Teniszblog

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről...

Erről szóltunk

agassi (18) ancic (2) arias (2) arn (6) atp (3) azarenka (4) baghdatis (7) becker (3) berdych (2) blake (5) borg (7) bryan bryan (3) cahill (2) chakvetadze (2) chang (2) chela (2) cilic (3) clijsters (7) connors (3) coria (2) corretja (2) courier (2) czink (7) davenport (2) davis kupa (2) davydenko (2) del potro (11) dementieva (9) dent (2) de villiers (2) djokovic (38) dokic (3) edberg (3) federer (88) ferrer (4) ferrero (3) fish (5) garros (5) gasquet (4) gaudio (4) gilbert (3) golovin (2) gonzalez (9) graf (8) gulbis (4) haas (3) hamburg (3) hantuchova (5) henin (5) henman (3) hewitt (14) hingis (2) isner (3) ivanisevic (4) ivanovic (19) jankovic (10) kirilenko (2) kuerten (4) kurnyikova (3) kuznetsova (4) lendl (2) ljubicic (4) lopez (2) malisse (2) marosi (2) mathieu (5) mauresmo (7) mcenroe (14) monfils (3) moya (8) murray (26) nadal (79) nalbandian (3) navratilova (4) nestor zimjonic (2) párizs (6) páros (6) peer (3) robredo (7) roddick (20) sampras (11) sanchez vicario (2) santoro (7) serena (28) sharapova (4) simon (2) stepanek (5) szafin (21) szafina (24) szávay (35) találós kérdés (5) tipsarevic (2) tomic (2) tsonga (11) vaidisova (3) venus (15) verdasco (15) wawrinka (2) wilander (8) wimbledon (2) woodbridge (2) wta (2) youzhny (2) zvonareva (4)

Képek

Hipochondria

2009.04.02. 10:27 :: Bordin

A világ legrövidebb könyvei sorozatban létezik egy kötet, Arcmimika az amerikai színjátszásban a címe, Sylvester Stallone és Arnold Schwarzenegger jegyzi.
Novak Djokovic szerintem nem olvasta.
Vagy nevesebb színészektől tanult.
Mondjuk ahonnan ő jött, ott arra felé azért akadnak. Az is lehet, hogy egészen a belsőjéből játszik, mint a legeslegnagyobbaknak.
Nem tudom.
Nem merem azt mondani, hogy Nole színészkedett, mert nem vagyok biztos a dolgomban. Abban viszont biztos vagyok, hogy pokoli nehéz valaki ellen játszani, aki a labdamenetek között folyvást rosszul van, közben pedig úgy rohangál, mint pók a falon.
Nole 4/3-as vezetésénél, amikor már túl volt egy ápoláson és egy wc látogatáson, negyed órás játékba hozta a szerváját, majd 5/4-nél, 15-40-ről fordított.
Mondjuk ez utóbbi szép volt, kétségtelen, de ezt nem is vitatta senki. Mint ahogy azt sem, hogy megérdemelten nyert.
Amiről szó van, az mindaz, ami a labdameneteken kívül történt.
Egy dolog vitán felül áll, ezt Balázs is említette a közvetítés végén, hogy Nolénak ki kell vizsgáltatnia magát. Az nem normális, hogy egy fiatalembert, aki ráadásul élsportoló, ennyire megviseljen az, hogy egy bő órát szaladgál a napon.
Annyira azért nem volt meleg.
Amin el lehet polemizálni, az a rosszullét mértéke.
Hogy rájátszott-e, vagy sem.
Mert hogy még a szempilláit is rezegtette, az biztos. Vagy még a szempillái is rezegtek.
Ez itt a kérdés.
Hogy taktikai fegyverként használta-e a rosszullétet, vagy hősiesen küzdött a rosszulléte ellenére.
Én magam azon a véleményen volnék, hogy Nole egészen egyszerűen hipochonder.
Emlékezzünk, hányszor fordult elő, hogy tűhegynyi horzsolásnál ápolást kért, hogy fertőtleníthessék a sebet. Valaki, aki focizott valaha betonon, ilyet mondjuk elvből nem tesz. Már csak azért sem, mert akkor sosem játszana. Meg mert a többiek kiröhögnék.
És nem tudom elképzelni, hogy vele annak idején Szerbiában ilyen ne fordult volna elő.
Szóval én azt hiszem, ha véletlenül tényleg elmegy orvoshoz, akkor lehet, hogy ezt is meg kéne említenie.
Bár mondjuk egy halálos betegnek teljesen felesleges.

