Teniszblog

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről...

Erről szóltunk

agassi (18) ancic (2) arias (2) arn (6) atp (3) azarenka (4) baghdatis (7) becker (3) berdych (2) blake (5) borg (7) bryan bryan (3) cahill (2) chakvetadze (2) chang (2) chela (2) cilic (3) clijsters (7) connors (3) coria (2) corretja (2) courier (2) czink (7) davenport (2) davis kupa (2) davydenko (2) del potro (11) dementieva (9) dent (2) de villiers (2) djokovic (38) dokic (3) edberg (3) federer (88) ferrer (4) ferrero (3) fish (5) garros (5) gasquet (4) gaudio (4) gilbert (3) golovin (2) gonzalez (9) graf (8) gulbis (4) haas (3) hamburg (3) hantuchova (5) henin (5) henman (3) hewitt (14) hingis (2) isner (3) ivanisevic (4) ivanovic (19) jankovic (10) kirilenko (2) kuerten (4) kurnyikova (3) kuznetsova (4) lendl (2) ljubicic (4) lopez (2) malisse (2) marosi (2) mathieu (5) mauresmo (7) mcenroe (14) monfils (3) moya (8) murray (26) nadal (79) nalbandian (3) navratilova (4) nestor zimjonic (2) párizs (6) páros (6) peer (3) robredo (7) roddick (20) sampras (11) sanchez vicario (2) santoro (7) serena (28) sharapova (4) simon (2) stepanek (5) szafin (21) szafina (24) szávay (35) találós kérdés (5) tipsarevic (2) tomic (2) tsonga (11) vaidisova (3) venus (15) verdasco (15) wawrinka (2) wilander (8) wimbledon (2) woodbridge (2) wta (2) youzhny (2) zvonareva (4)

Képek

A legszebb hattyú

2009.04.02. 12:49 :: Bordin

Jó gyerek ez a Nole, tényleg bírjuk, de azért engem az anyukám annak idején furkósbottal kergetett volna körbe a lakótelepen egy ilyen fotóért.
Igaz, nem is vittem semmire.

 

43 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr551041294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kata797 2009.04.02. 12:59:41

ezek a képek miért most vannak itt?a legfrissebb ezek közül az AO-es képek.ma az a cél hogy bealázzuk?vagy ezt most miért kell?csak azért mert nem igazán hiszünk abban h tegnap színészkedett.ezt most nagyon nem értem.akinek jó ezeket a képeket nézegetni azt nagyon tudom sajnálni!

zoltán34 2009.04.02. 13:13:51

ez a kép ma még hányszor lesz kirakva?egy kicsit talán már uncsi is ez a Nole téma.
bár én sem tudom h ennek itt most mi az értelme..nagyon jól tudja mindenki hogy sok meccset adott fel sokszor fáj az ujja a lába a háta a meleg......nagyon sok meccset adott fel de a tegnapit nem.
rúgjunk még bele kettőt?
nem imádom Nolét de kedvelem a játékát,nekem sem okoz örömet nézni azt amikor látványosan szenved hol jogosan hol nem.mások szenvedése nekem nem okoz örömet.

tamás567 2009.04.02. 13:21:06

"Jó gyerek ez a Nole, tényleg bírjuk,"
BÍRJUK!ezek szerint Te is...mert elég érdekes ez,ha bírod akkor miért kell ilyen képsorozatot betenni?vagy van akinek ez tetszik?miért nem az adogatásairól lettek képek betéve vagy a tegnapi nagyon szép hálónál szerzett pontjairól?
érdekes..én bírom a játékát

szabi0713n 2009.04.02. 13:32:42

Gábor rosz napod van?
Máskor is fordult már elő ilyen.nyugika
Blogolni van kedved?Tegnap Serena majdnem kikapott Litől.Vagy a lányokról nem írhatsz,mert még nem adtátok le a tv-ben?
Vagy "Verda Murray elé" beharangozó?Nadalról már nem is beszélve...

kata797 2009.04.02. 13:37:42

:-)@szabi0713n:
én is hiányolom már a mai "elő"-ket.
nem rég óta vagyok itt és picit fura h egymás után 3írás foglalkozik azzal h Nole mit csinált tegnap.
jöhetnének a mai szereplők és Federer-Roddickról is kevés szó esett.

