Teniszblog

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről...

Erről szóltunk

agassi (18) ancic (2) arias (2) arn (6) atp (3) azarenka (4) baghdatis (7) becker (3) berdych (2) blake (5) borg (7) bryan bryan (3) cahill (2) chakvetadze (2) chang (2) chela (2) cilic (3) clijsters (7) connors (3) coria (2) corretja (2) courier (2) czink (7) davenport (2) davis kupa (2) davydenko (2) del potro (11) dementieva (9) dent (2) de villiers (2) djokovic (38) dokic (3) edberg (3) federer (88) ferrer (4) ferrero (3) fish (5) garros (5) gasquet (4) gaudio (4) gilbert (3) golovin (2) gonzalez (9) graf (8) gulbis (4) haas (3) hamburg (3) hantuchova (5) henin (5) henman (3) hewitt (14) hingis (2) isner (3) ivanisevic (4) ivanovic (19) jankovic (10) kirilenko (2) kuerten (4) kurnyikova (3) kuznetsova (4) lendl (2) ljubicic (4) lopez (2) malisse (2) marosi (2) mathieu (5) mauresmo (7) mcenroe (14) monfils (3) moya (8) murray (26) nadal (79) nalbandian (3) navratilova (4) nestor zimjonic (2) párizs (6) páros (6) peer (3) robredo (7) roddick (20) sampras (11) sanchez vicario (2) santoro (7) serena (28) sharapova (4) simon (2) stepanek (5) szafin (21) szafina (24) szávay (35) találós kérdés (5) tipsarevic (2) tomic (2) tsonga (11) vaidisova (3) venus (15) verdasco (15) wawrinka (2) wilander (8) wimbledon (2) woodbridge (2) wta (2) youzhny (2) zvonareva (4)

Képek

Tetők

2009.01.28. 07:41 :: szpetra

Megy a nagy vita, hogy be kéne-e húzni a tetőt ilyen kánikulában, vagy nem. Egyet le kell szögezni: a szervezők legalább következetesen ragaszkodtak ahhoz, hogy az Ausztrál Open outdoor torna, és ez így van rendjén.
Így legalább mindenkinek egyenlő esélyei vannak a nappali programban, hiszen mindenkire egyformán süt a nap.
Esti program pedig minden Grand Slamen van, az egyfajta jutalom, elismerés a szervezőktől a világelsőnek, a sokszoros bajnoknak, a címvédőnek, a várható nagy meccsnek vagy éppen a hazai játékosnak. Bár tény, hogy az esti programnak Melbourne-ben vannak a legnagyobb időjáráshoz köthető előnyei.

Szóval a Melbourne Parkban van tető, de nem sűrűn használják. Update: Ma becsukták!
A Roland Garroson nincs tető, a franciák bevállalják, hogy vagy esik májusban, vagy nem. Tavaly mi jól megkaptuk, a második héten el kellett mennünk zoknit venni, mert nem gondoltuk, hogy ennyire sokszor kell zárt cipőben lennünk.
Ugyanez a helyzet Flushing Meadows-ban, az amerikaiak megalomániájára pedig jellemző, hogy ők inkább megnövelték az Arthur Ashe nézőterét 22 ezresre, mint hogy tetőt építsenek. Pedig tavaly még a férfi döntő is elcsúszott hétfőre a zuhé miatt.

Az All England Lawn and Tennis Club-ban viszont hagyományok ide, hagyományok oda, csak megépítik a tetőt. Kedves kollégáinkkal Londonban jártunk a két ünnep között, és elmetróztunk Wimbledonba is. A nagy építkezés miatt nem is lehetett bemenni a Centre Court-ra, mivel a tető májusra kész is lesz, akkor lesz egy tesztmérkőzés. Növelik a nézőteret is, 15 ezren fognak beférni, és kényelmesebbek lesznek a székek. A tető átlátszó lesz, így természetes fény világítja meg a pályát eső vagy hőség esetén is, a befedési procedúra pedig 10 percig tart.
 

52 komment

Címkék: wimbledon

A bejegyzés trackback címe:

https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr78906057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ettumifilii 2009.01.28. 08:05:07

jó kis hely, kár h nem ti közvetítitek

ettumifilii 2009.01.28. 08:08:26

bocs h kijavítalak de nem All England Lawn Tennis and Croquet Club??

'cos_am_free 2009.01.28. 09:36:43

Ha nem húzzák be a tetőt Kuzi meccsén, akkor simán nyer:-( Serena 30kilós kufferrel megint döntőslesz és megint nyerni fog:-( Innem Őt nehéz megállítani:-(

Sztem meccs közepén kár volt behúzni.

