad foglalkozni, nem szabad rágódni rajtuk. Már csak azért sem, mert ha Gábor Murray-t dícsérte volna, az ellen biztos nem emelt volna kifogást a kedves levélíró. :-P A kommentátor is emberből van, tehát miért is ne szimpatizálhatna egyik vagy másik játékossal? Egyébként, ahogy figyletem, nem csak Rafa erényeit hozta fel Bordin. De ugye aki kötekedni akar, az fog is találni olyan momentumot, amibe beleköthet.
Az pedig szerintem külön jó, ha nem csak és kizárólag a mérkőzésen történtekről beszél a kommentátor, mindenki látja, mi történik a pályán, a háttér információkat viszont csak a kommentátor tudhatja és örüljünk, ha ilyen dolgokat is megoszt velünk.
És talán még egy tanulság, ami ebből a levélből levonható. Nem szeretheti az ember lányát (fiát) mindenki, de ez nem is baj. Viszont, ha nem tetszik, amit egy adott tv csatornán hallok, akkor szimplán nem nézem... Ez a megoldás, kedves levélíró!

abisko 2008.09.08. 14:19:12

Üdv. Mindenkinek egy először írótól:)

Levélhez annyit, a távirányítón a gombok azért vannak, hogy mindenki belátása szerint használja őket. Nem kell + infó, akkor el kell némítani a készüléket:)

Mindenki drukkol valakinek, a kommentátor is, na és akkor mi van?
Állati jó tenisz volt az elmúlt napokban, és a döntő is fantasztikus lesz. -remélem-:)

Lindike 2008.09.08. 14:20:25

abisko!
Egyetértünk nagyon! Már most sajnálom, hogy véget ér a US Open.

Oldmen 2008.09.08. 14:22:28

Hm.. Nem gondoltam volna hogy elő kell hoznom egy idézetet Gabitól, de ez most nagyon aktuális.

"Egyet viszont ne felejts el, én (mi) nem drukkolok. Talán már nem is tudnék drukkolni. Te azért vagy feszült, mert szorítasz valakiért. Én nem.
De neked jobb."

Gabi ne foglakozz velük, szóra sem érdemes..
Tökéletesen végzed a munkád minden sportágban amit közvetítesz. Régebben valahol megírtam már ezt Neked.., s mostsem gondolom másként.
Én nem érzem azt hogy bárki mellett állnál, de ha valami jó az jó, és azt el kell ismerni.

További jó munkát kívánok!
Üdv.: Mona..

abisko 2008.09.08. 14:29:45

Lindike!
Az biztos, hogy nagyon fura lesz éjszaka aludni:)

Lindike 2008.09.08. 14:35:32

Jah, és még csak annyit szerettem volna leírni, hogy én pl.: jó pár sportágat az Eurosport-os közvetítéseknek köszönhetően szerettem meg! Megfogott, amilyen stílusban közvetítettek a kommentátorok, aztán egy idő után azt vettem észre, hogy elkezdett érdekelni az adott a sportág, (így voltam az Olimpia alatt az atlétikával is) és ezzel szerintem sokan vannak így! ;)

Lindike 2008.09.08. 14:36:04

jav.: az adott sportág

Lindike 2008.09.08. 14:37:25

És még egy tanulság! Gábor, Te jól végzed a munkád és szertnek az emberek, hiszen látod, mennyien "melléd álltunk"! :)

abisko 2008.09.08. 14:42:43

Lindike, ahogy ezt most mondod...
Soha az életben nem gondoltam volna, hogy pl. snookert, meg kerékpárversenyt fogok nézni:)

dagadtos-nak meg szeretném mondani, hogy Wimbledont megnézem, még meg is hallgatom, de mást sem szajkózok közben, mint hogy azért ez meg sem közelíti az EuroSport közvetítést.
De hát ott is drukkolok, ott is nyer valaki:)

love_tennis · http://gingergirl26.multiply.com 2008.09.08. 14:47:00

Lindike:
én u.így vagyok a Eurosporttal.
pl. Tourt is Jenőéknek köszönhetően nézek már vagy fél évtizede. :-)
Amit ők ketten lenyomnak néha Sipivel... huhúúúú. :-)

Meg hát az Olimpia alatt egyértelmű volt, melyik csatornán nézem az Atlétikát... ;-) Ezúton is köszönet Gábornak az 5000 m és a 10000 m élvezetes leközvetítéséért, mert nem hittem volna, hogy valaha végig fogom nézni eme versenyszámokat. :-)

Lindike 2008.09.08. 14:55:24

abisko, love_tennis!

Én is így vagyok a kerékpár sporttal. :))) Kb. 2,5 éve néztem bele először egy Knézy Jenő- Sipos János féle közvetítésbe, ami meghatározó élmény volt. :)

Arra azért kíváncsi lennék, vajon az Ő közvetítéseikhez mit szólna a levélíró XY?! :-P

abisko 2008.09.08. 15:06:25

Lindike, totál igazad van, maradjunk a levélnél:)
Jó kérdés, hogy mit szólna, bár azt hiszem, itt simán arról van szó, hogy nem kedveli Gábort. Ha Jenőt és/vagy Jánost sem, akkor ismét használja az elnémító gombot:)
Én sem szeretem mindegyik kommentátort, de ezért még nem írnék levelet, pláne ilyet.
Viszont nézi az EuroSportot, és az is valami:)

love_tennis · http://gingergirl26.multiply.com 2008.09.08. 15:07:11

Lindike:
ahhoz mit szólna? húha, őket sem kímélné. :-)

Jenőék is Rulez. :-)
Már alig várom a Tour 2009-et... :-)
(Mikor lesz az időfutam-vb?...)