62 komment

Címkék: djokovic

A bejegyzés trackback címe:

https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr601041197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoltán34 2009.04.02. 10:42:50

én nem tudom miért kell kiakadni Djokovicon.Ő ilyen...nem ez volt az első eset!mintha valami újdonságot csinált volna,de nem.
és azért azt nem tudjuk h mennyre görcsölt a hasa,mert ha tényleg fájt neki akkor nehéz úgy adogatni.
nem adta fel,pedig mindenki azt várta és az h nyert...ez fáj valakinek?Tsonga elbénázta simán nyerhetett volna.ez legyen az Ő hibája.
most adott megint egy okot Nole arra h támadják..és hogy nem volt meleg??!!Tsonga az első game után úgy izzadt mint a ló.
és miért ne lehetne használni ezt taktikaként?tiltják?nem szép dolog az igaz.
abba 100% biztos mindenki h csak színészkedett?de miért színészkedett volna 5:4?nem az lett volna a cél h hamar befejezze?hamar beüsse az első szerváit?mert nem ez történt.ha tényleg csak színészkedett volna akkor adogatóként szerintem sokkal jobban beütötte volna a szerváit.na mindegy végül is,nyert így vagy úgy.Tsonga meg csak magára lehet mérges!

kata797 2009.04.02. 10:52:23

ahhoz képest h hipochonder jó 2éve ott van a legjobbak között.
Ő kényes,és igen volt olyan h egy csöpp horzsolásnál orvost kért..ez tiltott dolog??
ma megérdemelten nyert akkor mi a probléma?
én azon sem csodálkoznék ha visszalépne de van 1nap pihenője-és ez most az Ő szerencséje-

ahogy Gábor írta nem lehet tudni h színészkedett-e.De miért tette volna??teljesen nyerésre állt?mert ha vesztésre állt volna akkor azt mondom oké színészkedett,de kezébe volt a meccs?!ezt magyarázza el nekem valaki,h miért színészekedett volna 5:3nál vagy 5:4nél?tehát ez nyert meccs volt nem egy leveszített?én csak emiatt mondom azt h nem színészkedett.nekem ezzel van a bajom h 1game hiányzott a győzelemhez,miért akkor színészkedett volna??!!ezt nem értem.mert ha szetthátrányban lett volna és break hátrányban akkor megérteném h meghal..
ekkor buta meg nem lehet h színészkedjen a 90%ban megnyert meccs végén?értitek nem amit kérdezek?

noriega77 2009.04.02. 10:58:18

Nem tudom Bordin, hogy itt mekkora szerepe volt a színészkedésnek, sztem Tsonga nem ettől játszott önmagához képest katasztrofálisan. Végig.
El tudom képzelni, hogy egy ELLENFÉL ellen feladta volna Nole, mert arra hajlamos. De most érezte, hogy van esély, pláne 5/3-nál.
Viszont, hogy ezt a testi reakciót a hőségre ki kell vizsgáltatnia, abban igazatok van. Ebben nem csak az a kockázat, hogy elveszít egy meccset.

szabi0713n 2009.04.02. 11:03:50

Gábor látom te még sosem voltál rosszul a meleg miatt.Nem jó érzés és nem könnyű kezelni.Ha szédülsz igen,rezeg a pillád,és ha jön az ájulás fennakad a szemed,és utána semmire sem emlékszel.Egyébként amiért Djoko így felfújja a sérüléseit a mamit hibáztatom.Simán kinézem belöle,hogy a széltől is óvja pici fiát 21 éve.Nekem két kicsi fiam van,ha megsérülnek persze megnézem mi történt,de egy kis sérüléstől nem kezdünk nagyműtétbe csak jót nevetünk.Ismerek olyat aki egy horzsolással is rohan az ügyeletre.Nolemamit is ilyennek képzelem.

Csavargo 2009.04.02. 11:06:06

Szerintem nem színészkedik, tényleg fáj, csak mondjuk nemvagyok benne biztos h mindig ennyire. Én meg azt nem értem h miért jó neki ha a fél világ előtt ilyen látványosan vergődik.
És nem, ezek nem tiltott dolgok, de amikor itt áradozunk mondjuk Federerről meg Nadalról hogy milyen fair játékosok, és milyen alázattal tudnak a játékhoz és az ellenfélhez viszonyulni, és akkorezt is látjuk. És akkor ezt az ember gyomra már kevésbé veszi be (csak hogy stílszerű legyek). És ilyenkor sokunk mosolya nem természetes.

dzsokko_garros 2009.04.02. 11:06:48

Egészen egyszerűen Gábornak és néhány anti-Djokónak ez a téma a vesszőparipája. Minden egyes ilyen alkalmat megragadnak, hogy jól kiosszák az észt ez ügyben. Nem mindenki bírja a gyilkos meleget, ez tény. Persze, a fotelban süppedve, hideg sörrel a kézben nincs olyan meleg, de nehogy már megmagyarázd, hogy Miamiban, egy 2 órás mérkőzés a tűző napon nem viselhet meg egy szláv fiatalembert, aki nem éppen a trópusokon nevelkedett. Ápolást kérni meg minden játékosnak lehetősége van. Nole él vele. Nem értem, miért kell ilyen szintű apróságokon fennakadni. Szerintem egy viszonylag jó meccset láthattunk, egy halvány Tsongával és megérdemelt Djokovic-sikerrel. Tán pont ez a legutóbbi tényező, ami annyira zavar?

viktor78 2009.04.02. 11:08:37

Nole a mami kicsi fia.biztos h mindentől védték.szerintem most nem jogos a bántás!

