Teniszblog

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről...

Erről szóltunk

agassi (18) ancic (2) arias (2) arn (6) atp (3) azarenka (4) baghdatis (7) becker (3) berdych (2) blake (5) borg (7) bryan bryan (3) cahill (2) chakvetadze (2) chang (2) chela (2) cilic (3) clijsters (7) connors (3) coria (2) corretja (2) courier (2) czink (7) davenport (2) davis kupa (2) davydenko (2) del potro (11) dementieva (9) dent (2) de villiers (2) djokovic (38) dokic (3) edberg (3) federer (88) ferrer (4) ferrero (3) fish (5) garros (5) gasquet (4) gaudio (4) gilbert (3) golovin (2) gonzalez (9) graf (8) gulbis (4) haas (3) hamburg (3) hantuchova (5) henin (5) henman (3) hewitt (14) hingis (2) isner (3) ivanisevic (4) ivanovic (19) jankovic (10) kirilenko (2) kuerten (4) kurnyikova (3) kuznetsova (4) lendl (2) ljubicic (4) lopez (2) malisse (2) marosi (2) mathieu (5) mauresmo (7) mcenroe (14) monfils (3) moya (8) murray (26) nadal (79) nalbandian (3) navratilova (4) nestor zimjonic (2) párizs (6) páros (6) peer (3) robredo (7) roddick (20) sampras (11) sanchez vicario (2) santoro (7) serena (28) sharapova (4) simon (2) stepanek (5) szafin (21) szafina (24) szávay (35) találós kérdés (5) tipsarevic (2) tomic (2) tsonga (11) vaidisova (3) venus (15) verdasco (15) wawrinka (2) wilander (8) wimbledon (2) woodbridge (2) wta (2) youzhny (2) zvonareva (4)

Képek

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

2009.01.30. 15:33 :: szpetra

Így tudnám összefoglalni ezt a meccset. A többit majd Gábor. Csak hadd reggelizzen meg szegény :)

49 komment

Címkék: nadal verdasco

A bejegyzés trackback címe:

https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr53912580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ettumifilii 2009.01.30. 15:35:45

ááááá, inenntől minden GS-en minden meccset csak spanyolok játszanak.......kívéve wimbledonban

xbalix 2009.01.30. 15:41:13

Háááát! Nagy meccs volt! Én Verdasconak szurkoltam, mert Nadalt, és az ő erőteniszét ki nem állhatom. Nem tom hol volt eddig ez a Fernando gyerek, ha így tud játszani... Na majd reméljük ezután. :) Nagyon szimpatikus, nagy küzdő. Ezer fokon égett, de sajos ez most ennyire volt elég. Sajnáltam nagyon mert így lehet h a legrosszabb veszíteni...:S

HeadMan · http://www.roptese.hu/ 2009.01.30. 15:48:38

Jó étvágyat! :) Megérdemled, köszönjük a "munkádat" Gábor!

emmie 2009.01.30. 15:48:55

sztem ezt az erőtenisz-dolgot el kellene már felejteni... ráragasztották, h. erőteniszt játszik, meg védekező játékos. Aki azt gondolja, nézze meg a kb. 2 évvel ezelőtti Rafa-t, meg a mostanit, és láthatja, h. rengeteget fejlődött...
A meccs óriási volt. remélem nem vett ki sokat belőle, és a döntőben 100%-ot tud nyújtani!!!

Maad81 2009.01.30. 15:49:02

Szegény Fernando!! Ennek nem így kellett volna véget érnie, nem kettős hibával. Jaj Istenem Fernando mit csináltál, vazze!

