Teniszblog

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről...

Erről szóltunk

agassi (18) ancic (2) arias (2) arn (6) atp (3) azarenka (4) baghdatis (7) becker (3) berdych (2) blake (5) borg (7) bryan bryan (3) cahill (2) chakvetadze (2) chang (2) chela (2) cilic (3) clijsters (7) connors (3) coria (2) corretja (2) courier (2) czink (7) davenport (2) davis kupa (2) davydenko (2) del potro (11) dementieva (9) dent (2) de villiers (2) djokovic (38) dokic (3) edberg (3) federer (88) ferrer (4) ferrero (3) fish (5) garros (5) gasquet (4) gaudio (4) gilbert (3) golovin (2) gonzalez (9) graf (8) gulbis (4) haas (3) hamburg (3) hantuchova (5) henin (5) henman (3) hewitt (14) hingis (2) isner (3) ivanisevic (4) ivanovic (19) jankovic (10) kirilenko (2) kuerten (4) kurnyikova (3) kuznetsova (4) lendl (2) ljubicic (4) lopez (2) malisse (2) marosi (2) mathieu (5) mauresmo (7) mcenroe (14) monfils (3) moya (8) murray (26) nadal (79) nalbandian (3) navratilova (4) nestor zimjonic (2) párizs (6) páros (6) peer (3) robredo (7) roddick (20) sampras (11) sanchez vicario (2) santoro (7) serena (28) sharapova (4) simon (2) stepanek (5) szafin (21) szafina (24) szávay (35) találós kérdés (5) tipsarevic (2) tomic (2) tsonga (11) vaidisova (3) venus (15) verdasco (15) wawrinka (2) wilander (8) wimbledon (2) woodbridge (2) wta (2) youzhny (2) zvonareva (4)

Képek

Péntek 13

2009.05.14. 21:45 :: szpetra

Azért csak van valami jó is abban, hogy a franciák alá tartozunk:)

Pénteken 13 órától Szávay Ági-Amélie Mauresmo negyeddöntő élőben az Eurosporton!

69 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr351122259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ettumifilii 2009.05.14. 21:51:51

hajrá ági! borítsd ki morezmót!!

Cathy07 2009.05.14. 21:53:34

És nem látom:((((((
De hajrá Ági!!!!!!!!
szerintem én is tippelek egyet most. 6:4 5:7
6:2- ra nyer az Ági:D:D:D
Remélem azért nem lesz ilyen szoros.
Rajtunk nem fog múlni!!! Hajrá

gazdi17 2009.05.14. 22:19:49

na végre!!!!
mindenképpen nézzük:)és persze nagyon drukkolunk hogy nyerjen,de nem lesz egy egyszerű feladat, bár a mai előtt is ezt mondtuk és láss csodát mi lett a vége:)az már senkit nem érdekel hogy Azarenka sérült volt
HAJRÁ ÁGI!!!

szabi0713n 2009.05.14. 22:34:27

Szerencsére tudom nézni.Remélem meglesz Áginak ez a meccs is,bár ismét nagyon nehéz dolga lesz.Momónak sem ment mostanában annyira a játék,most itt ő is bizonyítani akar.Azért természetesem HAJRÁ ÁGI!!!!!
És én mindig tudtam,hogy a franciák jó fejek.:)

sylar_88 2009.05.14. 22:51:08

Én félek ettől a meccstől... igaz már Flávia ellen is féltem :)
Az elődöntőben vszinű Wozniacki lenne majd az ellenfél, szépen sorban őneki is vissza lehetne vágni :)
Valaki mondja meg nekem, hogy ennek a Wozniackinak mi a titka? Számomra rettentő unalmas teniszt játszik. Jövőhéttől top10...

Mundr 2009.05.14. 22:52:04

igen ezt már trianon óta tudjuk

noriega77 2009.05.14. 23:14:31

Egyébként a franciák miatt kell "Salakblog - Minden, ami női tenisz"-re módosítani a blogotok címét is? Esetleg az RG alatt majd a fiúkról is írhattok? Tényleg érdekelne :(

Kiskakas 2009.05.15. 06:38:21

Na végre ! Talán most már igazi tudását adja,
a hullámok elcsendesülnek körülötte,és vissza
kapaszkodik.