Azt gondolom h Gábor nem kedveli Nolét és minden lehetőséget kihasznál arra h bántsa..szerintem ezt most nagyon rosszul látja.
azt említette h Balázs mondta h Nole vizsgáltassa ki magát,de azt is mondta h nagy küzdő és nagy csatát vívott magával.

és ami a legfontosabb:
EZ TÉNYLEG EGY MEGNYERT MECCS VOLT SZINTE,MIÉRT SZÍNÉSZKEDETT VOLNA???nem állt vesztésre egy fél percig sem,az első szett simán Djokovicé volt,a rosszullétig egy breaklabdája sem volt Tsongának,Nole nem hülye miért színészkedett volna miért akarta megnehezíteni a saját dolgát????

tamás567 2009.04.02. 11:13:55

@dzsokko_garros:
"Szerintem egy viszonylag jó meccset láthattunk, egy halvány Tsongával és megérdemelt Djokovic-sikerrel. Tán pont ez a legutóbbi tényező, ami annyira zavar?"

azt hiszem ez lehet a probkléma.

Nolét nagyon sokszor lehet támadni...de amint látom itt most a többség nem ért egyet Gáborral és igazatok van.pontosan azért nem tudok hinni most a színészkedésben mert EZ A MECCS AZ ÖVÉ VOLT..feladhatta volna ha nem tudja azt h megnyerheti de nem adta fel,Tsongának volt 4 breaklabdája és egyet sem tudott kihasználni..vessen magára!most Nole nyert saját magával szemben.

kata797 2009.04.02. 11:29:02

@dzsokko_garros:
"Nem értem, miért kell ilyen szintű apróságokon fennakadni"

miért nem arról beszélünk h Nole milyen jó volt a hálónál?2pontot veszített összesen a hálónál?!ez szép.

úgy látom én is hogy igazából senki sem-kivétel biztos van-botránkozott meg Nolén Gábort kivéve és gondolom ennek az az oka h nem színészkedett.
senki sem adott választ arra h miért színészkedett a megnyert meccs utolsó 2-3játszmájában?mert erre nem hiszem h van épeszű magyarázat.
Gábor is leírta azt h megérdemelten nyert.és az h mit csinál 2adogatás közben és szünetben az az Ő dolga ha ez idegesíti Tsongát vagy akárkit az meg az Ő problémája.mindenki ismeri Nolét...a társai is.

de ez most nem a kis bibis ujjamat be kell kötni meg kell műteni című színdarab volt!szerintem

emmie 2009.04.02. 11:29:26

függetlenül attól, h. ki kinek szurkol, ki kit nem szeret, a kulcsmondat szerintem ez (főleg, h. az utóbbi időben annyi rossz történt sportoló(ink)kal): "Nolénak ki kell vizsgáltatnia magát (főleg, h. nem egy egyszeri alkalomról van szó). Az nem normális, hogy egy fiatalembert, aki ráadásul ÉLSPORTOLÓ (- és annak megfelelő edzettségi állapottal kell bírnia -), ennyire megviseljen az, hogy egy bő órát szaladgál a napon."
Bár azt is érdemes megemlíteni, h. AO után keringett egy hír, mely szerint asztmás, h. ebből mi igaz...(?)

emmie 2009.04.02. 11:31:21

ja, és azért le a kalappal előtte :) Nole-Fed, hmmm, jó kis csemegének ígérkezik....

noriega77 2009.04.02. 11:35:13

Szerintem mindenkit zavarnak az ilyen intermezzók, vszeg még a labdaszedőket is, mert nem a használt ampullák takarítását élvezik a legjobban egy teniszmeccsen. A nézőnek sem esik jól, hogy a 60 dolcsis jegyért esetleg egy fél meccset kap cserébe.
Én azt utálom a legjobban, hogy egy ilyen eset után a teniszről szó sem esik. Mert tegnap az is volt, még ezen a meccsen is, de a másikon mindenképpen.

