Teniszblog

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről...

Erről szóltunk

agassi (18) ancic (2) arias (2) arn (6) atp (3) azarenka (4) baghdatis (7) becker (3) berdych (2) blake (5) borg (7) bryan bryan (3) cahill (2) chakvetadze (2) chang (2) chela (2) cilic (3) clijsters (7) connors (3) coria (2) corretja (2) courier (2) czink (7) davenport (2) davis kupa (2) davydenko (2) del potro (11) dementieva (9) dent (2) de villiers (2) djokovic (38) dokic (3) edberg (3) federer (88) ferrer (4) ferrero (3) fish (5) garros (5) gasquet (4) gaudio (4) gilbert (3) golovin (2) gonzalez (9) graf (8) gulbis (4) haas (3) hamburg (3) hantuchova (5) henin (5) henman (3) hewitt (14) hingis (2) isner (3) ivanisevic (4) ivanovic (19) jankovic (10) kirilenko (2) kuerten (4) kurnyikova (3) kuznetsova (4) lendl (2) ljubicic (4) lopez (2) malisse (2) marosi (2) mathieu (5) mauresmo (7) mcenroe (14) monfils (3) moya (8) murray (26) nadal (79) nalbandian (3) navratilova (4) nestor zimjonic (2) párizs (6) páros (6) peer (3) robredo (7) roddick (20) sampras (11) sanchez vicario (2) santoro (7) serena (28) sharapova (4) simon (2) stepanek (5) szafin (21) szafina (24) szávay (35) találós kérdés (5) tipsarevic (2) tomic (2) tsonga (11) vaidisova (3) venus (15) verdasco (15) wawrinka (2) wilander (8) wimbledon (2) woodbridge (2) wta (2) youzhny (2) zvonareva (4)

Képek

Két nap után

2009.01.20. 18:25 :: szpetra

Most, hogy aludtam egyet erre az első két napra, már csak pár dolgot nem értek.

1. Serena ruhája
2. Rafa pöttyös nadrágja
3. Most komolyan, Léjt felesége egy hónapja szült?
4. És akkor Ana dobta Fernandót vagy fordítva?

 

24 komment

Címkék: nadal ivanovic serena verdasco

A bejegyzés trackback címe:

https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr85891654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

f4c3m4n 2009.01.20. 20:31:14

Lol pixelhibás a naci :D Nadal pereld a Nike-t azonnal XD

Comet 2009.01.20. 20:33:08

Rafának tényleg érdekes a nacija.:D:D

♥Estrella♥ 2009.01.20. 20:35:50

Rafa és Serena biztos látták az Utazás az univerzum peremére c. dokumentumfilmet NG-on.. :D Egyébként hogy is mondják.. érdekesre sikeredett ruhaköltemények..:D

Rebecca tényleg nem úgy néz ki mint aki nemrég szült.. Nem semmi.. ;)

Anáékról meg úgyis kiderül majd mi a helyzet, hogy "kihogysmiért" szakított. Ha nem, akkor kreál valamit a média.

'cos_am_free 2009.01.20. 20:38:13

Először is hálám üldöz a Nadalról-és Verdáról készült képért:-)

1. Serena ruhája -8acélkék...iron woman:-)
2. Rafa pöttyös nadrágja...még 2 év és hot naciban fog virítani? Egyre rövidebb, ami nem gáz. A pöttyöket nem is láttam:-)
3. Most komolyan, Léjt felesége egy hónapja szült? ...és ez mennyire nem látszik Hjuiton:-)
4. És akkor Ana dobta Fernandót vagy fordítva?... hát:-o túl szépek voltak együtt..

stanzi17 2009.01.20. 20:44:26

1, szerintem Serenanak ki kéne dobni a stylist-ját...
2, aztaaa pöttyös naci ide vagy oda naaaaagyon jóóó a kép:):)
(2) lehet ilyet más férfi teniszezőkről is kérni??:):)
3, szerintem meg kéne osztani a világgal a fogyis receptjét(bár szerintem ha valakinek 1 hónapig semmi dolga azon kívül hogy magával törődik, akkor annyira nem is nehéz ügy...
4, szerintem eccerre dobták egymást...