Teasüti 2008.09.08. 15:10:03

Oldman idézete tetszett nagyon:)

Én a magam részéről, köszönöm a törődést az egész stábnak:) Nagyon kedves és önzetlen dolog tőlük, hogy a munkájuk mellett velünk is foglalkoznak. Pusztán emberbaráti szeretetből.

orsoly 2008.09.08. 15:10:10

Hát ez elég szánalmas kis levél.. de most mennyire boldog lehet az írója, hogy felkerül a blogra :D

no comment.
Nem kell foglalkozni az ilyenekkel, nagyon jól csinálod a dolgod, Gábor!

Lindike 2008.09.08. 15:13:32

De nézi ám, és ez azért elmond róla pár dolgot. :) Szerintem az ilyen emberekben bújkál egy fajta feltűnési viszketegség....

Lemezárugyár 2008.09.08. 15:17:21

Vicces a levélíró,
még viccesebb a postoló,
de legviccesebb a sok tömjénező hozzászóló... :)

SZG közvetítései korántsem tökéletesek (ahogy senkié sem mivel mkinek más az), egy idő után kimondottan unalmasak. Vannak dolgok amiben felülmúlnak egy sport tévés közvetítést és vannak olyanok is amiben alul de ez természetes.

De a legszebb egyből le "nyomorult munkanélküli"-zni bárkit akinek nem egyezik a véleménye a tiéddel. :)
Pedig az első kommentet a hozzászóló, tartalmát tekintve akár magának is címezhette volna...
Kicsivel több sértegetés van benne, mint a levélíróéban de úgy néz ki neki lehet másoknak nem... :)

Lindike 2008.09.08. 15:21:35

Azért, amit itt írtunk, kicsit messze van a tömjénezéstől, szerintem!

Teasüti 2008.09.08. 15:24:50

Bocs, de merő gyűlöletből leveleket írogatni szerintem beteg dolog;)
Boldogan átadom neked a munkámat úgy 2 hétre;)

stanzi17 2008.09.08. 15:35:34

az itt a nagy helyzet, hogy mind1 hogy az ember mit csinál úgyis lesz aki hibát talál benne... ha SzG. történetesen Yen-Hsun Lu taiwani versenyzőnek szurkolna elfogultan, (v.lista. 73.hely)az is baj lenne
de itt nem is vele van a gond, hanem velünk(akik állandóan nyafognak valamiért)lehetne felébredni, mert azért Gábor sem tud mindenki kedvére tenni, HÉ HAHÓ!!! Ő is emberből van, neki is van kedvence, az meg egy más kérdés, hogy a munkája során mi is halljuk hogy kinek szurkol!!Bár (nem azért mert elfogult vagyok) ez sem mindig igaz, mert ugyan úgy lehordja a rosszul játszó játékost, mint dicséri a kimagasló teljesítményeket!!!
Itt tanulság nincs...hacsak az nem hogy aki csak nyafogni meg ócsárolni tud(játékost, kommentátort, fórumozót)az tegye meg azt, hogy nem ír ide...
ha valaki nem ért egyet Gáboor megnyilvánulásaival meccs közben az válassza az internetet...(csodák a XXI.századból)és egyébként is Gábor jók a közvetítéseid...:)

Eurosport_Imádó 2008.09.08. 15:36:45

Love Tennis igazad van én is imádom a kerékpárközvetitéseket:) Mikor lesz a döntö?
Gábor ne foglalkozz az ilyenekkel! Szarkeverök

stanzi17 2008.09.08. 15:37:00

jah és persze C'mon Rog!!!!!!:):):)

Eurosport_Imádó 2008.09.08. 15:37:36

csáó stanzi ma is:)

stanzi17 2008.09.08. 15:42:01

hali...
épp elaludni készülök, nagyon brutál volt az elmúlt 2hét....
de ma Rog megnyeri a 13.GS-jét és kárpótol a kialvatlanságért:D:D

Teasüti 2008.09.08. 15:42:39

:)

Nagyon várom a döntőt. Remélem Roger meg tudja csinálni az 5.-et is:)

Bárcsak Safinnak is jól menne:-(

Skacok megállt az idő? Megint Picurka csapat labdarúg a TV-ben:)

Eurosport_Imádó 2008.09.08. 15:43:28

Mikor lesz a döntö?