McKracken 2009.04.02. 11:36:56

@Csavargo:
"de amikor itt áradozunk mondjuk Federerről meg Nadalról hogy milyen fair játékosok, és milyen alázattal tudnak a játékhoz és az ellenfélhez viszonyulni"

Ez a mondat így nem igazán helyes. Csak Rafára igaz. Elég ha Fed tegnap esti Roddick meccs utáni nyilatkozatát elolvassuk. Tudom, hogy ez nem az a blog, de engem rettentően zavar a No.2 arroganciája.

zoltán34 2009.04.02. 11:38:20

a külföldi tenisz oldalakon miért nem az a fő cím h Nole színészkedett???
az egyik ilyen angol teniszes oldalon,ahol nagyon bántani szokták és nagyon alázni szokták a betegségei miatt ott az a fő cím h Djokovic nagy napja..a cikkben a fantasztikus 2.szerváiról írnak,és arról h nem veszített adogatást..akkor nálunk miért az a téma h színészkedett-e??

kata797 2009.04.02. 11:43:14

@emmie: AO után keringett egy hír, mely szerint asztmás, h. ebből mi igaz...(?)

ebből az igaz h fiatalabb korában meg is kellett műteni Őt a légzésével volt valami baj(pontosan már nem tudom mi)az orrán keresztül nem tudott rendesen levegőt venni vagy valami ilyesmi és én úgy tudom h asztmás.de nem kell reklámozni.ha megtalálom a cikket akkor beteszem,mert idén olvastam erről a műtétről

@noriega77: Én azt utálom a legjobban, hogy egy ilyen eset után a teniszről szó sem esik.
tejesen igazad van!és én is olvasgattam angol nyelvű oldalakat és csak itt van felfújva ez a Nole dolog.

@McKracken: miért mondott Federer?

Djokofun 2009.04.02. 11:47:34

Én megrögzött Nole rajongó vagyok ennek ellenére tisztában vagyok a hibáival,mielőtt bárki elfogultsággal vádolna.De ez a nem sportszerű kijelentés kicsit erős nem gondoljátok?Ő az egyetlen a mezőnyben aki minden kétséges out-nál elmondja őszintén a véleményét,még akkor is ha ezáltal nem övé lesz a pont,és valóban inkább a hálónál megnyert pontjaival kellene foglalkozni,nem ezzel a szinészbaromsággal.Wimbledont is a nagy meleg miatt adta fel,itt most miért ne lehetett volna ugyanolyan szarul.az meg hogy ugy szaladgált ennek ellenére is mint pok a falon,az csak a küzdeni akarásának és a profizmusának köszönhető!Inkább annak kéne szurkolni hogy hosszutávon nehogy egészségügyi gondjai legyenek,mert nincs aza garnd slam és világelsőség ami többet ér az életénél és az egészségénél.És inkább adja fel minden második meccsét csak tényleg ne legyen baja.és ez vonatkozik minden élsportolora!!!!

kata797 2009.04.02. 11:49:37

@McKracken: miért mondott Federer?kimaradt a mit szó

ettumifilii 2009.04.02. 11:53:09

én olvastam federer interjúját és nem volt benne semmi arrogáns....

tamás567 2009.04.02. 11:56:51

azt gondolom ezzel az írással most picit mellé nyúlt Gábor.talán rajta kívül nagyon kevesen gondolják most azt h színészkedett Nole.

és igen tegnap megint megadott egy pontot Tsongának,még Ő bólintott neki h kérjen sólyomszemet..de ez nem fontos úgy látszik.az sem fontos h megtapsolja az ellenfelet és amikor a meccs végén a hálónál összeölelkeztek az nagyon szép jelenet volt.
hányan teniszeztek itt közülünk 30-40fokban magas páratartalomban gyomorgörccsel?mert biztos vagyok benne h nem szórakozásból vette be a gyógyszert is..

noriega77 2009.04.02. 12:01:26

Federer semmi durvát nem mondott, örült, mint aki legyőzött egy jó ellenfelet.
(Nole viszont beszólt Rafának gatyahúzogatás ügyben, csak hogy ismét a teniszről beszéljünk :D)

borsz 2009.04.02. 12:08:37

Minden rosszindulat nélkül nekem is az a véleményem, hogyha nem színészkedésről van szó, akkor itt lenne az ideje egy komoly orvosi vizsgálatnak, hiszen a többieknek is meleg van és senki nem viseli ilyen rosszul.
Bízom benne, hogy Federer ellen rendbe lesz és egy jó kis meccset fogunk látni.

szabi0713n 2009.04.02. 12:09:33

@noriega77: Milyen gatyahúzogatásról beszélünk?Már a multkor is ez volt a téma és én akkor sem tudtam miről van szó?

Djoko sportszerűségéről annyit,hogy nem értem miért Fed kapta a legsportszerűbb játékosnak járó díjat idén.Nem láttam még pontot megadni az ellenfélnek,ellenben Noléval akinál ez rendszeres.

viktor78 2009.04.02. 12:17:26

@noriega77:
az túlzás h beszólt..én ezt nem nevezném annak.
I don't know, ask Rafa why he's taking his panties out of -- you know, this is just something that gets in your habit, and this is what I do, you know.

ha már tenisz:
Djokovic won 23 of 35 second serve points (66 percent).

