Teniszblog

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről...

Erről szóltunk

agassi (18) ancic (2) arias (2) arn (6) atp (3) azarenka (4) baghdatis (7) becker (3) berdych (2) blake (5) borg (7) bryan bryan (3) cahill (2) chakvetadze (2) chang (2) chela (2) cilic (3) clijsters (7) connors (3) coria (2) corretja (2) courier (2) czink (7) davenport (2) davis kupa (2) davydenko (2) del potro (11) dementieva (9) dent (2) de villiers (2) djokovic (38) dokic (3) edberg (3) federer (88) ferrer (4) ferrero (3) fish (5) garros (5) gasquet (4) gaudio (4) gilbert (3) golovin (2) gonzalez (9) graf (8) gulbis (4) haas (3) hamburg (3) hantuchova (5) henin (5) henman (3) hewitt (14) hingis (2) isner (3) ivanisevic (4) ivanovic (19) jankovic (10) kirilenko (2) kuerten (4) kurnyikova (3) kuznetsova (4) lendl (2) ljubicic (4) lopez (2) malisse (2) marosi (2) mathieu (5) mauresmo (7) mcenroe (14) monfils (3) moya (8) murray (26) nadal (79) nalbandian (3) navratilova (4) nestor zimjonic (2) párizs (6) páros (6) peer (3) robredo (7) roddick (20) sampras (11) sanchez vicario (2) santoro (7) serena (28) sharapova (4) simon (2) stepanek (5) szafin (21) szafina (24) szávay (35) találós kérdés (5) tipsarevic (2) tomic (2) tsonga (11) vaidisova (3) venus (15) verdasco (15) wawrinka (2) wilander (8) wimbledon (2) woodbridge (2) wta (2) youzhny (2) zvonareva (4)

Képek

Este

2009.01.27. 11:32 :: Bordin

Csak mert néhányan félreértették.
Amikor Djokovic esti programot kért és nem kapott a szervezőktől, akkor azt nem Federerrel szemben kérte és nem kapta, hanem Jelena Dokiccsal szemben.

170 komment

Címkék: djokovic dokic

A bejegyzés trackback címe:

https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr51905804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LGfan 2009.01.27. 15:14:33

@Maad81: Nadal Haas ellen 53 nyerő 8 hiba. Gonza ellen 11 hiba.
Közel jártak a tökéleteshez.
Remélem azért Tsonga-Rodd döntő lesz, de egy Nadal-Roddal is beérem:P

LGfan 2009.01.27. 15:15:12

@Kisama: Még nem az. RG, olimpia és DC után esetleg:)

.:Zoltán:. 2009.01.27. 15:16:41

@1pumukli: Djokovic-szurkoló vagyok...
Komolyan.

ettumifilii 2009.01.27. 15:23:48

@LGfan: én azért egy wimbledonihoz hasonló ötszettes Federer-Nadallal is beérném

LGfan 2009.01.27. 15:26:57

Nadal győzelemmel rendben:P

Kisama 2009.01.27. 15:27:34

@LGfan:
Szal azt mondod, hogy meg csak nemis az EGYIK legjobb? Kivancsi lennek szerinted kik tartoznak a legjobbak koze, ha o nem.

atti73 2009.01.27. 15:31:07

@Kisama: senki nem pattog, azért mert én nem ömlengek a Federertől akkor már rossz vagyok. El kell szomorítsalak, csak a jelenlegi gyenge mezőnyben tud villogni, aki egy kicsit is tud teniszezni az már elveri (Nadal, Djokovic, Murray, Simon).

