Teniszblog

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről...

Erről szóltunk

agassi (18) ancic (2) arias (2) arn (6) atp (3) azarenka (4) baghdatis (7) becker (3) berdych (2) blake (5) borg (7) bryan bryan (3) cahill (2) chakvetadze (2) chang (2) chela (2) cilic (3) clijsters (7) connors (3) coria (2) corretja (2) courier (2) czink (7) davenport (2) davis kupa (2) davydenko (2) del potro (11) dementieva (9) dent (2) de villiers (2) djokovic (38) dokic (3) edberg (3) federer (88) ferrer (4) ferrero (3) fish (5) garros (5) gasquet (4) gaudio (4) gilbert (3) golovin (2) gonzalez (9) graf (8) gulbis (4) haas (3) hamburg (3) hantuchova (5) henin (5) henman (3) hewitt (14) hingis (2) isner (3) ivanisevic (4) ivanovic (19) jankovic (10) kirilenko (2) kuerten (4) kurnyikova (3) kuznetsova (4) lendl (2) ljubicic (4) lopez (2) malisse (2) marosi (2) mathieu (5) mauresmo (7) mcenroe (14) monfils (3) moya (8) murray (26) nadal (79) nalbandian (3) navratilova (4) nestor zimjonic (2) párizs (6) páros (6) peer (3) robredo (7) roddick (20) sampras (11) sanchez vicario (2) santoro (7) serena (28) sharapova (4) simon (2) stepanek (5) szafin (21) szafina (24) szávay (35) találós kérdés (5) tipsarevic (2) tomic (2) tsonga (11) vaidisova (3) venus (15) verdasco (15) wawrinka (2) wilander (8) wimbledon (2) woodbridge (2) wta (2) youzhny (2) zvonareva (4)

Képek

Tanulságok - Berdych-Federer

2009.01.25. 12:05 :: Bordin

Egy személyessel kezdeném, pedig ez nem egy én blog, hála Istennek. És ez nem is tanulság, hanem inkább egy kérdés.
Mennyire kell betegnek lenni ahhoz, hogy valaki ennnek a meccsnek a negyedik(!) játszmájában odaüljön a gép elé, és írjon egy hozzászólást, bármiféle fórumba?
Az már huszadrangú kérdés, hogy a bejegyzés arról szólt, hogy én Rogernek drukkoltam. Elvtelenül. Disznó módon. Mint mindig.
Az volna fontos, és ez az amit nem értek, hogy hogyan lehetett másra figyelni, mint rájuk?
Bármi másra.
Mert az első két játszmában még csak-csak, vagy az ötödikben, de pont a negyedikben?
Ahol olyan teniszt láthattunk, amilyet azért csak nagyon-nagyon ritkán, hiszen már az sem megszokott dolog, hogy valaki konkuráljon a legjobb Roggal, Berdych pedig időnként még túl is játszotta.
Az azonban, hogy akkor mégis, hogyan fordított Roger, az nem nehéz kérdés.
0-2 után jött 150 labdamenet, amiből mindössze nyolcat rontott el. Törvényszerű volt azt gondolom, hogy ezzel felőröli Tomast. Aki ahhoz képest, hogy mekkora nyomás alatt játszott, még így is döbbenetesen jól tartotta magát.
Egyébként nem először fodított Roger, amióta világelső lett, mint ahogy azt a közvetítésben mondtam, a 2005-ös Nadal elleni Miami döntőröl megfelejtkeztem. Elnézést érte.
Szóval, nem önmagában a fordítás az érdekes, nem annyira a folyamata, hanem annak a kezdete. Továbbá, hogy mi történt addig. Mitől lett 0-2?
Berdych volt-e a rettenetesen jó (igen), vagy Roger a borzasztó rossz (igen)?
Számított-e a hőség (igen), hűvosebb lett-e a harmadik játszmára (nem)?
Én azt gondolom, Tomas az egész mérkőzésen, de különösen az első négy játszmában zseniális volt.
Az azonban, hogy ez mire elég, az függött Federertől.
Ha Rog úgy kezd, ahogy befejezte akkor nem lett volna elég semmire.
Ha mondjuk hozza a saját átlagát akkor Berdych nyer egy játszmát, ha jól játszik. akkor egyet esetleg, mondjuk rövidítésben.
De Federer bűn rossz volt az első kettőben.
Olyan rossz, amilyennek én talán még sosem láttam. Kóválygott a pályán, nem érezte a ritmust, röviden játszott, nem ütött tisztán, stb.
Praktikusan labdát szedett.
Amihez persze kellett valaki, aki szedette vele. A zsenijét mutatja, hogy így is eljutott a tie breakig. Az állapotát pedig az, hogy abban esélye sem volt. Pedig volt 4-4 is, és szetthátrányban volt ugye.
Bevallom, nekem az egyetlen sötét folt a megindulás ott a harmadik elején. A miként. Meg a mitől. Bár lehet, hogy csak így utólag érzékelem az egészet egy pillanatnak, és valójában egy sokkal hosszabb folyamat volt. Hiszen ha belegondolunk, a harmadik játszmában csak a harmadik break volt döntő.
Szóval maradt egy nyitott kérdés mindenképp.
De nem olyan nagy baj az.

