Teniszblog

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről...

Erről szóltunk

agassi (18) ancic (2) arias (2) arn (6) atp (3) azarenka (4) baghdatis (7) becker (3) berdych (2) blake (5) borg (7) bryan bryan (3) cahill (2) chakvetadze (2) chang (2) chela (2) cilic (3) clijsters (7) connors (3) coria (2) corretja (2) courier (2) czink (7) davenport (2) davis kupa (2) davydenko (2) del potro (11) dementieva (9) dent (2) de villiers (2) djokovic (38) dokic (3) edberg (3) federer (88) ferrer (4) ferrero (3) fish (5) garros (5) gasquet (4) gaudio (4) gilbert (3) golovin (2) gonzalez (9) graf (8) gulbis (4) haas (3) hamburg (3) hantuchova (5) henin (5) henman (3) hewitt (14) hingis (2) isner (3) ivanisevic (4) ivanovic (19) jankovic (10) kirilenko (2) kuerten (4) kurnyikova (3) kuznetsova (4) lendl (2) ljubicic (4) lopez (2) malisse (2) marosi (2) mathieu (5) mauresmo (7) mcenroe (14) monfils (3) moya (8) murray (26) nadal (79) nalbandian (3) navratilova (4) nestor zimjonic (2) párizs (6) páros (6) peer (3) robredo (7) roddick (20) sampras (11) sanchez vicario (2) santoro (7) serena (28) sharapova (4) simon (2) stepanek (5) szafin (21) szafina (24) szávay (35) találós kérdés (5) tipsarevic (2) tomic (2) tsonga (11) vaidisova (3) venus (15) verdasco (15) wawrinka (2) wilander (8) wimbledon (2) woodbridge (2) wta (2) youzhny (2) zvonareva (4)

Képek

Komment nélkül

2009.01.27. 17:43 :: Bordin

Novak Djokovic feladott meccsei:

2009 Aus Open QF Roddick 7/6 4/6 2/6 1/2
2008 Monte Carlo SF Federer 3/6 2/3
2008 Davis Kupa Davydenko 4/6 3/6 6/4 0/0
2007 Wimbledon SF Nadal 6/3 1/6 1/4
2006 Umag F  Wawrinka 6/6
2006 Roland Garros QF  Nadal  4/6 4/6 0/0
2005 Metz Quali Schlukin 6-4 4-6
2005 Roland Garros 2nd Coria 6/4 2/6 2/3

 

54 komment

Címkék: djokovic

A bejegyzés trackback címe:

https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr34906563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

'cos_am_free 2009.01.27. 17:49:52

Beszédes! ("nem vesztek, feladom") mamakedvenceezakölök:-p Meccs közbeni tréner kérések lajstroma nem férne ki:-DD

LGfan 2009.01.27. 17:52:51

Úgytudom légzési problémái is voltak, meg is műtötték. De most nem vitatkozok tovább, go Alpesi Sí!!!

LGfan 2009.01.27. 17:53:50

Wimbledoninál is felmenteném. Elötte 5 órás meccs Bago ellen.

Lindike1 2009.01.27. 17:58:56

Tény, hogy ő az a játékos aki legtöbbször feladja a mérkőzéseket... Szóval, asszem erősödnie, edződnie kell még mentálisan is, rendesen.

hajnal24 2009.01.27. 18:00:35

Egy 5 órás meccs nem ment fel senkit, mások vhogy kibírják, nem is kell sokat hátrébb menni itt a blogban példáért...

Caedy 2009.01.27. 18:07:04

És mitől olyan beszédes neked? Mert nekem nem az, vagyis ha jobban megnézed nem csak kimondott vesztett meccseket adott fel. Szerintem csak annyi hogy nem mindig van benne meg a kellő tűz, nem mindig van meg benne a motiváció. Ilyen tipus.
Nem mintha mentegetni akarnám csak nekem azért olyan sok mindent nem mond el ez az adatsor max annyit hogy agyban van mit fejlődni még meg némi akaraterő tuning sem ártana.

'cos_am_free 2009.01.27. 18:10:13

@Caedy:
Vagy csak nem képes méltósággal veszteni...