Tennis Power (törölt) 2009.01.27. 15:37:49

Akkor már ketten vagyunk rosszak:D

zlatinho 2009.01.27. 15:39:03

Sziasztok!új vagyok itt nagyon szeretem a teniszt azért is regeltem az oldalra, először is meg kell mondanom h nagyszerű az oldal mindig élvezettel olvasom a cikkeket nézem a képeket.Másodszor pedig én sem értek egyet a federert szapulókkal, mivel az tény h gábor elfogult vele szemben, de akárhogy is nézzük ő egy 13szoros gs győztes amit csak egy valaki mondhat el magáról:samp. persze h őt teszik esti programra(dokic mellet ami érthető)nem pedig az egyszeres győztes djokovicot(még ha címvédő akkor sem).Az meg a másik hogy aki állandóan azt hajtogatja h federer gyenge mezőnyben lett ennyiszer győztes annak csak annyit h miért nem más nyert ennyiszer akkor?miért nem roddick pl?ebben a "hihetetlen erős" mezőnyben(tsonga nadal djoko murray roddick verdasco esetleg stb) is játszott gs dőntőket nyert gs t (us open)mindig ott van az elődöntőben(soroztaban 19edszer!!!!!)Aki pedig versenyszerűen sportolt tudja h a szürke eminemciásokat(és ez nem bántás) mint pl az elmúlt években baghda ljubicic soderling ferrero szafin f. gonzalez stb nem könnyű megverni sőt most láthatjuk murray esetét is aki már pár győzelem után azt hitte h verhetetlen és tessék épp egy olyantól kapott ki aki túlzással sem nevezhető szupersztárnak bár jó játékos.igaz h az utóbbi évben hónapokban fed is kikapott ilyen játékosoktól de utána lehet nézni h a gs eken ami a teniszbe felér egy vb címmel fed mikor kapott ki ilyen játékostól....segítek talán szafin vehető ide azon a bizonyos ao meccsen aki akkor ereje teljében volt...19szer jutott be gs elődöntőbe az istenért!u h 27éves akkor miről beszélünk??hát persze h kivételeznek vele ami sztem nem igaz. egyelőre ennyit bocs a hosszú fogalm ért de már nem bírtam tovább.üdv

Kisama 2009.01.27. 15:41:41

@atti73:
Te a masik veglet vagy. Azok se jok akik allandoan omlengenek rola, de azok is ugyanannyira irritaloak akik meg a kakan is csomot keresnek es szoszerint MINDEN alkalmat megragadnak, hogy gyengitsek.
Fuggetlenul attol, hogy mostanaban kik verik meg es kik nem, 13 GS-t nyert. Ezen nincs mit vitatni. Ez a szam mindenkeppen feljogositja arra, hogy a legjobbak kozott tartsak szamon. Nemtom ezen miafrancot lehet vitatni.

zlatinho 2009.01.27. 15:44:24

félre ne értsétek nem akarok túl okosnak tűnni csak nem szeretem az igazságtalanságot miért federer tehet arról h nem volt ellenfele ami sztem szintén ebben a formában nem igaz.én megértem ha más pl djokovicot vagy épp nadalt nagyon jó játékosok de ha valakinek nem fed a kedvence attól nem kell lehurrogni márcsak az eredményei miatt sem szerencsés...

ettumifilii 2009.01.27. 15:45:53

@atti73: szeretnélek felvilágosítani h ebben a gyenge mezőnyben a 300-adik is nagyon jól tud teniszezni, de továbbmegyek aki világranglistás az is, sőt még aki csak a junior itf ranglistán van rajta az is elég jól teniszezik.....azért egy kicsit túlzó azt állítani, hogy a világ első öt teniszezője csak egy kicsit tud teniszezni.....nem tudom, mihez méred a tenisztudást ha ők nem teniszeznek jól....

ps. a mai gyenge mezőny 100.-ja simán elverne bárkit 15 évvel ezelőttről

zlatinho 2009.01.27. 15:45:55

nem szeretnék vitatkozni én nem istenítem ezek amiket leírtam ezek puszta tények semmi relatív dolgot nem írtam le csak a tényeket

ettumifilii 2009.01.27. 15:49:01

@zlatinho: szafin, gonzo, baghda szürke eminenciás???? soderling meg sosem volt ott a legjobb vr-es helyezése 18-adik tavaly évvégéről

visszatérve a gyenge mezőnyre az is csak azért volt "gyenge" mert federer mindenkit vert belőle

ettumifilii 2009.01.27. 15:50:53

@atti73: szeretnélek felvilágosítani h ebben a gyenge mezőnyben a 300-adik is nagyon jól tud teniszezni, de továbbmegyek aki világranglistás az is, sőt még aki csak a junior itf ranglistán van rajta az is elég jól teniszezik.....azért egy kicsit túlzó azt állítani, hogy a világ első öt teniszezője csak egy kicsit tud teniszezni.....nem tudom, mihez méred a tenisztudást ha ők nem teniszeznek jól....

ps. a mai gyenge mezőny 100.-ja simán elverne bárkit 15 évvel ezelőttről

ettumifilii 2009.01.27. 15:51:35

bocsánat csak frissítettem

atti73 2009.01.27. 15:52:03

@zlatinho: azért mert valaki x számú versenyt nyer, még nem kéne, hogy külön bánásmódban részesítsék, különösen itt ahol nagy jelentősége van ki mikor játszik 15 akár 20 fokos különbség a nappal és az este között. Samprassal és Agassival (de még sorolhatnám a neveket) sem kivételeztek, vele meg nagyon szembetűnően. Akiket meg felsoroltál mind egy ágon vannak Djokovic (öt már nem tehették rá) kivételével, Roddick nem tartozik az élmezőnybe. Akiknek pozitív a mérlegük vele szemben, egy ágon vannak. Milyen érdekes nem?A tavalyi US Open sem volt véletlen ugye? Hogy két napig tartó Murray-Nadal meccs után semmit nem pihenhetett a győztes? Annyira elfogultak vagytok, az a baj, hogy azt mondjátok amit az elfogult riporterek. Nem azt mondom, hogy nem rossz teniszező, de nem kell a ló tulsó oldalára esni és helyén kell kezelni a dolgokat.