 

91 komment

Címkék: federer berdych

A bejegyzés trackback címe:

https://tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr62900941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stanzi17 2009.01.25. 12:15:33

:'(:'( elaludtam a meccset:'(:'(
vígasztalhatatlan vagyok.....
Viszont Roger mindíg is ilyen volt,(namár amikor éppen nem a gödör fenekén csücsült sokáig..gondolok a tavalyi év nagy részére)hogy jön neki valami üzi, és elkezd űrteniszt játszani és gyakorlatilag felmossa az ellenféllel a pályát még akkor is, ha előtte bűnrosszul játszott (egy/két/akárhány, szetten/játkon/labdameneten keresztül...
Ezért zseni, ezért volt 4 évig világelső, ezért lesz még világelső(nagyon remélem)!!!!

koczka85 2009.01.25. 13:04:25

hogy miért nem tudott ilyen rosszul (1-2. szett) játszani két nappal ezelőtt...

marti* 2009.01.25. 13:36:23

Muszáj jeleznem, hogy a mindig rövig i, mindkettő, mindig.

Nálam kész az ebéd, playeren megnézem ezt a meccset, sajnálom, hogy nem bírtam ébren maradni, de Bartoliékén elaludtam ...

FedererRafa 2009.01.25. 14:27:21

Az előbb írtam, hogy elaludtam hajnalban, s 2. szett végénél keltem fel. Azt még hozta T, de utana Fed jött. :P érdekes koincidencia mindenesetre.. :D

vkii 2009.01.25. 15:19:31

Ebben van tényleg az egyik zsenialitása. Egyik game-ben még rosszul játszik, aztán leül, pihen egy kicsit és utána emel a színvonalon és megnyeri a meccset. Szép volt.

RogerZs 2009.01.25. 15:41:37

Örület volt ez a meccs, én szinte nem is mertem nézni, plusz Gábor még fokozta is a hangulatot.A Bagda-Djoko meccs se rossz...amúgy

McKracken 2009.01.25. 15:55:41

federer először fordított 0-2-ről. szabó gábor szerint azért, mert eddig nem nagyon volt ilyen helyzetben. pedig lett volna rá lehetősége, pl. az utóbbi négy évben a roland garros-on.
de ha del potro ellen is így fog játszani, mint ma az első 2,5 szettben, akkor elkapja a gaucho.

Tennis Power (törölt) 2009.01.25. 15:58:10

Kedves Gábor!

Azt szokták mondani, az igazság néha fáj!

discretio 2009.01.25. 16:02:40

Én is gondolkodtam azon, hogy mi változott a harmadik szettre.Ahogy Gábor írta, a hőség nyilván maradt, de a nap, az etűnt. Én az első két szettben úgy éreztem, hogy Roger egyszerűen nem lát jól. Állandóan összehúzva kellett tartani a szemét, nekem úgy tünt a fény zavarja nagyon.

Most mindenesetre összejött a Del Potro- Federer meccs, és tényleg fogalmam nincs, kinek szurkoljak. Valaki azt írta Del Potro még nem tud játszani a legjobb négy ellen, majd meglátjuk....

Tennis Power (törölt) 2009.01.25. 16:04:02

@McKracken: Egy szettnél többet soha nem nyert Rafa ellen az RG-n, és valószínű nem is fog soha. :P

Tennis Power (törölt) 2009.01.25. 16:19:54

@discretio: ....a fény zavarja nagyon......loooooooooooooool

kerzso 2009.01.25. 16:57:38

Drága SzG, Sajnos ez így van nagyon el tudsz rontani közvetítést a részrehajásoddal. A legjobb mikor Nadalnak nem megy annyira jól, akkor azt taglalod, hogy bizony megfogható, amikor meg Rogernek nem megy akkor azt taglalod, hogy hogyan tudna kimászni a gödörből. Hál Istennek a wimbi döntőt nem Te közvetítetted(Kapy se jobbak de nem ebben a tekintetben), mert azt a magas szinvonalt(a világ valaha volt legjobb meccse) nem biztos, hogy hitelese le tudtad volna adni.(Tudom kaptál már díjat A Fed-Saf közvetítésed miatt ahol valóban nem Roger nyert, de nem is Nadal játszott ellene).Amikor tavaly Tsonga nagyon megalázta rafát és rafa dekázott egyet az egyik labdával, akkor erre Te ennyit mondtál gúnyosan: na mi van, marad a foci? Kár volt ezért. Roger szenvedésinél vhogy más hangnemet szoktál megütni. Persze előhozakodhatnál hogy kaptál már (egy) levelet hogy rafának szurkolsz és még képes is voltál ezt leközölni. Gratulálok!