Mathiask 2009.04.02. 12:23:27

Aki volt már rosszul melegtől és fáradtságtól az tudja, hogy ha valaki ennyire rosszul van, mint amit mutatott kifele djoko a szünetekben meg labdamenetek között, az nem hogy meccset nem tud nyerni, de 3 lépést futni se. Ez az ellentmondás. Ha valakinek ennyire stresszben van a szervezete, mint ahogy látszott rajta, akkor egyszerűen összerogyott volna bármelyik labdamenetben, amiben le kellett vágnia egy sprintet egy labdáért. És ha mondjuk nagy lelkierővel(amit nem hiszek hogy lehet, mert a szervezet azért jól van kitalálva, hogy ha nagy baj van akkor már nem engedelmeskedik) végig is bírta volna a nagy baja ellenére, akkor utána rogyik össze, mert már meg van és nincs mi tovább hajtsa. De nem ez történt hanem még kiment a pálya közepére, rázta az öklét dobálta a cuccait. Ha annyira szarul lett volna, mint ahogy mutatta rég összeesett volna és semmi másra nem tudott volna gondolni csak a pihenésre és a minél kevesebb energiával járó távozásra.

kata797 2009.04.02. 12:27:58

megtaláltam azt az írást a műtétjéről:
18éves korában műtötték meg az orrjáratait mert csak a száján tudott levegőt venni.aztán h a műtét teljesen jól sikerült-e azt nem tudom.de ezek szerint voltak légzési problémái.és a tesói szenvednek ettől.ez valami családi probléma.de ezt most csak úgy megjegyeztem.

viktor78 2009.04.02. 12:34:47

"de ez most nem a kis bibis ujjamat be kell kötni meg kell műteni című színdarab volt!szerintem"
ez jó!

Nolénak most nem a meleggel volt baja hanem a gyomrával,azt jegelték neki arra kapott gyógyszer.az ember fia nem vesz be csak úgy gyógyszer hasi fájdalomra-gondolom nem valami gyenge fájdalom csillapítot adtak neki.-

az meg rázta az öklét...ki ne rázta volna??és meccs után egyből a dokihoz ment.ez a győzelem lélektanilag nagyon fontos volt neki.és az h ledobta a polóját,most ilyeneken kell kiakadni?!ez most vicc ugye?bántjuk már azért is mert aláírta a labdákat,a kamerát...örült szerintem h vége van a meccsnek.

szabi0713n 2009.04.02. 12:34:58

Nem Djoko az egyetlen aki nem bírja meleget.A lányok sorban adják fel meccset mert napszúrást kapnak.Nem tudom látta e valaki azt a Bartoli meccset,ahol szó szerint tántorogva,szédelegve játszott és nyert.Petra teljesen ki volt akadva,hogy így sem adta föl,ráadásul ORVOS az apukája,aki ott ült a nézőtéren és szó nélkül,teljes nyugalomban nézte végig,hogy a lánya már alig áll a lábán.

zoltán34 2009.04.02. 12:45:37

@szabi0713n:
annak sincs sok értelme h pályán essen össze valaki csak azért h nehogy feladja mert mit szólnak majd,meg én vagyok a fasza gyerek..ha valaki feladja az a baj ha meg nem akkor meg az..

a kommentátorok,akik nem kedvelik Nolét azt mondták h bár szokása feladni meccseket kisebb bajokért is de most nagyon úgy fest h tényleg fáj valami.és megdicsérték Nolét nem azért mert rohadt jól játszott hanem azért mert nem adta fel..

azért ez tényleg nem normális dolog h egy Miami 1000-es verseny negyeddöntője után azon kell vitázni h színészkedett-e vagy nem.meg hogy miért örült a meccs végén és hogyan.

tamás567 2009.04.02. 12:49:13

Ausztráliában a meleggel volt a baja az tény meg h kicsesztek vele....

de most tényleg miért vett volna be gyógyszert?a meleg ellen nincs gyógyszer vagy van??szédülésre van persze de nem szédülésre panaszkodott.
ennek az egésznek az a kulcsa h a megnyert meccsen mi a fenéért színészkedett volna..nekem ez nem tiszta.

szabi0713n 2009.04.02. 13:25:21

Na jól kiveséztük a témát.
Azért azt ne feledjük el,hogy Djoko a 3.helye megtartásáért verseng Murray-vel.Ki tudja mi lesz ma?Hogyan szerepel Verdasco?Nole elég jó játékos ahhoz,hogy mindent megtegyen a minél jobb eredmény eléréséért.Én drukkolok neki!!!

Éva01 2009.04.02. 13:28:38

Sziasztok!
Ha Nolét cikizzük a rosszullétei miatt, akkor Rogert a sírásai, Rafát a gatyahúzásai, Andyt a szerszámfogdosásai ...és még sorolatnám mi mindenkit cikizhetnénk. Ők is emberek mint mi, csak valamit sokkal, de sokkal jobban tudnak, mint mi.....

kata797 2009.04.02. 13:31:56

@szabi0713n:
szívemből szóltál!
nekem ma az jött le innen a hozzászólásokból h a színészkedés az most erősen kérdőjeles kijelentés volt.a nyert meccsen miért tette volna ezt-aztán lehet h rossz következtetést vontam le-
bizony ez egy fontos győzelem volt,azért is mert Tsongát győzte le-egy szörnyen rossz Tsongát-és tett egy lépést a 3.hely megtartásáért.

