Teniszblog

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről...

Erről szóltunk

agassi (18) ancic (2) arias (2) arn (6) atp (3) azarenka (4) baghdatis (7) becker (3) berdych (2) blake (5) borg (7) bryan bryan (3) cahill (2) chakvetadze (2) chang (2) chela (2) cilic (3) clijsters (7) connors (3) coria (2) corretja (2) courier (2) czink (7) davenport (2) davis kupa (2) davydenko (2) del potro (11) dementieva (9) dent (2) de villiers (2) djokovic (38) dokic (3) edberg (3) federer (88) ferrer (4) ferrero (3) fish (5) garros (5) gasquet (4) gaudio (4) gilbert (3) golovin (2) gonzalez (9) graf (8) gulbis (4) haas (3) hamburg (3) hantuchova (5) henin (5) henman (3) hewitt (14) hingis (2) isner (3) ivanisevic (4) ivanovic (19) jankovic (10) kirilenko (2) kuerten (4) kurnyikova (3) kuznetsova (4) lendl (2) ljubicic (4) lopez (2) malisse (2) marosi (2) mathieu (5) mauresmo (7) mcenroe (14) monfils (3) moya (8) murray (26) nadal (79) nalbandian (3) navratilova (4) nestor zimjonic (2) párizs (6) páros (6) peer (3) robredo (7) roddick (20) sampras (11) sanchez vicario (2) santoro (7) serena (28) sharapova (4) simon (2) stepanek (5) szafin (21) szafina (24) szávay (35) találós kérdés (5) tipsarevic (2) tomic (2) tsonga (11) vaidisova (3) venus (15) verdasco (15) wawrinka (2) wilander (8) wimbledon (2) woodbridge (2) wta (2) youzhny (2) zvonareva (4)

Képek

Gil

2009.03.31. 15:13 :: Bordin

A portugál teniszről az az utolsó emlékem, hogy még 95-ben, amikor itt játszottak a Davis Kupában, Noszály Sasa játszotta a nyitó meccset Emanuell Coutoval, ahol az első játszma rövidítésében a vonalbíró jó érzékkel egy második szervánál mondott be lábhibát.
Sasának.
A magyar vonalbíró.
Ami azért a DK-ban nem kifejezetten szokás.
Sasa vérmérsékletét ismerve, sokan biztosra vették, hogy ez egyenes út a vereséghez, amiben tulajdonképpen igazuk is lett. Bukta a szettet, és bár végül csak ötben, de a meccset is.
Mindezt B.Tóth László, az akkor még ismert DJ, a zsúfolt büfében egy meglehetősen hangos "eznemnormálissal" kommentálta. Amivel csak az volt a gond, hogy Sasára, és nem a vonalbíróra értette.

Mindehhez képest Frederic Gil felüdülés, bár azt azért hozzátenném, hogy az említett DK meccset azért megnyertük, Gil pedig vesztett tegnap.
De úgy játszott Rafa ellen, ahogyan világranglistahetvennegyedikek ritkán szoktak. Nem nagyon tisztelte őt, sőt egyáltalán nem tisztelte őt, az első játszmában 5/4-nél két labdára volt a szettől, a másodikban pedig breakelőnye is volt.
Jó persze Nadal nyert, mert Nadal nyerni szokott, de megtudtuk, hogy portugál tenisz létezik. Férfivonalon persze.
Mi viszont nem biztos, hogy ugyanezt elmondhatjuk magunkról.




 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr371037210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

147Break 2009.03.31. 15:47:23

Láttam ezt a meccset, amikor Gil másodszor ráütötte a labdát Nadalra (nem semi-contact üzemmódban), azt hittem odamegy a spanyol és kettétöri az ütőt a hátán... de nem. :) Amúgy Rafa kicsit azért megizzadt vele.

noriega77 2009.03.31. 16:13:46

Kicsit szemtelen volt az igaz, de ebből mindig jó meccs szokott kikerekedni. Rafa ellen az esélytelenek nyugalmával (és a világ szeme előtt) minél több nyerőt kell ütni, tehát kockáztatni, futni mint állat, tüzelni magad, akkor lehet, hogy nem kapsz ki nagyon.
Egyre kevésbé szeretem azokat, akik úgy állnak a teniszpályán szemben Nadallal, mint borjú a vágóhídon, már bocs.

Noszály: lehetett volna nagy Ő a teniszpályán is, sztem kár érte. (Akárcsak a magyar férfiteniszért.)

szabi0713n 2009.03.31. 16:22:57

Én Nadal drukker vagyok,és tegnap komolyan aggódtam.Talán jobban izgultam mint Nadalpapáék.Nem hittem a szememnek a kis Gil tényleg elhitte,hogy majd ő megveri a viláelsőt.Majdnem sikerült.De csak majdnem...

agimano 2009.03.31. 17:37:38

kar, hogy nem lattam, bar Nadal rajongo vagyok, de valamiert szeretem nezni, amikor kicsit szivatjak Nadalt:) persze a nagy verseket nem szeretem, (ami mostanaban nem is volt:) ) de szeretem, amikor szep pontokat utnek ellene, mert ilyenkor ugy gondolom, hogy biztos nem fog elszallni magatol:))) Gabashvili is jol jatszott ellene a szettek elejen.

koma87 2009.04.01. 02:07:59

Pörgős meccs volt az tény, viszont nem szeretem, ha valaki úgy játszik erőszakosan, hogy melette nem tiszteli az ellenfelet. Márpedig, a hálónál álló Nadal ellen izomból testre küldött labdák után egy bocsánatkérő kézmozdulat azért elment volna.

Esticsapás 2009.04.01. 08:34:10

Én sem szeretem a "borjú-effektust", de könnyen lehet, hogy én is betojnék :(
Viszont kicsi Zsíl nem Rafát nem tisztelte, hanem az ellenfelet. Hogy konvertáljak: Nem elég nem-borjúnak látszani, úgy is kell viselkedni.
Viszont az arrogancia és szemtelenség nem a nem-borjúság kérdése, hanem az emberségé.
süti beállítások módosítása