Cathy07 2009.01.27. 18:12:05

@Caedy: Szerintem egy élsportoló azért élsportoló,hogy minden helyzetben mindent megtegyen a győzelemért, ha kell "halljon meg a pályán"adjon ki magából mindent. Nincs olyan hogy nincs kedvem játszani, mentegetőzésnek jó, de nem feltétlenül helyes hozzáállás

'cos_am_free 2009.01.27. 18:12:25

@Caedy: Elég sok negatív kritikát kapott korábban az (indokolatlan tréner kérésekért)
Ezt úgy oldja meg most, hogy már nagymenő...hogy egyszerűen off-ol. Bocsi de ezt nem tom egenni..

fuzzy_dunlop · http://ombrello.hu/ 2009.01.27. 18:42:21

azért mert nem elveszített mérkőzésekről van szó.
mert ki lehet húzni, odamenni, gratulálni és annyi. nem elvenni a másik örömét. címvédőként. nem mintha roddick rá lenne szorulva, hanem mert ez járt neki, mert megérdemelte. én djokernek drukkoltam, de ez nem pálya

lilla_m 2009.01.27. 18:47:21

Nem tudom, én évekig Nole drukker voltam, de ezt a világranglista 3.helyezettje nem engedheti meg magának.
én is teniszezek és vannak olyan meccsek amikor legszívesebben kirohannék a pályáról, de ezt nem lehet megtenni sem a nézőkkel, sem az ellenféllel sem önmagunkkal...

stanzi17 2009.01.27. 18:51:08

hát nem egy szimpi dolog hogy csak úgy feladja....mások beledöglenének azért, hogy egy meccs erejéig a centerpályára kerüljenek, még akkor is ha biztos vereség a vége, erre ő lazán feladja....
az a baj hogy egy idő után túl sokan kezdik elfelejteni hogy hol is kezdték tul.képpen.....ez nagy baj!!! lehet, hogy ebbe még belebukik Djoko...

fuzzy_dunlop · http://ombrello.hu/ 2009.01.27. 18:51:18

Del Potro majdnem elsírta magát és ott maradt

ettumifilii 2009.01.27. 18:56:49

tudom Bordin h síelést közvetítessz de azért majd írd át romat monte carlora....rómát djoko nyerte

ettumifilii 2009.01.27. 19:14:40

igen, emlékszem Nadal ellen wimbiben sem volt semmi baja csak kezdett rosszul állni

arcsike 2009.01.27. 19:17:48

Stich gondolata djokoról:

"From there, I think he could have finished the match," said Stich.

"Even if he'd lost the set 6-1 he should have tried his best and made it look good, to give Roddick the respect he deserves.

"It's always easier to retire - you never see a player winning a match retiring with heat exhaustion."
ez az utolsó nagy igazság:D

'cos_am_free 2009.01.27. 19:33:51

@arcsike:
:-) Neki már csak lehet hinni:-)

Caedy 2009.01.27. 19:45:10

Baromira félre lettem ám értve, egy szóval sem mondtam - de gondolni sem gondoltam - hogy egyetértek az ilyen lépéseivel vagy elfogadhatónak tartom. Én is sportolok, nem kell bemutatni a helyzetet. Egyszerűen azt mondtam, hogy fejében vannak gondok.

'cos_am_free 2009.01.27. 19:45:53

esserossz:/

It is not the first time he has pulled up lame at a Grand Slam tournament. In 2005, he was a set to the good against Guillermo Coria at the French Open when he called it quits in the third set with breathing problems. Then against Rafael Nadal, he could not go on in the 2006 Roland Garros quarterfinal thanks to a bad back, and again in the 2007 Wimbledon semifinal due to an infected toe. With that sort of record and that sort of luck, the fact that he managed to keep body and soul together to win the title here last year seems all the more remarkable.

'cos_am_free 2009.01.27. 19:48:36

@Caedy:
öööö ezzel asszem nem a pszichológia foglalkozik, hnm a pedagógia
(család/szülő szerepe) egyszerűen nem tanult meg veszíteni...ennyi

LGfan 2009.01.27. 19:57:02

@hajnal24: R16

Hewitt, Lleyton (AUS)

19

7-6(8) 7-6(2) 4-6 7-6(5)
Stats
Q

Baghdatis, Marcos (CYP)

16

7-6(4) 7-6(9) 6-7(3) 4-6 7-5
Stats
S

Nadal, Rafael (ESP)

2

6-3 1-6 1-4 RET
Stats

48 óra leforgása alatt.
Jöhet a példa;)

LGfan 2009.01.27. 19:59:46

@ettumifilii: Azt a meccset egy időben játszották Federer meccsével Gasquet ellen, szóval nem adták élőben, nem tudom hol láttad, max streamen;)

LGfan 2009.01.27. 20:02:00

@ettumifilii: Ez ugy butaság, ahogy leírtad, lépni nem tudott a fáradtságtól. Egyáltalán az nagy szó volt, hogy kiált.

