Teniszblog

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről...

Erről szóltunk

agassi (18) ancic (2) arias (2) arn (6) atp (3) azarenka (4) baghdatis (7) becker (3) berdych (2) blake (5) borg (7) bryan bryan (3) cahill (2) chakvetadze (2) chang (2) chela (2) cilic (3) clijsters (7) connors (3) coria (2) corretja (2) courier (2) czink (7) davenport (2) davis kupa (2) davydenko (2) del potro (11) dementieva (9) dent (2) de villiers (2) djokovic (38) dokic (3) edberg (3) federer (88) ferrer (4) ferrero (3) fish (5) garros (5) gasquet (4) gaudio (4) gilbert (3) golovin (2) gonzalez (9) graf (8) gulbis (4) haas (3) hamburg (3) hantuchova (5) henin (5) henman (3) hewitt (14) hingis (2) isner (3) ivanisevic (4) ivanovic (19) jankovic (10) kirilenko (2) kuerten (4) kurnyikova (3) kuznetsova (4) lendl (2) ljubicic (4) lopez (2) malisse (2) marosi (2) mathieu (5) mauresmo (7) mcenroe (14) monfils (3) moya (8) murray (26) nadal (79) nalbandian (3) navratilova (4) nestor zimjonic (2) párizs (6) páros (6) peer (3) robredo (7) roddick (20) sampras (11) sanchez vicario (2) santoro (7) serena (28) sharapova (4) simon (2) stepanek (5) szafin (21) szafina (24) szávay (35) találós kérdés (5) tipsarevic (2) tomic (2) tsonga (11) vaidisova (3) venus (15) verdasco (15) wawrinka (2) wilander (8) wimbledon (2) woodbridge (2) wta (2) youzhny (2) zvonareva (4)

Képek

Murray

2009.01.26. 10:00 :: Bordin

Sokan, kik sok meccset láttak, de sosem tapasztalták meg milyen a tenisz belülről, hajlamosak azt gondolni, hogy értenek hozzá.
És értenek is.
Csak nem annyira.
Ilyenkor kell hallgatni a legjobbakra.
Roger és Nole megmondta: Andy Murray nem közülük való.
Még nem.
Csak sokan nem hittek nekik.
A fő gond az, hogy ma nagyon úgy tűnt, maga Andy Murray sem.

98 komment

Címkék: murray

A bejegyzés trackback címe:

https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr15902912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ettumifilii 2009.01.26. 10:04:10

ha murray nem engedi el a 2. és 4. szettet akkor simán nyer ezzel viszont felhozta verdascot akin a dsz-ben már látszott h ezt nem fogja könnyen adni, nem is adta

HeadMan · http://www.roptese.hu/ 2009.01.26. 10:05:49

Lehet, hogy Murray még nem érett eléggé ehhez a szinthez (Top3), mert ma semmi nem állt össze nála.

HeadMan · http://www.roptese.hu/ 2009.01.26. 10:08:01

Gábor! Ne mond, hogy Federer igyekezett elérni Tsonga röptéjét, mert Blake volt az (pedig nem is fekete fehér a TV) Az isten nem mossa le rólad a Federer mániát :))))))

ettumifilii 2009.01.26. 10:21:54

igen, ez egy kicsit furcsa volt, ROGER FEDERER!!! :D amúgy vagy tsonga vagy verdasco elődöntős lesz, ha egyik sem akkor blake

icantbeserious 2009.01.26. 10:25:45

Igazából a döntő szettben mindketten jól játszottak, mégis Verdasco nyerte meg, tehát ennyi erővel ő is nyerhetett volna háromban ha nem engedi ki az elsőt meg a harmadikat:) Nem tudom miért olyan meglepő, hogy Verdasco nyert, az eddigi meccseiből kiindulva (9 szett alatt vesztett 12 játékot) várható volt,h szoros lesz. A játéka mindig megvolt ehhez a szinthez, csak nem hitt benne. Úgy tűnik egy Ana + Davis-kupa kombó csodákra képes:)

HeadMan · http://www.roptese.hu/ 2009.01.26. 10:28:23

@ettumifilii: és valószínű döntőt is játszik az egyik... ha nem akkor Simon vagy Nadal :)))

McKracken 2009.01.26. 10:32:24

Lehet, hogy Fed szerint Andy nem közülük való (nyilván nehéz lenyelni, hogy 7 meccsből csak kettőt nyert ellene), de ez csak idő kérdése.

