Teniszblog

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről...

Erről szóltunk

agassi (18) ancic (2) arias (2) arn (6) atp (3) azarenka (4) baghdatis (7) becker (3) berdych (2) blake (5) borg (7) bryan bryan (3) cahill (2) chakvetadze (2) chang (2) chela (2) cilic (3) clijsters (7) connors (3) coria (2) corretja (2) courier (2) czink (7) davenport (2) davis kupa (2) davydenko (2) del potro (11) dementieva (9) dent (2) de villiers (2) djokovic (38) dokic (3) edberg (3) federer (88) ferrer (4) ferrero (3) fish (5) garros (5) gasquet (4) gaudio (4) gilbert (3) golovin (2) gonzalez (9) graf (8) gulbis (4) haas (3) hamburg (3) hantuchova (5) henin (5) henman (3) hewitt (14) hingis (2) isner (3) ivanisevic (4) ivanovic (19) jankovic (10) kirilenko (2) kuerten (4) kurnyikova (3) kuznetsova (4) lendl (2) ljubicic (4) lopez (2) malisse (2) marosi (2) mathieu (5) mauresmo (7) mcenroe (14) monfils (3) moya (8) murray (26) nadal (79) nalbandian (3) navratilova (4) nestor zimjonic (2) párizs (6) páros (6) peer (3) robredo (7) roddick (20) sampras (11) sanchez vicario (2) santoro (7) serena (28) sharapova (4) simon (2) stepanek (5) szafin (21) szafina (24) szávay (35) találós kérdés (5) tipsarevic (2) tomic (2) tsonga (11) vaidisova (3) venus (15) verdasco (15) wawrinka (2) wilander (8) wimbledon (2) woodbridge (2) wta (2) youzhny (2) zvonareva (4)

Képek

Vívódás

2009.05.15. 15:40 :: Bordin

Szeretném azért szépen csendben halkan megjegyezni, hogy Roger, leszámítva a monte carlói nászutat, minden tornán eljutott legalább az elődöntőig.
Ami kétségtelen visszalépés a korábbiakhoz képest, de azért mégiscsak valami.
Pláne ha figyelembe vesszük, hogy Madridban például rögtön az első meccsén Federlinggel játszott:)

26 komment

Címkék: federer

A bejegyzés trackback címe:

https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr601123457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerzso 2009.05.15. 16:54:18

Roger Feder ma világ 4 legjobb játékosa közé tartozik, ezeket a tornákon ezt bizonyítja.
Egyelőre arra képtelen, hogy a 4. helyről előrelépjen. Nem a ranglistára gondolok.

sylar_88 2009.05.15. 17:45:14

Roddicknak nem jósoltam 4 gémnél többet, ennek ellenére szettet is nyert - nem rossz. Habár nem néztem, ugyhogy nem tudom Roger bénázott-e vagy sem, de szép volt Roddick.

Lindike1 2009.05.15. 17:49:40

Gábor! Ez a Federlinges mondat! Igaz, már anno a Sport tv-s közvetítés alatt is nagyot nevettem rajta!

szabi0713n 2009.05.15. 18:00:04

Én belenéztem a meccsbe,pont a 2.szett végét láttam.A tiebreak érdekes volt.Andy úgy játszott mintha ez az egyetlen életcélja lenne,megverni Federert.Azt hittem a döntőjátszmában leüti a pályáról Rogot,és csak ámultam mikor láttam,hogy 6-1 lett.

sylar_88 2009.05.15. 18:00:14

Ha azt vesszük, hogy Petra múltkor felvázolta hogy kik lehetnek Roger ellenfelei a döntőbe vezető úton, és a lényeg az volt hogy minden körben magával fog kűzdeni, akkor végülis éppen találó, hogy az első körben Federling volt az ellenfél :D A 2. körben pedig Blakerert győzte le, ma pedig Roddickert...

gabeka 2009.05.15. 18:13:30

Mikor Roddick megnyerte a 2. szettet annyira mérges lettem, h kikapcsoltam a tv-. Úgy gondoltam, h ezek után Federer simán kikap, összezuhan. Aztán mikor megláttam az eredményt, lelkiismeret furdalásom volt, és csalódtam magamban, h ezt gondoltam róla. Talán megfeledkeztem arról, h az ellenfele nem Nadal,Murray vagy Nole volt.Mert ha nem ellenük kell játszani, nagyjából minden rendben van vele. Go Rog!!!!!!

ettumifilii 2009.05.15. 18:53:16

igen a Soderer-Federling meccsen én is jókat nevettem

noriega77 2009.05.15. 19:31:50

Végül is előre akkor lépne, ha a döntőben is tudna domborítani. Ám azt látni, hogy a szervái már gyors pontokat is tudnak hozni, és ha itt meg is verik lehet, hogy az RG-re ismét hozza a legjobb játékát, ahogy megígérte. Úgy biztos könnyebb, hogy a túloldalon nem áll ott Federling.