De mindenestre mindketten, megérdemelték volna a döntőt amelyet így Nadal játssza. Hát azt kell mondjam a két elődöntő a tenisz két legszebb arcát mutatta be: az elegáns könnyed, hibátlan játékot és az utolsó lehelletig küzdő, hatalmas harcot. Tegnap írtam, hogy érik egy rohadt nagy döntőt várok: kicsáncsi vagyok mi maradt Nadalban hogy megvalósítsák. Nem kedvelem Nadal stílusát, de amit tenisz címen művel 1-2 éve az kívívta nálam a legmagasabb elismerést, nemhiába ő most a világelső. Most is 5 órát rohangált rezzenéstelenül, egy pillanatra nem fordult meg a fejében hogy ő itt most kikaphat. Mindössze 4 azaz négy bréklabdát engedélyezett és szettenként 5 hibát vétett: hatalmas játékos. Mi lesz itt Rozsé, mi?

Maad81 2009.01.30. 15:54:42

Itt nem 4 játkos van az élvonalban hanem kettő: a két legjobb játssza vasárnap a döntőt. Szerintem(!!!): HA Federer egyedül lesz a pályán (értsd: a majré nem lesz vele) akkor meg fogja tudni verni Nadalt, ilyen fizikális előnnyel szinte kötelező!
Go Rozsé!!!!

ettumifilii 2009.01.30. 15:56:15

rözsének kevesebb segítség is elég lenne h nyerjen de így h djoko helyett roddickkal kellett játszania, 2 napot pihenhetett, és a döntőbeli ellenfele 5 órát játszott........hááát...ja és még jó formában is van.....mondjuk szerintem nadal nem fogja könnyen adni mert nagy a tét ugye ez nem egy egyszerűó atp döntő.....

pbgi 2009.01.30. 15:57:10

El sem tudom képzelni, hogy mit vett ki ez a Verdasco Aná-ból... :-)

Ami az egyiknek azóta sikerül, az a másiknak baromira nem.

HeadMan · http://www.roptese.hu/ 2009.01.30. 15:57:52

@emmie: Nem szeretnék vitát nyitni, de aki erőteniszt ír jogosan teszi (még, ha aláírom rendeteget fejlődött az évek során és maximális respect a játékalázata, koncentrációja miatt is), de csak meg kell nézni a két karja közti különbséget :)

FedererRafa 2009.01.30. 15:59:55

@pbgi: Vajon mit tett Anához/ba:DDD

xbalix 2009.01.30. 16:00:00

@emmie: Nem ráragasztották. Ez az én véleményem. Én láttam 17 évesen játszani Nadalt. akkor vhogy más volt még. Most sehol 1 rövidítés, a hálónál is alig látni... csak durr bele, erőből csinál mindent.

Tennisangel 2009.01.30. 16:02:28

Áhh ez nagy meccs volt!! Szegény Verdasco, nem így kellett volna történnie...annyira küzdött, annyira akart és mégsem jött neki össze...Remélem Federer megmutatja Nadalnak hogy ki itt az igazi játékos!

VVega · https://debugme.eu/ 2009.01.30. 16:02:32

@Maad81: ezt én is így látom, 2+2 a túrót :D

ettumifilii 2009.01.30. 16:02:34

@xbalix: hát nem tudom ezen a meccsen vagy 10et rövidített, nyesegetett végig, és pl. dsz 4-4 30mindnél röptével nyert pontot

HeadMan · http://www.roptese.hu/ 2009.01.30. 16:02:48

Hol lehet az a határ, amikor Nadal elkezd fáradni? olyan érzése van az embernek, hogy még egyszer ennyi is kibírt volna... Iszonyatos kondija van!

ettumifilii 2009.01.30. 16:04:50

@HeadMan: ezek a meccsek csak másnap látszanak meg rajta...vagy évvégén...addigra iszonyatosan elfárad

xbalix 2009.01.30. 16:04:55

@ettumifilii: Igaz, de nem ez a megszokott tőle.

orsoly 2009.01.30. 16:07:48

Elképesztő meccs volt. Verdasco nagy formában játszott, annyira kár azért a kettős hibáért!!! :((

HeadMan · http://www.roptese.hu/ 2009.01.30. 16:08:31

@ettumifilii: Azért így is kirívóan nagy hangsúlyt fektetnek a kondira ez egyértelmű... igen, az év vége jogos. Ott kipukkad vagy megsérül. Hmmm... kiváncsian várom a vasárnapot.

ettumifilii 2009.01.30. 16:11:19

@orsoly: jaja, szegény nem alszik még pár napig

Tennisangel 2009.01.30. 16:11:24

Jajj csak Federer mutassa meg neki...szegény Verdascot még most is nagyon sajnálom...megérdemelte volna hogy döntőt játszon...