Van itt azonban még valaki, aki ott lesz köztük hamarabb, mint bárki gondolta volna.

Jo-Wilfried Tsonga.

ettumifilii 2009.01.26. 10:39:22

@roptese.hu: igazigaz, belesem gondoltam h nadal sem volt még döntős az ao-n, bezzeg a másik ágon csak del potro nem volt még keménypályás gs döntős

ettumifilii 2009.01.26. 10:40:09

@McKracken: egyetértek, Tsonga az év végére ott lesz a nyakukon ha nem sérül meg

HeadMan · http://www.roptese.hu/ 2009.01.26. 10:51:49

@ettumifilii: Az 5. kiemelése szerint már ott van a nyakukon :) (igaz Davigyenko sérülése miatt) Ha enél job, akkor már nem a nyakukon van, hanem megelőzi egyiket másikat... :)

hajnal24 2009.01.26. 10:52:24

@ettumifilii: Az alsó ágon nemhogy döntősök, de keménypályás GS-győztesek vannak, hárman. Ha a döntőket nézzük, felső ág 1 db, alsó ág 12...

fancs 2009.01.26. 10:56:57

Roger eléggé éghet most, hogy Andy kiesett. Pedig ő simán bírna és nyerne egy 5 szettest Muurray ellen! :)

ettumifilii 2009.01.26. 10:57:35

@roptese.hu: az sem kizárt, mert djokot, murrayt és nadalt is verte párszor

'cos_am_free 2009.01.26. 11:04:00

Holnap brutális 42 fokban kell játszania Nolenak és Roddicknak. Előttük lesz egy Bartoli v Zvona meccs, ami lehet, hogy rövidke lesz, mert 12:30-kor pont telibe kapja a meleget az aréna:-o Eleve nem lesz egy sima 3 szettes meccs a fiúké (remélem)... De ezt a 42 fokot hogyan fogják kiheverni? Federer kellemes 25 fokban fog este meccselni:-)
Sztem a felső ág jön ki jobban a buliból, mert az alsó ágon Nole és Roddick ki fog purcanni.... Roger döntős lesz idén, de sztem Tsonga nyeri a bulit;)

fancs 2009.01.26. 11:07:06

Del Potro nagy formában van, ki tudja, mi lesz a vége?

ettumifilii 2009.01.26. 11:13:38

ja és del potro szerintem jobban bírja a meleget is

ettumifilii 2009.01.26. 11:14:15

bár az este már nem lesz mea culpa

McKracken 2009.01.26. 11:14:24

@'cos_am_free: Del Potro nyer 4-ben holnap.

HeadMan · http://www.roptese.hu/ 2009.01.26. 11:18:23

@'cos_am_free: 15:00 előtt nem kezdődik a ROD - DJO mérkőzés... csak két órát kell napozniuk, utána jön az árnyék :)

agimano 2009.01.26. 11:28:59

amugy Azarenka nem kapott napszurast, hanem virusos fertozese van, mar reggel ota folyamatosan hanyt

HeadMan · http://www.roptese.hu/ 2009.01.26. 11:29:41

Tüzijáték esetén mi a szabály...? :) Esőnél 30 perc után melegítenek újra? Ezt nem tudom pontosan...

HeadMan · http://www.roptese.hu/ 2009.01.26. 11:33:32

Kis ország: fél órás tüzijáték, nagy ország: még 10 perces sem volt a nemzeti ünnep tüzijátéka... hmm...

'cos_am_free 2009.01.26. 11:34:48

@roptese.hu: Az lehet, de a déli nap ott fog időzni 4-5 órán át:-) Az arénában állni fog a hőség.

HeadMan · http://www.roptese.hu/ 2009.01.26. 11:35:37

@'cos_am_free: tüzijáték vizont garantáltan nem lesz :)

'cos_am_free 2009.01.26. 11:37:28

@agimano:
Mert előtte lévő nap megérintette a nap és ezért hányt! A vírusos fertőzések többnyire 38-39 fokos lázzal járnak. Lázasan nincs az az orvos aki pályára engedi.
Ez Ausztrália:-) Van aki birja a napot, van aki nem
Petrának volt igaza. Az öngyilkos tempó lett a veszte (részben) Szinte semmi folyadékot nem ivott, nem evett energia szeletet sem.... tanult belőle.

