Teniszblog

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről...

Erről szóltunk

agassi (18) ancic (2) arias (2) arn (6) atp (3) azarenka (4) baghdatis (7) becker (3) berdych (2) blake (5) borg (7) bryan bryan (3) cahill (2) chakvetadze (2) chang (2) chela (2) cilic (3) clijsters (7) connors (3) coria (2) corretja (2) courier (2) czink (7) davenport (2) davis kupa (2) davydenko (2) del potro (11) dementieva (9) dent (2) de villiers (2) djokovic (38) dokic (3) edberg (3) federer (88) ferrer (4) ferrero (3) fish (5) garros (5) gasquet (4) gaudio (4) gilbert (3) golovin (2) gonzalez (9) graf (8) gulbis (4) haas (3) hamburg (3) hantuchova (5) henin (5) henman (3) hewitt (14) hingis (2) isner (3) ivanisevic (4) ivanovic (19) jankovic (10) kirilenko (2) kuerten (4) kurnyikova (3) kuznetsova (4) lendl (2) ljubicic (4) lopez (2) malisse (2) marosi (2) mathieu (5) mauresmo (7) mcenroe (14) monfils (3) moya (8) murray (26) nadal (79) nalbandian (3) navratilova (4) nestor zimjonic (2) párizs (6) páros (6) peer (3) robredo (7) roddick (20) sampras (11) sanchez vicario (2) santoro (7) serena (28) sharapova (4) simon (2) stepanek (5) szafin (21) szafina (24) szávay (35) találós kérdés (5) tipsarevic (2) tomic (2) tsonga (11) vaidisova (3) venus (15) verdasco (15) wawrinka (2) wilander (8) wimbledon (2) woodbridge (2) wta (2) youzhny (2) zvonareva (4)

Képek

Nole - Andy elé

2009.03.20. 17:26 :: Bordin

Tegnap, amikor Rogerékről elmélkedtünk, az volt az egyik vezérmotívum, hogy mennyi minden változott körülöttük az elmúlt egy/fél évben. Mennyire mások, mint egy esztendeje voltak. Vagy akár csak fél.
Nem kell olyan iszonyatosan nagy fantázia ahhoz, hogy ezt róluk is elmondjuk.
Djoko -a címvédő- alig több, mint egy éve nyerte első Grand Slamét, akkor éppen a teniszrajongók szeme fénye volt, sokan gondolták úgy, hogy nem is Rafa, hanem ő lesz az, aki majd megelőzi Federert, és ezek nem is voltak teljesen alaptalan várakozások. Hiszen Hamburgban ki-ki meccset játszott a spanyollal a ranglista második helyéért.
Szóval mindenki imádta, paródiáit bámulta naphosszat, mi pedig büszkén emlegettük, hogy egykoron játszott még Szolnokon is. Mondjuk ez az az egy, ami most sincsen másként.
Sokaknak már akkor sem igazán tetszett, ahogy a család szurkol, ahogyan a legkisebb Djoko is döngeti a mellét egy-egy szép megoldás után. Hogy a mama elhíresült "meghalt a király, éljen a király" bekiabálásáról már ne is szóljunk.
Sokaknak már akkor is kicsit sok volt a visszalépés, és az, hogy jött valaki, aki ismét taktikai fegyverré emelte a meccsfeladást.
A gyufát azonban végleg alighanem Monte Carlóban húzta ki a kompánia, amikor Rognak -példátlan módon- csendre kellett intenie őket. Fura dolog ez az egész, mert egyáltalán nem biztos, hogy ezért az egészért ő a hibás (leszámítva a meccsfeladásokat persze), mégis rá haragszik miatta mindenki.
Igaz drukkolni is neki drukkolt.
Szóval így lett kegyvesztett a teniszvilág szeme-fénye, és bár azóta nyert egy világbajnokságot, nem biztos, hogy nagyot téved az, aki úgy érzi, hogy Djoko az, akinek pillanatnyilag csak a resztli jut. 
Andy sem az már, aki tavaly volt. Zárt egy közepes szezont, nyert három tornát, adott néhány nehezen felejthető interjút, a legemlékezetesebbet pont a Nole elleni US Open vereség előtt, majd felfogadta edzőnek Larry Stefankit. Mondhatnám, hogy fontos a személye, hiszen Larry elismert edző, nem akárkikkel dolgozott eddig, de mégis azt hiszem, hogy az igazán fontos az az, hogy új edzője lett megint.
Nem azért mert a régi rossz lett volna, vagy nem találták volna meg a hangot, hanem azért mert, Rod híres arról, hogy midig feltámad, ha edzőt vált. Így volt ez Gilbert és Connors esetében is, most sem alakult másként. Úgyhogy játszott idén két elődöntőt, ebből az egyik GS, egy döntőt, és nyert Memphisben. És ha ma is megveri Nolét, mint Melbourne-ben, akkor azt hiszem sokan elkezdenek benne hinni ismét.
Elkezdik hinni, hogy Andy nem csak arra jó, hogy egy legyen a legjobb tízből, megbújva Rafáék és a francia újhullám mögött. Talán elkezdik hinni, hogy Andy Roddick nem pusztán egy jó szerva.
És hogy nem pusztán egy jó srác.

