Teniszblog

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről...

Erről szóltunk

agassi (18) ancic (2) arias (2) arn (6) atp (3) azarenka (4) baghdatis (7) becker (3) berdych (2) blake (5) borg (7) bryan bryan (3) cahill (2) chakvetadze (2) chang (2) chela (2) cilic (3) clijsters (7) connors (3) coria (2) corretja (2) courier (2) czink (7) davenport (2) davis kupa (2) davydenko (2) del potro (11) dementieva (9) dent (2) de villiers (2) djokovic (38) dokic (3) edberg (3) federer (88) ferrer (4) ferrero (3) fish (5) garros (5) gasquet (4) gaudio (4) gilbert (3) golovin (2) gonzalez (9) graf (8) gulbis (4) haas (3) hamburg (3) hantuchova (5) henin (5) henman (3) hewitt (14) hingis (2) isner (3) ivanisevic (4) ivanovic (19) jankovic (10) kirilenko (2) kuerten (4) kurnyikova (3) kuznetsova (4) lendl (2) ljubicic (4) lopez (2) malisse (2) marosi (2) mathieu (5) mauresmo (7) mcenroe (14) monfils (3) moya (8) murray (26) nadal (79) nalbandian (3) navratilova (4) nestor zimjonic (2) párizs (6) páros (6) peer (3) robredo (7) roddick (20) sampras (11) sanchez vicario (2) santoro (7) serena (28) sharapova (4) simon (2) stepanek (5) szafin (21) szafina (24) szávay (35) találós kérdés (5) tipsarevic (2) tomic (2) tsonga (11) vaidisova (3) venus (15) verdasco (15) wawrinka (2) wilander (8) wimbledon (2) woodbridge (2) wta (2) youzhny (2) zvonareva (4)

Képek

Negyeddöntők elé

2009.04.01. 16:10 :: Bordin

Mármint a férfi negyeddöntők elé.
Mármint a mai férfi negyeddöntők elé.
Merthogy a Serena - Li, meg a Venus - Benesova elé nem nagyon tudnék mit írni. És ha tudnék is, akarni semmiképpen sem akarok.
Szóval Nole - Tsonga és Rod - Rog.
Ugyanazon a tornán.
Ugyanabban a fázisban.
Ugyanazért a pénzért.
Tudnék egy ideillő mondatot, de inkább hagyjuk. Maradjunk inkább a tenisznél.
Nolénak nem nagyon megy Tsonga ellen, az elmúlt fél évben négyszer kapott ki tőle, viszont a legfontosabb meccsüket megnyerte, még a tavalyi Ausztrál Open döntőjében. Múlt héten azt írtam, hogy nagy csoda lenne, ha Djoko ebben a formában eljutna az elődöntőig, de azóta egyfelől picit mintha javult volna, másfelől meg csupa lúzert kapott atok helyett, akik az igazi nehézséget jelentették volna. Baghda vagy Gulbis helyett Mathieu, hogy mást ne mondjak.
Jo-Wilfried sem szakadt szét a héten, bár azért Simon kellemetlen ellenfél egy agresszív játékosnak. Nehéz bármit mondani az esélyekről, így aztán megpróbálom elütni egy idézetfélével. Szóval Gonza után szabadon: senki sem verheti meg Novak Djokovicsot ötször egymás után.
Egyértelműbbnek tűnik a Federer - Roddick. Bár egy esztendeje, pont ugyanebben a fázisban nyert Andy, csak az a gond, hogy előtte kikapott zsinórban tizenegyszer. Ennyi legyen is elég most, mennem kell a parádés Vika-Stosurra.