'cos_am_free 2009.01.28. 09:53:11

Kuzi interjúból részlet:

(sztem azért van egy kis igazsága a csajnak)

Q. Some people that were in the tunnel when you came off court suggested that you were a little bit angry to have been brought off court. Is that correct?

SVETLANA KUZNETSOVA: Well, yeah, definitely angry. Why should I not be? Game going my way. I'm fine playing with the roof. I think the guys yesterday, it was the same weather. Everybody was playing with the roof. Why today they had to close it? I didn't get it.

Yeah, that was why I was angry.


Q. Who are you angry at?

SVETLANA KUZNETSOVA: I don't know (laughter).


Q. Did you ask the referee?

SVETLANA KUZNETSOVA: What I have to ask them? It's the tournament, what I have to say. I'm just a player. I play. That's it. It's not in my hands, you know.

atti73 2009.01.28. 11:39:34

Ha már a tetőnél és a kivételezésnél tartunk. Érdekes ma be lehetett húzni a tetőt, tegnap nem mindegy. Azért arra kiváncsi lennék, hogy a kiemelést mivel magyarázzák hogy az 1 számú ágán van az 5-8 közöttiből az 5 és 6-ig a 2-nél meg a 7 és 8-ik. Ilyenre még nem volt példa, bocsánat de ez már undorító!!!

Cathy07 2009.01.28. 12:00:30

@atti73: Safin, Del Potro, Seppi, Berdych. Ja és most Roddick. Eredménytől függetlenül, mind nyeretlen kétévesek, Ugye? De most komolyan!

'cos_am_free 2009.01.28. 12:05:54

@atti73:
A tetőt este kelett volna behúzni a női meccs előtt!
Roddicknak is melege volt!

Sorsolás:

1-2 kiemelt adott. Aztán a maradék kiemeltek egyenként húznak egy nevet a kalapból és egyet fel, egyet le alapon kialakítják a kiemelés szti leosztást. Utána rendelik ue szreinti sziszt szt a többi versenyzőt. Amit te állítasz az csalás... és az ki van zárva... sztem törődj bele a szituba;)

'cos_am_free 2009.01.28. 12:07:13

@Ladyashley:
:-) ...és a rendezők meg csúnya csalók:-)

♥Estrella♥ 2009.01.28. 12:08:29

Azért az olimpia közeledtével mégiscsak eljutnak az odáig az angolok hogy tető lesz a Centre Court-on.:) Mert különben ez mégis csak Anglia....

Visszatérve az auszikhoz és tradícióhoz. Talán azért megfontolandó, most hogy az időjárás-előrejelzésben is nagyon meleget ígérnek az elkövetkezendő két-három napra, befedni a pályát, mert mégiscsak nagy meccsek jönnek, nézőszám is fontos azért, talán nem kellene őket is megpácolni.. hát még a játékosokat.. :(( Szóval....

'cos_am_free 2009.01.28. 12:21:05

Rafi és Roger egy másik dimenzió:-)
Lehet itt nyafogni, de felesleges..
Van Rafi...Roger...aztán egy jó nagy rés után Nole és Mőri....ennyi

ettumifilii 2009.01.28. 12:22:35

@atti73: viszont a második ágán van a 3., igazából nem tudom mi a bajod nadalnak egyik könnyű dolga volt, jó simon megszorította de nem annyira amennyire kellett volna

VVega · https://debugme.eu/ 2009.01.28. 12:24:59

@atti73: Djoko kiesett mert gyenge volt, el kéne már fogadni ;)

Meg természetesen Simon és Tsonga sokkal, de sokkal eredményesebb és jobb játékosok, mint Roddick és Del Potro :DD

ettumifilii 2009.01.28. 12:27:00

@atti73: csak az első négy kiemeltnek kell külön ágon lennie, ott is sorsolni kell h a 3. 4. kinek az ágára kerüljön, a többit meg csak behúzzák valahová....amúgy fednek sokkal nehezebb ága van mint nadalnak azért mert ezen az ágon is simán döntős lesz, meg kipotyognak azok akik megtudnák verni, nem hibáztathatod a sorsolást

'cos_am_free 2009.01.28. 12:28:59

@VVega:
Azért Rodd, ha jól érzi magát, akkor nehéz vele meccselni;)
Canga háta rokkant volt:o
Simon sajna vitte magával a majrét a pályára:-(

atti73 2009.01.28. 12:29:40

@VVega: Djokovicnak egyébként sem volt esélye, mert nincs formában, itt maga az egész furcsa. Szóval természetes, hogy az 1-es az 5 és 6-al a 2-es meg 7 és 8-al? Korrekt. Egyébként meg tökmindegy, mert a Nadal úgy is elveri a Federert.

atti73 2009.01.28. 12:32:31

@ettumifilii: csak fura, hogy Nadal, Murray, Simon és Tsonga egy ágon, ugyan ez a túl oldalon Roddick, Del Potro és Djokovic. Akiknek pozitív a mérlege Federerrel szemben azok mind egy ágon, de biztos csak véletlen.