discretio 2009.05.15. 06:53:51

@sylar_88: Én is félek ettől a meccstől. Sajnos abban kell reménykedni, hogy Moresmo hozza a formáját és hullámzó lesz a játéka, mert ha nem, akkor szerintem Áginak kevés az esélye. Nagyon örültem én is az Azarenka elleni győzelemnek, de az volt érzésem, hogy nem mert Ági elég bátran, okosan játszani. A végjátékban csak adogatta vissza Azarenka kezére a labdákat, nem ütött szöget, mindtha egyáltalán nem használta volna a fejét... Szóval hajrá Ági, csak egy kicsit okosabban !

fungarian 2009.05.15. 07:25:37

Reméljük, menni fog neki! Az elődöntő sem elérhetetlen innentől kezdve - nézzük, kik estek ki... -.
Azért tartok én is ettől a meccstől, szerintem Ági is, sajnos.
Remélhetőleg, sikerül tőle "elrabolnia", legalább 1 szettet...

kata797 2009.05.15. 07:42:31

nagy kalappal Ágikának!!!küzdeni kell egy nagyot és akkor....
@noriega77: :-)) ez jó,de igazad van,hol vannak a fiúk?!
bár most tényleg Ági a fontos nekünk!gyerünk kislány!!

Rita0920 2009.05.15. 07:59:14

Hajrá Ági, veled vagyunk ha ott kint nem is de itthon sokan nézünk és rettentően szurkolunk!!!!

Mlada Bosna (törölt) 2009.05.15. 08:20:41

Üdv!

Remélhetőleg én is tudom majd nézni a meccset(bár most"látatlanban"jelentem ki hogy az esti"fél nyolcas-csúsztatott meccs"jobban fog érdekelni)és én nem Szávay (M)Ágnesnek fogok szurkolni.
Úgy gondolom ehhez jogom van...
Nem kedvelem Mauresmo-t sem(a Dementieva elleni meccsén is"Deminek"szurkoltam)de Szávay-t sem.
Én az orosz különítményért vagyok oda.
És azért mert Szávay magyar még ne kelljen már kötelességböl neki szurkolni...
A minap ezt itt már felvetettem(a kötelességszerű szurkolásról)és sokan prüszköltek...-joguk van hozzá!
Aki szívböl szurkol Szávay-ért azelött meghajolok(megemelem és leveszem a kalapom)DE bizony olyanok is vannak jócskán akik csak és kizárólag azért szurkolnak neki mert ő is magyar mint ők.
Na ez az ami nem az igazi szurkolás...
Én az oroszokat imádom(Dementieva/Petrova/Zvonareva/Kuznetsova/Safina/Kirilenko/Chakvetadze/Sharapova/Kleybanova/Pavlyuchenkova)-illetve azokat a"leendő"oroszokat fogom(ma még nem)akik ma még nincsenek a százban de ha bentlesznek és fiatalabbak lesznek Nastya-nál és úgy ítélem meg hogy érdemesek a bizalomra...illetve kismértékben Cornet-t.
Minden más teniszező hölgy nem ellenfél hanem ellenség!
Legfőképpen a két Williams...a két szerb...illetve Azarenka és Wozniacki.
Ők a legerősebbek-ezáltal a legveszélyesebbek...
Apropó Wozniacki...
Jövő héttöl ő minden idők nemcsakhogy legfiatalabbja a top 10-ben de az első aki már a"kilencvenes"években született.
Ott egye meg a fene...:-)
Remélhetőleg előbb-utóbb(minél hamarabb)"kizúg"az első tízböl.
A mai négy negyeddöntőben hajrá Safina/Schneider/Mauresmo/Dushevina...összességében pedig Safina.
Még annyit(és ez nem udvarlás hanem tény)hogy függetlenül az eredményektöl nagy boldogság a teniszrajongók számára hogy hozzáértő és stílusos kommentátorok tolmácsolják a meccseket.
Úgy mint Horváth Mariann és Szabó Gábor illetve Szántó Petra.
Mindhárman más-más egyéniségek(más-más stílusúak)de EGYFORMÁN kitünőek.
Én csak azt kívánhatom hogy még sokáig legyenek ők hárman és más nem kell a trióba.
Csak megbontaná az egységet illetve a csapatmunkát.
Ebbe természetesen az is beletartozik hogy ha közülük valamelyikük kiválik az megintcsak a végét jelentené a csapatnak...
De remélhetőleg még sokáig együtt lesznek hárman és se nem fogyatkoznak se nem nőnek!!!

Davaj Dina!

piszy 2009.05.15. 08:32:12

@Mlada Bosna:
Őszintén szólva, igazából nem is érdemled meg, hogy bárki is reagáljon arra, amit írtál.