Geysap 2009.05.15. 20:12:41

Minden tekintetben - nem szeretem ezt a kifejezest - de leirom, hogy Federer fan vagyok. A Madridi tornan azt teszi, amit igert - jobban jatszik. Egyertelmuen (amit szamok is bizonytanak, a meccs tatokat figyelve -bar az elso szervakon meg javitani kell, de atlagos elso szervak utam kb. 80% - vagy tobb nyerot utne nem semmi) Ma Roddick-al kivaloan jatszott. A bukott hosszabbitas ellenere is. Regen lattam Federert jatek kozben nevetni, de mosolyogni sem. Most ez is megvolt. Apro, kis jel, de sokat jelent. Senki nem vitathatja, hogy Fed. ma a vilag harom legjobb jatekosanak egyike (Marikat meg kihagytam). Ha bejut a dontobe, igen komoly eselye van arra, hogy salakon is megverje Nadalt. Ha most nem, a RG-n.
Szoval a tornan mutatott jatekaval eddig bizonyitotta, hogy Federerrel igen komolyan, azaz egyre komolyabban szamolni kell. Ez a Fed egyre jobban hasonlit a 2007-es Fed-re (nem, mintha a 2008 evet eredmenyei alapjan siratni kellene, hisz a vegere odabiggyesztette az US open gyozelmet, ami ugye GS torna) Nehany sztereotipnak tuno hibajan tullep, eleri a 2007-es szintjet, esetleg meghaladja azt (ez leirva baromsag, mert ugye Fed. mindenkori jatek szintje, az adott jatektol fugg. Ettol hivjak a vilag mindenkori egyik legjobb teniszezojet Roger Federernek, nem "hulyere kell jatszani magad egy mecsen", csak annyit kiadni, ami a nyereshez szukseges. Ha kikaptal, tovabblepni, es keszulni a kovetkezo kihivasra.) Bocs, ha hosszu voltam.

Nalbi99 2009.05.15. 20:41:17

Gábor! Nem lényeges, de a Monte Carlo-i így helyes. :-)

kerzso 2009.05.15. 20:43:13

Federer legyőzheti (ezt a) Nadalt salakon ez nem kétség, annyi az esélye mint Rodicknak, Gonzónak, Dav-nak volt Fed ellen éveken keresztül. Kicsi, de sok meccsből 1 majd összejön ahogy már összejött Rodnak meg Gonzónak is.(nagy számok tv.) De ettől még nem lesz jobb salakon Nadalnál, a különbség megmarad kb akkora mind Fed és Gonza között.

szabi0713n 2009.05.15. 23:15:39

Én már akkor írok ide,mikor Nadal 0-4-ről fordította meg a settet Nandó ellen,és meglepne,ha megverné idén Federer ezt a Nadalt.Rogerral én is meg vagyok elégedve most,és örülök a sikerének.Már többször írtam hogy a top4-ből az elődöntökbe csak 3 jut be.Ma már három meg van,úgyhogy Murraynak ki kell kapnia Delpotól.Nem esélytelen.Viszont én örülnék egy Murray Rog meccsnek holnap,mert szerintem Rog meg tudná verni ezt a hisztis Andyt aki eljött ide Madridba,és ez talán lendülett adhatna neki a továbbiakban.A döntőben mag ha megveri bárki Nadalt az nagyon megérdemli.Nadalnak megelőlegezem a döntőt,mert Nole nagyon fáradt.

fuzzy_dunlop · http://ombrello.hu/ 2009.05.15. 23:32:00

@szabi0713n: Nole jó lesz holnap. Ütni fog mint a gép.