LGfan 2009.01.27. 20:05:48

@lilla_m: Robredo ellen végigküldte ott az ellenpélda, lépni ott sem tudott, pontosabban, szerválni rendesen és felnyomni magát.

'cos_am_free 2009.01.27. 20:10:32

@LGfan:
Bocs de Nole olyan mint a haldokló utsó pillanata. Ő az első percben is haldokló képernyővel mászkál...akkor is amikor topon van. Én spec ezért sem kedvelem.

LGfan 2009.01.27. 20:16:09

@'cos_am_free: Akkor Simont nem láttad játszani:)))

'cos_am_free 2009.01.27. 20:17:55

Dehogynem...egyszer élőben is;-) Sztem Nole a haldoklás ura...Petrova meg annak hölgye:-)

'cos_am_free 2009.01.27. 20:19:52

Off:

Ma mikor kezd a közvi? 1h-kor?? Mert ha 3h-tól kezd,akkor Navarroék lemaradnak az élő adásról...

on

LGfan 2009.01.27. 20:20:55

Na akkor tudod miröl beszélek, amúgy Murray is nagy haldokló. Coria is az volt, ő ráadásúl tényleg szórakozott a másik idegeivel. Petrova :D
Jankovicra is nyugodtan rálehet sz.tem mondani, de Pierce kisasszony is szépen adta elő:)

LGfan 2009.01.27. 20:23:48

@'cos_am_free: Hajnali 1 Navarro-Demi azt követi Kuzi-Serena, majd Verda-Tsonga, esti meccs Nadal-Simon, magyar idő szerint 9.30

Katata 2009.01.27. 20:38:58

@LGfan:

R16

Youzhny, Mikhail (RUS)

6-7(4) 3-6 7-5 6-3 6-2

QF

El Aynaoui, Younes (MAR)

4-6 7-6(5) 4-6 6-4 21-19

SF

Schuettler, Rainer (GER)

5-7 6-2 3-6 3-6

'cos_am_free 2009.01.27. 20:39:28

@LGfan:
Köszke:) Navarro vs.Demi Aki nyeri az lesz a döntős;) Demi megérett egy GS győzelemre. Drukkolok neki..bár Navarrora nincs felkészülve senki. Az a csak egy atomtámadás lesz:-)

hajnal24 2009.01.27. 20:43:34

@LGfan: Megelőztek :) Köszi Kata :))

ettumifilii 2009.01.27. 21:19:27

@LGfan: streamen láttam, ráadásul még fizettem is érte, és úgy láttam, hogy az elején nagyon is lépkedett csak amikor nadal kezdett feljönni akkor halt meg teljesen de akkor tényleg nagy meccsek voltak a lábában, asszem azelőtt Kiefer ellen is volt egy hosszú meccse

Nasty 2009.01.27. 23:04:56

Ne haragudjatok, de én nem értek veletek egyet. Az, hogy valaki felad egy mérkőzést, az nem illedelem kérdése. Lehet, hogy már 8 meccset feladott, de azért vegyük észre, hogy van 40+ torna és 4 grand slam az ATP szezonban. Nem tudom, hogy mennyin jelennek meg, de ha csak évi 16 tornával és 4 gs-mel számolunk, az az említett 5 éven belül 100 esemény. Ha mindegyiken csak 5 meccset játszik, az 500 meccs. Ebből 8 mérkőzést feladni, az mindössze a meccsek 1,6%-a.

Nem tudom, hogy közületek ki az, aki valaha is élsportoló volt, de elmesélem, hogy nem mindig örömteli dolog kiállni a pályára és teljesíteni. Amikor az egész életed a sport körül forog, van úgy, hogy igen is nehezedre esik helyt állni, sőt gyűlölöd az egészet legyél világelső, harmadik vagy ezerkétszáznegyvenkettedik.

Szóval kérdem én, kik vagytok ti, hogy pálcát törtök bárki felett is, aki felad egy meccset, vagy ápolást kér, vagy nem hal meg minden egyes pontért? Miből gondoljátok, hogy csak szimulál, vagy mentálisan gyenge, vagy hogy képtelen veszíteni? És ha így is van, mi közötök hozzá? Napjaink egyik legjobb teniszjátékosáról beszéltek, és nem hiszem, hogy véletlenül lett 3. a ranglistán, mert ha jól tudom, akkor a tenisz egy olyan sport, amit pontra játszanak.