HeadMan · http://www.roptese.hu/ 2009.01.30. 16:19:36

@Tennisangel: Semlegeseknek jobb így, mert hatalmas tenisz lesz vasárnap délelőtt.

CAG 2009.01.30. 16:22:01

Ez nekem Verdasco reszerol egy kicsit presztizs jateknak tunt, hogy valakinek bizonyitani akar.. Lehet ugy valtak el, hogy "..meglasd Ana, en megcsinalom"? :D Mindenesetre ez a meccs vegi Nadal ha'tas meg annal is oszintebb volt mint amit Wimbledonban csinalt, pedig az sem volt egy semmi meccs. Szumma szummaron, egyetertek Petraval es a post cimevel. Ugyanezt a hangot adtam ki en is. :)

agimano 2009.01.30. 16:30:10

lattam youtubon azt a mecset, amikor nadal eloszor megverte federert miamiban (17 evesen), jo lenne, ha most is csinalna olyan dolgokat, mint akkor, akkor biztos senki sem mondana, hogy eroteniszt jatszik, de sajnos tenyleg nem csinlja azokat a dolgokat, nem jon fel a halohoz pl, pedig amikor feljon, akkor eleg nagy esellyel pontot nyer...

agimano 2009.01.30. 16:36:19

petra itt van a fenti kep a vizjel nelkul, szerintem csereld ki:) cache.daylife.com/imageserve/05MQ43Dap340i/700x.jpg

attila19840423 2009.01.30. 16:40:54

Véleményem szerint is Rfael Nadal anti teniszt játszik....
Nem bírom nézni a meccseit.Nem lehet igaz,hogy valaki pusztán azzal nyer meg meccseket h más hibájából él.Ma Verdasco legalább 3szor annyi nyerőt ütött mint Nadal.
Rendben van Nadal nagyon keveset hibázik.
De azzal meccseket,Nagy tornákat nyerni,hogy lehet h valaki a másik hibájából nyeri a meccseket nem értem.
Roger Federer a legjobb.
Lemerem fogadni bármiben h ha valakit leültetek egy tenisz meccs elé.ÉS mutatok neki egy Rafael Nadalt tuti megutálja a teniszt.
De ha megnéz egy jó formában lévő Federerer tuti megszereti.
Roger Federer bemutatja a tenisz összes szépségét.Öröm nézni ahhogy játszik.
Amit viszont Nadal játszik,nézhetetlen,eladhatatlan.....

ettumifilii 2009.01.30. 16:45:17

When you hit a great shot, and you open your palm, what do you mean by this?

FERNANDO VERDASCO: Nothing. Is just something that I have with my friend. Is just like hi, you know. But only one special thing I have with one friend that is here with me. The same like do this (clenching fist). Just one thing more. To have motivation and be all the time 100% in the match.

tygger 2009.01.30. 16:55:11

@attila19840423:

ez mekkora hülyeség már, h antitenisz. egyáltalán nem az. stratégia és előre gondolkodás. ha durrbele módon játszol, sokat hibázol. ennyi. de ha olyan kondid van, h ellened MUSZÁJ kockáztatni, az nem antitenisz, hanem olyan játékstílus, amit legfeljebb te nem szeretsz, de ettől még eredményes. nadal fizikálisan maga alá gyűri az ellenfeleit, felőrli őket azzal, h mindent elér, de ez még csak nem is erőtenisz. inkább pörget, helyez, okosan tologatja a labdát. nem értem, mitől antitenisz ez, bár éppenséggel nekem se ő a kedvencem. tőle nem fogják megutálni a teniszt, olyanok mondanak ilyet, akik szívből gyűlölnek valakit. ezért legalább akkora kár, m verdasco kettős hibájáért.