 

76 komment

Címkék: djokovic roddick

A bejegyzés trackback címe:

https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr41014692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoltán34 2009.03.20. 18:17:27

milyen érdekes hogy pont ma írta valaki hogy sokan nem szeretik Nolét...és akkor ha elolvassa valaki ezt a cikket mi jön belőle?!imádta,bámulta,drukkolt,haragszik mindenki.....miért kell még mindig felemlegetni a kedves anyuka beszólásait??!!!
miért arról kell írni egy negyeddöntő elött hogy mi volt tavaly Monte Carloba Federerrel??!
ebből az jön le h az egész világ utálja Őt!Hát ez nem így van!!!!!!!egy kicsit erős ez az írás!

Tennisangel 2009.03.20. 18:33:28

Én például szeretem...és ebben az írásban csak az igazság van...szeretem mindkettőjüket, de GOO ANDY!!!

LGfan 2009.03.20. 18:37:27

Erre a meccsre egy éve azt mondtam volna fix Djoko győzelem, most min. 50-50.
Roddnak múlt évben is jó eredményei voltak, kimondottan biztatóak, ráadásúl salakon! Roma semi, nem gyenge, igaz nagy salakmenővel nem kellett nyomnia, Robredot még úgyis elpics.zta, majd a háta bekattant. Szerintem bekötött szemmel is verné.
Jól tartotta a labdát, mint 2002-2003 körül alapvonalon. Utána jött egy kis gödör, Tipsi elleni Wimbi vereséget mai napig nem értem, majd US openen az ominózus meccs.
Egy nagy dobás még hátravan neki, de minnél jobban megy az idő, annál nehezebb lesz azt a dobást megcsinálnia. Először volt Federer, majd jött Rafi és Nole, majd Murray. Jelenleg nálam a világranglistán a 5-ik helyen áll. Többiek ellen keménypályán és füvön ő a top favorit.

Idén Doha finale, AUS open semi, San Jose semi, Memphis győzelem, DK 2 siker és most is már 8 között jár.

Djoko 12 tornagyőzelem 21 évesen, benne masters, Gs győzelem, potenciálisan Nadal akitől remeghet, Murray, Federer ellen megvan a játéka a győzelemhez.

Nadal ellen Queens-ben szúrta el, de ott nagyon! Nos azt viszi magával, érthetetlen zakó Safintól, majd olimpai bronz, az szép!!! Cinci finale, Nadalt verve, akkor mindenki topfavorit a US openen, de Murray megverte.

Az év végét csak egy Masters győzelemmel zárta! Jó éve volt. Idén kicsit beragadt, de Dubaiban szerencsével is, de behúzta, ha már elindult kihozta belőle a legtöbbet.

Most nem játszik eszeveszettül, de továbbjut, helyes csapásirányt megérezte! Jósoljon is valaki ki nyer ma?

gabeka 2009.03.20. 18:38:43

Ebben az írásban az van leírva ami az elmúlt egy évben történt. Ez nem "felemlegetés".

kata797 2009.03.20. 18:40:05

mégis rá haragszik miatta mindenki....
ne túlozzunk.Kedves Bordin!attól hogy Te a Federert szereted és Nolét nem, ez nem jelenti azt hogy mindenki haragszik és nem szereti Nolét!
az igaz h anyuka beszólt az igaz hogy felad meccseket-ez az egy dolog amire nagyon lehet bírálni-
és idén nyert Dubaiba..csak hogy pontosak legyünk

zoltán34 2009.03.20. 18:53:34

@LGfan:
Te mindig jól fogalmazol!

én nem azt mondtam hogy nem igaz az amit leírtak,mert igaz.csak engem az zavart az írásban hogy hogyan lehet kijelenti azt hogy mindenki haragszik rá?!
Nole az az ember aki indulatokat vált ki az emberekből vagy jót vagy rosszat,ez itt is látszik

kisdigo 2009.03.20. 18:54:08

Jó cikk, hajrá Roddick! :D

tamás567 2009.03.20. 18:57:00

én is kedvelem Nolét és nem haragszom rá azért amit a kedves mama tett és mondott mert az nem Nole bűne.

ma szerintem senki sem tud 100%-ra jósolni.a meccs Djokovicon fog múlni attól h Ő mit fog alakítani a meccsen.