Szabi03 2009.01.25. 17:00:18

Milyen volt már, amikor egyenlőnél nem müködött a challenge...áááhh.ilyet...

Vajon pl. Safin mit művelt volna Tomas helyében??

Tennis Power (törölt) 2009.01.25. 17:14:13

@kerzso: Csakis egyet tudok veled érteni veled!

ettumifilii 2009.01.25. 17:45:00

gábor, kitartás te vagy a legjobb a sportriporter....kerzso: jó h felhozod kfj-t aki az évszázad meccsén dsz 7-7nél miután nadal az évszázad labdamenetét nyerte elkezdi sorolni h ez nadal hanyadik nyerője és h h állnak a ki nem kényszerített hibákban......

Jeli · http://hilaryhq.gportal.hu 2009.01.25. 17:50:17

@Szabi03: Hogy Safin mit művelt volna Tomas helyében? Kettétörte volna az ütőjét + megverte volna a bírót. :D

Jeli · http://hilaryhq.gportal.hu 2009.01.25. 17:53:48

@ettumifilii: Egyetértek!! Gábor az egyik legjobb riporter az egész világon!!!:D
Nem kéne szekálni!!!

HeadMan · http://www.roptese.hu/ 2009.01.25. 17:58:16

@kerzso: Ne hasonlítsd össze a két kommentátort, mert nem lehet... Én hülyét kaptam a fontoskodó szakértéseiktől a Wimbledoni öldöklés alatt. Az hogy SzG pártatlanul közvetít vagy sem engem nem különösebben érdekel. Lehet példákakal jönni pro és kontra, de szerintem egy közvetítésnek olyannak kell lennie, amitől a néző élvezi az egészet. Gábornál így van és ez a legfontosabb!

Tennis Power (törölt) 2009.01.25. 18:01:25

@roptese.hu: Azért érdekes, hogy csak a Fed imádok kedvelik Gábort. :D

ettumifilii 2009.01.25. 18:02:48

Jeli: Nagyjából ez történt volna, bár a saját meccsén a lábhibánél visszafogta magát!!

ettumifilii 2009.01.25. 18:04:53

pumukli: én wimbiben is nadalnak drukkoltam és nem nagyon szoktam federernek drukkolni...de ettől még el kell ismerni a zsenialitását és hát vannak olyan pontjai amiket nem lehet visszafogottan közvetíteni

Tennis Power (törölt) 2009.01.25. 18:08:09

@ettumifilii: Soha nem álítottam, hogy Federer nem zseni;)

HeadMan · http://www.roptese.hu/ 2009.01.25. 18:13:32

@1pumukli: Tévedsz... tisztelen Nadal kitartását, erjét, Federer inteligenciáját, Djokovic mentális erejét (szigorúan ATP sorrendben írom), Murray alapvonal mögül 3 méterrel ütött kereszt tenyereseit... de Roddick kedvencem.

Tennis Power (törölt) 2009.01.25. 18:14:00

De az, h egy sportriporter, olyet állítson, nevezetesen Sz.G. ""Top100" játékosnak nagyobb a tenisztudása...", mint Nadalé, hát az vagy nagy hozzá nem értés, vagy hatalmas utálat, vagy totál elvakult Fed imádat, esetleg vakság, mindenesetre szánalmas....de no problem....kívánok neki sok Rafa győzelemmel járó meccs közvetítést!

marti* 2009.01.25. 18:17:45

Én nagyon jól szoktam szórakozni a közvetítéseiteken!!! :D

Őszintén sajnálom, hogy a playeren nincs Gábor/Petra ON gomb ;)

Tennis Power (törölt) 2009.01.25. 18:21:35

@marti*: Én is, de csak akkor, ha nem Federer vagy Nadal meccsről van szó.

HeadMan · http://www.roptese.hu/ 2009.01.25. 18:21:54

@1pumukli: Tudod mit, ez legyen a legnagyobb bajod az életben :) Egyébként utolsó kívánságod merész, mert szerintem Nadal nagyon belehúzott Monfils vagy Simon utána Murray... nem irígylem. Idén sem nyer AO-t.

Tennis Power (törölt) 2009.01.25. 18:23:30

Ahogyan fed sem fog:D

C'mon Nole!!

HeadMan · http://www.roptese.hu/ 2009.01.25. 18:25:41

@1pumukli: már megint zöldségket besélsz... Bár lehet, hogy SzG azon """hülyeségével""" sem értesz egyet, hogy veszettül hátrányos hajnalban teniszezni. Roddick szerintem már így szettelőnyben van..