39 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr391039926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kata797 2009.04.01. 16:40:11

Tsonga-Nole:
"csupa lúzer"-ez picit durva volt.
1:4 az az egy AO-es győzelem a legfontosabb volt eddig Nole életében eddig talán.az a 4..mind fedett pályás győzelem volt Tsonga részéről,nem tudom mennyire fontos ez a tény,van akinél fontos van akinél nem.Nole kezd javulgatni,nem üt méteres out-okat a ki nem kényszerített hibái sem 30-40között vannak hanem 10-20között.az adogatásai jók főleg a másodikak voltak nagyon nagyon jók és jól fogad.
Tsonga meccseiből csak egyet láttam a Simon elöttit,akkor nem volt nagyon jó.kíváncsi leszek..hajrá Nole

Roddick-Federer...most erre mit mondjak?!

tamás567 2009.04.01. 16:47:30

Nole-Tsonga...én most szeretnék egy Nole győzelmet és egy Nole-Fed. elődöntőt!!
Federer biztos ott lesz az elődöntőben az nem hiszem h kérdés.
Nole szerintem most összekapta magát jobb meccsei vannak mint IW-ben.szóval nem írnám le.idén játszott Tsongával Franciaországban...2TB-es szettben kapott ki tőle de kikapott.
Tsonga tegnap jól adogatott,bár a meccset nem láttam,nem tudom h Simon hogy játszott tegnap de idén eddig nincsenek nagy sikerei.

zoltán34 2009.04.01. 17:11:04

"senki sem verheti meg Novak Djokovicsot ötször egymás után."-legyen így.már csak azért is h megmérkőzzön Federerrel.
én is látok némi fejlődést Djokovicnál,ahogy Kata írta azok az out-ok nem 2méteresek már,bár nem üt sok ászt és üt meccsenként 2-3 DF-t viszont nagyon szépen nyeri a pontokat a 2.szervája utána,és az első után is.
Federer annyira egyértelmű h nyer...és mi lesz ha még sem:-)fogadni nem mernék rá.
és láttam egy kis érdekes statisztikát is a Fed-ről és Noléról valamelyik másik cikknél..ugyanolyan arányban nyerték eddig itt Miamiban a meccseiket:-))ez tök érdekes.
kétszer 6:3 6:2 és egyszer 6:4 6:1 akkor ma mi lesz??!!

LGfan 2009.04.01. 17:12:18

@kata797: Roddick győzelmet benne egy tie-breakkel :)
Federer két nap alatt nemtud ugyanúgy játszani. Roddick meg csak javulni tud, tegnap se játszott eszevezettül, bár a végén már magabiztos volt, rohamoznia kell a hálót, több ászt kell ütnie, mert tegnap arra ment, hanem "biztonsági" elsőket ütött önmagához képest. Djoko megveri Tsongát, tegnap Jo mikor bukta a szettet DF-et ütött Simon ellen, majd Gilles megnyugodtott Jo meg leradírozta.

LGfan 2009.04.01. 17:13:33

Arra leszek kiváncsi, hogy Venus ma kap ki, vagy holnap, mert eldöntött tény, hogy Serena marad a világelső, bár remélem Vika veri el a döntőben:P

kata797 2009.04.01. 17:19:57

nekem igazából mindegy h Roddick vagy Federer.bevallom a Miami versenyen egy Federer meccset sem láttam...Roddick-ot tegnap láttam bár csak az első szettet,az elég érdekes volt.Roddick ha magabiztosan szervál akkor egy TB-t kibulizhat,és Roddick jó a hálónál is hiszen sokat játszik párost is,DE Federer lesz az ellenfél,aki nem 3szor nem8szor verte meg hanem..ha Roddick nyerne nagy meglepi lenni,mint tavaly.

"tegnap Jo mikor bukta a szettet DF-et ütött Simon ellen, majd Gilles megnyugodott Jo meg leradírozta. "Simon megnyugodtott az első szett után és azt hitte h simán nyerni fog és ez lett a veszte?

tamás567 2009.04.01. 17:35:58

nézegettem a pontokat:
így állnak most:
5 Nikolay Davydenko 4735
6 Andy Roddick 4610
7 Juan Martin Del Potro 4470

Davydenko nagyot bukik itt,Roddick tavaly elődöntős volt ugyhogy pontokat kell védeni,és Potronak meg nem..Davydenko visszaesik,és akkor ha Roddick ma kikap nem cserélnek helyet Potroval?