Nem akarok kioktatni senkit, de nem szeretem, amikor egy kényelmes fotelből, sörrel a kezében valaki megmondja a tutit!

Nem illik meccset feladni? Lehet! De szerintem inkább adjon fel valaki egy meccset, és kérje ki az ápolást, mint egy sérülés miatt törjön derékbe a karrierje. Hiszen egy sportoló a testéből él, és ha ez "eltörik" akkor neki annyi. Mert lehet, hogy 3 napig hangos lesz a sajtó és csámcsog a híreken, de 2 hét múlva senki sem fog emlékezni Nole-ra, aki egyszer véletlenül megnyert egy Austral Opent.

Szóval miért is haljon bele egy labdamenetbe, ha nem érzi jól magát? Csak azért, hogy ne szülessenek róla ilyen kommentek? Szerintem nem éri meg... Ettől függetlenül persze szabadon lehet véleményt formálni, én is épp ezt tettem.

Count Adyn 2009.01.27. 23:35:12

@Nasty: Jogos, ám senki nem azt várta Djoko-tól hogy sérülten kockáztasson egy még komolyabb sérülést, azért teniszben ez más, mint egyéb sportokban, ha megáll szépen és viszacsapkodja a labdákat amik felé jönnek, amik nem azokkal nem törődik amíg nem győz az ellenfél, akkor tudod mi történik? Őt fogják a legjobban megtapsolni szerintem.

dzsokko_garros 2009.01.28. 00:00:26

Szerintem meg annak semmi értelme nem lett volna. A trópusi hőségben Andy és Nole is jobban járt így, hogy megspórolták azt a 1/2 v. 3/4 órát, ami a mérkőzésből vissza volt. Ha úgy tett volna (megáll szépen, ami kézre jön, visszacsapkodja), ahogy mondod, Count Adyn, annak nem hiszem, hogy csak egy kicsit is örült volna a közönség. A Simon - Monfils meccs kb. így zajlott, s síri csend volt az arénában...

Count Adyn 2009.01.28. 00:33:45

@dzsokko_garros: Lehet hogy igazad van, én megtapsoltam volna!:) Azért az a maradék 4 játszma nem lett volna sok, úgy 10 perc max, Federer ma valami 20 perc alatt 6-0 ozott le egy egészséges ellenfelet ha jol emlékszem:) Nem akarom én bántani Novak-ot, mert tetszik a játéka, de én jobban értékeltem volna ha pályán marad amíg kivégzik és méltósággal viseli.

Simon-ék meg amit bohóckodtak az elején hát...:D

Nasty 2009.01.28. 00:48:23

@Count Adyn: Nem hiszem, hogy megtapsoltad volna. Inkabb az lenne a problemad, hogy mit nagykepuskodik, es miert nem kepes legalabb egy kicsit futni, ha mar palyan van. Meg egyebkent is, ennyi erovel Te is allhatnal Andyvel szemben, mert igy barmikor jatszol.

De most oszinten! Gondolj csak bele! :)))

'cos_am_free 2009.01.28. 04:18:33

Bezárják a katlan tetejét!
Asszem, ha mégegy ember kidől, akkor a szervezőket meglincselik.

FedererRafa 2009.01.28. 10:45:22

@lilla_m: Ez szimpatikus hozzászólás volt.

arcsike 2009.01.28. 12:46:45

@Nasty: na erre csak egy gondolat! igaz hosszú.
rendben van h mennyi meccset játszanak! és lehet hogy fáradt a szentem, de szerinted a többiek nem ugyanennyi meccset játszanak?
náluk hol látod h feladják a meccsek akár 1%-át is? azért szállt rá mindenki mert csak ő csinálja ezt! én megértem ha viszalép mikor kimegy a bokája, vagy neadj isten elesik és összetöri magát! de ilyet hogy ő fáradt, meg süt a nap! ez azért durva
és azért idegesítő ez az egész nagyon, mert ott volt előtte egy Azarenka aki már eleve vírusos fertőzéssel ment fel a pályára és mikor már majdnem összecsuklott akkor sem akarta abbahagyni, úgy kellett az edzőnek lekönyörögni a pályáról, pedig ő nem világranglista harmadik. Bár lehet hogy éppen ez a baj, azt hiszi hogy mostmár ezt is megengedheti magának. legközelebb mi lesz? feladja mert álmos? ez nem profi mentalitás!
ebben példát vehetne például Nadalról, akit amúgy szívemből utálok.
mert mikor tavaly Ferrero ellen játszott és a lába úgy nézett ki hogy azon én nem tudom járni hogy tudott, ő akkor is visszament az ápolás után és futkosott a labdákért. hiába természetesen, mert ha jól emléxem 6-1 lett az a szett, de ő becsülettel végigvárta hogy megverjék és nem vette el a megérdemelt győzelmet Ferrerotól.
Lehet hogy Djokó top 3as játékos, de hogy fair playben nincs az első 100ban az is tuti.
Ez az én véleményem