attila19840423 2009.01.30. 17:05:58

Tévedés!
NEm GYŰLÖLÖM NADALT!
A játéka nagyon nem tetszik.
Kb 2éve néztem először tenisz meccset.Épp Nadal játszott.....
20perc után elkapcsoltam a Tv-t.
Aztán pár nap múlva semmilyen másor nem volt a tv-ben átkapcsolat az eurosport-ra épp Federer játszott.
Gondoltam belenézek...
Aztán azt vettem észre h kb 2órája a tv előtt ülök és csak tátom a számat.Aztóta nézem rendszeresen a teniszt.
És ha Federernek jó napja van a mai napig csak tátom a szám 2óám keresztül h hogy lehet így röptézni,létezik e ilyen fonák,ilyen röpte,ilyen szervák,ilyen elütések...
Nadalt láttam már idán is játszani,de nem köt le a játéka.
Valahogy úgy vagyok vele hogyha valaki szénné eddzi magát és megtanul pár alapütés ide eljuthat.....
Mert Nadalnak max a tenyeresei csodaszépek.
Az én saját véleményem azt h Nadal tanulta ezt a sportot,bár van pár jó ütése ez kétségtelen.
De arra amit Federer játszik arra a játékra születni kell.NEm lehet soha megtanulni...
Majd ha Nadal is nyer 13 nagy tornát és annyi ATP győzelmet lehet mondani h valaki....
És ha tényleg annyira tud miért nem Nadal-al játssza Sampres a bmuttó meccseit??
Mert az nem tenisz!!Eladhatatlan!!

ettumifilii 2009.01.30. 17:22:48

@attila19840423: amúgy vicces h pont az elütéseket hozod fel

mereditty 2009.01.30. 17:38:26

Én csak annyit szeretnék hozzáfűzni,hogy attila19840423-nak abban igaza van,hogy sokkal élvezetesebb Federer játékát nézni,
mint Nadalét!Viszont azt is le kell írnom, hogy Rafa sem véletlenül lett világelső!

agimano 2009.01.30. 17:41:44

szerintem is hulyeseg kijelenteni, hogy Nadal eroteniszt jatszik, az igaz, hogy nagyon sok azon mulik, hogy ide-oda rohangal, es nagyon jo a kondija. szerintem pl Simont ezerszer unalmasabb nezni, mint nadalt, mert o aztan tenyleg az a tipikus counter-puncher jatekos, ez is egyfajta taktika. en nadal drukker vagyok, de barmikor beismerem, hogy Federer tudasa sokkal nagyobb, mint jelenleg barkie, hogy elegansabb teniszt jatszik, mint barki, de szerintem nem lehet azt mondani, hogy aki meglatja Nadalt jatszani, az megutalja a teniszt. Mekkora meccs volt ma ez pl? aki ezt latta, megutalta a teniszt? nadal probal valtoztatni a jatekstilusan, probal agresszivebben jatszani, hogy ne kelljen ilyen sokaig elhuznia egy meccset, mert hiaba birja a futkoraszast egy meccsen belul, egy even belul nem birja, foleg, hogy tok szar a terde, nem lehet tobb even at ezt csinalni, ezert gyakorolnak uj dolgokat az edzojevel, ami mar megy is neki gyengebb jatekosok ellen, de ha angyon szorul a hurok, akkor visszater a regi jatekahoz, mert az jon automatikusan. szerintem es szerinte is sokat kell meg fejlodnie, de az a jo szerintem, hogy folyamatosan fejlodik, es most is ott van a dontoben, lehet, hogy holnap utan angyot fog szivni, de mar ez is egy fejlodes, hogy kemeny palyan dontoben van, en orulok neki. federer is orulhet, mert megmutathatja, hogy mekkora jatekos o meg mindig (szerintem is az) ha meg esetleg Nadal nyerne, akkor nagyon sokat bizonyithatna, de szerintem akkor sem lesz szegyenkezni valoja, ha veszit. az meg eleg hulye kerdes, hogy sampras miert nem nadallal jatszik, ha o olyan jo jatekos:) amugy szerintem Federer az uj Samras es Nadal az uj Agassi:))