Két dolog: azt mondod, hogy ne azért szurkoljon senki Áginak, mert magyar. Viszont te az egész orosz különítménynek drukkolsz, a nemzetiségük, és nem a teniszük miatt.

És mi az, hogy neked mindenki ellenség? A tenisz az egyik legelitebb sportág, a "fehér" sport. Nem látod, ahogy salakpályán eltörlik a jelet, mert megadják az ellenfélnek a pontot a legkiélezettebb helyzetben is? Nem szoktad látni, amikor a játékosok meccs után kezet adnak egymásnak? Nem láttad a legnagyobbakat, ahogy földig hajolnak a legnagyobb ellenfelük teljesítménye előtt?

Nozsu 2009.05.15. 08:41:48

Ki fogja közvetíteni Ági meccsét?Remélem nem Mariann!

ettumifilii 2009.05.15. 08:42:04

@Mlada Bosna: Mi fogott meg téged annyira az orosz női teniszben? Te is tipikusan az az arc vagy aki egy magyar-brazil válogatott meccsre brazil mezben megy ki!! Nem szurkolsz egy magyarnak mert az nemzetiségi alapon való elkülönítés lenne de szurkolsz 15 orosznak ugyanezen az alapon, akik ráadásul nem is a te országodból valók?! Nem igazi szurkolás az ha azért szurkolunk valakinek mert magyar? Akkor az olimpián csak a kedvenc vizilabdázónknak drukkoljunk? Vagy ha pl. Nagy Tímea aranyat nyer legyintek rá, mert hát nem ő a kedvenc vívóm?
Mindensetre remélem h a mélymagyar erők nem jelennek meg a blogon.

'cos_am_free 2009.05.15. 09:30:04

Remélem mind a 2 lány a legjobbját hozza és nem a hibákon fog múlni a meccs.
Drukkolás terén pedig derékig ülök a kulimájszban:-D Amélienek játékát kedvelem, mert amikor játszik, akkor az elképesztően jó tud lenni, Ági meg Magyar!
Szal ALLEZ HAJRÁ megmiegymás:-)

Cathy07 2009.05.15. 09:52:03

@Mlada Bosna: Hát erre tényleg nehéz felháborodás nélkül reagálni.
igen meg hát Cseh Laci se szimpatikus drukkoljunk inkább a Phelpsnek. Te ezt komolyan így ki tudod jelenteni? inkább Mauresmo? pedig nem is orosz...


"Azok az idegenek, akiknek már nincs hazájuk, igazában csak e pillanatokban élnek életük régi feszültségével: a pillanatokban, amikor várják a reggeli postát. Tudják, hogy a haza nem csak egy térképen meghatározható földrajzi tünemény volt, hanem egy élménykör, mint a szerelem. Aki ebből az élménykörből egyszer kilépett, hasztalan tér vissza ahhoz, amit vagy akit szeretett: nem egy hazát talál, nem is szerelmesét, hanem egy országot, vagy egy nőt, aki időközben kissé meghízott, vagy máshoz ment feleségül."
Márai Sándor
Ja és nem vagyok megszállott, nyugi.
de bárki bármit, én mindenkivel szemben, mindig a magyaroknak fogok drukkolni.
és bocsi ha kicsit szentimentális lettem.
plussz ilyen hozzászólásokkal inkább irány az nso fórum

ettumifilii 2009.05.15. 10:14:50

@Ladyashley: teljesen jót írsz, én is elolvastam mégegyszer a teljes kommentjét és teljes agymenés, ilyenre nem lehet nyugodtan reagálni....
@Mlada Bosna:
most komolyan, azért drukkolsz az orosz "különítménynek" mert többet nyernek ? Egyszerűen teljesen felfoghatatlan amit írsz!!

Rita0920 2009.05.15. 10:21:53

Én csak röhögni tudok a sok badarságon amit írt, mást nem lehet...

Rita0920 2009.05.15. 10:26:00

Egyébként én is szeretem Dinát, de ha netalántán egyszer majd játszana együtt Ági és Dina egyértelmű, hogy Áginak szurkolnék...Azt nem írom, hogy most a döntőben mert az még messze van, kitudja mi lesz addig.

