Teniszblog

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről...

Erről szóltunk

agassi (18) ancic (2) arias (2) arn (6) atp (3) azarenka (4) baghdatis (7) becker (3) berdych (2) blake (5) borg (7) bryan bryan (3) cahill (2) chakvetadze (2) chang (2) chela (2) cilic (3) clijsters (7) connors (3) coria (2) corretja (2) courier (2) czink (7) davenport (2) davis kupa (2) davydenko (2) del potro (11) dementieva (9) dent (2) de villiers (2) djokovic (38) dokic (3) edberg (3) federer (88) ferrer (4) ferrero (3) fish (5) garros (5) gasquet (4) gaudio (4) gilbert (3) golovin (2) gonzalez (9) graf (8) gulbis (4) haas (3) hamburg (3) hantuchova (5) henin (5) henman (3) hewitt (14) hingis (2) isner (3) ivanisevic (4) ivanovic (19) jankovic (10) kirilenko (2) kuerten (4) kurnyikova (3) kuznetsova (4) lendl (2) ljubicic (4) lopez (2) malisse (2) marosi (2) mathieu (5) mauresmo (7) mcenroe (14) monfils (3) moya (8) murray (26) nadal (79) nalbandian (3) navratilova (4) nestor zimjonic (2) párizs (6) páros (6) peer (3) robredo (7) roddick (20) sampras (11) sanchez vicario (2) santoro (7) serena (28) sharapova (4) simon (2) stepanek (5) szafin (21) szafina (24) szávay (35) találós kérdés (5) tipsarevic (2) tomic (2) tsonga (11) vaidisova (3) venus (15) verdasco (15) wawrinka (2) wilander (8) wimbledon (2) woodbridge (2) wta (2) youzhny (2) zvonareva (4)

Képek

Ez van

2009.03.09. 13:22 :: szpetra

Nolénak sok öröme nem volt a Davis Kupában hétvégén, de azért vidáman viselte a megpróbáltatásokat...

 


Original Video- More videos at TinyPic

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr20991241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borsz 2009.03.09. 13:29:35

Tegnap az egész meccsen ez volt a legjobb megmozdulása :) amit én egyáltalán nem bántam.

kerzso 2009.03.09. 14:14:09

A meccs előtt a fogadóirodáknál 10-es(!) szorzója volt Djokónak. A világranglista harmadikjának az elsővel szemben!!! Ráadsául 2008-ban a 4 nagy salakos tornából 3-at Rafa 1-et djoko nyert. Ezek alapján milyen szorzója lenne a többi teniszezőnek rafa ellen salakon??? Egyébként ha djoko ferrer ellen úgy játszott volna mint vasárnap akkor 3-ban nyer.

kata797 2009.03.09. 15:02:23

emlékezetes marad ez a meccs:-)
én láttam a meccset,és szerintem az első két szettben nagyon jó kis labdamenetek voltak aztán a harmadikban már Nole nem volt pályán.de azon miért kell csodálkozni ha salakon Spanyolországban Nadal nyer?!minden labdamenetben amikor Djokovic vagy a szerbek szereztek pontot akkor kb. 12000 ezer ember fujjogta ki őket. a magyar média szeret túlozni,valami olyasmit írtak h a Nole nem volt méltó ellenfele Nadalnak..6:4 6:4 6:1-az első két szett egész jó volt-és Djokovicnak ez volt a 2.meccse salakon,a spanyoloknak meg a vérükben van a salak.
én élveztem a meccset és páros is elég jó volt.a Janko és a Troicki meccsére mondanám azt h nem voltak méltó ellenfelei Nadalnak vagy Ferrernek.
az a 10-es szorzó elég durva és ez szerintem nem Djokovic ellen van hanem hogy Nadal ennyire domináns salakon.

zoltán34 2009.03.09. 15:11:19

én nem tudom hogy van e olyan nemzet aki úgy állt volna ki a spanyolok ellen hogy esélyesek(szerintem nem kell bántani a szerbeket)...a szerbek is tudták hogy hová mennek és kik az ellenfelek.
az tavalyi döntőben a Nadal nélküli spanyolokat sem tudták legyőzni..
az az első két szett nem volt rossz tényleg,az h Nole a nadrágját majdnem elhagyta az annyira nem hatott meg,gondolom a lányokat igen.
kár hogy Djokovic Ferrer ellen nagyon rosszul játszott...első meccs volt az igaz,és a sportban nincs "ha"
Nadal annyit mondott a Djokovic meccs után hogy szerinte Nole jól játszott látta hogy Nole mindent bele akar adni,jó meccs volt és fontos győzelem.és hogy tudták h a salak Ő pályájuk....