'cos_am_free 2009.01.26. 11:39:05

@roptese.hu: Roddick szervái felérnek egy tüzijátékkal:-D

Cathy07 2009.01.26. 11:43:12

De nem Melbourne a főváros hanem Canberra lehet ezért volt rövidebb a tűzijáték...

agimano 2009.01.26. 11:44:11

Victoria Azarenka:

Q. What happened?

VICTORIA AZARENKA: I started really feeling sick in the morning already. I woke up at 6 a.m. and I was throwing up all the morning and just felt weak.

Once I got to the court, I went to see the doctor, I felt a little bit better. Throughout the first set, a little bit of the second, then I just had no more energy to go.

Q. The flu?

VICTORIA AZARENKA: I don't know. They kind of said it's kind of a virus because I had a fever pretty high.

We don't really know what is that.


Ha a tobbi resze is erdekel, akkor az ausztral open honlapjan el tudod olvasni, pl hogy amikor lement apolasra, akkor mar mondtak neki az orvosok, hogy ne jatszon, de o jatszani akart.

Az egy dolog, hogy Petra mit mond, mikozben nezi a meccset, de az nem jelenti azt, hogy megfejtette a torteneseket, teljesen logikus volt a napszuras is, de nem az volt. Amugy ma nem is volt olyan meleg Melbournben, 24 fok volt amikor jatszottak. Az sem keves, de nem is 35.

HeadMan · http://www.roptese.hu/ 2009.01.26. 11:47:36

@Ladyashley: Tudom, de a méreteken nem változtat...

'cos_am_free 2009.01.26. 11:49:02

@agimano: Bocsi de ez nem Petra szösszenete volt hanem az enyém;-) Egy igazi vírus infekcióval az ember nem megy, hanem mászik. Ha valóban betegen ment ki a pályára, akkor gratulálok neki és a stábjának. Valszeg gyógyteniszt írt ki neki a doki...deh... Sajnálom szerencsétlent, mert jól ment neki, de sajnos nem a fejével, hanem a szivével gondolkodott...ennyi

agimano 2009.01.26. 11:53:23

@'cos_am_free: en is nagyon sajnaltam, neha egyebkent az ember jol tud jatszani, ha lazas, de ugy latszik, eddig birta, nagyon feltem, hogy elajul szegeny a palyan

noriega77 2009.01.26. 11:57:42

Verdasconak jár a gratula, régen érett neki egy ilyen siker, igaz ilyen flegmának rég láthattuk Murrayt, tényleg nem fogta fel, hogy ez egy GS. A Rafa-Simon nem lesz akármi, reméljük nem takarja be két női pantomoim, de a Djoko-Roddick meccsen lesz olyan hangulat, hogy a fal adja a másikat.

'cos_am_free 2009.01.26. 12:02:43

@agimano: Hát Én is felugrottam:-( Nem hittem el, hogy nem állítják le a meccset...
Nagyon közel állt hozzá, hogy elájuljon szegény. Lázasan nem szabad lett volna vállalnia a meccset...főleg nem olyan öngyilkos tempóban, ahogyan ő osztotta. Nagyon ügyes kislány, biztosan lesz még tűz közelben:-)

VVega · https://debugme.eu/ 2009.01.26. 12:22:46

Pedig hogy fel volt fújva Murray...

@noriega77: Simon-t is legyakja háromban :(

'cos_am_free 2009.01.26. 12:33:13

@VVega: Én sem értettem, hogy miért kapja ezt az őrült hátszelet.
Nadal v Tsonga FS lesz megint:-) Aki nyeri azé a buli vasárnap:-)

NikA 2009.01.26. 12:36:20

Nincs tető ezeken a pályákon, hogy legalább egy kis árnyékot tudjanak biztosítani a 40 fokban?
Miért természetes, hogy egy európai ilyen hőségben tud brillírozni?
Vagy nem is akarják ez utóbbit a szervezők?
Hogy van ez?
Sok pénz van a teniszben, táncsak eszébe jut valakinek valamikor valaha, hogy a maximumot nyújtó sportolóknak (akik az életüket teszik fel e sportra) ne kelljen még az extrém időjárással is megküzeniük.