tygger 2009.01.30. 17:45:45

@agimano: itt van a kezemben pete könyve, a champion's mind, és pont ezt írja a bevezetőben: "just look at rod laver before my time and roger federer after it"

ettumifilii 2009.01.30. 17:52:59

@agimano: simonnak azaz izgalmas a játékában ahogy szivatja az ellenfelet, meg nála aztán mindig döntő szett van

szpetra 2009.01.30. 18:31:19

@agimano: köszi, kicseréltem:)
ahhoz sajna túl béna vagyok, hogy a vízjelet leszedjem róla...

agimano 2009.01.30. 18:34:04

@szpetra: szerintem azt nem is lehet, azert van rajta:)

szpetra 2009.01.30. 18:40:10

ja én úgy tudtam, hogy van rá módszer. De logikus, amit mondasz :D

moviky 2009.01.30. 18:43:03

Áááá nagyon jó meccs volt! Valami ilyesmire számítottam Nadaltól. Ez is arról erősített meg engem, hogy Federer nem zseniális, hanem unalmas. Csak az elődöntőt kell nézni :)

FedererRafa 2009.01.30. 18:45:34

@agimano: nem értek egyet teljesen. Agassi és nadal nem egy játékstílust képvisel. talán inkább Chang, aki minden labdáért így futott. a másik helytálló...

FedererRafa 2009.01.30. 18:46:05

@moviky: nem zseniális, hanem zseni,művész. :)
De ki fog kapni.

FedererRafa 2009.01.30. 18:53:07

@mereditty: Miért? tény, federer játékát nézni /játszani a legjobb(én tudom, utánozom. :D)
De! A mai teniszt attól tartjuk élvezhetőnek, ha sok az alapvonalcsata, hosszú labdamenetek vannak. ezt pedig nadal képviseli a legjobban.
Akkorhogy is van ez????

agimano 2009.01.30. 19:11:54

@FedererRafa: ezt csak ugy nagyjabol mondtam, nem kovettem sajnos az osszes regebbi teniszezo palyafutasat sem annyira, mint amennyire a mostani teniszt kovetem, szoval tenyleg nem annyira tudom oket osszehasonlitani, meg igazabol nem is lehet, mert folyamatosan valtozik a tenisz.

Amugy ez most csak ugy eszembe jutott, hogy az espn classicon neztem regebbi AO nagy pillanatait, es mutattak a meccset, amikor Sampras sirt a palyan, mert akkor tudta meg, hogy rakos az edzoje, uristen az milyen volt, fent van az AO oldalan is egy reszlet belole

ettumifilii 2009.01.30. 19:22:16

@agimano: igen Courier ellen 95 negyeddöntőben.....2-0ra vezetett Courier de sampras fordított és volt egy olyan pont amikor mondta courier h look pete inkább játszuk le holnap

FedererRafa 2009.01.30. 20:11:04

@ettumifilii: Nem emlékszem erre. 6 éves lehetettem. Mi történt,

cuncikriszti 2009.01.30. 21:16:00

Ilyen meccs a világon nincs! Váááááááááááááááááááááááááááááááááá!

ettumifilii 2009.01.30. 22:04:58

@FedererRafa: hát sampras elkezdett sírni, az ütőjére támaszkodott stb. aztán szórta a nyerőket, ászokat és amikor leült a törölközőbe temette az arcát és bőgött......asszem az edzője az ao elején esett össze vmelyik meccsen és amikor hazaért agytumort diagnoztizáltak rajta

agimano 2009.01.30. 22:13:07

de meg mikozben szervalt, kozben is bogott es torolgette a konyeket a szemebol
süti beállítások módosítása