Teniszblog

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről...

Erről szóltunk

agassi (18) ancic (2) arias (2) arn (6) atp (3) azarenka (4) baghdatis (7) becker (3) berdych (2) blake (5) borg (7) bryan bryan (3) cahill (2) chakvetadze (2) chang (2) chela (2) cilic (3) clijsters (7) connors (3) coria (2) corretja (2) courier (2) czink (7) davenport (2) davis kupa (2) davydenko (2) del potro (11) dementieva (9) dent (2) de villiers (2) djokovic (38) dokic (3) edberg (3) federer (88) ferrer (4) ferrero (3) fish (5) garros (5) gasquet (4) gaudio (4) gilbert (3) golovin (2) gonzalez (9) graf (8) gulbis (4) haas (3) hamburg (3) hantuchova (5) henin (5) henman (3) hewitt (14) hingis (2) isner (3) ivanisevic (4) ivanovic (19) jankovic (10) kirilenko (2) kuerten (4) kurnyikova (3) kuznetsova (4) lendl (2) ljubicic (4) lopez (2) malisse (2) marosi (2) mathieu (5) mauresmo (7) mcenroe (14) monfils (3) moya (8) murray (26) nadal (79) nalbandian (3) navratilova (4) nestor zimjonic (2) párizs (6) páros (6) peer (3) robredo (7) roddick (20) sampras (11) sanchez vicario (2) santoro (7) serena (28) sharapova (4) simon (2) stepanek (5) szafin (21) szafina (24) szávay (35) találós kérdés (5) tipsarevic (2) tomic (2) tsonga (11) vaidisova (3) venus (15) verdasco (15) wawrinka (2) wilander (8) wimbledon (2) woodbridge (2) wta (2) youzhny (2) zvonareva (4)

Képek

Kiholkivel - Monte Carlo avagy Roger nászúton

2009.04.12. 08:40 :: Bordin

Talán a legfontosabb, hogy szemben a két amerikai 1000-es tornával, itt mindössze 56-an indulhatnak.
Az pusztán véletlen, hogy a cut off is pont 56 (Eduardo Schwank), hiszen akadnak selejtezősök is, meg szabadkártyások.
Pont annyian, ahányan távol maradók az első 56-ból.
És akkor gyorsan álljunk is meg egy pillanatra  wild card-osoknál: Roger Federer, Lleyton Hewitt, Ivan Ljubicic és Jean Rene Lisnard. Utóbbi azért, mert ugye néhány éve monacói színekben versenyez, Rog későn nevezett, mint azt már megírtuk, a másik kettő meg nincs az 56-ban.
Mondjuk Ferrero sincs, aki lehet pont ma nyer tornát megint, 2003 után, de neki már nem jutott.
Ha az első négyet tekintjük, a helyzet ugyanaz, mint Miamiban volt, Murray került Rafa ágára, Djoko pedig Rogerére. És a kérdés is ugyanaz: eljutnak-e odáig.
Leginkább persze Andy Murray eljut-e. Ő eddig salakon annak ellenére sem brillírozott, hogy a játéka teljesen alkalmassá tenné erre, továbbá, hogy tavaly Alex Corretja segítette a salakpályás szezonban. Idén is ő fogja egyébként, talán több sikerrel. A sorsolása elvileg vállalható, de azért salakon egy Hanescu vagy egy Cilic is megszoríthatja, nem is beszélve mondjuk Nalbandianról.
Davydenkót nem említem, ő most tér vissza, bravúr lenne a negyeddöntő, korábban pedig nem futhatnak össze.
Rafának nem tudom létezik-e nehéz sorsolás salakon, ha igen, akkor ez talán az, de én inkább a nem-re tennék.
A másik ágon, új és némiképp váratlan kérdés, hogy hány ütőt tör össze Roger Federer. Lagzi után pár nappal tán nem lenne ildomos törni-zúzni, de az biztos, hogy az első pár meccs az nem lesz egyszerű.
Gondoljunk csak tavaly Estorilra, vagy Ruben Ramirez Hidalgora, itt az első körben. Aztán belelendülhet mondjuk, és akkor azért egy döntőre bárhol jó lehet.
Djoko elődöntőjéhez át kell hámozza magát jónéhány spanyolon, hiszen az ő negyedében van Verda, Ferrer, Almagro, Lopez és Montanes. Azt hiszem az esztendő első salakos tornájára (mármint neki első), nem pont ezt szokta felírni az orvos.
Ezen kívül már az első körben Marat-Léjt, Nalbi-Mathieu, Gulbis-Kohlschreiber,
Ferrer-Lopez, úgyhogy érdekes hetünk lesz.
Megint.