szabi0713n 2009.04.02. 14:01:37

@kata797:Igen:Fed-Rod!Én azért hanyagoltam a témát,mert nem keltem fel megnézni.Az eredmény alapján izgalmasabb volt mint Tsongáéké.Valószínüleg kevesen látták,azért nem esett róla elég szó.

kata797 2009.04.02. 14:10:17

én sem keltem fel..azt hittem sima Federer győzelem lesz.
abban biztos voltam h ma Nolét földbe döngölik itt, de arra nem számítottam h ennyire.rossz nézni.már csak azért is mert a külföldi sajtó ennyire nem "gonosz" és csinálnak ebből akkora balhét.

fuzzy_dunlop · http://ombrello.hu/ 2009.04.02. 14:13:45

nem vagyok rest beírom ide is: Gábor, ciki amit csinálsz. Alig állt a lábán. Ha ezt Rog vagy Nadal csinálja, akkor úristen mekkora hős. Ne bénázz nem áll jól.

Katata 2009.04.02. 14:17:19

naaa azért azt nem mondanám, h. a külföldi sajtó "nem gonosz" :) IW alatt a Tennis Channel két kommentátora élő közvetítés alatt oltott :P
www.menstennisforums.com/showthread.php?t=139988

(Gábor meg csak a véleményét írja le egy blogon - bár én "elfogult" vagyok)

kata797 2009.04.02. 14:19:50

@Katata:
én ezt olvastam és tudok is róla.én most Miamiról beszéltem és nem IW-ről!
az a 2kommentátor nagy színvonalt képviselt!

viktor78 2009.04.02. 14:23:40

Úr ég!ne hogy már azon menjen a vita h ki gonoszabb?!Istenem!!!!!!!ez már nagyon gáz!
itt emberekről beszélünk!TISZTELET!!!mindenki ismeri ezt a szót?!

amit az a 2 angol kommentátor csinált az gusztustalan volt.akinek az a stilus tetszik gratulálok neki!

Katata 2009.04.02. 14:23:58

én pedig csak azt írtam, h. a külföldi média is tud gonosz lenni :) nem kell itt Gábort megfeszíteni. Szerintem. :)

tamás567 2009.04.02. 14:26:42

azt is meg tudom érteni-bár nehezen-hogy akik nem szeretik Nolét azoknak most nagyon tetszik a blog...
elég lett volna egy blog Noléról nem 3.kicsit sok volt ez ma

koczka85 2009.04.02. 14:38:40

asszem ideje lenne leszállni a szerbről

fuzzy_dunlop · http://ombrello.hu/ 2009.04.02. 14:40:26

én pl nem különösebben kedvelem, de ami itt folyik az nonszensz

zoltán34 2009.04.02. 14:43:13

szerintem is hagyjuk már békén szegényt.
annak is idegesítő lehet már ez aki nem kedveli és annak is aki kedveli.

LGfan 2009.04.02. 14:48:53

Erősen rájátszott tegnap igaza van Gábornak, de valóban k.va meleg volt, esti meccsen is látszott, hogy hatalmas a páratartalom, elég megnézni a képeket, vagy két napja Kuznyecovát, aki kidőlt, miután megnyerte a meccsét. Napon 40 sőt 50 foknak is érzed az időt, mégha a fejeden a sapka akkor is.
Párszor átéltem jómagam is, rongyá égett a "testem". Ez az új szerelés meg ráadásúl műszálas, még jobban beszívja a meleget, olyan, mintha szaunában lennél! Jó Tsongán is ugyanez volt, megkockáztatom Federer azért kapott ki Murraytől, mert megfőlt, legyen az ő baja, hogy feketét vesz fel a legnagyobb melegben!