dzsokko_garros 2009.01.26. 12:40:01

Ez meg hogy lehet? Az első szettet simán húzta be Murray, így nyugovóra tértem. Gondoltam, ez is sima lesz. S mire ébredek? A skót öt szettben kikapott, s ezzel a torna egyik legnagyobb favoritja búcsúzott. Ez Nadalnak nagyon jól jön. Mondhatni, kikövezett út áll előtte a döntőig. Simont (főleg az éjjelit) gyerekjáték lesz lenyomni, aztán meg Tsonga vagy Verdasco, inkább Tsonga. De arra meg kevés esély látszik, hogy megismétlődik az elődöntőben a tavalyi forgatókönyv, ezúttal kevés lesz a győzelemhez a túlsúlyos Ali-imitátor. Csak nehogy aztán Nadal behúzza ezt a Grand Slamet is... :S

'cos_am_free 2009.01.26. 12:42:33

@NikA: Van fedő a LR Arénán.... valóban be kellett volna fedni.
A top spin játékosok olyan helyen élnek, ahol az ilyen kánikula nem meglepő:-)
Azarenka is déli vidéken él, ha jól tom.

noriega77 2009.01.26. 12:43:51

@VVega: Nem vennék mérget a három szettre, Rafa játéka sokat finomodott, és duzzad az erőtől, a kis Simon pedig ilyenekre tud felpörögni, kicsit szurkolok neki, hogy ne 2-6 2-6 2-5-nél vegye észre, hogy ez egy GS negyeddöntő. A torna végjátékának minden esetre Rafa győzelme kellene, most h a nagyképernyős Andy elszállt.

noriega77 2009.01.26. 12:55:16

@NikA: Ha Ilyen erős napsütésben és irdatlan melegben, hipp-hopp behúzzák a tetőt olyan fülledtség lesz, hogy a nézők is elájulnak, mert az átforrósodott aréna által visszavert hő nem tud távozni. Erre rá kell készülni szellőztetéssel.

agimano 2009.01.26. 13:05:19

szerintem a szelloztest biztosan meg tudjak oldani, csak azt hiszem Petra mondta, hogy a jatekosoknak egyenlo felteteleket kell biztositani. kozel egyenloeket, mert az sem egyenlo, hogy valaki kint jatszik egy szeles palyan, vagy bent a legnagyobb arenaban, de a tetot csak akkor szabad behuzni azokon a palyakon, ahol be lehet, ha mar kint nem engedik jatszani a jatekosokat a meleg miatt. Most mar viszont csak olyan keves jatekos van, hogy mindenki arenaban jatszik, szoval elvileg be lehetne huzni a tetot, csak akkor gondolom vegig ugy is kene hagyni. Gondolom az nem szamit, hogy a juniorok felett nem tudjak behuzni, mert az egy kulon verseny.

Amugy eleg vicces, hogy itt meg a tetot is be lehet huzni, Wimbledonban meg vilagitas sincs.

RaFa&NoLe(L) 2009.01.26. 13:09:31

Hát most Murray megszívta. Eléggé bizonygatta hogy neki GS-en van a helye aztán besült vele. Én nem nagyon kedvelem, egyre nagyképűbbnek tűnik =S A döntőre Nadal Federer meccset tippelek, de remélem Nole és Nadal fog játszani :D

NikA 2009.01.26. 13:28:56

@'cos_am_free:
@noriega77:
Valahogy meg kellene oldaniuk.
Magyarul: emberi körülményeket biztosítani.