zlatinho 2009.01.27. 15:52:18

olvass már vissza hogy én épp azt írtam h annak mondom "aki állandóan azt hajtogatja hogy fed gyenge mezőnyben nyert ennyiszer"...... nem én mondtam h gyen
ge a mezőny hanem itt olvastam állandóan....

Kisama 2009.01.27. 15:57:19

@atti73:
Helyen kezelni a dolgokat legobjektivebben szam adatokkal lehet. A szam adatok sajnos azt mondjak, hogy nem csak hogy "nem rossz teniszezo" hanem egyenesen az egyik legjobb.

Az osszeeskuves elmeleteiddel pedig nem tudunk mit kezdeni. Ezek csak feltevesek barmifele bizonyitek hianyaban. Te, mivel lathatoan nagyon utalod RF-t a legkisebb "kivetelezest" is kiszurod egybol es csak meg inkabb bizonyitottnak latod a sajat igazadat. Ilyen hozzaallassal nincs mit kezdeni.

Szerintunk ezek nem kivetelezesek, hanem csak veletlen egybeesesek. Szerinted az egesz tennisz vilag osszeeskudott es osszefogtak azert, hogy Fed-nek minel konnyebb legyen.

Kivancsi vagyok, hogy a partatlan emberek szamara melyik a hihetobb...

zlatinho 2009.01.27. 16:01:27

az meg a másik h fed sztem érthetően teljesít az elmúlt évek alatt megszokott szintje alatt mivel h 27 éves korára 13 gst nyert persze h nem motivált már annyira mint pl nadal vagy djoko. de nézd meg murrayt semmit sem nyert még és mégis kiesett. ez a hőség dolog meg egy vicc mivel fed 2 napja 0:2 ről fordított a napon. ha meg roddick nem tartozik az élmezőnybe ahogy te is írtad olvass vissza (atti73) akkor miért nem verte meg djoko???neki is ugyanolyan meleg volt....

ettumifilii 2009.01.27. 16:02:13

@atti73: igen, csaltak a sorsolással...miért nem nadal ágán van soha federer heeee???? blablabla

atti73 2009.01.27. 16:07:35

@Kisama: Véletlenek vannak, de hogy a legtöbb gs viadalon így legyen az nem lehet véletlen, nézz csak utána nyugodtan a régebbi tornák sorsolásait. Az pedig, hogy valaki a számokat nézi csak, az vagy azt jelenti, hogy nem igazán értékeli a mögöttes tenisz tudást. Nálam jóval nagyobb tenisz tudorok megmondták, hogy a jelenlegi mezőny még csak meg sem közelíti a 90-es évek mezőnyét, ahol rengeteg világklasszis játszott egyszerre. Sampras, Agassi, Becker, Lendl, Edberg, Courrier, Chang, Ivanisevic, Stich, Krajicek, Kafelnikov és akkor csak olyanokat írtam akik GS-t nyertek.

noriega77 2009.01.27. 16:09:01

Ezt a vitát nagyon nem értem.Ebben a mezőnyben Federer a legjobb, réges-rég egy messzi-messzi galaxisban biztosan volt nála jobb egy jobb mezőnyben, és aztán? Kötelező olvasmányként át kéne rágnotok magatokat azokon a nyilatkozatokon amiket egykori világelsők (Wilander, Borg, ...................., Sampras, McEnroe,) adtak róla és a játékáról. Talán ők meg tudják ítélni, pedig akár irigykedhetnének is. Amit ma csinált, arra pedig nem a szavakat kell keresni, hanem újra megnézni, és aki nem élvezi az legalább tanuljon belőle, mint Del Potro)

zlatinho 2009.01.27. 16:11:19

miért?egyszerű okból csak azért mert az első és a második kiemelt a tábla két végéből indul...ezt senki nem vitatja hogy akkor milyen erős volt a mezőny de akkor fed tette vna le az ütőt h jaj nem játszok mert nem olyan erős a mezőny mint a 90es években?vagy legyen időutazó?