Hawersracz 2009.04.02. 14:51:11

Szerintem Nole nem szimulál, de ezt Gábor sem mondta! Nem is kellene rá kiakadni, mert beteg. A jelek szerint Djoko pánik beteg. A következőkből gondolok erre, meleg van, tehát egyértelműen hamarabb fárad, amit egy egészséges ember természetesnek vesz mert meleg van. A pánik beteg tévesen katasztrofizálja ezt a jelenséget és elkezd hyperventillálni, aminek a következtében fokozódnak a tünetek és ténylegesen rosszul lesz. Ezt nevezik a pánik önrontó körének. A pánik betegekre jellemző továbbá, hogy magasabb önmonitorozás jellemző rájuk tehát minden nem szokványos fizikai változást hamarabb észre vesznek magukon. Az abdominális pánik: görcsös rosszulléteket okoz hasi tájékon!

emmie 2009.04.02. 14:53:24

azért azon érdemes lenne elgondolkozni, h. ez nem egy független hírportál, nem egy sportközvetítés, ahol pártatlannak kell(ene) lenni, hanem egy blog, ahová Gábor és Petra leírja, h. ők, hogyan vélekednek egy-egy dologról. Aki elfogulatlan híreket szeretne, az ne blogokat olvasson...

kata797 2009.04.02. 14:54:51

@LGfan:
amikor megláttam Federert a fekete vagy sötét kék vagy nem is tudom milyen színű ruhában...nem mondták neki h a fekete az szívja a meleget?emlékszem h az AO-en Nole fehér-zöldben játszott nappal és csak este vette fel a feketét.
feketét ráadni valakire aki 40 fokba áll ki teniszezni,az se volt normális.

viktor78 2009.04.02. 14:57:45

itt nem azzal van a baj h leírja Gábor és Petra azt amit gondol,mert mi is azért vagyunk itt.hanem most ez nem tetszik igazán h 3blog bejegyezés is Nole szenvedéséről szól,főleg ez ahol most vagyunk...ennek mi az értelme?

Cathy07 2009.04.02. 15:09:05

Nahh szépen megvédi mindenki Djokot:D
De én azt nem szeretem a játékában,hogy az ellenfél összezavarására, egy taktikai elemként használja rosszulléteit, nem mondom, hogy mindig, de elég gyakran szerintem, hangsúlyozom, hogy szerintem.
Ez nem fair játékostársaival szemben.
Sok van Djoko rovásán, egy ideig én is nagyon kedveltem, mert vicces gyerek, de követett olyan dolgokat, amiket én nem tudok tolerálni. Nem is nekem kell. Részemről ennyi és először szóltam a témához és szerintem utoljára is.

tamás567 2009.04.02. 15:15:13

"Nahh szépen megvédi mindenki Djokot:D"

most már az is gond ha jó páran kiállnak Nole mellett?!
miért kellene mindenkinek támadnia Őt ha nem hiszünk abban h színészkedett?
vagy nem értem,most az lenne az okos dolog ha mindenki "bántaná",lealázná,szidná...ezt kellene most tenni?

viktor78 2009.04.02. 15:21:01

szerintem az AO-en Roddickot nem igazán zavarta az h Nole meghal..Ő játszott tovább lebreakelt elvette tőle a szettet...ennyi,ezt kellett volna csinálni Tsongának is.
összezavarni azt lehet,aki hagyja magát.
Federer sem zavarodott össze Monte Carloban.

Cathy07 2009.04.02. 15:22:56

@tamás567: Nem erre gondoltam, örülök neki, hogy van aki szereti és megvédi. Senkit nem akarok bántani, nem célom hogy megsértsek valakit véleményemmel. Csak eddig mindenki neki támadta(régebben) és furcsa most látni, hogy ennyien szeretik őt. És még egyszer ez nem baj, én se utálom, még drukkolni és tudok neki adott esetben, csak rossz volt nézni tegnapi előadását.

Cathy07 2009.04.02. 15:24:27

@viktor78: ez mondjuk igaz, de akkor is azért hatással van az emberre, sztem. Tsonga nem emiatt kapott ki tegnap, hanem mert rosszul játszott.

tamás567 2009.04.02. 15:29:18

@Ladyashley:

teljesen igazad van abba h nagyon rossz nézni amikor "meghal".én vártam azt h mikor mondja azt h feladja.tegnap becsültem benne h legyőzte magát.de nem szép látvány egy ilyen kínlódásos meccs.de ha tényleg nem színészkedett...
én nem tudom mi volt itt régebben ki kit szeretett én sok teniszezőt szeretek vagyis szeretem a játékát.

viktor78 2009.04.02. 15:32:51

@Ladyashley:
Tsonga tegnap botrányos volt.és tény h nem azért kapott ki mert Nole rosszul volt.