HeadMan · http://www.roptese.hu/ 2009.01.25. 18:26:45

Holnap, ugyyanitt... sziasztok!

ettumifilii 2009.01.25. 18:27:32

hát igaz, néha nadalnál egy kicsit sok az ellendrukk, bár szerintem őt is ugyanúgy értékelni kell, néha jó látni h a küzdeni tudás és vasakarat legyőzi a zsenit.....ettől függetlenül a mai djoko-baghdának is hatalmas hangulata volt és szg még rátett egy lapáttal

Tennis Power (törölt) 2009.01.25. 18:29:19

Csak nem érzékeny pontra tapintottam? Vagy elgurult a gyógyszer? Nolenak lesz egy teljes napja, hogy kipihenje magát.

kerzso 2009.01.25. 18:58:42

Kapyék szakmai hozzáértése egy nagy kalap szr. SzG egy felkészült spíker, de rettenetesen elfogult. Tőbb helyen is olvastam már, hogy ő két embernek szurkol: Rőzsének és Rafa aktuális ellenfelének...
A szurkolással még nincs is semmi gond csak a néző ne érzékelje azt.

Ceres 2009.01.25. 19:32:28

Szabó Gábor legalább őszintén megmondja, hogy kinek drukkol. Egy blogban. Mi ezzel a baj? Emberből van. Úgy gondolom, hogy Szabó Gábor messze a legjobb sportkommentátor már régóta. Legfeljebb Hajdú B fociközvetítési veszik fel vele a versenyt. Olyan van, hogy a néző is piszkosul drukkol valakinek és ilyenkor minden apró megjegyzés a kedvence ellen egy sértéssel ér fel.

Jó esély van arra, hogy az első 4 kiemelt jusson az elődöntőbe. Ilyen persze ritkán fordul elő. Kisebb a különbség köztük, mint bármikor. Aztán lehet vitatkozni azon, hogy kinek Rafa szúrós nézése, Nole melldöngetése, Rog eleganciája vagy a skót egyre higgadtabb játéka tetszik jobban.

Tennis Power (törölt) 2009.01.25. 19:40:58

@Ceres: Rog eleganciája???? Ma majdnem minden egyes Berdych rontás után rázta az öklét.

ettumifilii 2009.01.25. 19:45:03

@1pumukli: ebben fejlődött, a Us opent is ezzel nyerte meg

Ceres 2009.01.25. 20:22:55

@1pumukli: :) na ja, de tudod hogy van ez: az igazán jó teniszező akkor is nyer, ha rossz formában van, bombaformában mindenki tud nyerni

noriega77 2009.01.25. 20:51:28

Sziasztok, eddig csak olvasó voltam, de SzG ügye engem is régóta foglalkoztat, úgyhogy regeltem, hogy írhassak: simán a legjobb kommentátor, de csak a szakmát nézve hiba ha átjön a drukk, neki a közvetítés alatt törölnie kellene minden rokonszenvet és averziót a játékosokkal kapcsolatban. Ezt viszont három órán keresztül nem lehet, mert akkor csak erre figyelne, 22-es csapdája. Mint játékról elmondhatja és éreztetheti, hogy neki mi az ideálja, de itt meg kellene tudni állni. Nehéz ügy, ha Nadalt közvetít, le kell halkítani, kész. De még így is jobb mint a Sport TV baromsága, na jó Machánnak azért vannak okosságai.

fuzzy_dunlop · http://ombrello.hu/ 2009.01.25. 20:56:31

én nem érzek részlehajlást mérkőzés közben.

'cos_am_free 2009.01.25. 21:06:25

@fuzzy_dunlop: mert streamen nézed..:-)
Jó csak vicc volt, bocsi.
Sztem az emberek hajlamosak túlzásba esni. (SzG, SzP, HM) ha nem végeznék jól a munkájukat, akkor nem ők lennének a kommentátorok.... ennyi.
Engem soha nem tudott befolyásolni az (esetleges) "részrehajlás" .. ez itt a lényeg:-)

Rafafan#1 2009.01.25. 21:28:37

Mért bántjátok a Gábort! :(
Én Rafa fan vagyok, és szerintem Sz. G. a legjobb!

stanzi17 2009.01.25. 21:36:36

az a ciki hogy mióta elindult a blog(tavalyi Garros) azóta minden , az aurosport által közvetített gs en terítékre kerül szabó gábor elfogultsága......
szerintem nagyon gáz hogy azóta nem bírnak egyesek leszállni a témáról!!!