noriega77 2009.03.09. 18:07:03

@zoltán34: Nole játékában nagyon benne lehet, hogy ő sem látott esélyt ezek ellen a spanyolok ellen. Hurrogjatok le, de szerintem ez minden idők legjobb DC csapata, nyilván a McEnroe-Connors féle amerikai (bár azt hiszem együtt nem is nyertek döntőt), vagy a Wilander-Edberg féle svéd különítmény lehetett ilyen, de most a spanyolok B csapata is esélyes lenne bárki ellen, nem csak salakon.

zoltán34 2009.03.09. 18:14:36

én olvastam olyasmit is valahol hogy Nole tudta azt hogy nem nyerhetnek,főleg h kikapott Ferrertől egyből az első meccsen,az egyértelmű volt h Nadal megveri Jankot a szerb páros jobb volt mint a spanyol,aztán jött Nole-Nadal arra meg úgy állt ki hogy megpróbálja..amit tud megtesz aztán amikor már látta h semmi esély akkor Nadal lenyomta 6:1.ez a spanyol csapat amíg salakon játszik verhetetlen lesz.nagyon jó játékosaik vannak,bár kemény pályán sem lehetnek rosszak,mint csapat.el kell ismerni azokat akik jók és Ők jók.
egyébként az spanyolok együtt edzettek a szerbekkel és nagyon jó hangulatban teltek az edzések.és ez jó dolog.
én azt hittem hogy a franciák is továbbjutnak egy Tsongával,Simon-nal,Gasquet-vel..

noriega77 2009.03.09. 18:45:58

@zoltán34: Bocs nem akarom játszani a nagymenőt, de nekem nem volt akkora meglepetés, Berdych, és főleg Stepanek nagyon jól nyomta mostanában, Simon viszont abszolút nem találja azt a játékot, amivel 10 közé jött, szerintem ezen ment el a továbbjutás. Monfilst jobb megoldásnak gondoltam volna a csehek ellen. (Lehet, hogy sérült megint?)

ettumifilii 2009.03.09. 18:59:40

@noriega77: simon nem játszott rosszul az utóbbi időben, elődöntős volt marseilleben, dubaiban, negyeddöntős az AO-n meg negyeddöntős....szóval megbízható teljesítményt nyújt, így még egy db-ig topten marad

zoltán34 2009.03.09. 19:32:33

nem tudom de Simon nekem sem meggyőző idén.szerintem messze nem olyan átütő a tenisze mint tavaly volt és ezzel persze nincs egyedül.
tavaly ez a két név az év második felében sokat jelentett...és ebből gondoltam hogy a francia csapat nagyon erős lehet....Tsonga megtette amit tudott,Simonnak nem ment.

noriega77 2009.03.09. 19:57:50

@ettumifilii: jól mondtad: "megbízható teljesítményt nyújt" - ez kevés egy idegenbéli DC meccsen, éppen a tavalyi bravúrok hiányoznak Simonnál, én is sajnálom, mert szeretem.

LGfan 2009.03.10. 13:44:28

Teljesen mindegy ki az ellenfél, akár lehet Federer is 100* odszot is tehetnének rá, esélytelen, max. Rafa fél lábbal vagy bekötözött szemmel játszana salakon, bár lehet úgyis egész jól tartaná magát.

LGfan 2009.03.10. 13:45:49

@kata797: Nadalnak is ez volt az első két salakos meccse idén:)

kata797 2009.03.11. 14:52:32

:-)))
csak Nadalt senkivel sem lehet összehasonlítani salak pályán...Nadal bármikor ha salakra lép jól játszik míg a többieknek azért meg kell szokniuk a salakot:-)azt hiszem ez a nagy különbség Nadal és a többiek között.mint ahogy írtátok Nadal sántán,bekötött szemmel,fél lábbal fél kézzel is nagyon jó lenne:-)))amíg a többiek 2lábbal 2kézzel...sem tudják legyőzni Őt.és ezzel nem a többieket akarom bántani(mert semmi okom bántani őket,mindenki megpróbálja a legjobbat kihozni magából salakon is) hanem háát Nadal a salak király.
süti beállítások módosítása