van az a bizony 5nap amikor mindenkit legyőz az ember, és az az 5nap amikor bárki legyőz Téged!
(Gábor tette be ezt idézetet egyszer,ami nagyon igaz)

Cathy07 2009.04.02. 15:34:38

Beszéljünk kicsit másról is. Ági a salakpályás szezonra Sávolt Attilával fog készülni, ideiglenesen, de szerencsére talált edzőt magának. Bízom benne hogy tud neki segíteni, hogy még jobban játsszon. Esetleg egy RG győzelem:P
Hajrá Ági!

kata797 2009.04.02. 15:50:08

@Ladyashley:
Ági:-)) ügyes volt Miamiban és IW-ben.
végre edző!!!Ágit picit fejben kell összeszedni aztán hajrá a salakon!!!!
hajrá Ági!ebben azt hiszem minden egyetértünk!

szandra24 2009.04.02. 15:53:02

Eddig csak olvastam a kommenteket, de mostmár úgy döntöttem, írok.
Tök felesleges ezen a színészkedett/nem színészkedett dologgal foglalkozni, főleg nekünk. Az, hogy Nole rátesz egy lapáttal, még nem biztos, hogy színészkedés, illetve a másik játékos megzavarása, kizökkentése. Lehet, hogy tényleg rosszul van, és ezt egy kicsit túlreagálja magában. Ilyen értelemben van létjogosultsága annak, amit Gábor, illetve Hawersracz leírt. Ha hipochondriáról beszélünk, mindenki túl nagy dolgokra gondol, pedig már a legkisebb túlreagálás is ebbe a témakörbe tartozik. Gyakran a hipochondria a pánikbetegség kísérő tünete, illetve fordítva. De ezek csak feltevések, mi nem tudhatjuk innen a tv, és az internet elől ezt megmondani. A jelek erre is utalhatnak, de állhat kismillió más dolog is a háttérben. Egy biztos: akadjunk már le erről a témáról, mert unalmas, mi úgysem fogjuk tudni diagnosztizálni Nole problémáját, vitatkozni viszont vitatkozhatunk róla még holnap reggelig is. Előrébb nem leszünk.

borsz 2009.04.02. 16:03:01

Bordin! Látom élvezed, hogy húzol egyeseket, én is nagyon :)
Jókat mulatok a kommenteken.

borsz 2009.04.02. 16:13:15

Egyébként az első képet nézve honnan tudjátok, hogy szenvedett lehet, hogy pont jó volt neki :)

kata797 2009.04.02. 16:28:24

@borsz:
ez mekkora volt!:-))be kell vallanom nagyot elnevettem rajta.
nálad van a mai nap pontja:-)
-és nem Nolén nevetek,mert nem nevetem ki-bocsánat mindenkitől akit ezzel most megbántottam-de már ideje volt egy poénnak is.

LGfan 2009.04.02. 16:39:54

THE MODERATOR: Questions, please.

Q. In terms of performances recently, where does that one rate given all circumstances and his record against you?

NOVAK DJOKOVIC: No, I have to be very happy with today's performance, because I have been struggling to find a way to win against him in the last four encounters. It was all so close, so I just knew that I need to stick in and, you know, try to wait for my chances and be aggressive. In the last couple of the matches we've played, I was just, for no reason, waiting for him to make the shots or the mistakes. Today I think I tried to be closer to the line, more in control, and just put the pressure on him. So I think that's what I did. Overall, I'm really satisfied.

Q. How are you feeling? We got an announcement upstairs saying that you had to go into the doctor afterwards. How are you feeling?

NOVAK DJOKOVIC: Yeah, well, I've been not feeling well with the stomach last night and this morning, and probably the heat affected as well, combined of course with the pressure on the court and all these things. But, look, it's just incredible the way I stood up and tried to survive there on the court. It was really important for me to win in the straight sets and to save those service games, because I was really lucky. I played some good shots. He made some errors, but I was aggressive when I needed to be, and I was fortunate in the end.

Q. How important was your first break of serve? Because he hadn't lost his serve all tournament.

NOVAK DJOKOVIC: Uh-huh.