'cos_am_free 2009.01.25. 21:44:57

@stanzi17: Az óvodában a kölkök arról vitáznak, hogy ki a jobb; a Szupermen vagy a pókember:-D Kb pont ennyi értelme van ennek b@sztatósdinak is. :-) Én is el eltorzulok, ha bekritizálják a kedvence(i)met, de a kritika valahogy engem nem befolyásol. Akkor Én most felnőtt vagyok? :-D Asszem felhívom anyámat, hogy sikerűlt felnőnöm:-DDD

fuzzy_dunlop · http://ombrello.hu/ 2009.01.25. 21:59:54

azért butaság, mert nem rafa-federer meccs volt. az meg szerintem nonszensz, hogy vki azért drukkoljon Berdych-nek, mert Rafa fan, vagy bárkinek Rafa ellen, Federert?. ez egy hülyeség. aki nyerni akar, annak mindenkit meg kell vernie és kész.

.:Zoltán:. 2009.01.25. 22:02:59

SzG kimagaslóan a legjobb. Saját magáról állít ki szegénységi bizonyítványt az, aki alaptalanul kritizálja.


Előbb talán meg kellene próbálni FELFOGNI azt, amit mond, és csak utána véleményt alkotni róla.


SzG for president! :D

'cos_am_free 2009.01.25. 23:13:04

2008.12.26. PÉNTEK 21:10
Nadal újabb Federer-sorozatot szakított meg
Az európai hírügynökségek 51. alkalommal választották meg a kontinens legjobb sportolóját, az idén Rafael Nadal kapta a legtöbb szavazatot.

www.origo.hu/sport/tenisz/index.html

VO 2009.01.25. 23:22:39

Na bumm.
Horváth Mariann meg konzekvensen Federer ellenfeleinek drukkol. Engem ő irritál.

Cathy07 2009.01.25. 23:32:47

Engem meg egyikük sem. Mind a hárman nagyon felkészültek, látszik hogy szeretik a teniszt és közvetíteni is szeretik. Gondoljatok csak bele milyenek Wimbledonról a közvetítések. Svejci. Na ott aztán beszélhetünk elfogultságról. Amikor közlik Roddickra hogy ez a nagydarab nehézkes fiú nem hittem volna hogy tud ilyet ütni... Meg tisztelem becsülöm Noszály Sándort meg az eredményeit de nem tud közvetíteni az biztos. Ja és egy plusz Gábor hangjára nem lehet elaludni, AO. idején ez különösen előnyös. Sorry:D Respect mindhármuknak.

drukkker 2009.01.26. 00:20:18

Horváth Mariann egyfolytában beszél. Könyörgöm nekem ne mondja meg a "beszlő", mert itt nem riporterről van szó, hogy a játékos most mire gomdol, mert aztatat, még ő sem tudja, pedig Ő a Horváth Mariann, aki szórja az igét és van amikor egy mondaton belül kontrakarírozza önmagát. Egyszóval, én is eltöltöttem pár évtizedet a teniszpályákon és a tenisz közelében, de nem venném magamnak a bátorságot, hogy a világ élvonalába tartozó teniszezők játékát elemzzem, innen a stúdióból. Kérem a közvetítőket, kevesebbet beszéljenek, majd én eldöntöm élvezem e a látottakat vagy sem.
És különben is, ha használnak (mert használnak) szakkifejezést, például: lemaradt az ütésről, vagy nem állt alá a lecsapásnak, stb. legyenek szívesek elmagyarázni miről van szó, mert bizony ezt a tenisz nevű játékot olyanok is szívesen nézik, akik még teniszpályát csak kívülről láttak.

'cos_am_free 2009.01.26. 09:26:19

Végülis Te most kommentátori állásra hajazol??? Megtudtuk hogy mekkora ász vagy a tenisz berkein belül és mennyi mindent tudsz..... szted ez a hsz gusztusos volt? Sztem nem!

Cathy07 2009.01.26. 09:32:57

De tényleg hogy lehetne ezek nélkül a szakkifejezések nélkül közvetíteni? De most komolyan? Ez azt jelentené hogy egy utcáról betévedt ember aki még életébe nem látott teniszt ő is le tudná közvetíteni. Pl. hát mivel azt kiabálták hogy out biztos kint volt a labda. Színvonalas lenne az biztos. De szerintem itt ne álljunk meg, hagyjuk ki a tenyeres és a fonák meg persze a szerva és az ász kifejezést is.

'cos_am_free 2009.01.26. 09:38:28

@Ladyashley: törődjünk bele, a "most itt a labda, majd ott a labda:-DDDD " Sikertelen emberek haragjára nincs gyógymód.... el kell őket kerülni:-)(okosabbak szerintük senki nem lehet)

Mellesleg egy síkhülyének is egyértelművé válik pont 3 meccs után, hogy mikor késik le valaki egy fonákról, mikor üt löböt, és mi az a röpte:-D

McKracken 2009.01.26. 10:21:01

Horváth Mariann teniszközvetítései egyenlőek a nullával. Iszonyú miket mond és hogyan. Nem értem, miért engedik évek óta mikrofon közelbe.

Egyébként meg hiába felkészült SzG, riporterként tényleg nem az a feladata, hogy Fed-et nyalja körbe minden második percben.