Rita0920 2009.05.15. 10:37:49

@Mlada Bosna: amúgy nem tudom hogy te fél 8-kor mit fogsz nézni, de akkor nem is lesz tenisz...Dinara 4-kor játszik utána meg jankovic fél 7-kor..na mindegy

ettumifilii 2009.05.15. 10:39:03

@Rita0920: biztos transszibériai idő szerint fél 8kor :D

Csavargo 2009.05.15. 10:46:42

@Mlada Bosna: hihetetlen hogy ilyen minősíthetetlen kommenttel szítod itt az embereket.
Nem ájulok el minden alkalommal Ági játékától (szerintem természetes módon nem mindig lehet), de mindig szurkolok neki. Mert az ő sikere a hazám sikere, és ő ezáltal visz pozitív képet a világba a szülőföldemről.

Rita0920 2009.05.15. 10:51:50

csak irigykedik hogy nem ő van Ági helyében, és hogy nem róla beszélnek az emberek...Hajrá Ági!!!!!!!!!!Sokan szeretnek!!!

flegmat!c 2009.05.15. 11:06:32

Még szép, hogy nézem! :) Szívgyógyszer már bekészítve! :DDD
Szerintem mindenképp jó meccs lesz. Mauresmo játékát amúgy is szeretem, Ági meg hát egyértelmű: mégiscsak magyar és hát azért ugye mégiscsak.... :PPP

Hajrá Ági! :)

sylar_88 2009.05.15. 11:10:47

@Mlada Bosna:
tudod, szerintem itt te vagy az egyetlen, aki nemzetiségi alapon választja meg a kedvenceit - oroszok-, nekem is vannak oroszok a kedvenceit között, de nem azért, mert oroszok
Világszerte a sportrajongók kb. 90%-a drukkol a saját országából származóknak, és ez nem kötelesség, hanem - már múltkor szerintem elmondtam - azért, mert mindenki a sajátjaival tud azonosulni, szimpatizálni. Csak hogy tudd: te a maradék 10%-ba tartozol. Elfogadjuk. És egyébként tényleg nem érdemled meg, hogy egyáltalán valaki is válaszoljon neked.

flegmat!c 2009.05.15. 11:15:06

@Mlada Bosna: Szurkolhatsz felőlünk a kazah különítménynek is. Mkinek szíve joga annak és azért szurkolni akinek és amiért akar...
Ha magyar akkor azért, ha a játéka miatt akkor azért és ha azért szurkolnak vkinek mert úgy fennhordja az orrát, h egy buszra fel sem tudna szállni, mert beütné az ajtó tetejébe, akkor azért (amúgy itt miss Sharapovára gondoltam, ha már az oroszoknál tartunk).
Meg eleve mi ez a hülyeség már, hogy "kötelességszerű szurkolás"??? Agyrém egyszerűen! :SSS
Szóval nem értem mi ez az idióta komment (jobb szót sajnos erre nem találtam). :S

ettumifilii 2009.05.15. 11:16:55

@sylar_88: én inkább úgy fogalmaznék h sajnos világszerte a sportrajongók 99%a drukkol a saját hazája sportolóinak, sőt szerintem ez még Mo-n is így van.....szal grat Mladának mert az 1%ba tartozik

Rita0920 2009.05.15. 11:23:31

úgy fennhordja az orrát, h egy buszra fel sem tudna szállni, mert beütné az ajtó tetejébe...:DDDD ez nagyon tetszik.

szabi0713n 2009.05.15. 11:48:52

Hát igen.Világszerte nem sok jót hallani kishazánkról.Egyesek tettek róla,hogy mindenki rajtunk röhögjön.Itt van ez az egy szem lányunk aki egy népszerű sportban kiáll magyarként,és próbál előrébb jutni.Vannak persze jó(bb)sportolóink:vizilabda,kézisek,de ők csapatként vannak emlegetve,mint a magyar válogatott.Meghát ezek a sportok nincsenek annyira a középponba mint a tenisz.Lehet ha azt mondod egy külföldinek Benedek Tibor,nem fogja tudni ki az,de ha azt mondod Szávay Ági,valszinű rávágja,hogy tenisz,és hogy magyar lány.Nekem már sokszor dobbant meg a szívem mikor egy nagyversenyen,mint pl.Miami mutatják a stadiont és ott a spanyol zászló mellett a magyar is.És én nagyon hálás vok neki amiért ott van az a zászló.Mert EGYENLŐRE ezt csak neki köszömhetem.Lehet ő nem szimpi,lehet őt nem szeretni,de nem kéne lehurrogni azokat akik szeretik,és azokat se akik azért szeretik mert magyar.
Egyébként ha látta valaki a hoki vb magyar vonatkozásu meccseit,az tudja,hogy a magyar
ember tud a legjobban szurkolni a magyar sportolóért.Ha nem látta nézze meg szombaton a női kézi bl döntő visszavágóját,ahol a győri lányok veszprémben fognak játszani a világ legjobbjai ellen.Ez jó tanulság lesz arra,hogy a magyarok szeretik a sportot,és szeretik a sportolóikat.
HAJRÁ ÁGI!

piszy 2009.05.15. 12:18:27

@szabi0713n:
Ez így van, ahogy leírtad. Remélem, olvassa ezt mlada is.