Teasüti 2008.09.08. 15:45:41

23h-tól élőben:)

dzsovinho · http://www.xyz.hu 2008.09.08. 15:47:40

Lemezárugyár, tökéletesen egyetértek. Ezen a blogon van egy 4-5 önkéntes misszionárius, akik egyfajta küldetéstudatot éreznek Szabó Gábor egekig magasztalására, a csúf, más véleményen lévőkkel szembeni állandó megvédésére. Egyszerűen nevetséges, hogy ha bárki merészel bármilyen más álláspontot képviselni, negatív kritikai gondolatainak hangot adni Gábor közvetítéseivel kapcsolatban, azonnal jönnek ők, és lehordják. Egy biztos: Federer és Szabó Gábor a királyok, mindenki más ... Tetszés szerint lehet gyűjtögetni a jelzőket. Igen cifra a kínálat. Ha nem így gondolod, akkor jobb, ha nem is "regisztrálsz" erre a blogra, a tévét meg halkítsd le!

Eurosport_Imádó 2008.09.08. 15:49:46

pff az nagyon szar ha 23 órától... mert holnap munka és én arra készültem h hajnali 3-kor kezdödik és akkor meg tudtam volna nézni de igy meg... nem fogom tuti

Teasüti 2008.09.08. 15:52:02

És ha most lefekszel aludni? Nem zavarunk ígérem:)

stanzi17 2008.09.08. 15:56:16

dzsovinho
nem azzal van a gond hogy más álláspontot képviselnek egyesek(nagyon gáz lenne ha egyformán gondolkodnánk)hanem azzal a stílussal van a nagyon nagy baj ahogyan kinyilvánítják a véleményüket...
talán ha nem anyáznának és nem érződne az a mélységes megvetés és a "csakazértismegmondomafrankót mert énvagyokakirály" stílus egyesek írásaiban akkor teljesen békés lenne itt a helyzet(ahogy az az RG alatt is volt)
más:miért gondolod hogy egyesek misszionáriusok, csak azért mert elismerik valaki munkáját?? asszem elég nagy fogalomzavarban szenvedsz...tanácsolom, hogy vegyél elő egy szótárat és bővítsd a fogalomtáradat...

békés délutánt mindenkinek.....

Eurosport_Imádó 2008.09.08. 16:08:56

Azért nem alszok mer nem vok álmos

James Crusher 2008.09.08. 16:18:55

sztem az a legnagyobb ciki, hogy még be is nézte a srác, mert Gábor, Federer drukker...

James Crusher 2008.09.08. 16:25:04

jah, és Gábor van tanulság:

PÁRTATLANUL kéne kommentálni, sem Federer sem Nadal nem szorul rá, hogy istenítsék.

Eurosport_Imádó 2008.09.08. 16:41:24

Nem tom h ti mien tudós elmével rendelkeztek ti"Szabó Gábort szidalmazók" de én nem veszem ésre h elfogult lenne amit valakivel szembe ellenez vagy dicsöit abban igaza is van...
Hajrá Gábor ne törödj evvel a csürhe néppel:)

Quitarius 2008.09.08. 17:07:43

Én nem vettem észre a meccs alatt, hogy elfogult lett volna a komentár, de ez biztos annak tudható be, hogy én is elfogult vagyok. Bár én Murraynek szurkoltam, úgyhogy ezek szerint nekem is haragudnom kéne? :)
Szerintem nagyon jók az eurosportos kommentárok, bár igazság szerint csak a teniszt szoktam nyomon követni, ahogy feljebb valaki már írta, tetszik, hogy temérdek háttérinformációval látnak el a játékosokról, tornákról, tenisztörténelemről.
Előfordulhat, hogy a Gábor elfogult volt, de amíg nem nyög be olyat, hogy hajrá Roger, vagy Rafa, etc. addig engem nem fog zavarni :)
Viszont azokat nem értem meg, akik itt magukból kikelve - najó ez talán kicsit túlzás - írnak támadólag és védelmezőleg a Gábor kapcsán. Szerintem, aki ezeket olvassa, az igazán szereti az teniszt, akinek meg vitatkozik miatta, az már fanatikusan szereti. Szóval van bennünk közös, úgyhogy lehet, hogy nem kéne szapulni a másikat, mindenkinek megvan a maga véleménye, megpróbálhatjuk megérteni azt, attól még nem kell egyetérteni vele.
Üdv. Q

Teasüti 2008.09.08. 17:09:49

Szerintem akár be is ülhetnétek Gábor helyére és csinálhatnátok jobban, ha tudjátok!
Jaaaaa! Sértegetni, ócsárolni sokkal egyszerűbb! Hát persze.

"Nem biztos, hogy a pozitív hozzáállás minden problémádat megoldja, de elég embert bosszant ahhoz, hogy érdemes legyen kipróbálni."

vidor82 2008.09.08. 17:34:13

"nekem meg az nem tetszik, amit most is láthattunk, hogy van két versenyző, aki kétszer akkora, mint a többi nő, és kétszer akkorát is üt, emiatt aztán a női mezőnyben nehéz velük mit kezdeni."

Jankovic kihez képest kétszer akkora? Mini Me-hez?

dagadtos 2008.09.08. 17:46:42

vidor82: szerintem elég egyértelmű, hogy nem Jankovicra gondoltam.