Cathy07 2009.04.01. 18:17:17

Na remélem Roddick nyer:D:D:D:D
Szerintem több esélye van most mint mondjuk bármelyik Wimbledoni döntőjükbe volt akkor, bár Federer általában Roddick ellen hozza a legjobb formáját, ellene mindig egy zseniális Rog lép pályára.
Szerintem Djoko nyer, de ez erősen 2 esélyes, és ha Djoko meg Rod nyerne, akkor idén 3-szor győzhetné le Roddick Nolét. Na a Tornát innen csak Rod vagy Rogi nyerheti és kész:D:D:D

kata797 2009.04.01. 18:34:13

nekem mindegy ki nyer csak ne Möri!!!!!!!Federer,Roddick,Nadal,Nole,...
ez tök jó hogy sokan gondoljátok azt h Roddicknak van esélye ma.csak az a "bajom" ezzel h a háló másik oldalán Federer fog állni..
és annak meg pláne örülök h ennyien "adtok" esélyt Nolénak.nekem Ő most "szívügyem" nagyon rossz volt nézni ahogyan kínlódik.

de olyan későn lesz a Roddick meccs:-(

noriega77 2009.04.01. 18:59:57

Annyira biztosnak érzem a Nole-Roger elődöntőt, hogy nem is gondolkodom az esélyeken, mindketten magabiztosak és megfelelően lazák, hogy megcsinálják. Nolét sem láttam kínlódni, akkor lenne veszélyben, ha nekiállna küzdeni ezerrel. Tsonga jó, szorosra hozhatja, ha motivált, de most nem nyer.

szabi0713n 2009.04.01. 19:08:05

Érdekes!Én úgy érzem,hogy ma Nole fog nyerni,Fed viszont csak szoros meccsen esetleg.Ritka az,hogy a legjobb négy egy tornán az első négy kiemelt legyen.Ilyenkor szokott valamelyik meglepetésre kikapni.Én csak remélem,hogy ez a meglepi Murray lesz. Az az érzésem Djokonak meglesz a mai meccs...

zoltán34 2009.04.01. 19:16:11

én is most bízom Noléban...a meglepit okozza most Verdasco h kiüti Mörit!!!!!!!
Nolénak most ésszel kell játszania,és neki ugye megvan a feje hozzá és talán most már az ütései is összeálltak.
Nole menjen tovább-bár ez nem rajunk múlik-
és szerintem ha Roddickkal összekerülne az elődöntőbe azt nem adná olyan könnyen,meg tudja Ő verni Roddickot.
hajrá Verdasco,Nole,Roddick-most ezt mondom-

kata797 2009.04.01. 19:27:50

közben érdekesen alakul a Serena-Na Li meccs,bár én csak kijelzőn nézem.0:4 Li-nek??!

viktor78 2009.04.01. 19:48:05

@kata797:
mit hozott vissza Serena..bár elbukta a szettet,de szerintem nem lesz itt baja

koczka85 2009.04.01. 20:53:12

@zoltán34: "én is most bízom Noléban...a meglepit okozza most Verdasco h kiüti Mörit!!!!!!!" a számból vetted ki a szót és csak nagyon bólogatni tudok.
még a tegnapi meccsekhez annyit, hogy én nem láttam csak Nando meccsét Harcsaszáj ellen,aki finoman fogalmazva sem játszott jól,viszont a spanyol kicsit több mint 1 óra alatt ütött 29 nyerőt, remélem a jó forma és önbizalommal teli játéka megmarad Mári ellen is.

kata797 2009.04.01. 20:55:22

Serenáék szépen elhúzzák...
hajrá Nole!!!

kata797 2009.04.01. 21:19:40

neee,Taróczy és Kaplár fogja közvetíteni a Tsonga-Nole meccset?! ez elég nagy bünti mára,de nem ezen fog múlni a meccs azt hiszem

viktor78 2009.04.01. 21:27:22

Serena nyert,de megszenvedett..akkor jöhet az első negyeddöntő!
jó meccset várok,Nole győzelemmel

agimano 2009.04.01. 23:05:55

na Nole mar megint nem birja a meleget

kata797 2009.04.01. 23:37:42

Úr ég!!??Noleee.....csak megcsinálta.
azt hittem feladja de nem tette meg és ezt becsülöm benne!