Caedy 2009.01.20. 21:15:02

Rafa gatyája jóóó :) mindenestre mókás amit Serenáról nem mondanék.

orsoly 2009.01.20. 22:08:16

Serena ruhája olyan mint egy buggyos fürdőruci

Emica 2009.01.20. 23:07:36

Serena nem lep meg. Gondoljunk csak a régi gönceire. Rafán halálra rögögtem magam.Még most sem tudom,h anyagminta a pötty vagy esetleg valami strasszkő-szerűség. Az 55 éves anyukám szerint,aki nagy Rafa rajongó,egy nagy pávát csináltak belőle.Ja,és kiröhögte a baromfiudvarban fellelhető zöld kiegészítőket.
Ráadásul ezek a göncök még kényelmetlenek is a számára.Dehát világelső lett,ehhez új frizura és új gönc dukál. Hewitt-feleség esete nem egyedülálló.
Anát meg utálom.Ja,meg Verdascot is.

.:Zoltán:. 2009.01.21. 09:05:45

1. Én már semmin sem lepődök meg, ami Serenával kapcsolatos... :)
2. Hópelyhek? Karácsonyi feeling?!
3. Aha. :)
4. José Armando keze lehet a dologban...

Caedy 2009.01.21. 09:18:08

Nekem végülis mindegy ki dobott kit, én bevállalom Fernandot ;)

emmie 2009.01.21. 09:24:35

1. akkor lepődnék meg, ha nem ilyenbe jelenne meg...
2. elvileg ilyen (hogy mit keresnek ott azok a pöttyök???): www.prodirecttennis.com/prodinfo.asp?PID=PDT-302-009-396&DEPT=302,306&BRAND=9&SS=1&GROUP=NADAL
3. na ja...
4. Várható volt... Bár én még adtam volna nekik pár hónapot, hogy rájöjjenek arra, egy kapcsolat nehezen fenntartható úgy, h. az év jelentős részében - egy kis túlzással - csoda ha egy földrészen tartózkodnak...

cuncikriszti 2009.01.21. 11:55:10

Pöttyök a nadrágján? Ugyan már, kit érdekel, emberek, ti láttátok azt a hátsót? :))

.:Zoltán:. 2009.01.21. 12:18:07

@Caedy:

...én pedig Anát... :)

Caedy 2009.01.21. 13:10:53

Oksi, megegyeztünk :D:D

ursus lupus 2009.01.21. 18:01:05

1. serena ruhaja talan az eddigi legborzasztobb
2. a pottyokon magam is meglepodtem, foleg miutan a teve kepernyojenek portalanitasa utan rajottem, nem az en hibam a potty. viszont hogyhogy meg nem beszel senki arrol, hogy raffffa rovidujjuban jatszik?? meg sehol senki nem tette szova
4. kisebb kutatas utan en azt talaltam, hogy mar a brisbane-i tornan nem voltak olyan joban, hogy egymas meccset megnezzek. biztos azon veszteg ossze, hogymelyikojuk a szebb. hihi

SANNA 2009.01.21. 18:26:35

Serenán én sem lepődtem meg, gyakran öltözik fel érdekesen a meccsekre.
Rafát tényleg fura látni rövid ujjúban játszani, már az Abu Dhabi tornán meglepődtem, dehát már ő a világelső és lehet, hogy ezért gondolták, hogy váltani kell egy kicsit! A pöttyök meg csak közelről látszanak :-D
Az Ivanovic vs. Verdasco ---> :-D Monnyuk Fernando jó pasi! :-D

stanzi17 2009.01.21. 18:58:35

Serena ebben a cuccban úgy néz ki minhta valami UFO szabta volna a ruciját!!