Egyébként ha már életemben először itt jártam, átnéztem másik témákra is, és nem tudom megállni, hogy ne írjam le: nem értem, hogy lehet olyan nagy sportemberekről és teniszezőkről ilyeneket írni, minthogy Nadal csalja a teniszt és egyéb gyalázkodások. Én Federernek drukkolok, de Nadal egyrészt csodálatos teniszező, másrészt egy szerény és szimpatikus ember, aki tiszteli az ellenfeleit, főképp Federert.

stanzi17 2008.09.08. 17:52:48

lehet hogy hagyni kéne ezt a témát és újakat nyitni....
mármint mind SzG kommentálási szokásait illetően..
mind pedig a játékosok ócsárlását illetően...
nem megy ez a vitatkozás, mert csak még nagyobb vitákat fog eredményezni...aztán utána meg nem is mondom már tovább...
lépjünk túl(szerintem)

zoli87 2008.09.08. 17:53:33

hm :) szerintem ha kedves Szabó úr valakivel jobban szimpatizál, az inkább Federer, szóval nem értek egyet a levéllel :) tegnap sztem abszolút nem volt érezhető, h Nadalnak szurkolt volna, sőt.... teljesen jó volt, csak így tovább.

Teasüti 2008.09.08. 17:54:27

Jaj milyen helyes volt Wimbledonban is. Szinte bocsánatot kért Federertől, hogy legyőzte.
Ezek a srácok nagyon tisztelik egymást... egy-két kivétellel.

stanzi17 2008.09.08. 18:01:59

hát igen ezek a srácok SPORTEMBEREK
igen, így nagybetűvel meg minden....tanulhatnánk tőlük:)

Agi 2008.09.08. 18:04:36

komolyan mondom, hogy teljesen keszen van, amit az interneten a kommentezok ossze tudnak neha hordani, mindenhol csak a marakodas es a gyulolkodes megy egyfolytaban, az a gaz, hogy neha ezen a blogon is egymas nyakanak ugrottak mar az emberek, pedig ez nem a kozeletrol vagy a politikarol szol, amilyen temakorokben manapsag mar nem is lehet normalisan beszelni olyan emberrel, aki egy kicsit mas nezeteket vall....

erre a levelre csak annyit tudok mondani, hogy egy masik poszt kommentjebe valaki meg pont azt irta, hogy Szabo Gabor az ominozus meccsen pont Nadalt szapulta, hogy milyen rosszul jatszik, es ezert ki is kapcsolta a tvt, akkor most kit szidott, kit dicsert? Hihetetlen, hogy az elfogult emberek ugyanazt a dolgot kulonbozokeppen ertekelik, de amugy ez bizonyitott teny. Szerintem Szabo Gabor nagyon jol kozvetit, mindenki mellett elmondja a pro es kontra dolgokat is, es valoszinuleg ez okoz egy kis zavart egyesek fejeben, uristen, szidta Nadalt vagy uristen szidta Murrayt, de ebbol csak az tunik fel neki, ami eppen az o kedvencet erintette, vagy eppen nem azt akinek a jatekstilusat nem szereti. meg lehet hallgatni, hogy wimbledon kozvetites milyen szinvonalu volt, egyszeruen nezhetetlen volt, persze lehet, hogy errol masok mashogy velekednek, de en ki merem jeleneteni, hogy az egy rakas szar volt, es ahhoz kepest az eurosport 1000szer jobb, en is szeretem hatterinfokat, szeretem, ha a musorvezeto viszonylag sokat beszel ertelmes mondatokban. Szanto Petra pl meg nem mindig tud nyelvtanilag helyes mondatokat szerkeszteni, de o is nagyon ert a teniszhez, szerintem par ev mulva o is nagyon jo kommentator lesz, de addig Szabo Gabor ott a legjobb kommentator, szoval remelem o fog ma este kozvetiteni.

love_tennis · http://gingergirl26.multiply.com 2008.09.08. 18:09:38

Itt a bocsánatkérős kép, Rog-Rafa. :-)
szeretem ezt a képet. :-)
cache3.asset-cache.net/xc/81837491.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF1934B869679A269F9CC5F630409CC4CC40BE30A760B0D811297

Akkor ezek szerint másnak is ez volt az érzése, tehát a "Bocs, Roger, hogy legyőztelek." :-)
A wimbledoni döntő volt az a pont, amikor el kezdtem bírni Rafa fejét. :-) Tündér volt. :-) Tényleg fantasztikus, ahogy Roger és Rafa tiszteli egymást. :-)

Celle 2008.09.08. 18:12:51

A drukkereknek mindig szelektív a hallásuk. :-)))) Legalábbis egy részüknek... Meg csal a bíró.

A múltkorjában valaki épp azért sopánkodott, mert Nadalt kritikán alul pocskondiázta Bordin Murreyvel szemben. Ha van rajta sapka, ha nincs rajta sapka... Kemény élet a kommentátoroké. :-)

Teasüti 2008.09.08. 18:19:20

Dehát nem is pocskondiázott senkit:o
Most mondja azt egyikről-másikról, amikor üt egy buta UE-t, hogy mekkora szenzációs a srác, csak magas a háló?:) Vagy mondja azt egy elképesztő nyerő után, hogy; jah csak mázlija volt mert ott alacsonyabb a háló?:)

Federerről meg nem lehet csakúgy beszélni. 4 éve Ő az etalon.