noriega77 2009.01.26. 13:32:27

@agimano: Nem akarom az észt osztani, mert nincs olyan sok: az átforrósodott aréna (itt értsd az embertömeget is) melegét a tető azonnali behúzása után képtelenség lenne elvezetni, egy órán keresztül főne saját levében mindenki. Napsütésben behúzott tetővel kellene kezdeni a napot. Egyébként is ez az Australian OPEN, ahogy a nevében is benn van :DDD

agimano 2009.01.26. 13:52:30

@noriega77: hat en nem akadalyozom meg oket abban, hogy mar az elejen behuzzak a tetot, miert ne huzhatnak mar be az elejen, ha ugy is be akarjak huzni, akkor tenyleg nem akkor kell, amikor mar felmelegedett az egesz, de amugy tenyleg egy szabadteri rendezveny, szoval nem fontos behuzniuk a tetot, talan nem is kell... de azert tenyleg figyelembe kell venniuk a jatekosok testi epseget is, majd megoldjak, en bizom bennuk:)

noriega77 2009.01.26. 14:00:45

@'cos_am_free: meg kötelező vizespóló verseny. Egyébként gond lenne a világításhoz való alkalmazkodással is, játékos és vonalbíró is csak pislákolna jó darabig, állítólag ebből volt már gond. Más az, ha borult időben eső miatt fedik le a pályát, akkor mindenben könnyebb az átállás.

noriega77 2009.01.26. 14:08:32

@agimano: hangulatosabb egy szabadtéri játék, még akkor is, ha épp csak a pálya fölött nyitott az aréna, de nyilván a cél a lehető legjobb feltételek biztosítása a játékhoz, mert most már nagyon durva meccsek jönnek, reméljük (:-D)

stanzi17 2009.01.26. 14:36:39

egyetértek sütivel!!! Federer döntős lesz...sőt továbbmegyek, megnyeri a tornát!!!!!!!!:)
Verdasco csakazértismegmutatom módon játszott ma, szerintem nem is rosszul!!!

FedererRafa 2009.01.26. 14:37:30

nem értek egyet a címmel. Murray való oda. Két ok volt, amiért ma kikapott... bár teszem hozzá, a döntő szettet már nem láttam végig.
Szerintem defenzív volt, magához képest is nagyon. A másik, balkezes ellen játszott.
Ennyi. Murray érett, jó játékos, s a US openen jobban fog teljesíteni :P

FedererRafa 2009.01.26. 14:40:07

nem is tudtam, mi lett Azarenkaval. azt latom, h feladta. Mi van vele, mi történt? Miért tették a nappali program elejére? Meséljen valaki, nem tudom mi van..................

'cos_am_free 2009.01.26. 14:51:45

@FedererRafa:
Azarenka:
Elmondása szt már reggel nem volt jól. Volt egy kis láza, hányt...stb.
Megnézte őt egy orvos, majd lement ütni. Akkor jobban volt.
Az első szettet úgy nyomta végig, hogy az embertelen.
Mindent megtámadott és fullon nyomult előre.
Leütötte Szerenát simán a pályáról. Magam sem hittem el!
A szett végén jelezte, hogy trénert kér.
A tréner odament és mutatta, hogy szédül.
Bementek a pihenőbe és 10 perc után.... még nézni is rossz volt.
Szabályosan tántorgott:-( Most ismétlik...
Többször majdnem összeesett.
Serena is csodálkozott. a bíró is csak lesett.
Amikor mutatták a stábját, akik arra kérték lépjen vissza, akkor ment kezet fogni. Nagyon sírt.
Nagyon szomorú pillanatok voltak. Nem vagyok odáig a habitusáért, de nagyon megérintett!

VVega · https://debugme.eu/ 2009.01.26. 14:54:10

Akik Nadal v Tsonga győzelmet várnak azok olvasták hajnal24 kommentjét? :)
A felső ágiak kőkemény 1 db kemény pályás GS döntővel feszítenek, az alsó ág 12-jével szemben ;)

Remélem, hogy se Nadal, se Djoko nem éli túl a negyeddöntőket. Olyan szép lenne :D

FedererRafa 2009.01.26. 14:54:13

@'cos_am_free: Köszi. Már nézem, kíváncsi vagyok. :S Ez tök gáz, a buzi williamseket úgy utálom.