monó 2009.01.21. 21:13:31

Serena: "Néhány éven belül megpróbálok olyan sikeres divatházat építeni, mint az Armani vagy a Versace."
Na az ilyen ruhákkal ez nem fog menni!
Fernando kép nagyon ott van!
Rafa nadrágján egyből feltűntek a pöttyök, hiszen állandóan a fenekét nézem! (nem lehet nem nézni) Mintha apró strasszok, vagy flitterek, vagy tudom is én lennének, de először nagyon megmosolyogtam! Na és az a szín a fejpánton meg csuklószorítókon???!!! (a cipőjén még elmegy)
Az Abu-Dzabis felszerelése azért nem tetszett mert mintha Roger stílusát akarnák ráerőltetni csak egy kis színt dobnak rá! Jó, kell a változás, mert világelső, meg minden, de egy sajátosabb öltözéket is kitalálhattak volna neki! A mostani sima póló viszont jó! Kiemeli a szép nyakát, amit eddig észre sem vettem! (hát mi más miatt?)
Rog nadrágja pedig bővebb mint szokott és nem tudom hogy emiatt-e vagy csak szimplán jobb a feneke! De Rafa-ét nem veri, mert az egyre jobb és jobb!!
Na jó, abbahagyom, mert a végén nem tudok leállni! Maradjunk a tenisznél!

Caedy 2009.01.22. 06:51:43

ursus lupus!

Azt, hogy a legrosszab azt azért cáfolnám :) Emlékezzünk csak a 2004es Us Open kollekciójára a "farmeres-csizmás-néharövidnadrágos"-ra :D

a.abcnews.com/images/US/apr_serena_3_060831_ssv.jpg
img2.timeinc.net/people/i/2004/04/weekinphotos/040920/swilliams.jpg

Nálam ezeddig az a "csúcs".

Bár rémlik valami egyrészes nadrágos bőrhatású is, nálam az is "kierte a biztosítékot" . :D:D:D:D:D

SANNA 2009.01.22. 18:53:21

Való igaz, Rafa feneke egyre jobb és jobb, és csak jobb lesz! :-D

Caedy: Serena ezen a képen úgy néz ki, mint aki épp most készül egy középsulis koleszpartyba bevetődni! :-DDDDD

ursus lupus 2009.01.22. 20:31:06

@Caedy: milyen erdekes, hogy meg emlekszem erre az urruhajara, mivel rendesen meg kellett gondolnom melyik a bozasztobb ez vagy az. de asszem nalam ez meg rosszabb:)

ensissi 2009.01.22. 23:54:35

Sziasztok!
Nem csatlakozom Rafa fenekének zsűrizéséhez... de mért kell neki mindig olyan gatyesz, ami beszorul?!? :)) Vagy már megszokásból húzgálja? Ez az imidzse? :)) Valaki szólhatna neki -mondjuk a környezetéből-, hogy nem túl szép dolog. A pólója meg annyira szűk és rövid, mintha kinőtte volna -szerintem-, de kétségkívül sokkal jobb, mint az eddigi Moya-utánzatok.
Az egyetlen játékos, aki klasszikus teniszszerkóban játszik, az Santoro!
Az elegánsan sportosak közé Ljubicicet és Federert sorolom. A sportos kinézetűek pl. Tsonga, Lu, Szafin, Djokovic.
Lazán sportos Murray, Roddick, Moya.
Kifejezetten slampos pl. Ferrer és Fish.
A lányok ruháját nem minősítem, de néhányuknak szólhatna a családja pl., hogy rettenetesen mutatnak. :)
De azon nagyon csodálkozom, hogy nem féltik a bőrüket... a Dél Delén a legnagyobb az ózonlyuk, 11 és 3 óra között csak megfelelően védve lehet szabadba menni. Szinte a legfehérebb bőrűek hagyják szabadon nagyobb részt a bőrüket.
Támogatom azokat, akik korteskednek az AO későbbi lebonyolításáért!!
Én tavaly február második felétől voltam Ausztráliában. 3 hétig 40-43 fokok voltak, pedig akkor ott már ősz kezdődött. 85 éves melegrekordok dőltek meg.

vikiszeged 2009.02.05. 09:51:31

A Serena-ruhához:valaki mesélte, hogy Szabó Gábor 1x a Sarapova ruháját balerinaruhának nevezte a tüllök miatt.Szeritem az még brutálisabb lehetett, bár én nem láttam.
:)
süti beállítások módosítása