1technokrata 2008.09.08. 18:23:14

"Egy dolgot nem szeretek Bordin közvetítéseiben: Sharapova viszonylag állandó jellegű cikizését - értem én, hogy van akinek nem szimpatikus, ha valaki kisestélyiben versenyzik, de attól még klasszis. Őszintén szólva, nekem meg az nem tetszik, amit most is láthattunk, hogy van két versenyző, aki kétszer akkora, mint a többi nő, és kétszer akkorát is üt, emiatt aztán a női mezőnyben nehéz velük mit kezdeni. Akkor inkább a swarovski kristályok , mint ez."

Nekem, mint MariaFetisisztának ez jól esett... =))) köszi :)

James Crusher 2008.09.08. 18:26:38

előbb-utóbb csak visszavonulnak a Williams-ek...

Lindike 2008.09.08. 18:34:16

Nincs azzal semmi baj, ha valaki elfogult. A gond akkor kezdődik, ha az elfogultsága teljesen elveszi a realitásérkézét. És persze akkor, ha nyomdafestéket nem tűrő módon nyilvánítja ki a véleményét. Kritikát is csak akkor érdemes mondani valakiről, ha konkrét dolgokkal meg tudod indokolni a mondandódat és nem arról szól a fáma, hogy "mennyire nem szeretem ezt vagy azt embert, játékost".

iverson2 · http://www.pcguru.hu/pcguru/blog/iverson2/ 2008.09.08. 19:07:15

Hmmm.. vakarom a fejem, hogy mit lehet ehhez hozzátenni..
Én Rogernek drukkolok, mert fogadtam rá :D

Lindike 2008.09.08. 19:09:08

:) Én nem fogadtam rá, de én is. :)

Madarasz norbert 2008.09.08. 19:20:59

Sziasztok!

Igazabol en semleges vagyok a kommentetor ugyeben, mivel belefer ha vkihez kozelebb all, el kell fogadni, en sem tudnek ugy kozvetiteni federer meccset h ne neki szurkoljak.
En arra varok mar eleg reg ota, hogy pl a T betujellel kezdodo szolgaltato bevezesse azt a digitalis csomagjanal hogy nyelvet lehessen valasztani - magyar ill. angol kozott, mert nyomban angolul hallgatnam.
A sport tv kozvetitese kozben imadom hallgatni taroczy balazst mert nala ertelmesebb es okosabb kommentatort nem igazan hallottam. mar nagyon varom h kezdodjon wimbledon epp miatta meg h federer ismet tornagyozelmet unnepelhessen a legszebb GS-on :)

Ma este pedig mindenki szurkoljon federernek, h meglegyen az 5ik gyozelme sorozatban :D

udv: fulmi

Kapi 2008.09.08. 19:21:12

Én nem értek itt sok mindent. Ha vkit dícsér SZG már azonnal azt mondják rá,h elfogult..Vagy ennek vagy annak szurkol... eddig Federernek,aztán most Nadalnak. Sztem jó,sőt az egyik legjobb. Elismerte már őt a szakma,nem egyszer. Bárcsak,minden kommentátor annyira lenne csak "rossz" mint ő :):) De jó lenne nekünk.

Eurosport_Imádó 2008.09.08. 19:27:10

Szálljatok már le erröl a rohadt témáról! Baxátok meg ha annyira rá vagytok erre akadva akkor irjátok meg máshol mer ennek az lesz a vége hogy ezért hogy minden témánál csak szegény Szabó Gábort szidjátok,nem is lesz a továbbiakban teniszblog mert ezért nem éri meg nekik sem! Elgalább szakmai,témához tartozó kommenteket irnátok!

Eurosport_Imádó 2008.09.08. 19:27:40

*legalább

Eurosport_Imádó 2008.09.08. 19:30:29

Vagy inkább a mai döntövel foglalkoznátok mert sztem az sokkal fontosabb minthogy Gábort ócsároljátok! Addig piszkáljátok amig ugy dönt h ma nem is kommentálja a döntöt! A helyébe ennyi rossz hozzászolsá után már azt csinálnám a helyébe h őáholybol nézném a döntöt és drukkolnék Rogernak a kommentátori dolgot meg odaadnám Petrának vagy Mariannak!

Eurosport_Imádó 2008.09.08. 19:31:03

*páholybol

stanzi17 2008.09.08. 19:32:25

nah vééégre valaki!!! ez most totálisan igaz Eurosport_imádó hajrá, hajrá

Celle 2008.09.08. 19:32:27

Eurosport_Imádó! Azért a stílusoddal foglalkozhatnál még egy kicsit. És légyszi ne dirigálj! köszi! :-)

Lindike 2008.09.08. 19:33:22

Már ne haragudj Eurosport_Imádó, de ha valami miatt nem lesz blog, az szerintem pont az ilyen stílusú irományok miatt lesz. És ha kicsit beleolvasnál az írásokba, látnád, hogy a Gábor mellett érveltünk.
Jah, és egy profi kommentátor pont azt nem tenné soha, amit írtál!!!!