viktor78 2009.03.20. 19:02:58

ez az a meccs ami elött Novak Djokovicot megint a földbe lehet döngölni.
nekem nincs kedvencem tetszik ahogy játszik én azzal foglalkozom csak h ki hogy játszik a pályán.milyen a tenyerese a fonákja az adogatása...az hogy a családja a barátnője a kutyája macskája mit mond és tesz az nem érdekel.én a teniszt szeretem.
tippelni én sem nagyon mernék.
Nole nincs top formában,de képes arra hogy feltámadjon,volt már olyan h egyik nap annyira rosszul játszott h nézni is rossz volt de másnap meg mintha kicserélték volna
a Roddick nagyon jól adogat és Nole nagyon rosszul fogad és megint hosszúra üt mindent akkor Roddick nyer az tuti.
eddig minden meccsükön volt tie-break...szerintem az biztos lesz ma is

noriega77 2009.03.20. 19:09:21

Abban sztem mindenki nagyot téved, ha a személyiségből vezeti le, hogy ki milyen játékos lehet még. Ne felejtsük el, hogy Murray, Nole, vagy akár Rafa még majdnem gyerek. Persze a teniszben felnőttek, de a személyiségük még bőven fejlődésben van, a szüleikről nem tehetnek, a tehetségük alapján még előbbi kettő is lehet világelső. Bár én már úgy érzem, nem is biztos, hogy ez a fontos. Hiszen futhatsz egy csodálatos szezont, amikor mindenkinél jobb vagy, és amivel majdnem odaérsz, aztán jön egy sérülés, kezdhetsz mindent elölről.
Amúgy Andynek sztem ma kevesebb az esélye, hoznia kell az adogatásait, rövidre kell fognia a labdameneteket, és akkor TALÁN sikerülhet.

sylar_88 2009.03.20. 19:11:11

a cikk tartalmáról annyit, hogy bennem is teljesen ugyan ezek a reakciók játszódtak le az elmúlt időben ezzel a 2 játékossal kapcsolatban (gondolom ez nem véletlen), pedig sose olvastam arról hogy kinek kiről mi a véleménye, én mindenről saját magam alkotok véleményt

egyébként az is igaz hogy a pályán csak a tenisz számít, nem pedig az hogy Roddick vagy Djoker a jobb fej

viktor78 2009.03.20. 19:17:22

egy negyeddöntő alkalmával a teniszről kellene beszélgetni igazából,nem arról h a család mit mond mit tesz...
teljesen egyetértek noriega77 és sylar_88 hozzászólásaival.

sylar_88 2009.03.20. 19:26:10

@viktor78:
hát igen, de azért mindenesetre hajrá Roddick (szerintem :P)
de a meccset akkor sem az fogja eldönteni, hogy ki a szimpatikusabb

viktor78 2009.03.20. 19:34:24

@sylar_88:
én szeretném már látni az igazi Djokovicot és talán ha legyőzné ma Roddickot valahogyan nem tudom hogyan akkor az adna neki még egy lapát önbizalmat a teniszéhez,mert az most kell neki.
Roddick játéka nekem nem jön be igazán,legalábbis az a Roddick aki 25-30közötti ászt ütött be egy meccsen,nekem az nem tetszik,bár ez a mostani Roddick nem üt ennyit-bár rég láttam játszani-és tetszik ahogy a hálónál és az alapvonalról játszik.

kerzso 2009.03.20. 19:40:17

Soha nem szerettem roddickot, most sem a kedvencem de el kell ismerni, hogy nagyon jó mostanában. Alapvonal játkéban olyanokat tud megverni mint stepanek, ferrer djoko, tavaly masters elődöntő salakon. Rengeteget fejlődött kiváltképp az alapjátéka, lábmunkája 3 órányi játék után is hasonló mint bármelyik nagyágyúé. Úgy két éve nagyon idegesített mikor vki azt mondta hogy roddick egy fajsúlyos teniszező ellene senki nem mehet biztosra. Akkor ez nem volt igaz ma pedig szóról szóra így van.

noriega77 2009.03.20. 19:48:54

@viktor78: Érdemes figyelni, hogy Stefanski érkezése óta mennyit fejlődött Andy röpte/háló játéka. Viszont az ösztöneibe még nem égett be ez a tenisz, sokszor visszalép a hálótól (akárcsak Nadal), amikor az első szándék bejönne. Kiváncsi vagyok ez ma mennyire jön ki, mert Nole nagyon jól érzi, mikor és melyik oldalon kell elütni, és ettől tarthat Roddick. Ha hátul ragad, a szerb kapásból rövidít.
Szóval érdekes lesz.
Már a játék.

sylar_88 2009.03.20. 19:58:13

Roddickot korábban én se csíptem, de nem is utáltam, olyan közömbös volt... de az utóbbi időben tényleg sokat javult, és amit én még észrevettem, hogy nagy alázattal játszik, ez az Ausztrál Openen a Djoker elleni negyeddöntőben, meg a Federer elleni elődöntőben látszott rajta
igaz azóta volt egy memphisi torna, ahol ismét előjött az idegeskedés, meg pörölés a bíróval, ugyhogy Andy sosem fog változni :P de azért a közelmúltban azt is megmutatta hogy komoly is tud lenni