Kisama 2009.01.27. 16:13:03

@atti73:
Akarmennyire is bizonygatod, nem fogsz meggyozni semmilyen epeszu embert arrol, hogy az osszes GS szervezo latvanyosan csaljon azert, hogy Fed-et a dontobe tolja.

Erdekes en ugy emlekszem, hogy ezek a nagy tudorok altalaban azt is szoktak mondani, hogy nem lehet osszevetni a mai mezonyt a regiekkel, mivel a maiak teljesen mas stilusban jatszanak, teljesen mashogy keszulnek fel, meg a felszereles is t ok mas.

Es hogy lehet az, hogy ezek a nagy legendak, akiket emlitesz szinte mind valtig bizonygatjak, hogy Fed az egyik, ha nem a legjobb? Ezek szerint akkor biztos ok se ertenek hozza...

Cathy07 2009.01.27. 16:13:34

@atti73: Nem csalnak a sorsolással, könyörgöm hogy lehet ilyet állítani!!! Nadal sose panaszkodik emiatt akkor te se tedd!!!
Ja és most olvastam vissza,azt mondtad nem is láttad a meccset(bocs még jó hogy nem néztem) Hogy írhatsz valamiről úgy hogy nem is láttad? Nem láttad azt hogy Federer nagyon jól játszott és ezzel nem lehet vitatkozni

misc · http://misc.blog.hu 2009.01.27. 16:16:53

egyébként ha Federer és Sampras egy időszakban lettek volna aktívak, akkor valszeg Sampras se nyert volna 14 GS-t :)

atti73 2009.01.27. 16:17:57

@Ladyashley: nem a Del Potro elleni meccsről van szó kizárólag.

ettumifilii 2009.01.27. 16:18:29

@atti73: 1. jó h felhozod ezeket a játékosokat de pl. Becker 85-ben Ivanisevic meg 2001ben nyert GS-t

2. Nem lehet, hogy mai is több többszörös GS-győztes lenne ha vki nem emelkedett volna ennyire ki a mezőnyből(ami attól még lehetett erős)

3. jelenleg is profi GS-győztesek Nadal, Federer,Djokovic, Safin, Hewitt, Roddick, Gaudio, Moya, Ferrerro, Johannson

atti73 2009.01.27. 16:20:02

@SCUMM: neki ott volt riválisként Agassi, hogy csak egyet említsek a többit meg nem sorolom fel még egyszer és ő is 8-at nyert mellette.

Cathy07 2009.01.27. 16:20:09

@SCUMM: Valószínű! De lehet más példával ez jobban megérhető.
Vegyük a Forma-1-t. Schumacher is mindig megmondta hogy az ő általa elért eredményeket nem lehet összehasonlítani Fangio eredményeivel.
Mindenkinek a saját korába, saját ellenfeleivel kell megküzdenie. Ez minden sportágba így van.

Cathy07 2009.01.27. 16:21:32

Ezzel a mostani játékosokat nézed le de mocskosul.

arcsike 2009.01.27. 16:21:33

sziasztok!
először is: én se vagyok az a hűde nagy Federer drukker, sőt (mert ha ő nem lenne akkor Andy már töbszörös wimbledoni bajnok lenne, de ez mindegy)! meg nem is vagyok az a nagy irogatós, de ez már kicsit sok!
Federerről sok mindent el lehet mondani, de azt hogy mondhatja bárki, hogy nem ő az EGYIK valaha élt legnagyobb teniszező amikor a TÖBBIEK (Pete, André, Connors, Mcenroe, etc. ) által felállított rekordokat döntögeti illetve ostromolja. Őszintén szólva nem sok esélyt látok arra hogy a közeljövőben bárki csak meg is közelítse ezeket a rekordokat! (hacsak Rafa nem nyer annyi RG-t a meglévő GS-jei mellé)
A másik: mi az hogy gyenge a mezőny? ott ahol egy év alatt 4 olyan teniszező ér fel a legjobb három nyakára akik addig kis túlzással sehol se voltak sztem ilyet nem lehet mondani. DP-nak szar napja volt meg nem hitt magában, de attól még ő is egy nagyon jó képességű teniszező.
Nadal ágán van mindenki aki tud teniszezni? kérlek fussd már végig a táblát és mondd meg nekem hogy a két felén Fedét és Rafát leszámítva hány GS győztes van a két ágon?!
Segítek: Rafáén 1, Federerén 5!
És ő Ráadásul az egyikkel fog elődöntőzni! Bár őszintén remélem hogy ma kijátszotta magából ezeket az ütéseket mert különben Andynek sem lesz semmi esélye.
SzabóG meg olyan amilyen, nem szereted, te dolgod, de talán nem kéne minden második postodban fikázni.
Kismedve hogy terjengős lettem de már télleg nem bírtam.
Hajrá Andy