Lindike 2008.09.08. 19:34:03

Na már! Nem kéne annyira biztatni stanzil! :)

Teasüti 2008.09.08. 19:36:14

Mennyi védendője van idén Federernek?

Eurosport_Imádó 2008.09.08. 19:38:25

Éppen nem rátok gondoltam lindike hanem azokra akik még mindig ocsárolják! Annyira hülyének nézz h nem tom h ki áll ki Gábor mellett:)
De vissza se irjatok nekik mert ha vissza is irtok akkor még jobban jönnek az ilyen Gábor utálo emberkék! Gábor tudja 100%-ban hogy ezek bunkó parasztok és nem kell velük foglalkozni! Gábor tisztába van azzal h ö milyen kommentátor és hogy mennyi dijat kapott már a szakmájában szal nem egy két agyament miatt kell vigasztalni.

stanzi17 2008.09.08. 19:38:29

én a "szálljunk le a témáról" dologban biztattam....áh mind1 tényleg, kezdjök már el innkább a döntővel foglalkozni nemsokááááááááákezőőőőőőőőőőőőődik:D:D:D:D:D

Eurosport_Imádó 2008.09.08. 19:39:17

GÁBOR & KNÉZY A KIRÁLY!

Eurosport_Imádó 2008.09.08. 19:41:28

Nagyon jó szórakozást kivának a kedves nézőknek az eurosporton Szabó Gábort hallják!:) Elérkeztünk a 2008-as US Open döntöjéhez....:)

kalamajka66 2008.09.08. 19:41:34

Kezdenek elszabadulni az indulatok, úgyhogy alig-alig merem (:D) megjegyezni: szerintem a döntővel a "NohátakkorII" alatt kéne foglalkozni. ;)

Teasüti 2008.09.08. 19:43:41

akkor ott kérdezek:)

Celle 2008.09.08. 19:44:21

Igazatok van, de maga Gábor hozta föl a témát a bemásolt levéllel. Ezért aztán nincs mit azon csodálkozni, hogy erről szaporítjuk a szót.

Ami nem is baj, mert "bunkó parasztok" vagy sem, azok is nézők, akik kritizálnak, és az ő véleményük is vélemény. Szó volt róla, végigrágtuk, mindenki elmondhatta a magáét, annyi neki!

Egyébként, kedves Eurosport_Imádó, a "bunkó parasztok" nem egyszerűen a véleményükről ismerszenek meg, hanem a módról is, ahogyan azt tálalják.

dzsovinho · http://www.xyz.hu 2008.09.08. 19:44:43

stanzi17, igazán szép gondolatokat tartalmaz a nekem szánt reakciód. Bár ideológiát mondjuk én is tudok mindenhez gyártani... és köszönöm az útbaigazítást. Rohanok is a szótárért.
Más: tehát akkor, ha jól értelmezem, egyes SzG-fanok szerint, ha én nem vagyok kommentátor, akkor csak elismerhetem más kommentátorok munkáját, mert én nem csinálom (jobban) a szakmát. Vagyis ennyi erővel a kínai csípős-savanyú levesről sem mondhatom azt, hogy íztelen, vagy kifejezetten rossz, mert én nem tudok jobbat csinálni. Érdekes felfogás.
Mindegy, én itt és most befejeztem, mert az álláspontok fikarcnyit sem közeledtek, a vita parttalan. Meg egyébként is úgy veszem észre, hogy sokan úgy érzik itt, csak az övék lehet az utolsó szó, a "tuti", miközben persze azt szajkózzák, hogy az "ellenfél" keményfejű és arrogáns.

Eurosport_Imádó 2008.09.08. 19:45:49

Igen. Én nem azokra gondoltam akik "szépen" kritizálták hanem akik nem oda illö modon.

Eurosport_Imádó 2008.09.08. 19:47:22

Bár én nem örülök annak hogy egyáltalán véve kritizálják is hiszen évek óta a kedvenc kommentátorom:)

Celle 2008.09.08. 19:47:49

Akkor szerintem igyekezhetnénk nem alulmúlni az ő teljesítményüket... Nehogy már a bagoly mondja a verébnek, hogy nagy fejű. Ha érted, mire gondolok.

Eurosport_Imádó 2008.09.08. 19:50:32

Kíváncsi leszek hogy ezek után milyen blog lesz! Szerintem jó lenne ha lenne MotoGp-s blog is amin híreket,eredményeket irnának meg:)
Télleg jó lenne mivel én imádom a királykategória küzdelmeit:)

Eurosport_Imádó 2008.09.08. 19:51:28

De lehetne téli sportosat is hiszen nemsoká az is itt van és a téli sportos életbe is nagyon benne van Szabó Gábor. pl:Alpesi sí:D

stanzi17 2008.09.08. 19:56:12

feladom.....nem akartam megbántani senkit, szidni pedig pláne nem...sry
igaza van mindenkinek....