'cos_am_free 2009.05.15. 12:26:06

@Rita0920: Nem lehet, hogy vmi mélyértelmü brazil szutyokopera fórummal kevert minket össze? :-)
Lehet Ő a sorozat időpontját nézte... De az is lehet, hogy Safina lepötyögi neki a meccsét 4 órával később...hamár így vörös fan

sylar_88 2009.05.15. 12:27:50

Alig 1 óra van hátra a meccsig :)
Mivelhogy Spanyolországban vagyunk, és ez tegnap is bejött: vámosz Ági!

Rita0920 2009.05.15. 12:31:13

Jaj de izgulok már!soha egy sportoló miatt nem izgultam így! Igy van vamos Ági!!!!!!!

Lindike1 2009.05.15. 12:32:58

Sajna én sem fogom látni, de nagyon szurlokok Áginak!

Rita0920 2009.05.15. 12:33:20

Wozniacki a 4 között dehát ezt sejthettük, reméljük Ági is ott..

Mlada Bosna (törölt) 2009.05.15. 12:35:39

Az írásomat ért kritikákkal nem foglalkozom-nem tudnak érdekelni...viszont igenis este fél nyolckor lesz tenisz az Eurosport-on.
Kicsit oda kellett volna figyelni arra amit írtam...
...
"az esti"fél nyolcas-csúsztatott meccs"
...
Ja és hajrá Mauresmo de összességében(Madridot értve ezalatt)...

Davaj Dina!

piszy 2009.05.15. 12:41:59

@Mlada Bosna:

Ha nem érdekelnek a kritikák, minek írogatsz ide??????????

Mlada Bosna (törölt) 2009.05.15. 12:45:30

@piszy:

A véleményemet-a gondolataimat írom le a"tenisz történésekkel"kapcsolatban de az hogy erre ki hogyan reagál meg stb...stb...az engem nem érdekel. Ugyanis még véletlenül sem tud befolyásolni.
És ugyan miért is?
Megvan a saját véleményem(nemcsak a teniszröl)és ha már van rá itt lehetőség akkor...papírra is vetem":-)
Nehogymár befolyásoljon más véleménye...
Az régen rossz ha valaki mások véleményét szajkózza vagy"uram bocsá"majmolja...

piszy 2009.05.15. 12:50:27

Valószínűleg élvezed, hogy felháborítasz mindenkit.
Járt már úgy kommentelő, hogy Petráék nem engedték be többet.

Még az is lehet, hogy te is így jársz.

FedererRafa 2009.05.15. 13:08:55

ááááááááááááááááááááá
miért vagy lassú Ági?:o

zécsiTi 2009.05.15. 13:47:12

kérnék egy linket ahol lehet nézni, köszi

.:Zoltán:. 2009.05.15. 14:05:04

@zécsiti:
http://livetv.ru/en/webplayer/justintv/tvseba10/

Cathy07 2009.05.15. 14:13:20

Na pont jókor értem haza:D:D:D
Szép volt! Csak így tovább, aztán befejezni 2 szettben:D:D:D:D

szabi0713n 2009.05.15. 14:15:20

Hát valaki azt kérte tegnap,hogy Ági oksabban játszon.Megkapta!
Valaki azt kérte tegnap,hogy Ági csak tartsa a lépést Amelivel.Megkapta!
Sokan reméltük tegnap,hogy Ági nyerhet.Első lépés megvan!Első szett:7-5 Áginak:)
Vamosz Ági!!!Csak így tovább!!!

Mundr 2009.05.15. 14:19:24

Szóljon már valaki ennek a HP kommentátornak. Mintha gyászmisét közvetítene...

Turambar 2009.05.15. 14:29:46

@Mlada Bosna: A fórum egy társalgóhely. Ha nemn érdekel más véleménye, akkor nem társalogsz. A gondolataid meg enélkül senkit nem érdekelnek. Írj a fióknak.

noriega77 2009.05.15. 14:35:59

@Mlada Bosna: Annak szurkolsz akinek akarsz, én azért itt az orosz különítmény majmolásával nem hencegnék. A reggeli kommentedet olvasva azon gondolkodtam, mikor szól már valamit Geysap a blog "háziorvosa", de gondolom, máshol is kell rendelnie.