noriega77 2009.04.01. 23:37:49

Nole, ha tántorogva is, de megcsinálta. Adtam esélyt, hogy szorosabb lesz a meccs, de meg ne haragudjon senki, Tsonga: szánalmas.
(Elmélet: Simon behúzta volna ezt a negyeddöntőt)

zoltán34 2009.04.01. 23:39:17

Tsonga...botrány!egy félig halott Djokovicot,aki alig bírt adogatni nem tudott lebreakelni??!!
azért azt én is becsülöm Nolébanmost h nem adta fel!

viktor78 2009.04.01. 23:42:29

Tsonga tényleg szánalmas volt...ekkora ziccert kihagyni....Nole meghalt Ő meg elszerencsétlenkedte,Nole nem bírt volna tovább játszani!
Nolét meg ne bántsuk azért mert Tsonga egy nagy nulla volt,Djokovicnak szerencséje volt-egyszer neki is lehet nem csak Mörinek)
én is azt mondom h jól tette Nole h nem adta fel,van azért szíve h küzdjön.
én is vártam h feladja de nem tette meg

agimano 2009.04.01. 23:42:35

szerintem, ha elvesztette volna a masodik szettet, akkor visszalepett volna

kata797 2009.04.01. 23:43:50

@agimano:
ez egyértelmű!és ezt Tsonga is tudta biztos,nem értem h miért nem tudta kihasználni ezt a helyzetet Tsonga...ezzel élni kellett volna!

én azért örülök Nole győzelmének az első szett jó volt!

agimano 2009.04.01. 23:44:17

o, a Federer Roddick meccs megint hajnalban van?:) azt hittem most lesz:)

tamás567 2009.04.01. 23:48:30

Tsonga......erre nem lehet mit mondani.
ezt megnyerte Nole,így vagy úgy de megnyerte.
az első szett nem volt a legmagasabb szinvonalú de jó volt!

és Nole nagyon jó volt a hálónál...és a végén alig jöttek az első szervák nála és csak 1 DF-et ütött..
Tsongán nevetni lehet csak vagy síni h van ilyen??!!Roddick,Federer,Nadal...bárki legyürte volna Nolét.ekkora lúzert-bocsánat de ez vicc volt,mármint a 2.szett,amikor Nole rosszul volt és Tsonga nem bírt vele-

Nole elődöntős!köszi Tsonga!és azért Nolét a szíve vitte előre.mindenesetre megharcolt magával ma Djokovic és nyert

kata797 2009.04.01. 23:50:17

@tamás567:
itt a lényeg,ma Nole megküzdött saját magával és nyert!azt hiszem most kellene bántani Őt,nem adta fel harcolt és nyert.
kíváncsi lesezek h mit mond Tsonga

viktor78 2009.04.01. 23:52:31

szerintem sem kell bántani Nolét.hagyták nyerni és ez nem az Ő hibája!ennyi
az első szettben is jobb volt Nole!Tsonga nem érdemelte volna meg h nyerjen!!Nole legalább az első szettben breakelt szépen adogatott és nagyon jó volt a hálónál is.
most így tudott nyerni

noriega77 2009.04.02. 00:00:44

Figyeljetek, Top 10-es játékos sztem szándékosan sem tud ütni ilyen homályokat, mint Tsonga. Erre nem mondhatja, hogy megzavarta ellenfele állapota, vagy egyszerűen sajnálta. Egyébként, amíg jól volt Nole addig sem volt egy jó meccs. Egy masters QF azért többet érdemelt volna, komolyan nem értettem.

noriega77 2009.04.02. 00:06:11

Ja, bocs Tsonga 11., így már világos......

