Teniszblog

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről...

Erről szóltunk

agassi (18) ancic (2) arias (2) arn (6) atp (3) azarenka (4) baghdatis (7) becker (3) berdych (2) blake (5) borg (7) bryan bryan (3) cahill (2) chakvetadze (2) chang (2) chela (2) cilic (3) clijsters (7) connors (3) coria (2) corretja (2) courier (2) czink (7) davenport (2) davis kupa (2) davydenko (2) del potro (11) dementieva (9) dent (2) de villiers (2) djokovic (38) dokic (3) edberg (3) federer (88) ferrer (4) ferrero (3) fish (5) garros (5) gasquet (4) gaudio (4) gilbert (3) golovin (2) gonzalez (9) graf (8) gulbis (4) haas (3) hamburg (3) hantuchova (5) henin (5) henman (3) hewitt (14) hingis (2) isner (3) ivanisevic (4) ivanovic (19) jankovic (10) kirilenko (2) kuerten (4) kurnyikova (3) kuznetsova (4) lendl (2) ljubicic (4) lopez (2) malisse (2) marosi (2) mathieu (5) mauresmo (7) mcenroe (14) monfils (3) moya (8) murray (26) nadal (79) nalbandian (3) navratilova (4) nestor zimjonic (2) párizs (6) páros (6) peer (3) robredo (7) roddick (20) sampras (11) sanchez vicario (2) santoro (7) serena (28) sharapova (4) simon (2) stepanek (5) szafin (21) szafina (24) szávay (35) találós kérdés (5) tipsarevic (2) tomic (2) tsonga (11) vaidisova (3) venus (15) verdasco (15) wawrinka (2) wilander (8) wimbledon (2) woodbridge (2) wta (2) youzhny (2) zvonareva (4)

Képek

Ki lesz a harmadik?

2009.04.06. 13:08 :: Bordin

Nolénak egyelőre maradt még egy pici kis előnye Murray-vel szemben, de igen könnyedén elveszítheti a harmadik helyét a salakpályás szezonban.
És ehhez még az sem kell, hogy ő maga gyengébben játsszon mint tavaly, elég ha a skót jobban.
A gondolatnak persze van egy tükörképe is: Murraynek sem kell feltétlen jobban játszania, mint tavaly, elég ha Nolénak megy gyengébben.
Icipicit gyengébben.
Novak tavaly elődöntős volt Monte Carloban, Hamburgban és a Roland Garroson, továbbá nyert Rómában. Andy viszont két meccsnél többet nem nyert sehol, Rómában még annyit se. 520 megvédendő pontja van salakon, míg Nolénak 2800.
A különbség pillanatnyilag 170.
Ahhoz képest, hogy Djokovic tavaly Hamburgban és idén Sydneyben a második helyért játszott, előbb Nadallal, majd Nieminnennel, ez mindenképpen visszalépés. De azt sem szabad elfelejteni, hogy annak, hogy ki a harmadik, annak különösebb jelentősége nincs.
Annak, hogy ki a második, annak viszont már volna.

 

26 komment

Címkék: murray djokovic

A bejegyzés trackback címe:

https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr461049335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

piszy 2009.04.06. 13:16:00

Akármennyire is drukkolok Nolénak, ebből helycsere lesz (inkább előbb, mint utóbb).
Azonban ez csak átmeneti lesz reményeim szerint.

dzsokko_garros 2009.04.06. 13:17:46

* Nadallal, Nieminennel.
Bocs, de nagyon szúrja a szemem.

digitarc 2009.04.06. 13:49:39

Akkor sincs jelentősége annk hogy ki a harmadik, ha az Roger?
Tudom hogy pillanatnyilag ez még nem aktuális kérdés, de szerintem lassan barátkozhatunk a gondolattal.

zoltán34 2009.04.06. 13:59:00

2800pont az 520-szal szemben..azt hiszem nem kérdés a helycsere.Möri nagyon azt mondja h a salak is fekszik neki,kiderül majd az is.
az h 3. vagy 4. nincs nagy különbség legfeljebb a kiemeléseknél.
De azt se felejtsük el h amit most elveszíthet Nole azt az év 2. felében visszahozhatja.és ugye az az ütő hátha beérik még idén.
egyszerűen nem tudom elhinni h Möri salakon is ezt hozza amit kemény pályán.
viszont ha ezt a formát hozza akkor Federer sincs biztonságba.

kata797 2009.04.06. 14:03:13

valamit megszerezni könnyebb mint megtartani...egy címet könnyebb megszerezni mint megvédeni és ez mindenkire igaz.