Cathy07 2009.05.15. 14:37:29

@Mlada Bosna: Nem persze nem kell más véleményét majmolni. Mi is csak elmondjuk a mi véleményünket. de meg kell hallgatni más véleményét, és ha esetleg igaza van, akkor el kell gondolkodni rajta.
Ja és ez nem a te blogod. itt beszélgetünk, nem monologizálunk(szép szó,mi:)).
Hajrá Ági!

Cathy07 2009.05.15. 14:44:27

@Mlada Bosna: Nem persze nem kell más véleményét majmolni. Mi is csak elmondjuk a mi véleményünket. de meg kell hallgatni más véleményét, és ha esetleg igaza van, akkor el kell gondolkodni rajta.
Ja és ez nem a te blogod. itt beszélgetünk, nem monologizálunk(szép szó,mi:)).
Hajrá Ági!

szabi0713n 2009.05.15. 14:45:44

JAJJ!ÁGI!Mit csináltál?2.szett 1-6.:(Gyerünk kislány szedd össze magad!!!Döntő szett következik.Légyszi nagyon figyelj!HAJRÁ ÁGI!

ettumifilii 2009.05.15. 14:58:05

@noriega77: szerintem nem pszichológus...de lehet, hogy azért tudna segíteni

ettumifilii 2009.05.15. 15:00:32

pfff tipikus női meccs, ági szett 1-1 óta nem nyert gémet

szabi0713n 2009.05.15. 15:11:44

Sajna meglepne,ha Ági innen meg tudná fordítani a meccset.Azért:HAJRÁ HAJRÁ!

noriega77 2009.05.15. 15:24:59

@ettumifilii: egy jó háziorvos pontosan megmondja, kihez kell fordulni ilyenkor, mert nem mindennapos eset, hogy valaki ilyen büszkén kidugja a fejét a lövészárokból. :)

Áginak annyi, sajna, nagyon leblokkolt a 2. szett elején és elanyátlanodott a végére. Ötlete sem volt már, mit kellene csinálni. Örökzöld téma: edző.

szabi0713n 2009.05.15. 15:25:34

Szóval Áginak nem sikerült legyőznie Amelit.5-7 6-1 6-1
Nem baj!Ez is szép eredmény,és biztos lesz még ennél jobb is.Szóval gratulálok Áginak,és természetesen Amelinek is!

discretio 2009.05.15. 15:38:29

@szabi0713n: Én voltam az,aki Ágit okos teniszre bíztattam, de egyáltalán nem azért, mert nem neki drukkolok, csak megpróbáltam elemezni az Azerankával játszott meccset és azt gondolom, hogy ha okosabban játszana, akkor könnyebb dolga lenne, lett volna Amelival is. Lehet, hogy neki fejben kell legnagyobbat fejlődni, hiszem, hogy képes rá, de a tények azok tények. Én azt is nagy dolognak gondolom, hogy valaki a világ legjobb 40 teniszezője között van évekig , még akkor is ha esetleg soha életében nem lesz top tizes.

'cos_am_free 2009.05.15. 15:47:01

@Mlada Bosna:
Sztem az első hsz-ed után itt senki nem akar téged befolyásolni:D Csak csodálkozunk mint ribizligizi a 9. hónapban:D

Azért hadd írom'mán le, hogy drukkolni lehet intelligensen is! Nem erősíted a "kedvencedet" azzal, hogy belemászol mások érzéseibe!

Mlada Bosna (törölt) 2009.05.16. 08:34:27

@FedererRafa:

FedererRafa 2009.05.15. 13:17:10
@Mlada Bosna: Te lány vagy?:)

Ez a hozzászólás viszi el a pálmát...
De nem is magyarázom hogy MIT jelent a"nevem".
Az viszont nevetséges hogy ilyenek akarnak kioktatni...

Csavargo 2009.05.16. 11:14:01

@Mlada Bosna: nem óhajtok (és nem is szállok be) politikai vagy történelmi vitába bocsátkozni, de én erre a névre azért nem lennék ilyen büszke.
Szerintem neked hanyagolnod kéne ezt a blogot.

Cathy07 2009.05.16. 14:44:20

@Csavargo: Csatlakozni tudok. én se lennék büszke egy ilyen névre.

azért ne nézz le mindenkit ennyire. meg ettől még lány is lehetnél
süti beállítások módosítása