'cos_am_free 2009.01.26. 14:58:56

@FedererRafa: Ejnyeno:-) Azért ha nem volnának uncsi lenne:) Én sem szeretem őket, de kellenek ők oda:-)

@VVega:
Nole a holnapi kánikula partyn ha nyerni is tud, akkor sem megy sokra. Az ki fogja csinálni. Bár nekem a szimatom azt súgja, hogy Roddick kiszerválja a nagyképü szerbet:-)
Az egyik nagyarc már csomagolhat. Mőri is kiesett:-)

FedererRafa 2009.01.26. 15:01:31

@'cos_am_free: eeeeeee, tudod, h murray nagy kedvencem :S A masik ketto is szimpatikus , xar lesz drukkolni :D

'cos_am_free 2009.01.26. 15:04:59

@FedererRafa:
Én is kedveltem Mőrit, de az elmúlt 1-2 hónapban ; lehet, hogy a média sztárolása miatt, lehet, hogy a USO miatt, úgy megnőtt az arca, hogy az meglepett.
Meg azt sem kedvelem, hogy már az első labdamenetnél (haldoklik) mint Nole... hát ezért estek ki nálam a pixisből:-)
Monnyuk és Safin, Agassi rajongó vagyok , voltam:-)

FedererRafa 2009.01.26. 15:16:55

@'cos_am_free: jaja, ertem mire gondolsz.
Noknel Suarez N 8banvan? Faxasan jatszik, irigylem azt a backhandt :P
Igazad van, h tudashoz szerenyseg parosulna elvileg. ::PP

Ceres 2009.01.26. 15:19:57

Az első 8 kiemelt közül csak Murray nem jutott be a negyeddöntőbe, mindenki más ott van, ilyen is régen volt - óriási meccsek jönnek!

Tennisangel 2009.01.26. 15:23:00

Már nagyon várom a holnapi Roddick-Djokovic féle meccset!! Hatalmas hangulata lesz...Mindkettőjüket szeretem de Roddick megérdemelné hogy továbbmenjen...bár Federer ellen szerintem nem sok esélye van...

dzsokko_garros 2009.01.26. 15:32:06

Jókat nevetek egyes kommenteken: ha valakit utálunk, akkor az már rögtön nagyarcú, nagyképernyős, stb. Szerintem abszolút megalapozatlan kijelentések ezek, attól még hogy egyesek magabiztosan nyilatkoznak, s nem végig az ellenfelet méltatják, még nem nagyképűek. Meg ha már itt tartunk, valószínűleg mindannyian azok, egytől-egyig, csak a menedzsereiknek köszönhetően mindegyikük másképp kommunikálja ezt. Ők is csak szerepet játszanak a médiában, ahogy mindenki más is.

'cos_am_free 2009.01.26. 15:32:49

@FedererRafa:
Navarro juhéj:-) Apám! Az a csaj valami frenetikusan jól játszik:-) A salakos szezont neki adom;-) Heninhez hasonló a stílusa. Pici, fürge és gyilkos a fonákja:-)
Sajnálom, hogy Mauresmo elbambulta a meccsét, mert akár összei is jöhetett volna egy fonák party, úgy mint régen Heninnel:-(

FedererRafa 2009.01.26. 15:36:33

@'cos_am_free: Igen. Olvastam a wikin, hogy Fed kiskorában is csodálta, akik egykezes fonakot utottek. Szerintem is ez egy adottsag, nagy dolog, es 10bol 1 jatekos tudja csak. Nem csak a salakoson gondolom azt, h erdemenyes lehet. lehet itt is dontos lesz?!
De akkor Demi kiesik

orsoly 2009.01.26. 15:40:39

Roger és Nole megmondta: Andy Murray nem közülük való.

Hogy lehet ilyet mondani?? :S Bár én úgy olvastam valahol, hogy azt mondták, hogy "nem közéjük való".. de akkor is.

'cos_am_free 2009.01.26. 15:48:41

@orsoly:
Nagy igazság. Ez nekem sem tetszett

LGfan 2009.01.26. 16:06:02

Nah, azért Murray nagyon jól küldte.
Ettől a meccstől eltekintve.
11 meccses győzelmi sorozatból jött, várható volt, hogy nem nyeri degeszre magát.
Abu Dabi 3 meccs, Blake, Federer, Nadal (véresen komolyan volt véve, majd 3 és fél órás ütközet), Doha 5 meccs és most három győzelem. Dohaban is elaprította Federert, lehet jönni GS, de még fejlődik a skót, akkor igenis ott a helye a három mellett.
Verdasco ellen meg belefér a zakó, DC győzelem, Brisbane döntő, és döntő Cooyongon is, nem mellesleg sokat fejlődött, nem esélytelen Tsonga ellen sem.
Federer meg ne magyarázzon, rá egy mukkot se szólt sose Andre, hogy öcsi, nagy legyél ahhoz RG, olimpia és a DC még hiányzik!