 

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr431059970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tennisangel 2009.04.12. 09:24:30

Még mindig Goo Rogeer!! Kár hogy Roddick nem lesz ott...de miért is? xD Neki is valahogy most lesz az esküvője...azért nem jön? xD

ettumifilii 2009.04.12. 09:29:28

reméljük h murray salakon sem veszít a formájából mert akkor elég kemény murray-nadal elődöntő elé nézünk....mondjuk én sem hiszem h nadalt bárki megverheti

gabeka 2009.04.12. 09:41:34

Én is nagyon várom!!! Kíváncsi vagyok, h mi lesz. Szorítok Rogernek, bár nem várok nagy dolgokat tőle. Remélem nagy meccsek lesznek.
Ja igen, és gratulálok Rogernek és Mirkának az eskövőhöz. Szépen gyorsan titokban megoldották a dolgot:D
A sport tv vagy az eurosport közvetíti majd a tornát?

gazdi17 2009.04.12. 10:21:42

@gabeka: A Sport Tv fogja közvetíteni,reméljük,hogy jól...:)

BORIS 2009.04.12. 10:57:10

egy kérdés van, ki vár nadalra a döntőben. nagyon kíváncsi vagyok, hogy a counter puncher hogy bírja a latin kiképzést.

agimano 2009.04.12. 10:57:56

az atp oldalan van az a jatek, ahol meg lehet tippelni az egesz draw-t, most eloszor kitoltottem, kivancsi leszek, kicsit sem volt nehez megtippelni az egesz verseny osszes meccset:) neha erdekes kimeneteleket valasztottam, pl Verda megveri Djokovicot:) kivancsi leszek, persze a vegen Nadalt hoztam ki nyertesnek:)

agimano 2009.04.12. 11:01:06

@BORIS: ebben a jatekban az osszes jatekos 79%-a Nadalt hozta ki dontosnek es 89%-a dontobe varja.

agimano 2009.04.12. 11:01:42

@agimano: 79% gyoztesnek

Djokofun 2009.04.12. 11:59:44

Nole megint nem a legjobb sorsolást kapta,de én reménykedem benne hogy összeszedi magát végre és ha tornát nyerni nem is fog(hiszen salakon Rafa az úr)én akkor is remélem hogy belejön végre az idénybe,hiszen neki elsősorban fejben van baja,nem felejtett el ő teniszezni.Hajrá Nole én nagyon szorítok neked.
És egyébként kellemes ünnepeket:)

kata797 2009.04.12. 12:38:33

akkor megjöttem én is.
szóval Djokovic,szép sorsolást kapott,elődöntőbe jutnia nagyon nehéz lesz és ugye ha nem jut odáig akkor helycsere
Nadal: ott a helye az elődöntőben(megint Porto az Ő ágára került)
Federer:szerintem annyira nem vészes az a sorsolás.
Möri:nem tudom.
egyszerűen nem tudom mi lesz.tippelni se tudom

szabi0713n 2009.04.12. 14:41:41

Djokonak nagyon nehéz dolga lesz,meglepne,ha elődöntőzne,de hát lepődtünk már meg.Én drukkolok neki.
Murray sima ügy(sajna).
Fed:szerintem rajta múlik,de a döntő majdnem tuti.
Rafa:az előttem szólók mind biztosak benne,hogy nyerni fog.Hát engem aggaszt,hogy mindenki jöhet aki idén már megverte.Mondjuk ezen Rafa nem szokott aggódni.Legyen igazatok.
Vamos Rafa!

Tennisangel 2009.04.12. 16:46:52

Dede mondja már meg nekem valaki hogy Roddick miért nem lesz ott!! xD xD Bocsi csak engem nem hagy nyugodni...xD

viktor78 2009.04.12. 17:53:18

Djokovicnak most nagyon kellene az az elődöntő nehéz lesz,de ha megcsinálja az szép lesz.
Mörinek az utóbbi versenyeken nem lehetett panasza a sorsolásra vagy ha igen akkor a sors úgy hozta h kiestek a "nagy" nevek előle
Federer,fogalmam sincs h mi lesz vele,meddig jut most.
Nadal..a legnagyobb esélyes,és azt hiszem hozzá csak ennyit tudtam fűzni
nagyon kíváncsi leszek kik jutnak el a 4-be.

zoltán34 2009.04.12. 18:36:26

most néztem h Nole párost is fog játszani Troickivel-aki nagyon jó párosban bár Nole nem igazán-,szóval ezt jó gondolatnak tartom Djokovic részéről.viszont Nadal nem indul párosban?! ez meglepet,vagy csak nem látom.

tippelni arra, h ki nyer ki meddig jut nem merek és nem tudok.

Cathy07 2009.04.12. 22:29:03

@Tennisangel: Roddick nekem is a szívügyem:D Forever AAAANNDYYYY!
hivatalosat én se találtam csak egy angol fórumot: tt.tennis-warehouse.com/archive/index.php/t-251391.html

horseland 2009.04.13. 08:41:17

Nem most lesz az esküvője?

ettumifilii 2009.04.13. 11:34:27

@horseland: mondjuk jó a cikk mert mandy moore színésznő nem énekesnő, Sharapova és Roddick meg csak pletyka volt.....ennyit a hiteles magyar újságírásról!

horseland 2009.04.13. 13:27:56

honnan tudod, hogy csak pletyka volt? :-) de mondom én h nősül!

ezanevem 2009.04.13. 18:38:57

@agimano: tudnál nekem segíteni? én is regeltem oda, de nem tudom hogy kell tippelni a my drawban. odahúzzam? rákattintsak? vagy hogy? nem jelenik meg semmi gomb.. :S köszi ^^
süti beállítások módosítása