Monte Carlo után sok minden kiderül..Möri tényleg jó lesz-e ott vagy csak Ő azt gondolja,aztán lehet h Nolénak menni fog salakon.
helycsere lesz az biztos de nem hiszem Möri akkora előnyt tudna szerezni amit ne lehetne visszavenni.
hajrá Nole!!!ne add oda könnyen oda azt a 3.helyet!19-20évesen élete legjobb formájában volt,mi történt idén?!

Clarence9 (törölt) 2009.04.06. 14:12:04

Szerintem heteken belül Murray lesz a harmadik, és meg is érdemli.

tamás567 2009.04.06. 14:15:18

ahogy beletörődtünk abba h kikapott a döntőben tegnap úgy azon sem fogunk szerintem kiakadni ha 4.lesz.ez átmeneti dolog lesz.
nem csak 2008ban volt jó Nole salakon hanem elötte éveben is elődöntős volt a RG-on,Hamburgban,Rómában negyeddöntős,Estorilt megnyerte..szóval megy neki salakon de hogy az idei formájával mire lesz képes..Ő is tudja h jön az a helycsere és oda kell tennie magát.

borsz 2009.04.06. 14:17:11

Hát nagyon nem tetszik, de sajna meg kell a gondolattal barátkoznom, hogy Mári a 3. lesz.

kata797 2009.04.06. 14:19:20

@borsz:
:-(( megbarátkozunk vele sajnos,de én még bízom benne h az év végéig még vissza lehet azt venni.

Jeli · http://hilaryhq.gportal.hu 2009.04.06. 14:44:06

@Clarence9: Sztem is megérdemli. :D
Remélem Murray marad a 3-dik helyen. :DD
Naon megérdemelné. :D
Hajrá Murray!!!!!

szabi0713n 2009.04.06. 14:46:39

Én sem szeretem Murrayt,de ez a helycsere tuti.Viszont,ahogy Gábor is írta,a különös az lesz,hogy ki lesz a második?Attól tartok nem olyan sokára az is Murray lesz.
GO NOLE!
GO ROGER!
GO MINDENKI!,hogy ez ne következzen be.

tidel 2009.04.06. 14:58:00

Murray nekem sem a kedvencem, de elismerem, hogy jól játszik. Sajnos én is biztos vagyok a helycserében, de titkon remélem, hogy nem lesz tartós ez az állapot. Viszont Roger helyét sem érzem biztonságban. Vagy azért, mert Nole "menekülni" fog Murray elől, és szép lassan mindketten beérik Rogert, vagy azért, mert Murray veszi el előbb a harmadik, majd a második helyet is. Nagyon remélem, hogy Roger is és Nole is összeszedik magukat! Hajrá!

noriega77 2009.04.06. 15:00:19

Bordin kicsit elbújtatta az igazi kérdést, mert az nem arról szól, hogy Möri megelőzi-e Djokót, mert ez már nem kérdés. A tegnap látott Nole nem tudja megfordítani a tendenciákat. Végül is egy jó átlagos Murray verte, simán, sztem Djoko örüljön, hogy nem volt harmadik játszma.
A kérdés az, Federert megelőzi-e a skót?
Az már nagyon nem lenne mindegy, ha nem kellene elődöntőt játszania a két naggyal, bár ennek csak akkor van egyelőre valószínűsége másodikkként is, ha valamelyik nem indul.

kata797 2009.04.06. 15:22:19

szerintem meg tegnap Möri sem játszotta igazán azt amit tud-bőven nem-és Nole meg a döntőben talán a legrosszabbul játszott.
mert semmi nem jött be neki,se az első se a 2.szerva és még a hálónál is rosszabb volt az átlaga mint az elmúlt versenyeken.
én azért a 2.helyet még nem adnám oda Mörinek-bár nagyon jó úton halad-
és én bízom abban h Nole tényleg feltámad.neki még bőven van ideje mindenre!
én is azt mondom hajrá Federer(legyen meg az a 14.15.) és hajrá Nole tessék küzdeni!
az idei év szerintem nagyon meghatározó lesz.mi lesz Federerrel,meddig jut Möri és Nole vissza tud-e térni vagy még lejjebb megy-nagyon nagyon remélem h NEM-

fuzzy_dunlop · http://ombrello.hu/ 2009.04.06. 16:03:37

murray salakon szocializálódott:)
eddig azért nem ment neki, mert 0 kondija volt hozzá.
tavaly akkortájt kezdett el végre rendesen melózni.
szinte hiba nélkül játszik, ami salakon szinte egyedül maghatározó és elképesztő keze van a variáláshoz (fonák nyesés, ejtés stb), ami ezen a felületen szintén nagyon jól jön.
szerintem elég nagy meglepetést fog okozni egyből Monte Carlóban.
Djokernek nem is tudom mit kellene tenni, mert ahogy most áll a lábán az nagyon kevés lesz.
én személy szerint még nagyon kíváncsi vagyok Monfilsra is.