Verdasconak nagyon fogok drukkolni.remélem hamarosan lesz Verdasco-Möri elé írás és akkor lehetne már a mai QF-ok foglalkozni mert Nolét ma már szétszedtük.

viktor78 2009.04.02. 13:34:40

@Éva01:
milyen igazad van!!
szerintem is lassan abba kellene hagyni szegény Nole "szétszedését".
foglalkozni kellene Mörivel,Verdascoval,Nadallal..ma ők jönnek

szabi0713n 2009.04.02. 13:36:48

@kata797: Biztos Te is látod Gábor még nem unja!

kata797 2009.04.02. 13:39:36

@szabi0713n:
Gábor ma kegyetlen Noléval nagyon.
kicsit már sok is Nekem.

zoltán34 2009.04.02. 13:48:56

és mi van akkor ha tényleg színészkedett?nyert egy meccset,ami nagyon fontos volt neki,Tsongát kihozta a sodrából,taktika...és akkor mi van?megbüntetik érte?nem,fáj valakinek ez-gondolom igen-bántott valakit ezzel?
bár én sem hiszek a színészkedésben ma.

jöhetnek a mai negyeddöntőseink már!bár Federerről és Roddickról sem ejtettünk sok szót.

noriega77 2009.04.02. 13:52:17

@viktor78: Utazol rám?
Ha valakit arról kérdeznek, vajh miért is pattogtatja adogatás előtt negyvenszer a labdát és ő úgy válaszol, hogy kérdezzék az (ebben az esetben nem érintett) ellenlábasát a gatyahúzogatási szokásairól, sztem az beszólás. Ha finom, akkor is.

fuzzy_dunlop · http://ombrello.hu/ 2009.04.02. 14:02:29

Gábor, ciki amit csinálsz. Alig állt a lábán. Ha ezt Rog vagy Nadal csinálja, akkor úristen mekkora hős. Ne bénázz nem áll jól.

viktor78 2009.04.02. 14:03:04

@noriega77:
de hogy utazok Rád..miért tenném.írtál valamit arra reagáltam.de ha Téged ez rosszul érintett akkor bocsánat.

tamás567 2009.04.02. 14:07:41

@fuzzy_dunlop:
mekkora igazat írtál!
ha Federer hasa fájt volna és úgy nyert volna akkor Ő lenne a nap hőse az Isten.......
igen ez már a ciki kategória amit ma művel.talán kicsit csalódott Gábor h nem "bántjuk" Nolét,próbál meggyőzni minket h mégis csak nagy színész Nole...csak ez most nem sikerült.

noriega77 2009.04.02. 14:16:25

@viktor78: Dehogy kell bocsánatot kérni, ezek szerint mást értünk beszóláson, ennyi.

Csavargo 2009.04.02. 14:35:12

@McKracken: Hát másképp látjuk a játékosokat. Federernek vannak elszólásai, de ha mindenki megállna ott ahol ő, én összetenném a két kezem. Nadal meg persze ilyen tekintetben fedhetetlen.

koczka85 2009.04.02. 14:35:27

Nole azért hozta fel Nadal gatyóhúzogatását, mert a riporter szerint túl sok idő telik el a szerb szervái között, túl sokat pattogtatja a labdát.erre válaszolta Djokovic,hogy ez csak egy szokás, egy berögzült mozdulat, mint Rafa gatyós mozdulata.
a tegnapi meccshez meg annyit, hogy én a nem színészkedett oldalon állok.szerintem pocsékul volt, és a végén azért már annyira nem voltak erősek az ütései, alig ütött be első szervát és jóformán Tsonga hibáiból élt.

kata797 2009.04.02. 14:38:47

@koczka85:
"erre válaszolta Djokovic,hogy ez csak egy szokás, egy berögzült mozdulat, mint Rafa gatyós mozdulata. "

ezt én is így értettem.szerintem ez nem életveszélyes "beszólás".
Nadalt ez úgy sem érdekli.biztos h nem veszi magára.

Hawersracz 2009.04.02. 14:44:51

Bocs, hogy hosszú, de sztem érdemes elolvasni, főleg a 2.részét!
Szóval teljesen felesleges a ki a legsportszerűbb teniszezőn vitatkozni, mert nem véletlenül Roger nyeri már több éve! Ezt a versenyzők ítélik oda szóval, az hogy ki hány pontot adott oda a másiknak..ugyan már! Arogánsan nyilatkozott Fed? Emeld már ki légyszives az általad sérelmezett mondatot! Köszi!
Szerintem Nole nem szimulál, de ezt Gábor sem mondta! Nem is kellene rá kiakadni, mert beteg. A jelek szerint Djoko pánik beteg. A következőkből gondolok erre, meleg van, tehát egyértelműen hamarabb fárad, amit egy egészséges ember természetesnek vesz mert meleg van. A pánik beteg tévesen katasztrofizálja ezt a jelenséget és elkezd hyperventillálni, aminek a következtében fokozódnak a tünetek és ténylegesen rosszul lesz. Ezt nevezik a pánik önrontó körének. A pánik betegekre jellemző továbbá, hogy magasabb önmonitorozás jellemző rájuk tehát minden nem szokványos fizikai változást hamarabb észre vesznek magukon. Az abdominális pánik: görcsös rosszulléteket okoz hasi tájékon!