Teasüti 2008.09.08. 20:01:05

Én maradéktalanul hálás leszek, ha az AO-ra is bevállalják a blogot:)
Tudom, hogy az kicsit húzósabb lesz, mert 12 órányi diffivel kell küzdeni, de mi meg'gérjük, hogy szolidárisak leszünk:)

love_tennis · http://gingergirl26.multiply.com 2008.09.08. 20:02:23

Teasüti:
Rogernek idén US Opennel együtt 2500 megvédendő pontja van
(US , TMC és Basel tornagyőzelmek, és az a pár pont amit ATP Madridban és ATP Paris - Bercyben hozott össze. :-) )

Teasüti 2008.09.08. 20:05:59

Köszi:) 2500 az nagyon sok:o

stanzi17 2008.09.08. 20:07:10

de Rogernek sikerül:)
just do it Rog!!!:)

Tomi 2008.09.08. 20:07:37

Teljes mértékben egyetértek a levél írójával!Semmi képpen sem kell valairől dicshimnuszt zengeni, az eddigi eredményei alapján!Szerintem csak az adott mecssre koncentráljon a kommentátor!

love_tennis · http://gingergirl26.multiply.com 2008.09.08. 20:11:11

Igen, ezt gondolom Roger is tudja. :-)
Hát igen, Rafa jól sáfárkodott idén a tavalyi pontjaival, kb. +1400at hozott össze,
Roger úgy -900(1000) környékén jár.... :-S
De indul Stockholmban, nem tudom Tier hányas torna... Szóval próbálkozik innen-onnan pár pontot lecsippentenni. :-)

orsoly 2008.09.08. 20:12:11

Csatlakozom Eurosport_Imádó!!! Egy téli sportos blog tényleg nagyon jó lenne :)

karosszeria 2008.09.08. 20:17:10

Szabó Gábor a legjobb kommentátor Magyarországon, igazi hungarikum. Akik igényes sportrajongók, azok egy pillanatig nem kételkednek ebben. Ő az egyetlen, aki a haladó sportimádóknak közvetít és nem a munka könnyebbik végét ragadja meg azzal, hogy hülyének nézi a televízió előtt ülőket. Aki pedig Szabó Gábort bírálja, az saját magáról állít ki szegénységi bizonyítványt. Én sajnos már ott tartok, hogy nem tudom élvezni a többi kommentátor közvetítéseit, mert az ember megszokja a MINŐSÉGET.
Juhász Zoltán

Tilla 2008.09.08. 21:39:25

Még sosem tudtam elszakadni egyetlen sporteseménytől sem, amit a Gábor közvetített, egyszerűen magávalragadó, élmény, élvezet. Pedig Rafa a kedvencem.

Tilla 2008.09.08. 21:40:48

Ja, és Gábor:)

Kerka 2008.09.08. 23:23:04

Sziasztok!

Pár élményemet szeretném leírni közvetítésekkel kapcsolatban. Sport1 ill. Sport2 adónál járunk, két bizonyos kommentátornál (nevet szándékosan nem mondok, aki kitartóan figyelte, úgyis tudja! ;o) ) nem egyszer hallottam ilyen jelzőket a játékosok teljesítményével kapcsolatban hogy: „pocsék” , „szánalmas” , „gyötrelmes” „vergődik” etc. Azt persze mondanom sem kell, hogy nem a ranglista utolsó helyezettei játszottak, akiket ilyen jelzővel illettek, hanem világ klasszisok rosszabb pillanatukban. De még ha a gyengébb versenyzők is lettek volna, szerintem akkor sem engedhet meg magának ilyen szóhasználatot egy szak/kommentátor. (Ha goromba akarok lenni, akkor azt is mondhatnám, hogy felét tegye le az asztalra/pályára, vagy simán álljon ki ilyen mezőnyben egy-egy játékos ellen, és muzsikáljon hiba nélkül.) Itt majdnem belőlem is lelkes levélíró lett, de visszafogtam magam! ;o)
Így nálam egy felüdülés volt, amikor nem a fent említett csatorna közvetített, hanem a Eurosport. (mert bennük még nem kellett csalódnom se szakmailag se stílusban) És ezalatt természetesen nem csak az adót, hanem a munkatársakat, és ezen belül kiemelve a kommentátorokat (főleg Gábort) is értem! ;o)
Mindenkinek további kellemes szurkolást
(mex tv hangerővel - bocsi nem tudtam kihagyni! :-P )

jog-ász 2008.09.08. 23:26:43

én is eddig ugy éreztem a kommentátor inkább federer szimpatizáns-nem baj:)
amugy szerintem egy szabo gábor- david mercer, vagy simon reed, vagy frew mcmillan páros jo lenne kommentárnak, feltéve ha jol megtanulnának az utobbi három urak magyarul:)

Edit 2008.09.08. 23:37:34

Hajrá Gábor! Jobb vagy, mint az olimpiát közvetítő "bakis" Vitray!!!