Djokerről meg annyit, hogy szerintem is kegyvesztett lett... 1 évvel ezelőtt én is ugy voltam, hogy őt inkább el tudnám fogadni világelsőnek, mint Nadalt, de azóta valahogy ráuntam (de nem csak azért, mert nem jöttek neki az eredmények)... na meg azóta jött egy Murray, ugyhogy nálam jelenleg ő no.2 (federer mögött), és nem csak azért mert jól játszik, hanem a személye miatt is

Djokofun 2009.03.20. 20:01:40

@viktor78:
Én megvagyok Rodickkal ha nem Djokoval játszik,mert ha Djoko rossz fogado formában van akkor nem tud mit tenni a 30 db-os ászokkal ez valo igaz,mondjuk azzal nem csak ő nem tud mit kezdeni.
Az meg hogy a mama hogy viselkedik tényleg nem az ő boltja.És nem értem miért baj az ha egy jo labdamenet után mellbevágja magát,mindenki megtehetné nem csak ő,Djoko igy vezeti le a feszültséget és kész.És azt sem értem hogy miért baj az hogy ő megmaradt a későn érő fiutipusnál,bohóckodik,kicsit rapszodikus még,humorizál,és örjöng ha valami jo történik vele vagy ha valami rossz,nem ugy mint mondjuk Nadal aki már nagyon régen felvette a felnőtt férfi pózt.És nehogy azt higgyétek hogy nem szeretem őt mert igen,de bocsássátok meg hogy kinyilik a bicska a zsebemben,ha bántják a kis favoritomat.És valóban szerintem is elsősorban a teniszével kellene törődni és nem magánügyeivel.

Djokofun 2009.03.20. 20:04:08

Ja és mikor adják a meccset itteni idő szerint?

viktor78 2009.03.20. 20:11:20

annyi igazságot írtok.
nem tudom figyeltétek-e hogy Nole az utolsó meccsén 29ből 22 labdát megnyert a hálónál..soha nem láttam tőle ilyent,pedig Haas ellen is szenvedett de a hálónál nagyot alakított
és azt is figyelembe kell venni h Roddick nagyon tisztában van azzal h Nole nincs top formában..nagyon fontos lesz Roddick számára az adogatások és az h ne kapja el az ideg,mert tavaly a USO-en az első két szettet Nole simán nyerte mert Roddick adogatásai nem jöttek és Roddick ideges is volt emiatt de összeszedte magát és a 3.szettet R. nyerte és onnan nyert Nole,de az a jól játszó Nole volt.

11kor lesz a Nole-Roddick meccs

Clarence9 (törölt) 2009.03.20. 20:28:36

@zoltán34: nincs ebben semmi túlzás, még igen finom bejegyzés is.
Csak nézni kellene a meccseit, "szemüveg nélkül". A férfi mezőnyben ő a legnagyobb takony, ott kell alázni (a pályán) ahol csak lehet.

zoltán34 2009.03.20. 20:35:11

@Clarence9:
gratulálok a szép fogalmazásodhoz!ezzel mindent elmondtál magadról.

viktor78 2009.03.20. 20:40:24

@Clarence9:
"A férfi mezőnyben ő a legnagyobb takony, ott kell alázni (a pályán) ahol csak lehet."

azért egy kicsit vegyél vissza.attól hogy valakit nem szeret az ember attól még nem kellene így beszélni róla.

FedererRafa 2009.03.20. 21:20:26

kedves Barátaim!
Jóslás?
Djoko nyer 7:6 6:4-re.

noriega77 2009.03.20. 21:21:58

@Clarence9: Tudok ajánlani olyan fórumot, ahol ezen a színvonalon beszélgethetsz.

noriega77 2009.03.20. 21:25:41

@FedererRafa: Sztem szükség lesz a döntő játszmára, de azt csak remélem, hogy nem csak ezért lesz nagy meccs.

kata797 2009.03.20. 21:26:22

azt se felejtsük el h az elődöntőbe 99% hogy Nadal lesz az ellenfele Nolénak vagy Roddicknak...ez nem túl jó hír Nolénak és Roddicknak.
Djokovicnak van nagyobb vesztenivalója nem mindegy h negyeddöntős pontot kap vagy ennél jobbat..mert ugye Ő a címvédő és szerintem nincs esélye arra h döntőbe jusson.

a "takony" és egyéb kifejezéseket pedig mellőzzük ha lehet.éppen ma beszéltünk a tiszteletről,nem csak a sportolóknak kell tisztelniük egymást!!!

viktor78 2009.03.20. 21:29:53

Djokovic még nem veszített szettet-pedig nem játszott a legjobban,sőt!-
én nem tudok tippelni.egy tie break benne van a meccsben az tuti,de tényleg minden fog eldőlni h Nole mit produkál ma

VVega · https://debugme.eu/ 2009.03.20. 21:41:32

Remélem Roddick feltörli a pályát Djokoval.