'cos_am_free 2009.01.28. 15:31:15

@arcsike:
Maximálisan igazad van. Ez nem csak a mi szemünket bántja, hanem a többi teniszezőét is.

'cos_am_free 2009.01.28. 15:37:57

Tavaly Nole vérig sértődött, amikor Roddick poénból kigúnyolta a "betegeskedő fajtáját"
Akkor legyőzte Roddickot és vadul veregette a mellét. Most meg bebizonyította, hogy nem lehet őt megverni...csodálatos ember...boá

Éva01 2009.01.28. 16:27:25

Djoker egyszer veri a mellét veszettül, máskor meg halálra vált képpel ütöget, majd feladja. Nekem ez a kettő sok. Ne csináljon semmit, hanem játszon. Ha meg sérült, akkor adja fel ( van ilyen ). Csak neki akkora az arca, hogy ezért nem hisz neki senki, ha véletlenül tényleg a rosszulléte miatt adja fel.

LGfan 2009.01.28. 17:31:27

@'cos_am_free: Hát, Serena lesz az ellenfele, én nem jósolnék, sajnálom Navarrot. Most csak Veranak szúrkolok egyedűl:)

LGfan 2009.01.28. 17:40:45

@Katata: Rodd, ugyanúgy azután a két meccs után halott volt, mint Djoker Wimbiben Nadal ellen, viszont ott nem 48 órán belűl játszották a 3 meccset, hanem 6 nap alatt:)

ettumifilii 2009.01.28. 18:06:00

@'cos_am_free: jaja, az háború volt.....djokovic úgy ment ki a pályára mint a honfitársai a harcmezőre.....és a meccs után, még mondta is az interjúban, a pályán, hogy őt megsértették és brühühü.....azelőtt mindenki imádta őt a paródiái miatt azóta változott a helyzet

az emlegetett kifütyülés
www.youtube.com/watch?v=OTPnHN_yJpY

Count Adyn 2009.01.28. 19:32:00

@Nasty: Nem vagyok én ilyen rosszindulatú:D Azért teniszeztem elég sokat, csak feltűnik ha valaki már csak becsületből marad a pályán mert baja van:)

Én jártam úgy, hogy rohadtul megfájdult a jobb alkarom játék közbe(el volt törve, aktív gyerek voltam:D), mégse mondtam hogy á feladom, pedig nem versenyen volt:) Szépen átraktam a bal kezemről a csuklószoritot a jobbra, fentebb tolva ami a jobbon volt, igy tudtam egész szerválni, mielőtt megéreztem volna hogy fáj, aztan meg átvettem balba az ütőt és mentem hálóhoz:D Persze lemostak 6-0 ra abba a szettbe, de mégse azt éreztem hogy hű de megvertek, kikaptam, hanem inkább büszke voltam magamra, hogy megtettem mindent ami tőlem tellett az adott körülmények között. Egy sportolótól, aki példakép, én ezt elvárom személy szerint;)

'cos_am_free 2009.01.28. 20:15:02

@ettumifilii:
Jézusom...na egy életre megutáltam akkor. Humortalan hisztis-neveletlen kis pöcs...ennyi a véleményem róla.
Azt a sértett önelégült arcot amit vágott az interjú alatt... no comment. Semmi sportolói erénye nincs.
Monnyuk az komoly gyomros lenne Nolenak, ha Andy elkapná Federert és megnyerné a balhét:-) legyenúgy

ettumifilii 2009.01.28. 20:30:11

@'cos_am_free: mondjuk utána bocsánatot kért, de igazad van...ráadásul tényleg úgy jött ki a pályára mint aki bazookával lő a bosnyákokra.....kicsit ironikus is h ő háborodik fel, aki élő adásban parodizálta pl. roddickot is
süti beállítások módosítása