McKracken 2009.01.27. 16:24:23

@arcsike: Nem a mostani mezőny a gyengébb, hanem a 2003-2007 közötti.

zlatinho 2009.01.27. 16:24:28

ez egy korrekt hozzászólás volt.köszi arcsike

ettumifilii 2009.01.27. 16:25:24

@arcsike: igazad van, ráadásul régebben a világelsőnek(pl. sampras) annyi pontja volt mint tavaly a negyediknek....pedig tavaly még ugyanaz volt a pontozás mint sampraséknál

Cathy07 2009.01.27. 16:27:41

@ettumifilii: Húha szerintem ezzel már nem lehet vitatkozni. Köszönöm, talán ez mindenkit megnyugtat

Tennisangel 2009.01.27. 16:29:20

@noriega77:
Nah igen...pontosan! Nem értem hogy miért kell Federert piszkálni...nem igazán tudnak az ő eredményeinél jobbat mutatni! Max Nadal...de szerintem ő sincs még akkora teniszező mint Roger! Nem arról van szó hogy esetleg kis hátsó munkával beleszóltak a sorsolásba...ez van, ezt kell szeretni! Ez szerencse! És megérdemli!! Ő tett le valamit az asztalra...

Kisama 2009.01.27. 16:30:11

@McKracken:
Igen CSAK kizarolag az a par ev volt nagyon gyenge, amikor Fed tortenetesen a GS-eit nyerte.
Milyen erdekes. Elotte 2002, meg utana 2008 bezzeg huu de eros mezonnyel bir. Eg es fold a kulonbseg!
Konnyu Fednek! Ilyen mezonnyel meg holmi mckrackenek es kisamak is nyerhettek volna vagy 2342343db gs-t!!

Peersze...

McKracken 2009.01.27. 16:33:06

@Kisama: Csak annyit mondtam, hogy gyengébb volt, nem nagyon gyenge. Pont annyira gyengébb, hogy egy jó játékos kihasználhatta ezt.
De értelmetlen bármi tovább sztem.

Cathy07 2009.01.27. 16:34:31

Aki látta Federer 1 meccsét, vegyük csak a Wimbledoni döntőit, az nem vitatkozik azzal hogy Fededer az egyik legjobb teniszező a történelemben. Annyira változékony a játéka és magas a tudása hogy ezzel vitatkozni lehet, csak érdemes

Cathy07 2009.01.27. 16:35:14

Változatos nem változékony elnézést

arcsike 2009.01.27. 16:35:23

@McKracken: na jó azért azt ne feljtsük el hogy az említett időszakban azért Andy, Marat, Léjt, meg a Szúnyog is nagyon jó játékosok voltak és ráadásul életük formájában, nem véletlenül nyertek GS-t. De ha te erre azt tudod mondani hogy gyenge mezőny akkor lelked rajta, biztos te vagy a tenisz istene

Kisama 2009.01.27. 16:36:23

@McKracken:
Szerinted gyengebb. Ez egy szubjektiv velemeny. Az eg vilagon semmivel sem er tobbet mint az enyem, vagy barki mase.
Tenyleg nincs mit ragozni rajta.

Sokak szerint nem volt gyengebb azaz idoszak, sot.

arcsike 2009.01.27. 16:41:15

még valami, értem én hogy dokics meg ausztrál meg ilyesmi, de azért szerintem nyugodtan meg lehetett volna cserélni a két meccset, akkor is ugyanannyian lettek volna
és akkor megspóroltak volna nekem egy hajnal 5ös kelést,:D hogy aztán lássam h djokoban annyi sincs hogy tisztességesen végigjátssza a meccset! (mondjuk ezt csak azért írom mert zavar hogy nem volt egy parázs ötszettes) kár hogy nem bírta a meleget

Cathy07 2009.01.27. 16:42:28

@McKracken: Szóval azt állítod Federer jó játékos. Tényleg akkor Safin, Hewit, Roddick, Ferrero meg csak olyan közepes. Érdekes mércével mérsz

noriega77 2009.01.27. 16:49:35

@arcsike: most olvastam federer nyilatkozatát erről: "Novaknak volt egy pihenőnapja, nem délelőtt 11-kor kezdődött a meccse, így végül is másfél napja volt. Szerintem ez még nem a világ vége."