FedererRafa 2009.03.20. 22:30:57

@kata797: Nem levonnak, ha nem jut el a döntőig?:D
én úgy tudtam.

ettumifilii 2009.03.20. 22:34:31

szerintem alapból djokonak simán kéne vernie roddickot mert jól ritörnözik, alapról meg roddick nem tudja meg zavarni....roddick csak akkor nyerhet ha nole figyelmét elviszi valami és elkezd mással foglalkozni....pl. sérüléssel, betegséggel, közönséggel

ettumifilii 2009.03.20. 22:38:31

@LGfan: igen jó éve volt, csak azt nem éreztem rajta az év második felében, hogy a könnyebb vagy közepesen nehéz ellenfelek ellen is felszívja magát....már csak a nagy meccsek motiválták azokat meg nem lehet mindig megverni

ettumifilii 2009.03.20. 22:53:56

@ettumifilii: bocsánat megynerni nem megverni

VVega · https://debugme.eu/ 2009.03.20. 23:44:20

Djoko nem találja magát, Andy pedig bombaformában játszik :D

agimano 2009.03.20. 23:44:34

hat az elso szett az eleg sima volt, 6-3 Andynek

VVega · https://debugme.eu/ 2009.03.21. 00:20:31

Hát ez kivégzés volt. Csak így tovább Andy!

kata797 2009.03.21. 00:22:55

Úr ég!? mi volt ez??!!
hát Noléval nagyon nagy bajok vannak.ennyire rosszul nem is lehet játszani.
ha ez így megy tovább akkor nem hogy a 3.helye lesz veszélyben hanem ....
azért valahol sajnálom.lett volna esélye,de ma nagyon nem ment

viktor78 2009.03.21. 00:29:18

@FedererRafa:
idén nagyon sokat változott a pontszámítás.a negyeddöntőért kap pontot de 1000ről indult de eltolódtak a hetek is...megbonyolították ezt.180pontot nyert az 1000helyett.

érthetetlen hogy mi történik Djokovic-csal.fejben egyben van de a játéka szétesett idén teljesen,neki sem ártana egy nagy nevű edző vagy nem tudom.az ütései november óta eltűntek?!vagy az ütőváltás...a jól bevált ütőt lecserélni erre...

Count Adyn 2009.03.21. 00:30:03

Már egy ideje ennyire rosszul játszik, csak most szaladt bele a késbe.

agimano 2009.03.21. 00:31:05

ha valakit esetleg zavarna, hogy nincs hang a sport2n, akkor itt egy link:

atdhe.net/live-tv-5035.html

zoltán34 2009.03.21. 00:33:25

idén nincs formában Nole az tény.de valahogy csak csak eljutott valameddig..
az a jó kis Wilson ütő...miért kellett azt "eldobnia".nagy butaság volt.
Roddick élt a lehetőséggel,el sem fáradt

Geysap 2009.03.21. 00:33:26

@agimano: engem z zavart, hogy volt:))) Kifelyezetten utalom a sporttv-n a tenisz kozvetiteseknel, hogy elmagyarazzak, mit lassak, mit gondoljak, kit sajnaljak stb...

FedererRafa 2009.03.21. 00:34:09

Vik, én nem tudtam. Normál esetben veszítene, ha nem jut el odáig. Nem értem magam :P
Jó meccs volt. Tévedtem a jóslással

Geysap 2009.03.21. 00:36:15

@viktor78: ezt csak o tudja sztem. Az utovaltas eleinte jelenthetet vmit, de nem ma fogta eloszor kezbe az uj utojet. Ez egy ideig lehet magyarazat, de a vegtelensegig nem...

agimano 2009.03.21. 00:37:26

@Geysap: en is irni akartam, hogy jobb lett volna, ha a magyar kommentar megy el, nem az angol, de igy nulla hanggal elvezhetetlen szerintem:) amugy a mai kommentar nem volt veszes, a Kaplar F Jozsef a legrettenetesebb, meg ma rohogtem is azon a beszolason, hogy "en sajnalom, mert ilyen rosszul szandekosan sem lehet jatszani" vagy valami ilyesmi:)

kata797 2009.03.21. 00:37:56

a sport tv kommentátorait nem baj ha nem hallja az ember.de ez most már eredetivel megy/menne.

azt hiszem lesz min elgondolkodnia a Djokovic stábnak.tavaly ilyenkor szinte nem volt ellenfele Nolénak,Nadalt verte itt IW-ben az elődöntőben.ez nagyon nagy visszaesés..rossz azért azt látni hogy egy jó teniszezőnek ennyire nem megy.Federert is rossz volt látni tavaly-tudom ne hasonlítsam össze őket-hogy bárki megverheti

agimano 2009.03.21. 00:49:26

visszajott a hang:)

agimano 2009.03.21. 00:59:27

amugy annyira idegesito, hogy elobb jon a hang, mint a kep, mar lehet hallani, hogy megutik a labdat, amikor meg nem is