agimano 2009.04.02. 04:17:32

az elso szett megnyerese utan, a masodik szettben 3-3-nal Roger kettos hibat utott Andy elonyenel, igy Andy breakelte... a fekete amerikai focis csavo meg kb minden pontnal felallva "ad" tanacsokat Andynek:)

agimano 2009.04.02. 04:33:42

a kovetkezo 2 Andy szervanal mindig volt breaklabdaja Rogernek, de nem tudta oket ertekesiteni, igy donto szett kovetkezik

agimano 2009.04.02. 05:16:12

aki holnap (ma) megnezi az ismetlest, annak ajanlom figyelmebe, hogy hogy jutott meccslabdahoz Federer, aki vegul nyert 6-3/4-6/6-4-re

kata797 2009.04.02. 07:13:35

@noriega77: az AO-en az elődöntő milyen is volt??már mint Federeré??és GS volt és negyeddöntője.mint nem is lett volna Federernek ellenefele,az sem volt méltó egy GS versenyhet és a tegnapi Möri 61 60..az is elég gáz volt.
nem ez volt Nole élete meccse..mindenki úgy játszik ahogy hagyják.
szerintem Tsonga minősíthetetlenül rossz volt.
az első szettben 20Tsonga hiba és 10Djokovic hiba,persze a 2.szettben Nolénak volt baj

mindjárt elolvasom az intejut de itt most nem a meleggel volt a baja,gyógyszert kapott,és a hasát jegeleték 2:1nél már mutatta h fáj a hasa.szóval ne aggassuk rá megint azt h nem bírja a meleget.lehet görcsölt a hasa mert a vécére is kellett mennie és egy hasgörcs nem kellemes dolog,de nem adta fel és ezt most okosan tette.még mindig azt mondom h a szívével nyerte meg ezt a meccset és Tsongával.
aztán h mi lesz vele az elődöntőben...

kata797 2009.04.02. 07:23:43

közben gyorsan elolvastam az intejut:
a meccs után egyből az orvosiban ment.tegnap egész nap problémája volt a gyomrával és a meccsen is ez volt ab baj és akkor ehhez még jött a nagy meleg,próbálta túl élni a meccset.nagyon fontos volt neki ez e győzelem.több pontot is nagyon szépen játszott de sok volt a hiba is de amikor kellett akkor megpróbált agresszíven játszani és az is hozzátartozik h a végén mondta h szerencséje is volt...
tudom h én most nagyon Nole mellett vagyok de ez így is van,én most megvédem Őt.nagyon rossz volt nézni a tegnapi meccs végét és örültem h nyert.annyit kérek h ne "bántsatok2 most ezért h ennyi kiállok mellette.

noriega77 2009.04.02. 08:00:03

@kata797: Igazad van, az AO QF és SF sem volt egy fáklyás menet, de legalább ott Federer jól játszott, de tegnap Nole és Tsonga... Persze vannak ilyen napok, az elődöntő biztosan jobb lesz, és Nolénak azért mindenképpen szorítok, hogy jöjjön vissza játékban az ő szintjére, nem csak azért mert szüksége lesz rá.

noriega77 2009.04.02. 08:14:40

Andyt kicsit sajnáltam a meccs után, mert az első játszmában ugyan eljátszotta a borjú szerepét, de jót tett neki, hogy nem ő kezdte adogatással a másodikat. (Lehet, hogy 5/3-nál odaadta egy kettős hibával és egy elütött labdával a saját adogatását?) Amikor kétszer is simán, szép ütésekkel egyenlített Rog ellen, akkor a közönség is megérezte, hogy ebből lehet valami. Persze ebben Roger is segített a szaporodó hibáival.
A döntőben meg adogathatott az 5/5-ért 40/15-nél a T vonalra tett vissza egy sztem könnyű félröptét, ez volt a döntő hiba. Federer benyomta, aztán az első meccslabdához tényleg mákkal jutott, a másodikat meg úgy hozta, ahogy "a régi szép időkben".

szabi0713n 2009.04.02. 09:20:30

Szerintem Djoko ma nagyon jól játszott.Sőt!Egy ütőföldhözcsapást leszámítva olyan fegyelmezett,magaiztos és határozott volt,amilyennek én még nem láttam.Mostanában sokszor kijellemeztük Nadalt,Federert,Murrayt mit szeretünk bennük,mit nem.Nole most úriember módjára viselkedett.Abszolut büszke voltam rá azért amit csinált tegnap.Jó kis elődöntő elé nézünk...HAJRÁ NOLE!
süti beállítások módosítása