Mindegy, sajnos amíg nem lesz nálunk valamiféle normális teniszkultúra (és még jó ideig nem lesz), addig nem is lesz megfelelő közvetítés (Kapiékat ne említsük, mert ők ennek a bohócai).

Kedves Gábor, ha olvasod ezt, komolyan megkérdezném (ha már olyan nagy eredménynek tartod a zsinórban 19. GS QF-t Fednél), hogy vajon egy korábbi érában (Sampras, Agassi, Becker, Muster, Rafter, Lendl, Connors, McEnroe, stb) sikerülhetett volna ez? Ha nem lettek volna a 2003-2007es évek...... de erről már nyilván sokszor beszéltek sokan.

Egyébként meg holnapra a tippem: Del Potro 4 set-ben simán tovább megy. Lehet majd rekordokat sorolni.

Csavargo 2009.01.26. 11:06:12

Én is csak olvasó voltam eddig, de ehhez szeretnék hozzászólni. Én általában Nadal szurkolóvagyok, de ha Federer jól játszik, nem sért ha ezt a kommentátor is megjegyzi. Szerintem Gábor nem részrehajló, legalábbis biztosan nem zavaró módon. Némi kis iróniát (és néha gúnyt) minden felnőtt ember tudjon már elviselni. Én élvezem, ha ő lelkesedik, legalább látszik, hogy ott van és figyel. ez pedig manapsáh már nem kis szó.
És bár nem ide tartozik és Knézy rajongó vagyok, nálam ő sz abszolút ász.

Cathy07 2009.01.26. 11:36:35

@'cos_am_free: ÓÓ igen de lehet valakinek ez nehéz. Nem mindenki ért meg valamit az alapján hogy végig néz mondjuk 3 5 órás meccset:D De tényleg minden közvetítést fél órás szabálymagyarázattal kéne kezdeni. Hátha valaki először lát ilyet...

'cos_am_free 2009.01.26. 12:27:40

@Ladyashley: "ÓÓ igen de lehet valakinek ez nehéz. Nem mindenki ért meg valamit az alapján hogy végig néz mondjuk 3 5 órás meccset:D"
Mert van olyan mazohista barom ezen a világon, aki nem ismeri a teniszt mint (új sportágat) és felkel 2 héten át minden nap hajnal 1h-kor, hogy ne értsen semmit abból amit lát:-DDD Én semmit nem értek a snookerből és nem is nézem...oszt ennyiről ennyit

'cos_am_free 2009.01.26. 12:30:54

@Ladyashley: "De tényleg minden közvetítést fél órás szabálymagyarázattal kéne kezdeni. Hátha valaki először lát ilyet..."

és ezt a fél órát a közvi elejéből csípjék le? fura volna...

Hát SZG, SZP,HM! Ez van:-) Holnaptól lesztek szívesek minden közvit fél órás szabályzat ismertetéssel kezdeni:-))))

pbgi 2009.01.26. 13:05:04

Ezt én most nem értem.
Lehet, hogy az én hibám, nem tudom...

Szerintem egy kommentátor akkor közvetít jól, ha beleviszi a meccsbe a személyes érzelmeit.

Mindenesetre engem nem zavar, pedig én nem szeretek Federer-nek szurkolni. Még úgy se, hogy tudom, hogy ő a legjobb. Talán minden idők legjobbja.
És legközelebb még annyira sem fogok neki szurkolni, mert vamos JMDP!

NikA 2009.01.26. 13:21:49

Kritizálni könnyű. Sőt! A legkönnyebb.

Lehet-e valaki elfogulatlan, amikor a tenisz történetének egyik legkimagaslóbb alakját közvetítheti?
Szerintem Gábornak nincs szüksége védelemre. (Remélem a nyakán maradt a fejed, mert jó helyen van az ott. És persze a szíve is.)

Lehet, hogy visszatér R.F., lehet, hogy nem, nagyságát semmiképp nem kellene kétségbe vonni (lásd eddigi eredményei – GS-eket nemcsak „nyerte”, meg is védte!).
Élvezzük inkább azt a harmóniát, amit akkor sugároz, amikor jól játszik.
Bízom benne, hogy sokáig teszi ezt.
Ha valaki tud komplettebb játékost, mint ő, nosza, elő a farbával!