VVega · https://debugme.eu/ 2009.03.21. 00:59:57

Most meg hajrá DP, Roddicknak kell a könnyebb ellenfél :)))

agimano 2009.03.21. 01:02:42

ha Roddick dontobe akar jutni, akkor dolgozzon meg erte:)))

Count Adyn 2009.03.21. 01:09:28

Del Potro megkapja a másodikban 6-0 át Nadaltol is Federer után?:) Mernék rá fogadni.

agimano 2009.03.21. 01:24:47

vagy visszalep, mert faj a keze:)

agimano 2009.03.21. 02:28:53

baszd meg ezt nem hiszem el, ki tekerte vissza a meccset a tvben, amikor a live streamen meg ment rendesen?

agimano 2009.03.21. 02:35:25

hat nem lett 6-0, es Del Potro sem lepett vissza szerencsere.
Ez a holnapi order of play, ami a fiukat illeti, mondjuk nem is lesz noi egyes:

Not Before 1:00 PM
[4] A Murray (GBR) vs [2] R Federer (SUI) - ATP
[1] R Nadal (ESP) vs [7] A Roddick (USA) - ATP

noriega77 2009.03.21. 07:53:06

Ezeken a meccseken sokat nem lehet morfondírozni, Roddick agresszívan, tele önbizalommal játszott, nagyon mentek neki a hosszú labdamenetek, az adogatásai is jöttek. Sztem teljesen lebénította a szerbet. 17/33: a játékok száma/Nole hibáinak száma. Ezzel azért illik elveszíteni egy meccset, nem csak Andy ellen.
Rafa végül is úgy verte JMDP-t, mintha edzésen lett volna. Viszonylag sokat hibázott, de belefért. Döbbenetesen játszott ellenfele bréklabdáinál. Egy esetben így is elhibázott egy fonák egyenest, akkorát üvöltött utána, hogy átkopogtak a szomszédok. Mindezt kényelmes előnynél. Hihetetlen figura.
Ha valaki arra keresi a választ, mit keres Del Potro a tízben, legyen türelemmel. Persze ennek nem Nadal ellen kellene kiderülnie, látszott, hogy nagyon tiszteli őt az argentin, legalább annyira mint Federert, akitől ennél is simább verést kapott Melbourne-ben.

viktor78 2009.03.21. 09:03:08

a Nadal meccsét meg sem néztem mert tudtam h nyerni fog.
a Roddick meccs:
gondolom most örülnek a Djokovic ellendrukkerek,Roddick nagyon csúnyán megverte mert ez történt.
Tavaly ilyenkor Federer szenvedett és nagyon sokan eltemették,nagyon rossz volt nézni hogy kikaphat bárkitől bármikor.
Novak Djokovic iszonyat nagy göndörben van.nem tudom mi a magyarázat rá,a játéka meglenne a feje megvan hozzá csak valami még sem stimmel,megvolt az esélye Roddick ellen is visszajöjjön de nem ment akrta de nem ment.
nagyon nagy butaság volt az ütő csere,nem tudom ki mondta neki h váltani kell.és azt is gondolom h edző csere is kell!!!!!!!nagyon szereti az edzőjét szinte a barátja de neki most nem barátra van szüksége.
Miamiba szerintem helyet fog cserélni Murrayvel itt még nem tud.Miamiban tavaly mind a ketten az első meccsükön estek ki védeniük nem kell pontokat,aki jobb lesz az lesz a 3.
én azt mondom hogy kár lenne ha Ő eltünne a tenisz világából
én itt új vagyok és el is mondtam h nem személyékért rajongok hanem a teniszért.
Nolénak sem tesz jót ha szenved minden meccsen és valljuk be nézni is rossz amit csinál.
Roddick nem csinált mást mint élt az ölébe hullott eséllyel,ezt így kellett csinálni.
Nadal meg Nadal!!!!!!

Tennisangel 2009.03.21. 09:16:47

Ez a meccs annyi volt hogy Roddick feltörölte Djokoviccsal a pályát...nem tudom mi volt vele, de örülök Andy győzelmének...

ettumifilii 2009.03.21. 09:32:18

djokovicnak nagyon gyorsan meg kell újulnia, a játéka túl kiszámítható és valahogy nem érzem benne mostanában az erőt.....szerintem a salakályás idény jót fog tenni neki

kata797 2009.03.21. 09:35:56

kíváncsi voltam a mai interjukra
Djokovic:
nem tudok sok mindent mondani.Roddick nagyon szilárdan játszott nem csinált R. semmi különöset.nagyon sok volt az önhiba.ez volt élet egyik legrosszabb meccse
nagyon nehéz megmagyarázni és nem is tudja.ez egy olyan nap volt amikor nagyon nem érzete jól magát a pályán nem volt meg a lendület a ritmus nem érezte a labdát a mozgást és nem tudta a megoldást.nem volt beteg,próbálta beütni az első szervákat de nem ment az sem.fizikailag rendben volt csak a mentális erő hagyta el.
Roddick:
nem ez volt Djokovic legjobb napja.és ez is segített neki.jól játszott.