Q. Did you know that?

NOVAK DJOKOVIC: Yeah, yeah. I have no idea. I haven't followed really that much his matches, but I knew that he has a big serve. I knew that it is going to be a key today if I can return a lot of serves back and try to make him play around the baseline. I trying to open up the court on his backhand side and then give myself opportunity to control the points. So this is what I have done really well. I think I've read his serve quite well. First set he had a very low percentage of the first serves, which gave my more opportunity to attack.

Q. But your consistency off the ground today was extremely high. Is that probably what gave you the most pleasure?

NOVAK DJOKOVIC: Yes, I tried to step in. I knew that he loves hitting forehands. He loves returning around his backhand and just hitting those really powerful forehands that can do a lot of damage to opponent. In the past couple of the matches we have played, it was really close. We played a lot of three-setters. Then he just suddenly, in the third set, you know, wakes up and brings his game to another level and just starts hitting the ball. But it was, again, my mistake, because I was waiting and just trying to play a solid game from the baseline. But now I tried to step in and take the chances, and it paid off.

Q. You're regularly taking between 30 and 40 seconds between points today. Did the umpire at any point give you a sort of...

NOVAK DJOKOVIC: So you looked at the time?

Q. I looked at the timing, and the supervisor was down on the court apparently as well.

NOVAK DJOKOVIC: Oh, yeah?

Q. Did the umpire say anything about it at all?

NOVAK DJOKOVIC: No.

Q. Was it because you weren't feeling that good?

NOVAK DJOKOVIC: I don't know, really. I mean, look, I've had time warnings in the past. I'm not saying that I will not have more. If they give me time warning with a reason, if they, you know, let me know that I am slow and everything and then give me warning, I have no problems with it. I will accept it as, you know, something which is rule. But it's on them, you know. I cannot tell to the umpire, Look, I'm slow. Can you give me a warning. (Laughter.)

Q. Sure. There just appear to be some inconsistencies. Rafa has been called this week for it. The rule is 25 seconds, isn't it?

NOVAK DJOKOVIC: Well, look, I think today was very special conditions. If you get on the court and feel the heat and play a two-hour match you would understand why we are a little bit slow.

Q. I noticed you were bouncing the ball a lot again. Two years ago you were joking, and you said that the reason I bounce it so often is because I like to stay on court a little longer. There was then a period you sort of went back to normal bounces, and today I counted like 19 at a certain point.

NOVAK DJOKOVIC: Yeah, yeah, there were certain points I did quite a lot. But, you know, I don't do this on purpose really. This is something you can't explain. I don't know, ask Rafa why he's taking his panties out of -- you know, this is just something that gets in your habit, and this is what I do, you know.

Q. Two years ago when you won you took off your shirt and you were very exuberant and we saw continuing that year the Djokovic who liked to perform for the crowd. You had your famous impersonations. Do you think you've become more subdued?

NOVAK DJOKOVIC: I'm less fun now?

BENITO PEREZ: You took it off today, didn't you?

NOVAK DJOKOVIC: Yeah, but I lost my muscles obviously. They didn't like it much. No, well, look, I don't think my personality is only impersonations, okay? I've done that. I'm glad that in my opinion most of the people liked it. Look, my point was only to bring up a positive energy and laughs in the people, and that's exactly why I did it. I've been doing it for many years back, you know, not just now when I started having success. I get more attention obviously with the success. But there were some, well, people and colleagues as well who didn't like what I do, so I just don't want to provoke some negative vibes, if you understand what I'm saying, and just try to do my job on the court.

Q. What things would you say that Tsonga could improve in his game to break through in a big match to the next level?

NOVAK DJOKOVIC: Well, he's got more or less all the shots. I mean, he's improved his backhand a lot. His backhand was for some time in the past a weaker point. But it's he's improving. He steps in more on the backhand, so it's better.

But, look, it's all a couple of points here and there. It's not a huge difference, especially in the important matches between the top players. Even today it was 6-3, 6-4, but, again, it was just couple of points that were deciding a winner.

So it's just a mental ability and if you stand up on the right leg.

Q. A few weeks from now Ana and Jelena are going to try to bring Serbia into the World Group with the Fed Cup. Now in this country, people don't pay attention to the Fed Cup. I have a feeling in Serbia people will be taking note. How big a deal would that be, World Group status?