LGfan 2009.01.26. 16:07:47

@orsoly: H2H megmutatja milyen. Tart tőle ennyi. Lehet a legfontosabbat egyenlőre ő nyerte, de fognak ők még összefutni.
Madrid, Shanghaj, Abu Dabi, Doha 4 zakó Murraytől, Rafa szokta így elagyabugyálni:P

agimano 2009.01.26. 16:31:27

@LGfan: Rogernek miert az a neve, hogy H2H? ja es amugy azt sem tudom, hogy ki az a szunyog:)

amugy szerintem semmi olyan nem hagyta el Federer szajat, hogy nem kozuluk valo Murray, az igaz, hogy tobbszor hangsulyozta, hogy szerinte nem o az eselyes es hogy unja, amiert allandoan rola kerdezgetik, de azert nem igy fogalmazott. Az a baj, hogy tobbek kozott igy alakulnak ki emberekrol teves velemyek mas emberekben, valaki azt mondja, hogy azt mondta, hogy... es akkor egybol eliteljuk vagy megszeretjuk, ez olyan mint a blikk, utana kell olvasni mashol, hogy mi az igazsag:)

f4c3m4n 2009.01.26. 16:42:38

@agimano: H2H = Head to head (egymás elleni eredmények)

Szúnyog = Juan Carlos Ferrero

agimano 2009.01.26. 16:47:39

@giorgio_boy: :))) mar azt hittem federer neve a h2h:)) koszi, igy mar mindjart tobb ertelmet nyer az a mondat:)

LGfan 2009.01.26. 17:08:12

Szunyog azthiszem=el moscito:P

Cathy07 2009.01.26. 17:18:21

Kire fogadnátok holnap? Én bízom Roddickba de nagyon féltem Djokotól. Ha jönnek az ászok nem lesz gond. Remélem.

ettumifilii 2009.01.26. 17:29:33

dubaiban megverte most is meg fogja

Tennisangel 2009.01.26. 18:10:56

@Ladyashley: Háátt ahogy közeledik a meccs annál jobban bízom Roddickban! Tegnap reggel még meg voltam győződve hogy ezennel vége az AO-n való részvételének...de remélem nyerni fog! És ha beveti azokat a szerva bombáit akkor van esély...nem is kicsi : )

FedererRafa 2009.01.26. 19:23:23

Roddick nem szervagep, ertsetek meg. Roddick jo alapvonaljatekos, s neha ugyesen is roptezik. Roddick nem ut sok aszt, csak hatekonyan szerval...
aaaaaaaaaa
Szerintem vereseget fog szenvedni.

Cathy07 2009.01.26. 19:33:25

Tudom én, rosszul fogalmaztam. Ha jól szervál mondjuk 75% felett beüti az első szerváit, akkor sok esélye lehet. Egyre jobban és higgadtabban játszik, az alapvonalról kevesebbet hibázik és bátrabban megy fel a hálóhoz. Elfogult vagyok, de megverheti Nolét. Szerintem nem fog számítani túl sokat az hogy nehéz mérkőzésen van túl Djoko,de ha meccs elnyúlik akkor számíthat. és ugye bármikor keletkezhet vízhólyag a lábán. Tudom ez gonosz megjegyzés volt. Elnézést.

'cos_am_free 2009.01.26. 19:34:49

@FedererRafa:
Húúú Én elég régen láttam tőle a szerva után 3 normális ütést...folyamatosan 1 meccsen. Sztem a szerváira épül az egész tudása....és mégis megy neki. Egyébként imádom a pasit:-)

orsoly 2009.01.26. 20:28:52

@Ladyashley: Én Andyre. Bár ki tudja. Djoker még megtréfálhatja.

Cathy07 2009.01.26. 20:34:54

@'cos_am_free: Persze mert addigra már rég elfelejtette a labdamenetet, sőt a gamet:D:D:D:D:D:D

stanzi17 2009.01.26. 22:18:54

szerintem Andy(mármint Roddick) nem rossz képességű játékos, megél a szerváiból, és egyszer kétszer eltalálja egy tisztességes tenyeressel a labdát.....de hát az a fonák:/ anyám....azt még nézni is rossz....