ezt a "bad day"-t sokszor mondta idén,de ez most very bad day volt.de szerintem ez nem a rossz nap,habár ennyire pocsékul játszani...de az edzőnek nem az a dolga h elmagyarázza neki h valami nem oké és igenis baj van és nem csak rossz napjai vannak?
sajnálom én is Nolét mert Ő ennél jobb játékos

zoltán34 2009.03.21. 09:43:33

@Tennisangel:
röviden tömören ennyi volt a meccs.
nagy verést kapott az Ő szintjén.
ennek a verségnek észhez kell téríteni Nolét is és a stábját is.

sokan írtuk-írtátok az ütőcserét,egyik interjúban kérdezték erről
azt mondta h volt jó pár ok arra h váltson
régen Nole már játszott HEAD ütővel és azt mondta h Ő akart cserélni és azt mondta h 4-6hónap mire beérik az új ütő

4-6hónap alatt nagyon csúnyán vissza lehet csúszni.

viktor78 2009.03.21. 10:28:34

22:30Tenisz
ATP 1000, Indian Wells, elődöntők - élő

Not Before 1:00 PM
[4] A Murray (GBR) vs [2] R Federer (SUI) - ATP
[1] R Nadal (ESP) vs [7] A Roddick (USA) - ATP

én ezt nem értem.
1p.m. az nálunk 21óra nem?!és a közvetítés csak 22:30tól lesz?akkor ez hogy lesz élő?

FedererRafa 2009.03.21. 10:40:36

Djoko xar volt:P Ezen nincs mit szépíteni.
Majdnem papírforma srácok..

noriega77 2009.03.21. 10:49:01

@viktor78: úgy lesz élő, hogy az első meccsből nem látsz másfél órát. Majd holnap leadják, okosan kommentálni úgy is könnyebb, ha már tudod az eredményt.

viktor78 2009.03.21. 10:58:25

@noriega77:
:-))) a sport tv kommentátoraira nincs szó.bár tegnap nem a nagyszerű Kaplár féle közvetítést hallhattuk de az a nő se volt elfogult Nole felé egy cseppet sem...lehetett hallani h sajnálja Djokovicot,valahol én is sajnáltam mert egyszerűen még nézni is rossz volt ahogy szenvedett.
pedig én pont a Murray-Federer meccsre lennék nagyon kíváncsi.neten meg nem olyan jó nézni.
én nem láttam tegnap Nadal meccsét de hiábazgatott minden meccsén,bár az 5meccs labdás történet csodás volt.

papírforma...ennyit erről.

kata797 2009.03.21. 11:13:20

azt se felejtsük el h a Roddick-Fish páros döntőt játszik ma.szóval Roddicknak elég jól megy itt.
Nadal ellen ha jól játszik talán talán van esélye ha Nadal is hibázgat
[4] A Murray (GBR) vs [2] R Federer (SUI) - ATP
[1] R Nadal (ESP) vs [7] A Roddick (USA) - ATP
M Mirnyi (BLR) / A Ram (ISR) vs M Fish (USA) / A Roddick (USA) - ATP DOUBLES FINAL

ettumifilii 2009.03.21. 11:45:59

csatlakozom az előttem szólókhoz, a sporttv kommentátorai egyszerűen minősíthetetlenek főleg KáplárF meg a csaj aki tegnap volt....a foci közvetítésekből átvett arcok tűrhetőek csak fogalmuk sincs a teniszről....a szakkommentátorok egész jók de az nem számít

tamás567 2009.03.21. 11:51:52

sziasztok!most vagyok itt elöször.
nincs favoritom sok teniszezőt kedvelek,Nadalt,Djokovicot,Simont,Federert,Blaket...szóval még sorolhatnám.

nagyon várom a Murray-Federer meccset.Federert látnám a döntőbe
Roddick-Nadal..csak h jó döntőt lássunk Nadalt várom győztesnek.mivel Federer simán veri Roddickot így egy Nadal-Federer döntő nem lenne rossz:-)))

a tegnapi meccsek...
Novak Djokovic nagyon nagy bajba került idén.és az a baj hogy Ő sem tudja mi a baj,de hogy az edzője sem?!talán le kellene cserélni.ezek nem rossz napok,abból volt elég sok idén,meg kell mondani Djokovicnak hogy rosszul játszik nem megy,tegnap csúnyán megverte Roddick,lesöpörte a pályáról úgy h Roddick alig izzadt meg.
Federer is bajban volt tavaly leírták sokan de feltámadt..remélem Djokovic is valahogy erőre fog kapni.
Murraynek nagy sansza van a 3.helyre Miamiban mind a ketten a 2.körben kiestek tavaly,aki tovább jut el az a 3. nagyon durván leegyszerűsítve.
érdekes játék a tenisz..itt van Roddick,idén bámulatos amit csinált eddig.