Cathy07 2009.01.26. 14:11:03

@'cos_am_free: Lehet nem érződött de ironizáltam. Vagy válaszodban én nem éreztem meg az iróniát. Mindegy fáradt vagyok. Szóval igen ez a fél óra nagyon jó ötlet, egyre inkább így érzem. Gondolj csak bele, Roddick/Federer-Simon(:P)döntő első szett tiebreak 15-15 és Gábor arról beszél hogy tehát amikor egy játékos nem ért egyet egy vonalbírói döntéssel lehetősége van challanget kérni. Vicces lenne. Na akkor hányan írnának ide???? Tényleg nem tudom elégszer mondani respect mindhármuknak és nagyon jól csinálnak mindent.

stanzi17 2009.01.26. 14:45:15

@Ladyashley:
@'cos_am_free:

:) egyre jobb dolgokat találtok ki:D:D
de szerintem nem a közvetítés elejéből kéne lecsípni, hanem fél órával előbb kéne kezdeni, és játékelemzéseket kell beikatani...régi felvételek stb.....
éjjen a pluszmunka!!!!!:D:D:D:D:D:D:D na jó befejeztem..én is fáradt vagyok:)

LGfan 2009.01.26. 16:15:49

Tomas a király, majd legközelebb!:D

f4c3m4n 2009.01.26. 16:20:46

@'cos_am_free:
@Ladyashley:
@stanzi17:

mindannyian jó úton jártok DE sztem ha már magyarul elmondják 30 percben a szabályokat akkor tegyék meg ezt angolul, németül, franciául, spanyolul, olaszul, oroszul, hindiül és minimum hogy zulu nyelven is. Mert hát gondoljunk már azokra a külföldi turistákra akik CSAK és KIZÁRÓLAG azért jönnek télen kis országunkba, hogy itt nézzék meg az AO-t. :)))))))))

A rosszmájú irigyeknek pedig csak annyit hogy most komolyan... feljöttök ide, ráklikkeltek egy bejegyzésre és oda nem illő dolgokat írtok. Kritizálni lehet a kommentátorokat csak nem ott ahol az aktuális meccsekről, játékosokról stb. beszélgetünk. Van a csatornának hivatalos oldala/fóruma, ott panaszkodjatok, de előtte gondoljátok végig hogy Ti tudnátok jobban csinálni? Képesek lennétek 8-10 órát ülve végigközvetíteni fapofával, mindezt éveken keresztül, úgy hogy egyetlen játékossal se szimpatizáljatok legalább egy hangyapöcsnyit? 100% hogy nem... térjünk vissza a teniszhez végre!!!

monó 2009.01.26. 18:42:13

Na én is fűznék valamit hozzá! A minap 6 és fél óra tenisz közvetítés után Gábor még nekiállt blogot írni! Azért hogy ennyire undorító módon kritizálják??????
Lehet próbálkozni emberek! Csináljátok utána!
Ha meg nem tetszik, lehet player-t nézni!

'cos_am_free 2009.01.26. 19:18:19

@giorgio_boy:
Üzbég, maláj, szuahéli, héber..... :-DD Ja és jelnyelven... Ehz tetszett:-)

@monó:
Nem tudsz velük mit kezdeni, hálátlan fajtából vannak:-(

Cathy07 2009.01.26. 19:26:05

Jelnyelv:D Ez jó:D Mint a parlamenti közvetítéseknél. Ja és feliratozni kéne.
Szidják csak őket mi itt vagyunk és mindig megvédjük őket. Mondjuk nem hiszem, hogy rászorulnak.
Wimbledont miért nem közvetíti az eurosport?
Párizsból megint helyszíni közvetítés lesz?

monó 2009.01.26. 19:27:03

Gondolom Gábor Olimpiai közvetítéseit sem nézték! Még élek, sohasem felejtem el azokat a hajnalokat! Örökre szóló élményt nyújtott nekem! CSak köszönet és hála jár érte!
Szegényebbek vagytok emberek azzal az élménnyel!
CSak nem tudom hogy akkor ki lenne az az ember aki a tökéletes! Kapiékat is fikázzák, Gáborékat is fikázzák, akkor ugyan mondjatok már jobbat!
Gábort szívesen meghallgatnám 1 síugrásnál is! (kíváncsiság miatt) (Jenő és Kelemen Zoltán überelhetetlen)

Cathy07 2009.01.26. 19:36:44

@monó: Az biztos. És Knézy is elfogult(Ahonen, Hannawald, most nem tudom talán Gregor) de ez senkit nem zavar mert ettől még jobb a közvetíts.

'cos_am_free 2009.01.26. 19:43:25

@Ladyashley:
Angol - Francias barátság??? Eurosport az francia, Wimbledon meg ..... nem:-)
Hát ezért...

hamucin 2009.01.26. 19:45:37

Szia Gábor!

Olyan nagyon tetszik, ahogy a teniszről mesélsz, hogy mindennap nézem az ausztrál közvetítéseket.
Nagyon kihallom a tenisz szeretetét a közvetítéseidből.
További jó közvetítéseket-és igen, drukkolj a jobbnak.