Tennisangel 2009.01.27. 16:49:57

Mert ha Federer nem jó, akkor micsoda?? Vannak jó játékosok de még1 olyan mint Federer nincs...ő a világ egyik legjobb játékosa...nem tudom azt megérteni aki az ellenkezőjét mondja

Tennis Power (törölt) 2009.01.27. 16:54:01

@Tennisangel: Össze sem lehet hasonlítani Sampras királlyal!

Cathy07 2009.01.27. 16:56:28

@1pumukli: Zsenik mind a ketten. Egyébként tényleg ne hasonlítsuk őket össze. Más korban voltak a világ legjobbjai.

Cathy07 2009.01.27. 16:58:24

Lehet most vagy lassan Nadal korszaka jön(remélem nem de ez szubjektív véleményem)
De egy átlagosan jó játékos nem lesz 4 éig világelső

ettumifilii 2009.01.27. 16:58:49

@1pumukli: ha sampras 2007-ben lett volna fénykorában akkor is kikap federertől wimbledonban 76 76 76-ra

'cos_am_free 2009.01.27. 16:59:10

@1pumukli:
Nem egy grundon fociznak. Mind a 2 ember a maga idején király! Sampi-Mcenroe-Borg-Fed... Mid korszakalkotó zseni

atti73 2009.01.27. 16:59:26

@1pumukli: Így van, másfél éve a masters döntője után egy héttel el is verte. Meg van a meccs, nem bemutató meccs volt.

noriega77 2009.01.27. 17:01:12

Szegény Del Potro!
Kérdés: Elmondanád mi is történt?
DP: Rogert kérdezzétek, hogy mi is történt. Nem tudtam hozzászólni a mérkőzéshez. Úgy játszott mint a világelső, ennyi.

Tennis Power (törölt) 2009.01.27. 17:02:24

@ettumifilii: baromi nagy tévedésben vagy csórikám.

ettumifilii 2009.01.27. 17:02:54

@atti73: azért Samprast 2000-01-ben Safin is elverte néhányszor pedig akkor még GS-eket nyert

Kisama 2009.01.27. 17:03:40

@1pumukli:
@atti73:

Haha szal innen fuj a szel. Ertem mar! :)
Nem csoda, hogy ennyire utaljatok RF-t. A nagy idolotok rekordjat kergeti epp.
Juj meg a vegen megdonti a 14GS-t! Fujfujfuj Fed.

Igy mar vilagos, hogy mire fel eza nagy RF gyulolet. :)

Cathy07 2009.01.27. 17:05:14

@1pumukli: Hiába találgatjuk mi lett volna. Nem lehet összehasonlítani, ezt kell valahogy végre megérteni. A most felcseperedő majdani világelsőket se lehet majd Federerrel összehasonlítani. Más kor, más bajnok, más zseni

ettumifilii 2009.01.27. 17:05:24

@1pumukli: Federer-Sampras Wimbledon 2001 76 57 64 67 75
igaz h nem a legjobb sampras volt de federer is messze volt a legjobbtől

Tennis Power (törölt) 2009.01.27. 17:05:54

@'cos_am_free: A felsorolt nevekből az utolsó nem tetszik! :D

ettumifilii 2009.01.27. 17:05:58

@ettumifilii: egyébként nem is értem miért kezdek itt én is összehasonlítgatni....nincs értelme

ettumifilii 2009.01.27. 17:08:29

igazából fel sem fogom mennyire kell szűklátókörűnek lenni ahhoz h nem ismerje el vki federer zsenialitását

Kisama 2009.01.27. 17:12:41

@ettumifilii:

Nincs mit csodalkozni ezen. Akik utaljak Fed-et, mind a multban elnek. Borggal fekszenek, Mcenroe-val almondnak es Samprassal kelnek.
Az o bajuk. Ilyen mentalitassal sose fogjak megegyszer elvezni a teniszt.
Most epp Fed-et utaljak, de utana majd Nadalt fogjak, majd kesobb a kovetkezo generaciokat. Allandoan azzal fognak jonni, hogy maiak milyen kis nyikhajak, szarok fuj. Bezzeg McBorPras! O volt az igazi!

arcsike 2009.01.27. 17:13:45

már hogyne lenne értelme???? Andy a legjobb és kész :D:D:D:D
(félreértés ne essék, nem a nagyarcú, hanem akit megvert egy ,,10 évesen már szemetes kocsikkal szériázó" lány)

'cos_am_free 2009.01.27. 17:18:44

@arcsike: Nemtom kire gondolsz, de nagyon röhögök:-D

arcsike 2009.01.27. 17:24:53

@'cos_am_free: nem olvastad a serena-s story-t? www.australianopen.org keress rá hogy roddick és asszem a 25.-i vagy akörnyéki interjújában van benne h mikor 10 évesek voltak akkor serena megverte egyszer.
én azért bírom Andy-t ennyire mert marha jó arc, érzi hogy már nincs ott az élvonalban de a sajtótájékoztatókon mindig csinál valami mókát!
Világ legjobb interjúja: 2007 AO SF után, mikor Fede épp őt verte el úgy hogy porzott:D