NOVAK DJOKOVIC: It's a big deal for Fed Cup and Davis Cup. For us, a small country, it's really unexplainable how much success we are getting in this sport in last two, three years. We get a lot of attention back in our country, which is a country of only, you know, eight, nine million people comparing to States and any other bigger countries.

szabi0713n 2009.04.02. 16:40:28

@kata797: Egyetértek,én is jót nevettem.Már nagyon kellett.

kata797 2009.04.02. 16:47:57

@szabi0713n:
ez a kép az AO-ről való...szegény Nole,miket gondolunk róla...de ma már kellett egy jót nevetni!!
komolyan mondom már lefáradt az agyam is ma.
köszi borsz!

borsz 2009.04.02. 16:53:19

Máskor is gyerekek. De jó, hogy van akiknek kellemes pillanatokat szereztem, ez meg nekem okozott örömet.

kata797 2009.04.02. 16:56:31

@borsz:
mindenkinek jut egy kis öröm így a nap végére:-)
amikor látod h elfajulnak a dolgok akkor egy poénnal gyere csak..

szabi0713n 2009.04.02. 17:18:06

@kata797: Én is teljesen lefáradtam.Pedig ma mind a két meccset meg akarom nézni.Ha jól tudom Nadal 9-kor,Verda éjjel egykor játszik.
Jól tudom?Mindig Te szoktad adni az ilyen jellegű tájékoztatást,ma elmaradt.Persze én is utána tudok nézni,csak egy kicsit lusta vagyok.Elkényeztettél minket:eddig mindig beírtad a programot.Ha nem Te szoktad beírni ne haragudj,ha igen akkor se.

gabeka 2009.04.02. 17:37:06

@borsz: :D:D Ez a legjobb komment... nagyon jót nevettem. Mit kell ennyire kiakadni? Djokovic mindig szenved. Mikor Federerről szól több bejegyzés akkor meg az a bajotok. Mit szeretnétek, most komolyan?

kata797 2009.04.02. 17:37:59

@szabi0713n:
szegény Nole a hibás h elfelejtettem betenni-ezért is Ő hibás:-)

STADIUM start 1:00 pm
[8] S Kuznetsova (RUS) vs [11] V Azarenka (BLR) - WTA

Not Before 3:00 PM
[1] R Nadal (ESP) vs [6] J Del Potro (ARG) - ATP

Not Before 7:00 PM
[4] A Murray (GBR) vs [8] F Verdasco (ESP) - ATP

Not Before 9:00 PM
[1] S Williams (USA) vs [5] V Williams (USA) - WTA

a tv 19órától adja a Roddick meccset,9kor Nadalét,1kor Möriét.
valahogy meg kellene néznem mind a kettőt

kata797 2009.04.02. 17:46:48

egy kis érdekesség:
NOVAK "HAWKEYE" DJOKOVIC TOPS ALL CHALLENGERS

The Hawk-eye system debuted three years ago at the Sony Ericsson Open. Since then, players have challenged 9,972 times, with the WTA tour enjoying a slightly higher success rate than the guys. Here’s more from Douglas Robson’s fun piece in USA Today (click here for the article):

Overall, the men have a success rate of 35% in the 6,279 challenges conducted through last week’s tournament at Indian Wells, Calif., according to the ATP Tour. The women are only slightly better at 36%, but they challenge about half as often with a total of 3,693 attempts.

Novak Djokovic is the ATP’s resident eagle eye. The third-ranked Serb has overturned incorrect calls 55% of the time, the only player with at least 50 challenges who is correct more than half the time. At the other end of the spectrum among top players is Andy Murray of Scotland, who is wrong 75% of the time.

“It’s not that I have the eye of the falcon or something,” Djokovic said modestly after beating Tomas Berdych of the Czech Republic 6-3, 6-2 Tuesday to move into the quarterfinals. But he conceded, “I think I’ve been quite successful with that.”
Here’s how the ATP top 10 rank, according to their Hawk-eye success rates:

Novak Djokovic: 55%
Nikolay Davydenko: 45%
Roger Federer: 39%
Rafael Nadal: 36%
Andy Roddick: 34%
Juan Martin del Potro: 32%
Gilles Simon: 26%
Andy Murray: 25%
süti beállítások módosítása