noriega77 2009.05.15. 23:37:07

@szabi0713n: Rog akkor járna jól, ha Delpóval játszhatna, de Nadalt ezen a gyors salakon sem tudja verni. Verdasco ütéseivel nyerhetne Federer, a sajátjait még a mainál is idegőrlőbb módon dobálja majd vissza Nadal, persze, ha találkoznak. Talán-talán a feljavult első adogatásokkal még valamire menne, esetleg egy játszmára...Djoko sztem is nagyon fáradt, párosozik is, neki az elődöntő is jó most, abból meg nagy zakó is lehet.
Én már azt szeretném, ha Murrayvel kapcsolatos (salakos) kérdéseinkre választ kapnánk, még RG előtt.

szabi0713n 2009.05.15. 23:38:30

@fuzzy_dunlop: Ütni tud,csak mozogni nem.Nem csoda,mennyi meccs van már a lábában.Az utóbbi négy tornát végignyomta,volt neki miben elfáradni.

szabi0713n 2009.05.15. 23:40:56

@noriega77: Hát én nézem Delpoékat,és Murray nem tudta kiszerválni a szettet,és belekezdett a hisztibe.Most jön a tiebreak!

8785 2009.05.15. 23:53:59

Meddig tart még ez a Federer iráni alázat?
Szerintem ő már jó ideje nem a régi! Lehet, hogy az idén Madridban vagy a Roland Garoson elkapja Nadalt, de szerintem, ha most este Del Potro győz, akkor holnap Federert is megveri.
Amennyiben Nadal holnap odafigyel a mérkőzésre, akkor Del Potroval fog játszani.

fuzzy_dunlop · http://ombrello.hu/ 2009.05.16. 00:44:49

@8785: előéletük ismeretében ez kissé merész.

8785 2009.05.16. 00:49:50

Nyert Del Potro. Az idén pedig már megverte Nadalt is. Ez a fiú ha koncentrál, és nem tiszteli Federet, akkor holnap legyőzheti őt is. Aztán a döntőben pedig bármi megtörténhet. Ha Nole jut a döntőbe, akkor remek mérkőzésre számíthatunk, Del Potro akár őt is legyőzhati, s akkor az előtte állókat az idén már megverte.

noriega77 2009.05.16. 09:00:50

@8785: Csatlakozom fuzzyhoz, a torna legnagyobb meglepetése lenne, ha Delpo nyerne.

Geysap 2009.05.16. 10:43:16

@noriega77: velemenyem sznt is. De ott van a "lenne", akit jelen esetben r. Federernek hivnak, es nem hiszem (termeszetesen tevedhetek is), hogy Del Potro megverne ot. A tegnap esti Marika elleni meccsen igen jol jatszott, nagyon klasszul fejlodik. Ennek ellenere nem hinnem, hogy egy tegnapi format mutato Federert megverne.
Most a nyomas Potron van, hisz nem vagyok benne biztos, hogy "Federer Del Potro elleni US Openen mutatott "kultikkus" gyozelme - nem veste bele magat Federer elleni jatekaba. (a kultikus jelzot Gabortol loptam, aki ezt mondta anno kozvetlen a meccs utan)

szabi0713n 2009.05.16. 11:21:05

Látom mindenki sima Rog győzelmet jósol inkább.Én csak remélem,de mérget nem vennék rá.Ez a meccs is a fejekben fog eldőlni elsősorban.Tudom Roger jó formában van,de akilátta tegnap játszani Delpot az nem lehet biztos Rog győzelmében.én csak néztem ahogy leüti a pályáról Andyt.Olyan erővel és pontossággal játszott,hogy aligha tudna ezzel bárki mit kezdeni.Ezek alapján nagyon nehéz meccset várok ma,de persze lehet,hogy az alázat nyer és Rog simán behúzza két szettben.Az is lehet,hogy Delpo beindult,és nem fogja magát hagyni.Meglátjuk.

Csavargo 2009.05.16. 11:35:10

Igazság szerint várom Rogertől ezt a tornagyőzelmet, simán elkaphatja Nadalt. De a RG-n 3 szettet kéne nyernie Nadal ellen....és ez azért felvet némi problémát.

Count Adyn 2009.05.16. 11:37:06

6-3 6-0 6-0 , még emlékszek nem rég volt:)

noriega77 2009.05.16. 13:18:41

@Geysap: Azt hiszem, Gábor kultikus verésként emlékezett meg az eseményről, aminek azért más a hangulati értéke. Mindegy, de klasszikusokat csak pontosan... :-D
süti beállítások módosítása