kata797 2009.04.02. 15:23:32

@Hawersracz:
Úr ég!ez nem hangzik túl jól...én nem vagyok otthon a pánikbetegségekben.ez nem hangzik túl jó sajnos

szandra24 2009.04.02. 15:50:56

Eddig csak olvastam a kommenteket, de mostmár úgy döntöttem, írok.
Tök felesleges ezen a színészkedett/nem színészkedett dologgal foglalkozni, főleg nekünk. Az, hogy Nole rátesz egy lapáttal, még nem biztos, hogy színészkedés, illetve a másik játékos megzavarása, kizökkentése. Lehet, hogy tényleg rosszul van, és ezt egy kicsit túlreagálja magában. Ilyen értelemben van létjogosultsága annak, amit Gábor, illetve Hawersracz leírt. Ha hipochondriáról beszélünk, mindenki túl nagy dolgokra gondol, pedig már a legkisebb túlreagálás is ebbe a témakörbe tartozik. Gyakran a hipochondria a pánikbetegség kísérő tünete, illetve fordítva. De ezek csak feltevések, mi nem tudhatjuk innen a tv, és az internet elől ezt megmondani. A jelek erre is utalhatnak, de állhat kismillió más dolog is a háttérben. Egy biztos: akadjunk már le erről a témáról, mert unalmas, mi úgysem fogjuk tudni diagnosztizálni Nole problémáját, vitatkozni viszont vitatkozhatunk róla még holnap reggelig is. Előrébb nem leszünk.

Éva01 2009.04.02. 15:56:54

Húúú milyen diagnózist adtál. Ha Nole ezt olvasná, vagy nevetne egy nagyot, vagy sírva szaladna orvoshoz a pánik rohamával .-)

viktor78 2009.04.02. 16:06:09

@szandra24:
Te jó ég..mik vannak.tényleg nem hangzik jól és ismerek jó pár pánikbeteget sajnos.

azért úgy gondolom h egy másik egészségével nem szabad viccelni.(ez nem Neked szólt Szandra csak úgy általánosságban.)
ez a pánik betegség lehet nagyon komoly is és Nole még nagyon fiatal.
komolyan mondom inkább színészkedjen minthogy tényleg beteg legyen.

szandra24 2009.04.02. 16:07:26

@Éva01: Hát így utólag elolvasva tényleg furára sikeredett a kommentem... :)
De már unom, hogy ennyit foglalkozunk vele. Lehet, hogy kutya baja, lehet, hogy sokminden közrejátszik abban, hogy ezt látjuk kívülről. Előbb-utóbb úgyis kiderül az igazság magától. Vagy ki tudja...

szandra24 2009.04.02. 16:11:50

@viktor78: hát igen, kicsit mindannyian eltúloztuk ma itt ezt a "Nole hipochonder/Nole pánikbeteg/Nole színészkedik/Nole tényleg beteg/Nole nem bírja a meleget" dolgot. Én is nagyon remélem, hogy semmi baja, de ha komolyabb baja lenne, nem hiszem, hogy így tudná magát tartani a ranglistán, és a versenyeken. Tényleg nem lenne jó, ha komolyabb baja lenne!!!
Vajon mit szólna Ő(Djokovic), ha ezeket a kommenteket elolvasná? :)

viktor78 2009.04.02. 16:20:08

@szandra24:
ha Nole ezt elolvasná jó nagyot röhögne rajtunk..mivel csak Ő tudja h mi is van.
azt is gondolom h legyen szó Noléról Möriről,Federer...akárkiről legyen szó azt nem akarjuk neki h beteg legyen,az embernek az egészsége a legfontosabb nekünk is és nekik is.
mindenkinek biztos igaza van valahol,és Nole tényleg az az ember akiről mindenkinek van véleménye,jó is meg rossz is.csak Ő tudja h mit miért tesz,mindenkiből érzelmeket váltott ki a tegnapi meccs és elős felinulásra mindenki elmondta amit akart,aztán lehet h Gábor ezt kihasználva adta alánk még a lovat.így jártunk,így járt Nole,Gábor meg mindenki!

szabi0713n 2009.04.02. 16:23:16

Djoko valószínüleg jókat nevetne rajtunk.Azt már én sem hiszem el,hogy egész nap tudunk vitázni ezen a témán.Szerencse,hogy nem egy személyes rajongói klubban vagyunk,már kitört volna a tömegverekedés...