Cathy07 2009.01.27. 07:47:44

Hihi:D:D:D: Mondtam hogy nyer. Jó Nem nagyon volt Djoko a pályán, meg ki is készült rendesen, de jól játszott Roddick, remélem lesz esélye Federer/Del Potro ellen.
Nem tudom hogy csak a meleg volt-e a baja mert 3 első mccsét se este játszotta...
De valahogy érzetem már tegnap is hogy fel fogja adni a meccset.
Go Andy. Egy Andy-Simon döntő. Bárcsak

VVega · https://debugme.eu/ 2009.01.27. 07:55:45

Szép volt Andy. Forevö Roddick :)))))

@stanzi17: :DDDDDDD

'cos_am_free 2009.01.27. 08:03:20

Most monnyam, hogy nem lepett meg! :-) Roddick kapott egy kvanagy lehetőséget. Sztem ez a soha vissza nem térő alkalom, hogy GS döntőbe kerülhet! Nosza.
A rendezők valstzeg kapni fognak rendesen ezért a tető dologért! Brutálisan meleg lehetett.

VVega · https://debugme.eu/ 2009.01.27. 08:09:31

@'cos_am_free: Roddickra ugyanúgy sütött a Nap :)

'cos_am_free 2009.01.27. 08:22:32

@VVega:
Ja:-) Rodd vajon miért nem döngette a mellét és örjöngött önkivületben?? Jaaa. Mert normális sportemer....:-)
Nolera ráférne egy makarenkói gyomros az élettől, mert akkora az arca, hogy már magát is lenézi:-D

FedererRafa 2009.01.27. 08:30:10

@Ladyashley: A tegnapi 3 feladas miatt talan?:P

Éva01 2009.01.27. 09:00:00

Nekem addig volt szimpi Djokó, amíg a mamája be nem szólt, hogy meghalt a király, éljen a király. Azóta nem csípem a búráját, pedig a mama mondta és nem ő.

nus 2009.01.27. 09:23:50

hehe, megfőtt a neveletlen szerb, a-rod a második szettől kezdve dominált, jöttek a nyerők mindenhonnan, megérdemelte.

Cathy07 2009.01.27. 09:24:06

@FedererRafa: Akkor kettő elvileg sérülés miatt volt.
De egyébként látszott Roddickon hogy aggódik érte, és tök normálisan viselkedett .Nem hiszem hogy így akart nyerni. Tényleg nagyon "jó fej" volt, ahogy ünnepeltette magát. De komolyan erre mi szükség volt? Hát ha nem lettem volna rosszul simán nyertem volna, ezt üzente Roddicknak. Gusztustalan viselkedés, csak a melldöngetést vártam. Mondjuk az csak akkor poén ha Roddicknak hazai közönség előtt csinálja.

stanzi17 2009.01.27. 19:05:30

@Ladyashley: hát szerintem ha a melldöngetősdit megcsinálná a US Openen, ilyen körülmények között, akkor felkelne a potom(mennyi is a befogadóképessége a centernek ott?) nagyon sok emberke és megvernék Djokot....:)

most nem azért hogy izéljem őt, de szerintem baromira nem szimpi, nekem legalábbis..
se a melldöngetés, se az a lenézés amivel viseltetik néha.....lehet hogy eredményesebb lenne ha leszokna ezekről....

fuzzy_dunlop · http://ombrello.hu/ 2009.01.27. 21:57:25

Nem ismerjük még eléggé és valószínűleg ő sem saját magát. Ahhoz túl fiatal és túl gyorsan fejlődik. Mindenkinek van gyenge pontja. Éles mérkőzések, elveszített játékok sora mutatja meg min kell még dolgoznia. Úgy tűnik Murray számára a biztosan ütő, de agresszív teniszt nyomó játékosok okoznak gondot. Akik nem nagyon hibáznak, de képesek pontot ütni. Mint Kolja, vagy Verdasco.

Ez NEM azt jelenti, hogy soha nem fog Slamet nyerni. Könyörgöm, 21 éves.
süti beállítások módosítása