puding 2008.09.09. 00:06:37


Örülök , hogy ti is úgy látjátok, hogy a sport tv-s tenisz közvetítések, egyszerüen kritikán aluliak. Volt hogy emiatt nem is bírtam megnézni egy meccset, mert már nem tudtam h bőgjek vagy röhögjek a főkommentátoron. Kb olyan mintha kiküldenének engem Amerikába baseball meccset közvetiteni. Szerintem a Sport Klubbos Topor Csaba a legjobb teniszkommentátor kishazánkban és tavaly még ott ment nagyon sok meccs.... sajnos idén asszem egy kis tornát tudod megszerezni csak a Sport Klub, többi ment a sport tévéhez:( Gábor közvetítései is nagyon-nagyon magas színvonalúak . Nemhinném hogy különösebben elfogultak lennének a közvetítések, talán azért tűnhet néha úgy mert néha szeret - nem rossz értelemben értve -nagyot mondani, mint pl " innen nem lehet megcsinálni, tán még Feder sem tudná megcsinálni" ( nem szó szeirnti az idézet:)) vagy a " ma bárkit megvert volna". De hát ezzel szerintem nincs semmi baj. Persze teljessen senki sem lehet elfogulatlan, hisz aki a sportban él annak igenis vannak kedvencei, köztudott h Knézy Jenő fradista volt és a német válogatottnak szurkolt.

És egy közhely a végére: Mindenkinek nem lehet megfelelni:)

annie 2008.09.09. 01:41:12

LOL ez a levél :)
Lényeg, hogy Szabó Gábor a világ legeslegjobb kommentátora! Külföldön élek, és komolyan mondom, ami a legjobban hiányzik az a (magyar nyelvű) Eurosport, és Szabó Gábor :)

Kukutyin 2008.09.09. 06:26:38

Nem értelek Benneteket.

1.: Imádom Szabó Gábor közvetítéseit, nagyon jó kommentátor.
2.: Igenis vannak katasztrofális kommentátorok. Nemcsak a sport tv-n, hanem sajnos az Eurosporton is, nekem is volt olyan sportesemény, amit némán néztem, mert kibírhatatlan volt a kommentátor az Eurosporton.
3.: És ez a legfontosabb! Ez egy nem nyilvános, saját véleményt tartalmazó levél volt, amit a Gábor kitett ide. Szvsz ( és az előbbi 100 hozzászólás alapján) nem volt igaza a levélírónak, de értsétek meg, nem ez a lényeg!!! Ez a levél nem jelenhetett volna meg itt! Kérdezzétek meg Magatoktól, hogy Gábor miért tette ki ide ezt a levelet? Én tartottam annyira korrektnek és intelligensnek, hogy ez számomra elképzelhetetlen lett volna eddig. Szándékosan kitenni egy embert a köz céltáblájának, még akkor is, ha Róla elmarasztalóan nyilatkozik? Bárkinek szíve joga ezt tenni!

Szvsz ez a topic egy fennhéjázó vicc. Szerintem Szabó Gábor pontosan tisztában van vele, milyen (jó) munkát végez, és nincs szüksége semmiféle erkölcsi buzdításra. De akkor könyörgöm, miért nyílt ez a topik?!

mharka 2008.09.09. 10:29:09

Szerintem Nadal játékstílusa a legjobb...Igazi, spanyol temperamentumos játéka miatt lett a kedvencem. A többi játékos hozzá képest csak járókerettel csoszog.(áááá, nem vagyok elfogult rajongó...)Ráadásul még csak 22 éves. Még bármi lehet belőle. Hajrá Rafa!

Teasüti 2008.09.09. 10:35:51

kukutyin!

Ez a, ki hogy buzdítja Gábort, és ez mennyit jelent neki a "zárásféleképpen"-ből asszem bőven kiderült! Gondolom a marakodásainkon jót röhögtek.
Hál'Isten az önbizalmán nem sokat rombolt a dolog:D

Lindike 2008.09.09. 11:32:24

De mit fogok én most nézni esténként a tv-ben?! ;)

bedobásnál nincs les, ezt használta ki 2008.09.09. 13:23:35

Csúnyán túl lett reagálva ez a levél (a kommentelők által). Korrekt stílusú - a kommentekhez képest mindenképp, nem személyeskedő és mocskolódó, hirtelen felindulásból hasonló esetben én pl. sokkal csúnyábbat írtam volna.

A magam részéről inkább kedvelem Szabó Gábor közvetítéseit, de simán megértem és elfogadom, ha valaki nem (épp azért mert karakteres és nem konvencionális - ez ezzel jár).

De itt baromira nem ez a lényeg és gondolom (remélem) nem is ezért lett kitéve a levél. Hanem annak az iróniája, hogy az évekig Federer-rajongása miatt (most hagyjuk, hogy jogosan vagy sem) épp a Nadal-fanok által gyepált SzG-t hirtelen mint országos Nadal-hívőt kritizálják. Amiből világosan látszik, hogy az ilyen-olyan fanoknak (vagy épp ellenszurkolóknak) felesleges megpróbálni megfelelni.

A tanulság gondolom ennyi, nem pedig az, hogy a levélíró "szánalmas", "fogalmatlan" vagy "ostoba" volna.

chaterine 2008.09.09. 20:40:39

mharka..ez nagyon állat!!!:)))teljesen egyetértek.amúgy szerintem nem kell rogert és rafat sem szeretni,de tisztelni annál inkább,úgy ahogy ők tisztelik egymást...hiszen ők is elismerik a másik sikereit...tehát kedves roger-drukkerek példát lehet venni a kedvencetekről...
süti beállítások módosítása