VVega · https://debugme.eu/ 2009.01.28. 12:35:23

@'cos_am_free: a második mondatom enyhén ironikus volt :)

Federer meg a döntőbe sem jut be, na meg Nadal se. Verdasco nagyon magabiztosan és erősen játszik, továbbá Roddick forevö :D

atti73 2009.01.28. 12:36:37

@VVega: én örülnék neki, megérdemelné mind a kettő.

'cos_am_free 2009.01.28. 12:37:31

@atti73:
5. szettben Rezső nyer;)

ettumifilii 2009.01.28. 12:38:20

@atti73: wimbledonban az 1.kiemelt Federer ágán volt a 3. kiemelt Djoko, az 5.kiemelt ferrer, és a 7. kiemelt Nalbandian

a usopenen fed ágán volt a 3. kiemelt djoko, az 5. kiemelt davigyenko, és a 8. kiemelt roddick

rg-n a 4.kiemelt davigyenko, az 5. kiemelt ferrer, és a 8. kiemelt blake

a tavalyi ao-n pedig a 3. kiemelt djoko, az 5. kiemelt ferrer, és a 7. kiemelt gonzalez

asszem a tények nem téged igazolnak

ettumifilii 2009.01.28. 12:39:20

@atti73: mér mi lenne ha nem véletlen te p@réj

'cos_am_free 2009.01.28. 12:40:06

@VVega:
Verda tündöklése.... Verda bukása:-)
Aszkizárt, hogy Verda döntős legyen, akkor lehidalok:-)
Rod vs Rog... háááát:s nagy meccs lesz...

R-l@nch 2009.01.28. 12:40:14

@atti73: LOL,csak sajnálni tudlak,szar lehet neked teniszt nézni
Nalbandian,Szafin, Berdych,Djokovic mind verték már FEderert,hiba csúszott a gépezetbe biztos

ettumifilii 2009.01.28. 12:42:37

@atti73: és keménypályás gs-en ki verte federert? nadal nem, simon nem, murray nem, tsongo sehol sem verte....djokovic igen

VVega · https://debugme.eu/ 2009.01.28. 12:43:04

@'cos_am_free: vellkám tu Ausztrália, ahol a meglepetés döntősök teremnek évről évre :D

R-l@nch 2009.01.28. 12:43:22

@ettumifilii: Azok úgyse érdeklik. Neki az a lényeg,hogy a következő GS-en Fed ágán legyen Murray,Simon,Stepanek,Berdych,Szafin,Monfils, és minden olyan játékos,aki az elmúlt 10 évben kicsit is megszorította Federert,és akkor megnyugszik.
Addig minden GS sorsolás csalás,LOL

ettumifilii 2009.01.28. 12:45:07

@R-l@nch: ja, vagy jöjjön neki Nadal első körben, nektek nem gyanús h sosem kerülnek össze:-D:-D:-D

R-l@nch 2009.01.28. 12:46:55

@ettumifilii: Tényleg, biztos a szemét rendezők kivételeznek Rogerrel:))

Cathy07 2009.01.28. 12:47:08

@ettumifilii: Én erre gondoltam. De Nadal lehessen ott mindkét ágon,ha véletlen, amire ugye semmi esély, megverné őt első körbe akkor még a döntőbe találkozhassanak, mert ugye a többi kiemeltet meg átpakultuk Fedrer ágára.

R-l@nch 2009.01.28. 12:47:18

@ettumifilii: Tényleg, biztos a szemét rendezők kivételeznek Rogerrel:))

Cathy07 2009.01.28. 12:48:16

Federer és pakoltuk csak hogy pontos legyek

ettumifilii 2009.01.28. 12:49:41

@Ladyashley: ja és federer is legyen mindkét ágon, hogy neki 14 meccset kelljen nyerni.....bizonyítsa be h ő a legjobb

Cathy07 2009.01.28. 12:52:42

@ettumifilii: Persze alap. Sőt mindenkivel játszania kéne, Murray, Djoko, Tsonga, persze Nadal, Roddick, Simon, ja és hogy még jobb legyen rángassuk vissza Agassit, Samprast, Borgot, Mcenroet, de időgép is kell mert nem fair hogy ők idősebbek:D