Geysap 2009.03.21. 13:21:53

@agimano: kosz a hangot, eloszor a Djokovics, Roddik meccs felhaborito kommentarja utan azt hittem, hogy maagyar. Azutan raneztem a linkre es lattam, hogy az eredeti. Kosz meg egyszer.

viktor78 2009.03.21. 13:44:12

a magyar kommentátorok nincsenek a helyzet magaslatán.
amit a Kaplárék művelnek..főleg a Mari imádatuk-szánalmas-biztos nehéz elfogulatlanul közvetíteni, mindenkinek van kedvence és olyan kit nem szeret.
tegnap azok akik nem kedvelik Djokovicot biztos hogy a hajuk tépték amit ez a nő művelt.a meccs 90%ban Nolét sajnálta...ez a Nole fanoknak biztos tetszett de a Roddick is a pályán volt.
és amikor a nagy Ő Sanyi-közvetít....Ő még beszélni sem tud,ő ő ő őőőőő.és nála meg Federer a nyerő csak a nevét nem tudja kimondani rendesen.szóval botrányos.
és az hogy pont a Murray-Federer elődöntőt nem adják előben..hihetetlen

agimano 2009.03.21. 15:38:46

ha valaki online szeretne nezni a mai meccseket, mert a tvben kesobb kezdodik es/vagy nem akarja hallgatni a magyar kommentart, akkor itt a link az eredeti kommentaros live feadekhez, igaz, hogy tvben jobb, mert nagyobb, de ez is elvezheto:

1. meccs: atdhe.net/live-tv-5035.html
2. meccs: atdhe.net/live-tv-5112.html
(szerintem az elso stream is mukodni fog tovabb)

vagy

www.channelsurfing.net/watch-wabuk-1.html

mindenkinek jo szorakozast kivanok:)

noriega77 2009.03.21. 17:04:30

Közvetítés: Kis gyakorlással kiiktatható a kommentátorok befolyása, én már rég nem foglalkozom velük, fociban is csak a statisztikákat sorolják, meg azt a csapatot fényezik, amelyik népszerűbb a nézőközönségnél, értsd: amelyik több pénzt hoz.
Djokovichoz: lehet, hogy népes rajongótábora, köztük családja és edzője elhitette vele, hogy idő kérdése és ő lesz a legjobb, ő is folyton arról beszélt, hogy ő már a két nagyhoz tartozik, meg hogy Murray csak szeretné ezt. Közben kiderült, hogy a top 10-en belül mindenki verheti, ha nem kapja össze magát. Nagyon tehetséges fiúról van szó, de lépnie kell, hogy kiteljesedjen a játéka. Talán magát kell legyőznie, talán edzőt kell váltania, de a "jóakarók" befolyása is lehet a gond, ki tudja? Csak találgathatunk.

tamás567 2009.03.21. 17:37:57

edzőt kell váltania!
az nem kérdés hogy tud játszani.nagy volt az elvárás vele kapcsolatban a tavalyi év után.tegnap az edzője nem volt túl szimpatikus ahogyan az arcát eltakarva akart elbújni a világ elöl amikor Roddick 2:0ra elhúzott.
nem biztos hogy babusgatni kellene Őt hanem belemondani a szemébe hogy bajban van,nem megy a játék ez már a sokadik rossz nap volt,váltani kell.
tavaly azért a 2nagyhoz tartozott,de idén nem.
azért ezt rossz nézni ami vele történik.
nehéz időszakban van van most és még nehéz időszak elött áll.remélem kibírja

zoltán34 2009.03.21. 17:46:09

azt hiszem kár találgatni hogy mi van.de valami nem jó.meglátjuk mit csinál Miamiba ha ott nem jut a negyeddöntőig akkor az már nagyon gáz lesz.
aztán jön a salak..rengeteg pontot kell védenie,lehet hogy ott meg menni fog neki.szóval mi ezt nem tudjuk
de tényleg nem ártana neki egy kemény határozott edző aki helyretenné.

LGfan 2009.03.23. 14:36:45

@zoltán34: Érdekes dolog ez, mivel szerintem sokan kedvelik, többen, mint akik nem.
Ökörködéseit, zorró álarcában villogásait, stb., feladott meccsei. Talán kicsit hamar jött a siker, de még nagyon fiatal. Fed 21 évesen sehol se volt. Murraynél szerintem képzettebb, Nadal ellen jelen pillanatban 40-60 oda, mert a spanyol is eszeveszetten fejlődik.
Lehet edzőt kellene váltania. Nem tudom.
Most jön Miami, múlt évben 2 körben kiesett, most gyűjtögethet pontokat.

LGfan 2009.03.23. 14:38:14

Rodd ellen bennevolt, hogy kikap, de ennyire nem alázták meg az elmult időben.
Kicsit hasonló volt a meccs, mint Fish-Federer.
süti beállítások módosítása