'cos_am_free 2009.01.27. 17:32:29

@arcsike:
óóóó:-D Roddick sajtó konfik a legjobbak. Bőgni szoktam a röhögéstől:-)
2007-ben mondta azt Fed-ről, hogy "talán csak a haja nem volt tökéletes" :-D az cool volt.
áááááá:-DDD Serena.. eszkész

LGfan 2009.01.27. 17:35:23

@SCUMM: Azóta kicsit jobban fogadnak az ellenfelek. Kiváncsi lennék Sampras, és a többi szerva-röptés meddig jutnának a mezőnyben. Simán elütögetnének mellettük, még a top 50 is:)

LGfan 2009.01.27. 17:37:31

Felteszek egy kérdést, Federert kivennénk a ranglistából, élvezetesebb lenne-e szerintetek, főleg a kemény pályás GS-ek, megtudnátok mondani ki nyer? Így 95%-ban meglehet mondani Federer. Samprasék idejében nem lehetett megmondani ki a top favorit, ennyit a jelenlegi mezőny szintéről sajnos.

LGfan 2009.01.27. 17:38:51

Vagy vegyük ki Nadalt is Federer mellől. Szereintetek nem lenne sokkal izgalmasabb?
Mert a női sokkal szinvonalasabb lett, sok esélyessel, mint régebben ez is tény:)

arcsike 2009.01.27. 17:39:10

@'cos_am_free: azért az abszolút favorit:
QCould you take us from 4-4, when you got broken?
A:Yeah, i got broken, and i got broken 3 times in the second set and 2 more times in the third and it was over in like 20 minutes, is that about what you saw? (riporter:whatthefuck és röhögés)
Q: what did jimmy say to you after the game?
A: He gave me a beer!
Q:How you're gonna sleep tonight?
A:That depends on how much I drink!
és mégegyszer mondanám:
Andy a legjobb és kész:D:D:D

fuzzy_dunlop · http://ombrello.hu/ 2009.01.27. 17:40:11

ti azért néztek teniszt, hogy valaki ellen drukkoljatok? bravúros.

ettumifilii 2009.01.27. 17:41:17

@LGfan: most se mondtuk h 95%ban fed, akkor is és most is azt mondanám(mondom) h Federer,Murray, Nadal, Djokovic egyformán esélyes...a sötét ló Tsonga, Simon

Én is még tavaly-tavalyelőtt örültem neki, hogyha Federer kiesett egy-egy nagyobb versenyről és végre már örülhetett, de sztem jobb ha ott van mert a legizgalmasabb meccsek azok amiken őt megverik

fuzzy_dunlop · http://ombrello.hu/ 2009.01.27. 17:43:53

LGfan: Sampras ötször nyert US Opnet, 7 Wimbledont és 2 AO-t.

ettumifilii 2009.01.27. 17:45:33

@arcsike: meg volt vmi ilyesmi h

-How's Gonzalez's chances in the final?
-slim

LGfan 2009.01.27. 17:46:24

@ettumifilii: Ebből Djokovicot megszivatták, vagy inkább nem szivatták, szívott Dokic miatt. Ő kilőve, Nadal örült, hogy Murray kiesett, cserébe kap egy éhes Tsongát.
Federer meg lazán besétál a döntőbe, mert bármennyire is hiszek Roddba, 2005 RG után már ésszel gondolkodok. 2-12 azthiszem a mérlege. Akkor van esélye, ha minden első pontot beüt, vagy 90%-ban nyeri belőle a pontot.

atti73 2009.01.27. 17:47:39

@LGfan: a szerváját már alig tudnák vissza adni.

LGfan 2009.01.27. 17:48:57

@fuzzy_dunlop: Tény, de akkor se volt topp favorit sehol. Mellette volt, 6-8 azonos szintű játékos, most Federer mellett kettő, három, de ő mondta hárman vannak, a többiek l.faxok.

LGfan 2009.01.27. 17:50:37

@atti73: Nah, ezt kérdezd meg Hewittől, vagy Safintól esetleg Raftertől, vagy M.Larssontól.
Most nem tudná szétszerválni a mezőnyt.
Ennyi erővel Rodd is 15 öt nyert volna 10-15 éve, Sampras korában.