tidel 2009.04.06. 17:13:46

@fuzzy_dunlop: Nem tudom, mit kellene tennie, csak sejtem. Új edző, régi ütő vissza, vagy még több edzés az újjal, erőnléti edzések, és valakinek nagyon el kellene beszélgetnie vele, hogy rendbe tegye a fejét. Lehet, hogy az ütőcsere is benne van, de szerintem ez önmagában kevés, valami más oka is biztos volt, amit nem tudunk.

Monfilsra én is kíváncsi vagyok:)

Geysap 2009.04.06. 18:00:08

Tud vki. vmi "hivatalosat" McEnroe ajanlatarol, vagy csak egy hirlapi kacsa volt (Federernek felajanlott segitseg)??

kata797 2009.04.06. 18:31:40

több Nole interjuban olvastam h Ő a hegyekben szokott készülni,edzeni a jó,tiszta levegő miatt neki az a legjobb(télen az olasz hegyekbe megy pihenni,síelni,edzeni).látjuk h a nagy meleget nem bírja,és lehet h van akkor abban is valami igazság h nehezen tud lélegezni a párában.és ezt meg tudom érteni mert én nyáron ha nagy a meleg és nagy a pára nem tudok normálisan levegőt venni-de én nem is vagyok élsportoló-

és Nolét sokan bírálták h miért nem vált edzőt-én is okos dolognak tartanék egy új edzőt mellé-és szegénynek most nagyon sok mindent be kell áldoznia az új ütő miatt.én január óta nem bírom felfogni h miért cserélt??!!

már én is akartam már kérdezni h most mi lett Federerrel és McEnroe-val,lehet tudni h mikor dönt Federer....

FedererRafa 2009.04.06. 19:22:54

Azt nem mondom, hogy RG utána már Murráj lesz a harmadik, de wimbi után biztos.

zoltán34 2009.04.06. 20:39:02

lehet h már Monte Carloban átveszi a 3. helyet...de csak ideiglenesen remélem

noriega77 2009.04.06. 21:22:58

@Geysap: Feltettem az interjú szövegét tegnap, nem edzőként segítene, csak annyit mondott lennének ötletei, hogyan tudná visszanyerni Rog a formáját, meg hogyan tudná megverni Nadalt.

Geysap 2009.04.07. 12:35:24

@noriega77: En sem edzot kerdeztem ;)))"Federernek felajanlott segitseg" - et.

koma87 2009.04.07. 17:22:21

Az nem kérdés, hogy Murray lesz a 3., inkább az a kérdés, hogy év végén hányadik lesz, vagyis inkább: az év végére hogy fog kinézni az első 4 hely?

Geysap 2009.04.07. 20:11:10

@koma87: Vessetek meg - de nekem van egy olyen erzesem - es ez nagy betuvel irodik: ERZES - hogy ev kozben az elmezony atrendezodhet (kiv. Nadal, ha nem serul le). Talan meg Roger is lentebb kerul, de ev vegen az marad az elmezony sorrendje, ami most van. Nadal - Federer, Nole, Mari, HMDP. Fura megerzes, de ebben a sorrendben egy ev vegere egy hosszabb Federer - Nadal valtast sem tartok kizartnak.
ps.: mindez csak megerzes, semmi mas, semmi logikat,esszeruseget ne keressetek benne...

hunchback 2009.04.07. 23:05:31

@Geysap: Nem hinném, hogy ez bejön. Sőt, ha Nadal motiválatlan marad Murray sokat léphet előre. Djokovic-csal kapcsolatosan én azt látom, hogy megtorpant a játéka a fejlődésben. Márpedig ennek az "újhullámos" tenisznek pont ez az újdonsága, hogy nemcsak a pillanatnyi forma meghatározó, de muszály évről évre újat tanulni.

Geysap 2009.04.08. 10:24:40

@hunchback: ebben erre celoztam "Fura megerzes, de ebben a sorrendben egy ev vegere egy hosszabb Federer - Nadal valtast sem tartok kizartnak.
ps.: mindez csak megerzes, semmi mas, semmi logikat,esszeruseget ne keressetek benne... "

Egyebkent @hunchback teljesen egyetertek velemenyeddel. Itt sokszor nagyon sokat szamit az aktualis motivacio - es azt sem tudni, hogy ez az "aktualis" hany verseny idoszakot "fed le".
süti beállítások módosítása