'cos_am_free 2009.01.28. 12:53:08

@VVega:
Petra poén:
"Az nyeri a tornát aki nem ájul el a végén":-DDD

VO 2009.01.28. 13:02:42

@atti73:
Mit erőlködsz, te kis faszkópé?

atti73 2009.01.28. 13:05:34

@VO: Senki nem erölködik, csak a tényeket közöltem, te kis bunko.

arcsike 2009.01.28. 13:15:53

@atti73: én erre csak annyit tudok mondani hogy te egy csökött állat vagy! mióta olvasom a blogot tőled csak azt lehet olvasni hogy az AO szervezői csalnak! te ezt ígyis gondolod vagy csak sok benned a felgyülemlett figyelemhiány? mert ez szánalmas! és ha már altereljük a lebonyolítási rendszert akkor azt úgy kéne, hogy lemegy a torna Nadal nélkül és aki megnyeri az játszhat Nadallal az AO címért, nem? bár gondolom így se lenne jó mert akkor Federer nem játszana mindnekivel. igaz!
akkor legyen úgy hogy az első 128 aki bejut főtáblára mind kap egy kiemelési számot, Federer kezd az n-edikkel (128assal) és a győztes játszik az n-1-edikkel és így tovább. és aki túléli az játszhat Rafával!
így már jó lesz?
tiszteletem

ettumifilii 2009.01.28. 13:19:28

@arcsike: ez nem jó, mert így federer győzelmére matematikai egyenletrendszert lehet felírni és azt lehet bizonyítani.... és az egyértelmű csalás:-D

arcsike 2009.01.28. 13:21:34

@ettumifilii: de azért lásdd be, így van a legnagyobb esély arra hogy federer kikap valahol a rafáig vezető úton:D

fuzzy_dunlop · http://ombrello.hu/ 2009.01.28. 13:50:22

arcsike: nem menj már bele ebbe a hülyeségbe. nem hiszem, hogy Federer rá lenne "szorulva" hogy megvédd, vagy hogy mindenki szeresse. a teniszversenyek úgy vannak kitalálva, hogy mindenkit meg kell verned, aki szemben áll. pont.

FedererRafa 2009.01.28. 14:25:38

@atti73: Úgy tudom, hogy 3 GS-en az 1. és 4. ill a 2. és 3. játszik az elődöntőben. Kivétel az AO, ahol 1. 3 és 2.4. a többit nemtudom

ettumifilii 2009.01.28. 14:29:16

@FedererRafa: ezt a szabályt már megszüntették, a 3. kiemelt is bárhol kerülhet az elsőhöz

arcsike 2009.01.28. 14:35:08

@fuzzy_dunlop: nem bele mentem, csak gondoltam megmutatom a csaló(S)dott barátunknak h mekkora hülyeség amit magyaráz:D

ettumifilii 2009.01.28. 16:25:31

@FedererRafa: tavaly már nem így volt mert wimbledonban az 1.k federer djokovicssal volt egy ágon
nem tudom mikor szüntették meg de szte két-három éve

LGfan 2009.01.28. 17:24:13

Wimbedonban belátták végre, hogy kell a tető és meg is csinálták. Sokat kellett várni, de megérte. Halleban is tető van, ahogy Hamburgban is. Egyéni pech, hogy elvették a Masters lehetőséget a kikötővárosiaktól.
Itt is jó a tető, eső ellen véd, na meg a nap ellen. Én amondó vagyok, hogy tetőt csak vagy esőben, vagy 45 fokos melegben huzzák be, de akkor meg a páratartalomtól alig lehet játszani. Jó példa Rafi, kivolt Simon ellen, mégha nagyon nem is látszott egyszerű tv nézők számára. A jegestömlő nem hiába volt a nyakán.

stanzi17 2009.01.28. 19:56:45

@arcsike: @ettumifilii: @Ladyashley:

na nemáááá..:) indítsuk akkor Rafát is egyenlő esélyekkel mint Federet!!! tudjátok, mint a hobby pinpongban, a vesztes játszik az egyikkel, a nyertes meg a következő fokozatba léphet!!! nah jó ez azért így még nem túl pontos... a játékszabályokat még ki kell találni....
de nincs hiba, mert lehet még hajnalba kelni....szerintem elég "pihentek" leszünk a döntőig hogy kiagyaljuk azt a formát ami mindenki vágyát kielégíti:):):):)

FedererRafa 2009.01.28. 23:32:55

@ettumifilii: Igaz, de 2007-ben hogy volt? Akkor Nole-Nadal elodonto volt ott, nole akkor mar 3. volt?!
süti beállítások módosítása