kata797 2009.04.02. 16:26:09

@szandra24: @szabi0713n:
igazatok van!
azért a nap végére mindenki lenyugszik talán.kemény nap volt:-))

szandra24 2009.04.02. 16:27:02

@viktor78: minden szavaddal egyetértek. De nézzük a pozitív oldalát: most NEM adta fel! Azért én olyan kíváncsi lennék, vajon mi lehet a valóság!? Jó lenne a "veséjükbe" látni...
Nem is olyan rég még Möri volt a nagy téma, nem ártana nekünk sem a ma esti (éjszakai) Verdascoval esedékes meccsére fókuszálni. (Remélem lesz róla Gábortól egy Murray-Verdasco elé poszt).

kata797 2009.04.02. 16:31:09

@szandra24:
én is így álltam hozzá,legalább nem adta fel,hanem valahogy megnyerte...vagy Tsonga nyerte meg neki,tök mindegy már

jöhetne már Verdasco:-) és Möri,na meg Nadal..

szabi0713n 2009.04.02. 16:38:01

GÁBOR SEEEGÍÍÍTSÉÉÉG!CSINÁLJ MÁR VALAMIT!!!A MAI NAPRÓL AKARUNK BESZÉLNI.LÉGYSZI LÉGYSZI LÉGYSZI

viktor78 2009.04.02. 16:40:39

Nolét ma már kibeszéltük tetőtől talpig...jöhetnének a mai páciensek!!!!!

Geysap 2009.04.02. 18:43:32

@borsz: Teljesen igazad van. A fiatal sportolok kardiopulmonalis eredetu halalarol sajnos az utobbi idoben is sokat olvasunk. Sokat temetunk. Nem akartam elojonni a hivatasommal, de azt hiszem, az egymas alatt levo kommentek miatt rakenyszerulok - igazsagugyi orvosszakerto vagyok csaknem 30 eve. (pontosan 28) Anno eleg sokat foglalkoztatott nehanyunkat a fiatalok, foleg a fiatal sportolok hirtelen halala. Ez altalaban szivhalal volt, elegtelen fejlettsegu koszoruerek miatt. Gracilis koszoruer egy bizonyos terheles - szivritmus novekekedes utan nem tudja a sziv izmot kello keppen verrel ellatni, es ez vezethae (mas okok mellett elsosorban) halalhoz. Ha Djokovics rosszulletei nem "taktikai huzasok" - es nam annak tunnek, akkor feltetlen szukseges egy igen alapos kivizsgalas - mely elsosorban a szi ereire, terheleses verellatasara iranyul - ill. hasonlo oknal fogva az agy verellatasara, ill. a tud verellatasara. (az agy verellatasat szedelgesekkel jaro rosszulletire vonatkoztatva mondom - de ez is osszefugg a sziv mukodesevel. Ha a kivizsgalas - amire ma mar igen fejlett modszerek allnak rendelkezesre negativ - akkor lelki allapotat erdemes megnezni - az is okozhat hasonlo tunettanu rosszuletet, szervi megbetegedes mellett. Ha keringesi eredetu gond van, erdemes "munkaalkalmassagat, turokepesseget megnezni", mert egy ujabb fiatal sportolo halalat sztem senki nem kivanja.
Ha lelki problemak okozzak a rosszulleteit, akkor pszichologusi - pszicshiatriai celzott treninggel fejleszteni kell stressz turo kepesseget.
Fogadjuk el, hogy milyen, de vizsgaltassuk ki - en ezzel a jelszoval kezdenem Djokovic rosszulletinek feltarasat.

kata797 2009.04.02. 19:02:41

nagyon remélem h ez taktika akkor inkább,de elég élethű volt akkor ez mai.
nincs semmi baja!
olyan rossz ezeket olvasni mármint h a fiatal sportolók is milyen veszélyben vannak.túl vannak terhelve,azért a tenisz egész éves sport..van akinek a szervezete nem bírja,van akinek a lába van akinek az idegei és van akinek semmi baja.
hajrá Nole!továbbra is drukkolok érte

Geysap 2009.04.02. 22:45:07

@kata797: en is remelem, hogy taktika - ha hypochondria - mint a cim, az sem a legjobb, az is betegseg (no, nem olyan sulyos, mit amiket felsoroltam) de komoly psziches "rendezest" igenyel.

vikiszeged 2009.04.03. 11:35:42

BORDIN:
UTÁLATOS VAGY!!!!
Halálos beteg?! Te nem voltál még rosszul??
Én már ájultam el a hőségtől és néztem úgy ki mint 1 holdkóros a melegtől és nagyon rossz érzés. Valószínűleg neki is a vérnyomása ilyenkor leesik és ezen nem lehet segíteni.
Örülhetnél neki, hogy te nem vagy ilyen és nem másokat ilyen szavakkal illetne.
Még 1 fekete pont.
süti beállítások módosítása