'cos_am_free 2009.01.27. 17:52:14

@LGfan:
Mit pöcsölünk... vegyük ki minnyár a top20-at oszt hajrá:-D

'cos_am_free 2009.01.27. 17:56:45

@LGfan:
Ez egy baromság! Nem értem, hogy tudsz ilyen mély undorgással élni... De komolyan. Csakmert kiesett a kedvenced? Az enyém is kesett az első héten és mégis élvezettel nézem a tornát.
Nole egy hisztis kis pöcs, Mőri nem számolt egy vereséggel...stb. Itt mindenki maga oldja meg a problémát... nem értem miért kell maszatoilni a szart, hogy ki tehet az esetleges vereségekről.

ettumifilii 2009.01.27. 17:59:18

www.youtube.com/watch?v=j070zjfq0Uc&feature=related

mindenkinek ajánlom figyelmébe...andy roddick egy angol talkshowban...kétrészes

fuzzy_dunlop · http://ombrello.hu/ 2009.01.27. 18:00:49

LGfan: ne hülyéskedj már kérlek. mi az hogy nem volt top favorit sehol. leírom még egyszer. Wimbledon hétszer...

atti73 2009.01.27. 18:07:27

Akkor mind a hétszer meglepetés volt? Annyi, hogy mellette több klasszis volt.

arcsike 2009.01.27. 18:14:57

@LGfan: én úgy emléxem h 2-15:D
bármennyire én is imádom andy-t meg idén ismét jól kezdi az évet, sajnos szerintem csak akkor van esélye ha ameccs előtt bemegy Rog-hoz és széttör a fején egy ütőt és akkor talán jó egy szettre:D
mint ahogy egyszer mondta is
,,we always have a good laugh when we see each other in the locker room when I try to push him over and injure him " ,,i told him before: i'd love to hate you, but you're really nice":D
meg 2007-ben AO SF federer adogatásra az egyik vonalbíró out-ot mondott, fed megchallengelte és benn volt.
roddick meg ment a vonalbíróhoz high five-olni hogy azért kösz hogy megpróbáltad:D
bocsi ha valakit zavarnak ezek a kommentek:D
azért ezt a két videót minden angolul tudó teniszfannak ajánlom, világklasszis:D
www.youtube.com/watch?v=qrlTWE9sSYg&feature=related

www.youtube.com/watch?v=hsyWIVmROJ0&feature=related

iwíí (Ł) 2009.01.27. 18:20:17

@Tennisangel: jaja igazad van...ő a legjobb játékos!! És szerintem nekünk az is marad;) (L)(L)

Tennisangel 2009.01.27. 18:21:06

@1pumukli: Nem pont Samprasra gondoltam...őt lehet hogy nem múlja felül de egy Nadalt, egy Djokovicot már igen!! Nagyon...

Tennisangel 2009.01.27. 18:28:10

Federer egy zseni... ennyi...akik meg nem így gondolják azok nem tudom hogy gondolkoznak...

Tennisangel 2009.01.27. 18:29:31

@'cos_am_free: Jah ez jó ötlet...XD nem lenne se Nadal se Federer aztán lehetne élvezni a "színvonalas" teniszt...

iwíí (Ł) 2009.01.27. 18:31:43

Hát Federer az...egy zseni...
De ha valakinek más a véleménye szeretném megtudni h miért kell attól lefikázni??? Szal. szerintem Federer a legjobb!

LGfan 2009.01.27. 20:07:35

@'cos_am_free: Bocs, de nem esett ki a kedvencem;)

'cos_am_free 2009.01.27. 20:12:16

@LGfan: jólvan! helysen szólva "visszalépett"

LGfan 2009.01.27. 20:13:10

@fuzzy_dunlop: Gyakran kiesett az első körben salakon RG, elment Queensbe, edzett 2 hetet, a többiek salakon bohóckodtak. Nyert is párszor. 7 az 7, végigvágta magát a mezőnyön.
Bastl ellen kitették a centerről ki is kapott az esélyestemetőben. Abban az időben nem volt sok olyan játékos, aki jól retürnözött Agassin kívül. Sok szerva-röptés volt, akik mára "kihaltak". Akik meg jók voltak salakon, azok vagy el se mentek, vagy Rios szavaival élve fűre menjenek a tehenek. Kuerten, Moya, Bruguera, Muster sehol se volt füvön.

FedererRafa 2009.01.27. 23:06:43

na hy:) Mi ujság? Mi ez a sok xar komment? Eltértek a tárgytól, a címszótól. Nem?

iwíí (Ł) 2009.01.30. 21:55:17

@stanzi17: köszi:P Federer és néha Roddick forever:):)(L)
süti beállítások módosítása