Cathy07 2009.01.26. 19:47:21

De ennyi a történet? Hát ezt nem hittem volna. Akkor Londont se fogják??? :D
Remélem nem csak ennyi a magyarázat

'cos_am_free 2009.01.26. 19:50:08

@Ladyashley:
Valójában nem tudom, csak tippelek:-)
Mind a 2 nemzetnek komoly múltja van a tenisztörténelemben. Min a 2 nemzet esküszik, hogy övéké a leg. Valszeg ez is nyom a latba, de a valós okot nem tom:-)

'cos_am_free 2009.01.26. 20:22:42

Mikortól van az élő közvi? 2:30-tól?

caralho voador 2009.01.26. 21:33:05

Aki egy kicsit is belelát a sportba az átlagnál jobban, plusz némi esze is van, nem divatdrukker, és nem azt nézi, melyik teniszezőnek van a legszebb bicepsze, az egyszerűen nem eshet hasra KokszosRafa előtt. Tudom, hogy az élsportban mindenki doppingol, nade Roger játéka 90%-ban a zseniális kezére épül, Rafáé meg 80%-ban arra, hogy minden labdát utolér. Természetesen attól még zseniális teniszező, de a fizikuma (erre pedig sejthető, hogy tesz szert - tudom, nem ér semmit a dopping, ha az alaptulajdonságaid nem jók) emeli ki elsősorban a mezőnyből, mert ilyen jó keze rajta kívül van 10-15 embernek. Amilyen keze meg Rogernek van, olyn nincs senkinek, és valószínűleg még soha nem is volt.
Bordin, te meg ne törődj ezzel a sok marhával, amit leírtál, önmagáért beszél. A nagyjuknak valószínűleg fingja sincs a teniszről, csak azért nézik, hogy lássák, Rafa milyen cukin simítja hátra a haját, vagy hogy Ivanovicsra recskázzanak. Remek kommentátor vagy, akit öröm hallgatni. Nekem fogalmam sincs, kinek drukkolsz, de aki szereti a jó teniszt, azt Roger játéka nyilvánvalóan nem hagyhatja hidegen. ;)
ps: Azért az ma nagyon vicces volt, amikor a Tsonga-Blake meccsen Jamest egyszer lerodzserfédererezted. Ritka hiba, tán ezért is volt olyan feltűnő. :))))

stanzi17 2009.01.26. 22:11:04

@'cos_am_free: asszem nem stimm hogy angol-francia ellentét...,(mármint a közvetítés kapcsán) mert Queens clubot adja aaz eurosport, ami ugye London...
szerintem itt az az egyszerű indok az, hogy a sport1 jobban fizet, a jogért hogy Wimbledont leadhassa, mint az eurosport....

Tennis Power (törölt) 2009.01.26. 22:45:05

@caralho voador: te mekkora egy fasz vagy már elnézést.

Tennis Power (törölt) 2009.01.26. 22:48:50

@caralho voador: engem pl teljesen hidegen hagy Roger játeka, sőt,leszarom ugy ahogy van.

Cathy07 2009.01.26. 22:52:39

@stanzi17: De Eurosport nem magyar adó. NEm hiszem hogy egy magyar adó miatt nem adja az eurosport Wimbledont. Sőt biztos. Max magyar közvetítés nem lehetne(amit szintén kétlek) az adás akkor is az lenne. Ennek más okai vannak.

galya 2009.01.27. 02:01:37

@caralho voador: kicsit túlment a határon
@1pumukli: nagyon túlment a határon...
Fiúk béke van! Győzzön a jobbik! Én is voltam sportoló, és megítélésem szerint a tenisz nem igazán doppingérzékeny sport. Nehéz lenne nyugodtnak, koncentráltnak, robbanékonynak és állóképesnek lenni akár 5 órán át dopping hatása alatt, szerintem. Nagyon remélem, hogy nem is válik doppingérzékeny sporttá!

'cos_am_free 2009.01.27. 08:30:16

@1pumukli:
Nekem meg Nadal segge jön be és nem a haja:-DDD

'cos_am_free 2009.01.27. 08:38:50

@stanzi17: (érdemes elolvasni) :-)

www.sportinfo.hu/index.php?szkat=116&c=hir&id=122

"A teniszt általában mint angol játékot ismerik, az „ős” azonban Franciaországból vándorolt be a brit szigetekre."

"Manapság a reklámozók, szponzorálók számára a közvetítés adja meg a sport gazdasági értékét.Már az 1980-as években ádáz küzdelem indult a legnagyobb sztárok kegyeinek elnyeréséért, hogy rajthoz álljanak bizonyos tornákon. 1937-től közvetítette a BBC napi 8-9 órás élőadás keretében a wimbledoni teniszversenyt, nap végi összefoglalókkal- a műsor egyike volt a legnézettebb programoknak. "

Ceres 2009.01.28. 09:11:20

@McKracken: Gábor helyett Fed válaszolt Del Potro ellen, kielégítőnek találtad?
Szíve joga mindenkinek elismerni, vagy nem, hogy ki az évtized legjobb teniszezője, de azért ne a kommentátorban keressétek a hibát :)
süti beállítások módosítása